Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.4Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 253 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Šílené chování kurýrů. Zboží objednané přes službu zásilkovna mi většinou přijde rozdrcené na padrť. Ani k tomu nemám co říct. Nechci vidět, jak se chovají k balíčkům.
    Dneska mi přišel jeden s obrovským nápisem „křehké“ a co myslíte. 5 drahých velkých Yankee svíček v záplavě střepů. Totálně rozmlácené. Fakt děkuji. Už nikdy víc.

  2. Nic nedělají zadarmo a stejně mizerně jako ČP.

  3. Odcizili mi balicek. Ano, odcizili, za tim si stojim.

  4. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Nejlepší. Ze všech dopravců nejrychlejší a cenově přijatelné. Pokud je možnost,vždy volím zasilkovnu.

    Klady: Rychlost,komunikace,cena.
    Přínosný(2) Nepomohl(5)You have already voted this
  5. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    zmatek nad zmatek…raději fakt česká pošta, než tahle parodie na zasílání

    Zápory: vše, nevědí nic, balík je někde ztracen, odpovědi na emailu se člověk nedočká...
    Přínosný(7) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nevěřil jsem že může existovat něco horšího než pošta,ale zásilkovna to je teprve banda……..#*¡!%&….
    Nikdy bych si od nich už nenechal něco doručit ale když plno lidí nebo eshopu nemá jinou možnost.

    Klady: Žádné klady jsem nezaznamenal, možná cena ale klidně dám 200,- za poštovný když to budu mít druhý den, tady dá člověk 70 Kč a čeká 3-5 dní
    Zápory: Myslel jsem si že pošta je nejhorší balikovka, ale po několika zkušenostech se zasilkovnou jsem zjistil že nejhorší je rozhodně zásilkovna 29 obj během roku a jen 3 dorazily do druhého dne. Kcemu je ze to stojí pár korun když člověk čeká na balík jak pes před krámem.
    Přínosný(7) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    No, já už podruhé čekám týden id doručovaní, pořád na cestě, pokaždé jiná pobočka, dokonce v jiném kraji.

    Zápory: Extrémně dlouhé a nepředvídatelné doručování.
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Zasilkovna přijala balíček a 31.12.2019 zaslala info že na výdejním místě mají do 8.1.2020 dovolenou a že si mohu zásilku nasměrovat na jiné výdejní místo. Což jsem udělal hned jak informace přišla. Výdejní místo se mi v aplikaci i změnilo. Od té doby bohužel žádný pokrok a balík stále nemám. Balík je stále na depu v Plzni odkud nevyjel ani na původní ani na nové výdejní místo. Po 6ti telefonických urgencích, pak až nepříjemných se stále nic neděje a jen dostávám informace když už jsem neprijemnej že to urgovali na depu a že vidí že došlo k nějakému teď již opakovanému přeštítkování.
    Kam si mám stěžovat už nevím. Ty marťaňi na call centru si z nás dělají jen srandu a na cokoliv říkají že mám vyčkat 24hodin. Balík stále nikde. Zlatá Česká pošta. Ta mi balík vždy doručí a jezdila i o vykendech a hlavně, doručí až domů. Mě zásilkovnu zvolila nějaká pofidérní polská společnost která i vybrala výdejní místo. Je to katastrofa

  9. Katastrofa

  10. Už jen to, že si musíte založit účet na Google, odsouhlasit a poskytnout osobní údaje, odsouhlasit reklamy,je katastrofa. Jsme jak ti očipovaní psi, velký bratr nás sleduje i přes zásilkovnu – aplikace v podstatě špehovací. NIKDY bych to nepoužila. Lákají na cenu – ale jak se říká „laciné-dvakrát placené“. Neboli i zadarmo je to drahé.Zlaté PPL, GLS a Česká pošta.

1 199 200 201 202 203 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo