Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2.1
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 102 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 2.5
    Rychlost doručení
    30
    Jednání se zákazníkem
    70

    Pokud na zásilku nechvátáte, pak ANO

    Klady: O něco málo levnější náklady než u konkurence.
    Zápory: Oproti konkurenci dost pomalé dodání!
    Přínosný(8) Nepomohl(4)You have already voted this
  2. POZOOORR!!!! Radim rozmyslet si zda pres ZASILKOVNU cokoliv zaslat. Pred mesicem jsem poslala 10kg a 2kg balik do UK a oba se “ztratily” neznamo kam. A co Zasilkovna na to??? Pry se stala MENSI TECHNICKA ZAVADA, kvuli ktere neni mozno proces doruceni dokoncit. Bylo mi doporuceno sepsat co bylo v baliku a s uctenkama od kazde te veci provest reklamaci.

  3. Nemaj pojem o čase nevěděj co je 24 hodin na dodání
    Škoda doufal sem že budou spolehlivější

  4. U první zásilky měli problém s doručením (váha 6kg) přestože na výdejním místě bylo „do 10kg“, řešil se přesun na jiné výdejní místo, mezitím se zásilka někde „zdržela“, takže několikero dopisování e-mailem..

    Po týdnu u jiné zásilky řeším, že od vyzvednutí u obchodníka uplynulo již půldruhého dne a stále nebyli schopni zásilku dodat do 10km vzdáleného výdejního místa (obojí v rámci Prahy)

    Za mne příště Zásilkovna už NE!

  5. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Vyzkoušela jsem službu Mezi Námi, jelikož jsem nespokojená s cenami Pošty. Poslala jsem už asi 5 balíčků a ten úplně první je stále na podacím místě. Když jsem se byla zeptat (2x) proč to tak je, nedokázali mi odpovědět, že prý vůbec neví co je s balíčkem, že ho nemůžou najít, že nesedí číslo a ať ještě čekám.. Je to již 11 dnů.. Vědět to, tak si ho nechám pojistit, což jsem bohužel neudělala.. Jinak zbyle balíčky dorazily.

    Přínosný(13) Nepomohl(3)You have already voted this
  6. 2.25
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    10

    mnohokrate vyuzita sluzba, az na jednu vyjimku vzdy rychle a bez problemu, ta vyjimka me ale dovedla k psani techto radku… pokud funguje vse podle predpokladu, je Zasilkovna paradni, pokud ne, tak dle vlastni zkusenosti neni pomoci…
    tyden po objednavce a odeslani zbozi eshopem jsem se zacala zajimat, kde balik je, dle trasovani byl na ceste… na email mi behem 24 hodin nikdo neodpovedel, na infolince jsem se dozvedela pouze, ze balik je na depu (kde ale neni mozne si balik vyzvednout, ptala jsem se i na to) a nevi proc, ze se musi pockat na zpetnou vazbu a ozvou se mi… behem 24 hodin zadna informace, takze jsem volala znovu… tipuji, ze po 18timinutovem cekani na infolince vetsina lidi odpada… nedozvedela jsem se nic noveho, cekalo se na zpetnou vazbu… nasledoval vikend a zadna informace, takze jsem si zavolala znovu – tentokrat jsem se dozvedela, ze balik neni ani na depu – priznam se, ze v tu chvili jsem uz nad Zasilkovnou a jejich callcentrem „zlomila hul“ a po dohode s eshopem udelala novou objednavku s tim, ze puvodni balik si doresi s prepravcem sami… zvolila jsem jinou prepravu.
    pokud vse funguje, je to super… pokud ne…. tak hodne stesti

    Klady: rychlost velke mnozstvi vydejnich mist
    Zápory: nefunkcni zakaznicka podpora nemoznost v pripade potreby vyzvednout balik v depu
    Přínosný(29) Nepomohl(3)You have already voted this
  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Viz níže

    Klady: Nic
    Zápory: Čekání na spojení hovoru cca 21min Po zvednutí dělala ze mne neslyší. A na po 2 jsem to vzdal protože čekat dalších 20min není pro mě přijatelné. Hlavně ze lepší než ČP - popravdě Furt vede PPL a DHL Jak přeprava tak jednání se zakaznikem.
    Přínosný(45) Nepomohl(10)You have already voted this
  8. 2
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    0

    Se zásilkovnou jsem byla do dnešního dne velice spokojena. Dnes mi přišla zásilka, kterou jsem si měla vyzvednout. SMS mi sdělila, že zásilka je přesměrovaná na jiné místo, než jsem si určila, byť je a areálu OC Chodov. Když jsem chtěla, aby balík přesměrovali na původní adresu, bohužel to prý nejde, jelikož je to Z-box. Opravdu to nechápu, pokud jsem si vybrala určité výdejní místo a při výběru mě nikde neupozorní, že zásilka může být přesměrovaná, tak ji mají doručit tam, kam potřebuji já. Prý si balík mám objednat znova , nemůžou s tím nic dělat. A kdo mi vrátí poštovné??? Je to chyba zásilkovny, ne má!!!! Tak si říkám, že dobrá služba fungovala, nicméně chtějí konkurovat poště a už se jako!moloch! chovají. Jsem opravdu zklamaná.

    Klady: +rychlost +hodně výdejných míst
    Zápory: - jednání se zákazníkem - samovolné přesměrování zásilek
    Přínosný(41) Nepomohl(8)You have already voted this
    • Bohužel úplně stejná zkušenost a to jste to sem vkládala téměř před 3lety! Smutné,když ani po takové době se nic nezměnilo…Možná by se to chtělo zamyslet a něco s tím dělat paní KIJONKOVÁ a nejen bohatnout,když “Vaši” zákazníci musí platit poštovné znovu nebo si jet přes cele město pro svůj balík,který chtěli doručit na místo jež vyhovovalo jim…

    • Přesně tak. Jednání se zákazníkem, jako s otrokem. Pojedeš si pro zásilku, kam my určíme a ne jinak. Připomíná mi to slova Lenina. My jsme zákazníci a páni! Když to firma neumí přesměrovat bez dohodnutí se zákazníkem, tak ať jdou někam!

  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    čekám už druhý den, ani email neposlali

    Zápory:
    Přínosný(36) Nepomohl(14)You have already voted this
    • Reply
      Určitě ne Vaclav 25.2.2020 v 19:34

      já čekám už přes týden. Hrozná služba, na email neodpoví, kde mám zásilku, už nezjistím.

    • To už je, ale o pobočce a ne zasilkovne jako takové. A dva dny jsou napriklad u pošty běžné

      • Balík do ruky je do 24hod. A jinak je i volba NP, balík na poštu. Vždy přijde SMS. Zásilkovnu niky více ! ?

      • Já čekám na zásilku již 8 dní!! Je to hrůza. Ani na e-mail nejsou schopni během čtyř dní zareagovat.

  10. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Hodnocení zásilkovny.

    Klady: Maximální spokojenost rychlosti dodání a to bez poškození byť jen obalu. Společnost má velmi mnoho výdejních míst takže mám vše po ruce. Doposud žádný problém!
    Zápory: Zatím nemohu uvést žádné záporné hodnocení.
    Přínosný(24) Nepomohl(37)You have already voted this
1 192 193 194 195

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo