Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2.1
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 149 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Ještě před pár měsíci bych nevěřila,že budu s Vámi tak nespokojená.Věčně musím svou zásilku hledat v mapách,kde asi je.Přitom mám zasilkovnu u baráku.Dnes mi dorazily dva malé balíčky a každý jinam.To si z lidí děláte srandu? Nechcete se raději vykašlat na takovouto práci,když to nedáváte?

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Po týdnu po předání zásilky zákazníkovi nemám stále na svém účtu peníze za dobírku. Řekli mi, že mají 5 pracovních dní na odeslání částky na účet a pak ještě prý podle banky může být rozdíl. To jsou špatné služby v dnešní digitální době. Už si nic přes Zásilkovnu nebudu dobírkou posílat. Použiju jinou dopravu.

  3. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Svévolná změna doručení do Z Boxu, který je vzdálený od bydliště, místo do výdejního místa, které mám 50 metrů od bydliště. Když jsem chtěl změnit doručení jak bylo avizováno, nešlo ani na pět pokusů. Veškerý kontakt zajišťuje AI, ale s velmi slabou inteligencí. již se mi toto stalo opakovaně a dosud (cca tři týdny) nepřišlo žádné vysvětlení na moji stížnost.

    Klady: Do května 2025 výborná služba
    Zápory: Nyní nejotřesnější dopravce bez špetky zájmu o zákazníka.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Reply
    Daniel Paraščinec 22.7.2025 v 22:46

    Zásilkovna mi ztratila balík v hodnotě 2 500 Kč. No dobře, stát se může. Ale způsob, jakým se k tomu postavili, je na cenu za absurdní divadlo.

    Popis zásilky jsem jim poslal e-mailem – rozměry, barva, obsah, všechno. Za 13 minut přišla odpověď, že zásilku „důkladně dohledali“, „prověřili všechna místa“ a doporučují mi vyplnit reklamaci. Za 13 minut! Buď mají jasnovidce na dispečinku, nebo to prostě rovnou zametli pod koberec.

    Výsledek? Samozřejmě nic. Balík nikde. A protože jsem si nedoklikl jejich zázračné pojištění, dostanu úžasných 300 Kč kompenzace. Za ztracené zboží v hodnotě osminásobně vyšší. Bravo.

    Zásilkovna nenese žádnou odpovědnost, pokud si předem nepřiplatíte za to, že udělají to, za co už jednou platíte – totiž že balík dorazí. Zásilka zmizí v jejich systému? Váš problém. Zákaznická podpora? Působí jako chatboti s lidskými jmény.

    Zkrátka: Pokud posíláte něco cennějšího než ponožky po babičce, vyhněte se Zásilkovně obloukem. Levnější cena za dopravu vás může vyjít pěkně draho.

  5. Reply
    Jaroslav Nevyjel 22.7.2025 v 13:51
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Po fungujících doručení se Zásilkovna před několika měsíci rozhodla místo na adresu (dohodnutou a potvrzenou od dodavatele) doručovat, i přes nesouhlas dodavatele i zákazníka, do Z boxu. V mém případě se jedná o doručení do boxu v jiné obci, pod jiným PSČ a téměř 2km vzdáleném místě s komplikovanou dostupností. Po upozornění jsem dostal odpověď, že přesměrování na správnou adresu není možné. Opravdu skvělá služba!!! Vzhledem k tomu, že se jedná o zásilky předem zaplacené, nezbývá než obtěžovat někoho z rodiny, bydlícího ještě dále a nebo si objednat a zaplatit taxíka. Zbývá jen doufat, že dopravce s tímto názorem, brzy zkrachuje. Dle mne se jedná o nejhorší zásilkovou službu v republice.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    Nepřála jsem si Zbox, ale výdejní místo. Nevyhověli.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Býval to nejlepší doručovatel, teď je to příšerné!! Mašinerie naprosto bez zájmu o klienta! Doručí zásilku do Z BOXU, který je velice daleko. Invalidní důchodci, a slyšela jsem to i od jiných lidí, pro které je to problém, nemůžou nic udělat, voláte, píšete, prosíte, NEEXISTUJE ŠANCE, i když se o to snažíte včas, kdy zásilku teprve převzali, NEEXISTUJE ŠANCE přesměrovat doručení! Přitom kdysi to šlo a v nabídce na stránce ta možnost je pořád uvedena, ale nefunkční. Navíc je naprosto nemožné se spojit na lince s člověkem, ale umělou inteligenci mají jak umělou demenci, neschopnou komunikace.
    Hlavně že se vydělává, ÚCTA K ZÁKAZNÍKOVI, ZÁJEM O ZÁKAZNÍKA, ÚROVEŇ FIREMNÍ, I LIDSKÁ, PODNIKATELSKÁ ČEST…to vše už u této firmy neexistuje! Tato společnost dnes ukazuje cestu, jak si svět dělat horším a horším.

