Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Momentálně nejhorší doručovací firma na českém trhu, Česká pošta je proti ní blesk.Téměř pokaždé za poslední rok nejsou schopní doručit balík. Doba dodání po složitých urgencích je klidně i více než 14 dní a to nejsou Vánoce. Pokud možno už nikdy více.
Jenom doručení z depa na pobočku pošty trvá několik dní.
Kurýr po sdělení času doručeni SMS nebere telefon, nikomu se nedovoláte.Kurýr vám ani nezavolá že k vám jede, narozdíl od jiných společností.
Tak zásilkovna je úplně na nic. Vždy si přejí, aby prodejce zvolil jiného dopravce než zásilkovnu . Důvod zásilku nelze dohledat, doručovací doba katastrofální a nebo žádná, komunikace se zákazníkem katastrofa nekomunikují,i přes oznámení doručení smskou na daný čas zásilka nedorazí.Majitel by měl sbalit krám a jít o dům dál.
V poslední době nejhorší dopravní společnost, dokonce i neschopná Česká pošta je rychlejší. Takové DPD, PPL, DHL, Geis, GLS, to je něco jiného, na ty je spoleh. Již nikdy Zásilkovnu. Můj balíček se již 3 dny válí na depu Praha – Štěrboholy a žádný pohyb, asi by je tam měl někdo jít vzbudit.
NIKDY VÍC! Minimalizujete neúspěšné doručení? Dočetla jsem se na webu. To by je vaši kurýři nesměli zásilky odcizovat. Posílala jsem hodnotný balíček, který jste si v aplikaci odklikli, že jste jej z boxu převzali, nikam na depo se nedostal, nijak se nepohnul, jiná se zpráva v aplikaci neobjevila. Ve skladu ztracených zásilek není, znamená to, že ji kurýr ukradl. Jediný, kdo kdy měl balíček v ruce je kurýr. Tzn – trestní oznámení je na cestě. Reklamační oddělení? hmmm to je nám líto, tady je náš přepravní řád a všeobecné podmínky. Vzhledem k faktu, že se jedná již o hodnotu splňující hodnocení jako trestní čin, policie si s vámi snad poradí. NIKDY VÍC Hlavně, že máte plná bříška.
Poslední zásilky mi dávají do boxu vzdálený několik kilometrů, na požadavek přesměrování zásilky do místa bydliště ignorují. Při tom mám od adresy doručení zbox necelých třista metrů a další čtyři boxy a další výdejní místa zasilkovny. Jednani s virtuální něco nestalo za nic
Vysledek – misto dodání odeslali zasilku zpět odesilateli
Katastrofa, neschopní doručit zásilku ve stanovené lhůtě ze strany zásilkovny. Umělá inteligence na lince úplně k ničemu a živý operátor není o nic lepší. Hrozné služby poslední dobou.
zásilka týden čeká v depu, které je 15 km daleko od požadovaného boxu, na místo přijde v pátek večer a jelikož jsem o víkendu pryč – nemůžu vyzvednout , v neděli přijde email, že ji budou vracet, pokud ihned nevyzvednu – to je fakt neuvěřitelné! Eshop vyskladnil v den objednávky a já po 10 dnech balíček nemám!
Naprostá katastrofa. Než byla Zásilkovna prodána,fungovala opravdu perfektně.Nyní je to jako dobrodružná hra,kdy člověk hádá,kdy zásilka dorazí,a kam.Komunikace je nemožná,a absolutně o ničem,takže se stejně žádné konkrétní informace ohledně zásilky nedá dozvědět.
Hrozný dopravce není schopný zásilku doručit z důvodu přeplněnosti boxu. Nevím když je box přeplněn tak proč okamžitě nenabidnou jinou alternativu ale neustále se snaží doručit do stejného boxu když to nejde. Zásilka byl dárek který nebyli schopní doručit kvůli neustále plnému boxu.Kdyz jsem na infolince nabídl že si pro něj klidně zajedu na depo tak řekli že to nelze. Přez tohoto dopravce naposledy