Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Z mého zboží udělala zadilkovna hromadu středu z mého objednaného produktu moc děkuji
Naprosto žádná pozitiva nevidím. Dle mého názoru je ZASILKOVNA vysoce neprofesionální.
Zásilkovna je skvělá věc , která mě naprosto nahradila služby České pošty – jsem z ní nadšený a maximálně spokojený – děkuji za Vás 😉👍
Zasilkovna domu nedoruci. Pry automat neumi poznat adresu bez ulice (male mesto). Pry chyba zakaznika, ze neupresnil. Lidi, akorat vyhozeno 109 kc a kuryr ani nejede na to misto te adresy.
Letošní Vánoce se zasilkovna opět vyznamenala!!! Zásilka podaná přímo na adresu (tudíž ta dražší možnost) 22.12. je na cestě již 12 ,slovy dvanáct dní!!! Po několika telefonatech na zákaznickou linku, neustále výmluvy,, zásilka je na cestě na mikrodepo“ přitom mikrodepo mělo celé svátky a i mezi svátky zavřeno.Po týdnu zásilka konečně došla dnes ráno 2.1do mikrodepa a samozřejmě ji kurýr zase nerozvezl, možná zítra.!? Moc tomu nevěřím,že zítra přijde. To je tedy služba par exelence.
Z Polska do ČR za 1 den. Z depa 5 minut pěšky vzdáleného od 19.12 nic. Čekám na Vánoční dárek i po Vánocích. Ačkoliv byl před Vánoci 2x urgován. Prý mám vyčkat.. Vyčkávám a koukám, že eshop už ten předmět slevil o 274 Korun…Tímto se s toutou firmou loučím a už nikdy nechci využít jejich služeb
Za mě momentálně vážně nejlepší přepravce. A ta rychlost a kmofort – pobočky plus Zboxy, to je naprosto bezprecedentní. Opozitně Česká pošta, to je bohužel něco neskutečného a katastrofálního v 21 století… 2023-24
Nejhorší
Diletanti, neschopnost našla v podání této firmy nový rozměr! Nestíhají doručovat, chaos, zmatek, plané řeči. Snad už nebudu muset nikdy více využít tuto parodii na dopravce.
Objednali jsme dárky a 19.12. byli odeslány obchodem přes zásilkovnu na naši adresu.Dne 21.12. přišla sms,že balík bude v ten den doručen mezi 13:30 a 15:00 hod. Ve 16:00 balík stále nedorazil.Dle trasování jsem zjistila,že byl nechán na výdejním místě ve vedlejší obci a máme čekat na kód k vyzvednutí. Volala jsem na zákaznickou linku,kde mi po dlouhém čekání bylo operátorkou sděleno,že to byla kurýrova chyba,že vidí,že se mě nesnažil ani kontaktovat,ale že jestli dárky chci do Vánoc,mám si jet balík vyzvednout sama,i když ví,že mám zaplaceno doručení domů.Následující den to pokračovalo.Žádný kód k vyzvednutí,na výdejním místě náš balík nikdy nebyl.Opět dlouhé volání s automatem,čekání,nakonec rádoby ochotná operátorka,že balík dohledají a ozvou se.Dnes je 23.12. nikdo se neozval a my nemáme dárky pod stromek.To bude opravdu hezký Štědrý den!DĚKUJEME ZÁSILKOVNO!!Chyba byla vybrat si tuto společnost a take mít zaplacený balík.Pak se nikdo nesnaží to řešit a kdo ví u koho náš zaplacený balík s dárky skončil…Už dříve byl problém,že kurýrovi se nechtělo balík doručit a nechal jej někde v okolí na výdejním místě,ale toto už je vrchol.ZÁSILKOVNU UŽ NIKDY VÍC!!