    Klady: Minulost!
    Zápory: Neúcta, bezohlednost, lhostejnost k zákazníkům. Tato společnost dnes ukazuje cestu, jak si svět dělat horším a horším.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Vždy jsem byla se Zásilkovnou velice spokojena a vítala možnost si ji vybrat. V poslední době cca 1/2 roku je to horor. Zásilky nechodí na vybrané výdejní místo, ale do z-boxů, které je problém v našem městě vůbec najít. Je vyfocen pouze box, které jsou všechny stejné, a nikoli nějaký záchytný bod v okolí, takže nezbývá než podle adresy hledat v mapách. Ještě každá zásilky přijde do jiného, bez ohledu k vzdálenosti k mnou vybranému místu, dodání trvá běžně dva dny, protože kurýr neví, jestli je box plný! Dovolat se na zákaznickou linkuje další horo, protože donutit robota, aby vás přepojil na živého operátora, je o nervy, pak následuje 10 minut čekání než je člověk spojen, aby se dozvěděl, že vlastně o balíčku ví jen to, co si mohu dohledat v jejich aplikaci – kde se nacházel naposledy.

  9. Někde je problém, kdysi fungovala v pořádku, bohužel po více špatných zkušenostech už ne.. a nedoporučuji.. To že změní výdejní místo v místě bydliště a je problém vyzvednou kvůli pracovní doby a otvírací doby provozovny je ještě řešitelné.. Když Vám místo doručení zásilky domů zůstane zásilka v jiném městě je už asi nad mé chápání. Virtuální asistentka to není schopna pochopit.. Na reklamaci a změnu výdejního místa přes online formulář.. zase odpoví automat.. s tím, že se omlouvají za zdržení zásilky, která je uložená úplně jinde…

  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Neustále pozdní doručování oproti reklamovanym 24 hodinám. Balíček je jeden den od 5rano v Česku, ale oni si dávají načas a dorucuji treba az treti den. Česká pošta už není nejhorší dorucovatel. U mě uz je na prvnim miste nejhorsiho dorucovatele a problematickeho dorucovatele Zasilkovna. Pred rokem to bylo jeste jaks taks vporadku ale ted uz ne. Sice je zbox 70m od baraku, ale neni na dorucovani do nej a ani na vydejni misto do obchodu spoleh. Radeji si zaplatim stejnou castku nebo o neco vyssi a mam spolehlivejsi dorucovani a ikdyby to byla Česká pošta. Česká posta se spis naopak zvedla a zlepsila. Takze zasilkovna?! Nenene uz nikdy nebudu doporucovat. Já myslel, ze si clovek plati za sluzbu s danymi pravidly,ale ty tu nejsou, takze si clovek plati za sluzbu, ktera neplni to co slibuje.

    Klady: Nic
    Zápory: Já myslel, ze si clovek plati za sluzbu s danymi pravidly, ale ty tu nejsou, takze si clovek plati za sluzbu ktera neplni to co slibuje.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 2 3 4 199

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo