Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.4Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 253 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Bordel, neprofesionalita. Čtvrtek a pátek do Z-boxu nedoručujou, ve čtvrtek napíšou „pardon, tech. problémy“..doručíme následující pracovní den, v pátek napíšou opět „pardon, tech. problémy“ a zásilku přesměruji na nějakou výdejnu, která je z ruky. Na emaily nereagují. Zásilka tak jde týden i déle. Nechápu, že tato firma patří mezi „úspěšné“. Doufám, že brzy padnou na dno. Zlatá pošta nebo balíkovna.

  2. Měli mi doručovat zásilku na konkrétní adresu. Kurýr mi zavolal, já jsem mu to tipla a za minutu jsem mu začala volat nazpátek, na stejné telefonní číslo. Pán v telefonu mi řekl, že mě to asi přesměrovalo na jiné číslo, že on mi prý nevolal. Je to vůbec možné?… Nemohla jsem se tedy dovolat a zásilku jsem neobdržela. Přitom tu zásilku mohl bez problému nechat ve firmě, která je jako jediná na té doručovací adrese. Zásilku kurýr nenechal ani na nejbližší pobočce zásilkovny, ale někde, kam musím jet ještě 25 minut autobusem. Na reklamaci mi odpověděli, že znovu doručit balíček mi nemůžou, a že byl uložen na „nejbližší“ zásilkovnu. Hahaha, naprostý výsměch! Zásilkovnu tu máme hned za rohem, jen tu jejich řidič vůbec nebyl a ještě navíc do telefonu lhal!!! Nikdy víc. Rozhodně nedoporučuji.

  3. Reply
    Karel Neoral 19.1.2024 v 9:23

    Z Číny do zásilkovny za 6 dnů .Uběhlo 5 dnů co je můj balík v zásilkovne a bloudí po různých adresách a výdejnach a balík nemám.Dalsi věc je umělá inteligence používaná místo operátora jejíž nejčastější odpověď je nerozumím.

  4. Rychlost doručení
    3 dny mají moji zásilku na depu ve Svitavách a nejsou schopni ji doručit do Z boxu do 40 km vzdálenosti z důvodu plných Z boxů
    Přitom by stačilo se ozvat a domluvit se na přesměrování zásilky!!!
    Díky nim nepouštím vodu v kuchyni ,protože čekám na náhradní díly!
    Zásilkovno děkuji už nikdy více!!!!Zlatá Česká pošta

  5. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Rychlost doručení
    Absolutní diletanti
    3 dny mají moji zásilku na depu ve Svitavách a nejsou schopni ji doručit do Z boxu do 40 km vzdálenosti z důvodu plných Z boxů
    Přitom by stačilo se ozvat a domluvit se na přesměrování zásilky!!!
    Díky nim nepouštím vodu v kuchyni ,protože čekám na náhradní díly!
    Zásilkovno děkuji už nikdy více!!!!Zlatá Česká pošta

    Klady: Klady žádné
    Zápory: Rychlost doručení Komunikace
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Šílená zkušenost. Zboží mi vyměnili za nějaké korálky , hned jsem odevzdal a očekával jsem minci, není ani sběratelská ani cenný kov, prostě nic – a když nenašli v tom jejich bordelu, napsali, že za cennosti a numismatiku neberou odpovědnost. Mince v hodnotě necelých 4 000 kč, jako dárek ze železa je dle nich cennost. Tedy ze svého zasilatelského portfolia vynechte Zásilkovnu. šílenost.

  7. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zásilkovna pravidelně naprosto ignoruje dodací adresu. Aniž by s tím zákazník mohl cokoliv dělat,prostě balík odvezou na několik kilometrů vzdálenou pobočku. Takže pokud člověk nevlastní auto,musí sednout na autobus a pro balík si dojet.V této době naprosto neuvěřitelná záležitost. Absolutně nevidím žádnou výhodu,proč bych měl tohoto předpotopního dopravce dále využívat.Na jakékoliv dovolání absolutně nereagují,na lince mají debilniho robota který navíc odpovídá jen vygenerovanými odpověďmi tak,aby vlastně nic nevyřešil. Katastrofální celkový přístup k zákazníkovi.Nikdy bych nečekal,že někdy prohlásím sousloví zlatá pošta,ale tady musím- ZLATÁ POŠTA!

    Klady: Žádné,odvezou balík kam se jim zachce.
    Zápory: Vše..
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Reply
    Karin Augustinavá 15.1.2024 v 15:14
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Velká nespokojenost, do telefonu říkají póze lži o tom kde zásilka je

    Klady: Po 18 dnech jsem se zásilky dočkala
    Zápory: Špatná komunikace, lhaní do telefonu,
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 2.25
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    20

    Zklamaní. Při doručení na adresu mi zásilka byla vrácena zpět a to jen z toho důvodu, že jsem navíc uvedla Mol Benzina, na které se adresa nachází. Je to údaj navíc, proto zásilka cestovala zpět cca 400 km.

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Reply
    Pavel Kříž 12.1.2024 v 15:16
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Tragédie. Zlatá Česká pošta. Ve středu v 6,00 to přijali na depo Nehvizdy a teď je pátek a zásilka nikde. Komunikace s jejich robotem je velmi úsměvná, v podstatě vám řekne jen to, co sám vidíte na trackingu zásilky. Na živou operátorku mě přepojil až po velmi dlouhém přemlouvání.
    Tohle byla moje poslední zkušenost se Zásilkovnou. Již nikdy více.

    Klady: žádné
    Zápory: zásilka je tři dny na depu a nikdo nic neví...
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
1 24 25 26 27 28 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo