Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Bordel, neprofesionalita. Čtvrtek a pátek do Z-boxu nedoručujou, ve čtvrtek napíšou „pardon, tech. problémy“..doručíme následující pracovní den, v pátek napíšou opět „pardon, tech. problémy“ a zásilku přesměruji na nějakou výdejnu, která je z ruky. Na emaily nereagují. Zásilka tak jde týden i déle. Nechápu, že tato firma patří mezi „úspěšné“. Doufám, že brzy padnou na dno. Zlatá pošta nebo balíkovna.
Měli mi doručovat zásilku na konkrétní adresu. Kurýr mi zavolal, já jsem mu to tipla a za minutu jsem mu začala volat nazpátek, na stejné telefonní číslo. Pán v telefonu mi řekl, že mě to asi přesměrovalo na jiné číslo, že on mi prý nevolal. Je to vůbec možné?… Nemohla jsem se tedy dovolat a zásilku jsem neobdržela. Přitom tu zásilku mohl bez problému nechat ve firmě, která je jako jediná na té doručovací adrese. Zásilku kurýr nenechal ani na nejbližší pobočce zásilkovny, ale někde, kam musím jet ještě 25 minut autobusem. Na reklamaci mi odpověděli, že znovu doručit balíček mi nemůžou, a že byl uložen na „nejbližší“ zásilkovnu. Hahaha, naprostý výsměch! Zásilkovnu tu máme hned za rohem, jen tu jejich řidič vůbec nebyl a ještě navíc do telefonu lhal!!! Nikdy víc. Rozhodně nedoporučuji.
Z Číny do zásilkovny za 6 dnů .Uběhlo 5 dnů co je můj balík v zásilkovne a bloudí po různých adresách a výdejnach a balík nemám.Dalsi věc je umělá inteligence používaná místo operátora jejíž nejčastější odpověď je nerozumím.
Rychlost doručení
3 dny mají moji zásilku na depu ve Svitavách a nejsou schopni ji doručit do Z boxu do 40 km vzdálenosti z důvodu plných Z boxů
Přitom by stačilo se ozvat a domluvit se na přesměrování zásilky!!!
Díky nim nepouštím vodu v kuchyni ,protože čekám na náhradní díly!
Zásilkovno děkuji už nikdy více!!!!Zlatá Česká pošta
Rychlost doručení
Absolutní diletanti
3 dny mají moji zásilku na depu ve Svitavách a nejsou schopni ji doručit do Z boxu do 40 km vzdálenosti z důvodu plných Z boxů
Přitom by stačilo se ozvat a domluvit se na přesměrování zásilky!!!
Díky nim nepouštím vodu v kuchyni ,protože čekám na náhradní díly!
Zásilkovno děkuji už nikdy více!!!!Zlatá Česká pošta
Šílená zkušenost. Zboží mi vyměnili za nějaké korálky , hned jsem odevzdal a očekával jsem minci, není ani sběratelská ani cenný kov, prostě nic – a když nenašli v tom jejich bordelu, napsali, že za cennosti a numismatiku neberou odpovědnost. Mince v hodnotě necelých 4 000 kč, jako dárek ze železa je dle nich cennost. Tedy ze svého zasilatelského portfolia vynechte Zásilkovnu. šílenost.
Zásilkovna pravidelně naprosto ignoruje dodací adresu. Aniž by s tím zákazník mohl cokoliv dělat,prostě balík odvezou na několik kilometrů vzdálenou pobočku. Takže pokud člověk nevlastní auto,musí sednout na autobus a pro balík si dojet.V této době naprosto neuvěřitelná záležitost. Absolutně nevidím žádnou výhodu,proč bych měl tohoto předpotopního dopravce dále využívat.Na jakékoliv dovolání absolutně nereagují,na lince mají debilniho robota který navíc odpovídá jen vygenerovanými odpověďmi tak,aby vlastně nic nevyřešil. Katastrofální celkový přístup k zákazníkovi.Nikdy bych nečekal,že někdy prohlásím sousloví zlatá pošta,ale tady musím- ZLATÁ POŠTA!
Velká nespokojenost, do telefonu říkají póze lži o tom kde zásilka je
Zklamaní. Při doručení na adresu mi zásilka byla vrácena zpět a to jen z toho důvodu, že jsem navíc uvedla Mol Benzina, na které se adresa nachází. Je to údaj navíc, proto zásilka cestovala zpět cca 400 km.
Tragédie. Zlatá Česká pošta. Ve středu v 6,00 to přijali na depo Nehvizdy a teď je pátek a zásilka nikde. Komunikace s jejich robotem je velmi úsměvná, v podstatě vám řekne jen to, co sám vidíte na trackingu zásilky. Na živou operátorku mě přepojil až po velmi dlouhém přemlouvání.
Tohle byla moje poslední zkušenost se Zásilkovnou. Již nikdy více.