Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2.1
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 131 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Zásilkovna je velmi dobrá ,ale měla by své partnery lépe vybírat.

    • Přesně tak. Jsou mimo realitu a jen se vytahují svými grafy v záhlaví, jací jsou „super“. Pravdou je opak!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Neznalé pracovnice na mailu i po telefonu a neochota jednat se zákazníkem. Zlatá Úloženka a super jednání, bohužel mnohdy finančně náročné u DPD. Proč ale kvůli 159 Kč utrácet za platbu pro DPD. Tak jsem bohužel zvolil Zásilkovnu.

  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Strašná služba. Zboží v 11 hodin dle dispečerů převzal kurýr a do 18:00 to není schopný doručit na místo. Dispečeři celý den tvrdí že to stihne, spojit se s kurýrem a informaci ověřit je nemožné. 21. století a budu do pondělí čekat na zboží, které jste převzali ve čtvrtek.

    Zápory: dispečink k ničemu nelze se spojit s kurýrem délka doručení
    Přínosný(8) Nepomohl(5)You have already voted this
  3. Poprvé a naposledy jsem využil možnost doručení zboží zdarma přes Zásilkovnu!!!!!!! Po 4 dnech balíček stále nikde!!! Žádná komunikace ohledně možnosti kontaktu na dopravce, pouze informace, že je jim to líto a zboží je stále na cestě!!!!! 4 dny dodání zboží přes jeden region???? Kde žijeme Zásilkovno!!! Nikdy nepíši recenze, ale tohle už mě vytočilo k nepříčetnosti!!!! Zlatá česká, drahá, ale 100% solidní ČESKÁ POšTA!!!!!!!!!!!!!

  4. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Zasilkovně velmi fandím, dobrá služba za dobrý peníz. Doladěné detaily a velmi zjednodušená nabídka. Těším se, až půjde přes zásilkovnu poslat balík i třeba do US nebo Kanady, kam posílám.

    Klady: Pojištění Rychlost Jednoduchost
    Zápory: Zatím nelze poslat Bail do US a Kanady
    Přínosný(0) Nepomohl(9)You have already voted this
  5. 2.5
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    100

    Výrazně zaostává za konkurencí v ohledu na rychlost doručení

    Klady: Široká síť výdejních míst
    Zápory: Nejpomalejší doručení
    Přínosný(4) Nepomohl(4)You have already voted this
  6. První objednání přes zásilkovnu a také poslední ! -zásilka ztracena,i přes urgenci zásilku nikdo nehledal, abych si jí asi hledala sama.Přislíbeno pracovníkem call centra, že se mi ozvou, ale zpětná reakce žádná .Za mě nikdy více !!!!

  7. Maximální spokojenost, první zkušenost

  8. 1.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    40

    S tou rychlostí doručení je to hodně špatně. Říkají do 1-2 dnů, není to pravda.

    Klady: Doručí
    Zápory: Rychlost doručení je špatná.
    Přínosný(4) Nepomohl(4)You have already voted this
  9. 7.8. přišlo info, že je má zásilka doručována na výdejní místo. 8.8. telefonát, co se děje se zásilkou. Prý je nutné ji kvůli váze přesměrovat na jinou výdejnu. V pořádku… 12.8. stále žádné info o zásilce. Další telefonát a opět ujištění, že je na cestě a ještě dnes ji budu mít.. Jaké to překvapení.. nemám nic a výdejna, na kterou to bylo přesměrováno, za chvíli zavírá. Zítra mě čeká další telefonát. Skvělá služba. Nebudu opakovat.

    • Reply
      Klaudie Moravcová 26.2.2020 v 11:25

      Zásilka podaná 19.2., 20.2. převzetí dopravcem. Dnes je 26.2. a zásilka je stále pod slovem “na cestě”. Nevim žádné detaily, kde se zásilka zdržela. Call centrum k ničemu. Psala jsem mail, tak uvidím. Velmi špatný zákaznický servis.

  10. 1.25
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    30

    Před nějakým časem jsem objednával zboží které bylo vždy podáno první den odpoledne a běžně už druhý den ráno bylo na mé, poměrně vzdálené, pobočce. Nyní, po cca dvou letech, bylo zboží podáno první den již po obědě, je třetí den odpoledne a zásilka je stále „na cestě“ – pobočku mi za chvíli zavřou. Zásilkovnu kvůli tomuto nekontaktuji (tímto volím v hodnocení 1,5 hvězdičky – dal bych 2,5 ale to by mě museli alespoň sami kontaktovat pro další informace – nevím proč bych to měl dělat já), protože jsem si za něco zaplatil a nehodlám se dále doprošovat na kolenou věcí na které mám automaticky nárok. Rozhodně nejsem placen za to abych zásilkovnu popoháněl – za to bych naopak měl být placen od ní. Beru to jako selhání zásilkovny a dostatečný důvod se k ní nikdy nevrátit – druhou šanci nedává nikdo mě a já zásilkovně též druhou šanci nedám. U ČP jsem zažil všechno možné, ale tak dlouhou dobu dodání nikdy (a to mám ČP ještě asi o 50 metrů blíže než pobočku Z. – nevím co mě to napadlo zkusit zásilkovnu – patrně krátkodobý syndrom matky Terezy). Nejhorší je že bych si za rychlejší dodání i zaplatil ale asi to není možné (a pokud to možné je tak o tom nevím a určitě nebudu studovat druhou vysokou školu jenom proto abych tohle zjistil). Zásilkovna má velmi typický průběh jakékoliv české firmy: 1. začínáme a máme málo peněz = snažíme se, kmitáme, jsme zaměřeni na zákazníka a jeho spokojenost…2. už to umíme a máme dost peněz = snaha upadá, jsme ležérní, jsme zaměřeni na sebe a svoji spokojenost. Do budoucna to vidím na ČP. Tak to prostě je když se člověk občas snaží zkusit něco nového.

    Klady: - jednoduchost - hodně výdejních míst
    Zápory: - doba dodání
    Přínosný(7) Nepomohl(3)You have already voted this
1 192 193 194 195 196 197

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo