Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Už nikdy více, budu volit jinou dopravní společnost….
Už to není, co to bývalo.
Dobry den,
1.balicek byl nadrozmerny- ale sel vybrat ZBOX (je potreba to opravit)
2. balicek mi BEZ MEHO VEDOMI presmerovali na jine vydejni misto (potreba hlasit sms nebo do emailu zmenu vydejniho mista)
3. balicek poslali na vydejni misto, ktere melo 2 dny zavreno (je potreba overovat dostupnost vydejnich mist)
4. po dovalani se na infolinku mi bylo sdeleno, ze s tim nelze cokoliv provest.. na to nemam co dodat
5. balik byl na depu, na ktere jsem si pro nej chtela dojet 60km, ale i pres to mi bylo sdeleno, ze mi balicek nevydaji, ze na to maji 24h (je potreba ulehcit a zpristupnit vyzvedavani z depa)
Proto ja uz nikdy nebudu volit dopravu zasilkovnou, jelikoz jsem za prepravu dala 139,- a za zbozi 500,- a jelikoz mi balicek jde uz od 6.2. a potrebovala jsem zbozi pouze na vikend. Zadam o refundaci. A NEDOPORUCUJU
Nesmyslný nepoužitelný postup.
Aplikace Zásilkovna.
Není stručně popsán postup pro vyzvednut
1. Stáhněte aplikaci – co když nemám do čeho?
2. Zadejte trasovací čislo
3. vyzvedněte po stažení musí mít ale 1 – 3 .!!!? podmínky. Jděte do p*****.
Tři dni se snažím vyzvednout, každý den jiný pokus .
Jaaak?
Zasilkovnu nedoporučuji . Již po několikáté ztracený balíček a ochota ho hledat z jejich strany žádná . Člověk tam musí pořád volat a stejně vás téměř pošlou někam . Podat reklamaci , jasně to je pro ně jednoduché že , dát někomu 300 a nazdar .
Určitě si vyberte jiné přepravce.
Zásilkovna mi už 3 den drží zásilku v Z boxu a není schopna mi zásilku vydat a napravit jejich chybu . Operátorka se ani neomluvila a naopak mi sdělila že technik než se dostaví bude to trvat několik dní
Netušil jsem, že při očekávání zásilky musím mít v pohotovosti mobilní telefon. Dnes se mi řidič nedovolal a tak k nám ani nezajel a nepokusil se zásilku doručit. Mobil jsem měl v poruše. Když jsem se mu snažil dovolat, telefon nezvedal a po té kdy jsem volal do firmy, mi bylo oznámeno, že zásilku už převedl do zásilkovny k osobnímu vyzvednutí. Jednak bydlím na vesnici, potom jsem si upravil směny, abych mohl být doma a protože řidič si práci ulehčuje a osobně se nepokusí zásilku doručit, bylo to zbytečné. Díky, ale o podobné služby nemám zájem. To už tady byla Česká pošta.
Je vidět že to řídí česká pošta. Zásilky si vozí kam chce. Já jako zákazník zaplatím dopravu do domu a oni si jen tak do hodí do boxu o 3 vesnice vedle. Z 5 objednávek ani jedna na předem domluvené místo hnus.
Dobrý den,je pravdou ze zásilka mi nikdy nebyla doručena do 24hod.a ani mnou podána zásilka nebyla takhle doručená, do 3 dnů již ano,bohužel se mi jedná zásilka ztratila,vyřízení reklamace telefonicky ..katastrofa,komunikuje s vámi pouze automat, pokud ji ale hned řešíte mailem,problém vyřešen během několika dnů a zasilkovna se k tomu postavila čelem a částku mi proplatila.Nicméně ponaučení pro příště… pojisťovat zásilky.
Zásilka z Tišnova do Brna jde přes Svitavy. Kritické.
Jsou to lháři