Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.4Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 253 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Z mého zboží udělala zadilkovna hromadu středu z mého objednaného produktu moc děkuji

  2. 0.75
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    10

    Naprosto žádná pozitiva nevidím. Dle mého názoru je ZASILKOVNA vysoce neprofesionální.

    Klady: Naprosto žádná pozitiva nevidím.
    Zápory: Naprosté ignorování mých e-mailů, naprosto nulová vstřícnost ve věci přesměrování zásilky, velmi pozdní odpověď formou anonymu,pracovnice se podepsala pouze křestním jménem, což NENÍ obvyklé pro českou obchodní korespondenci. Dle mého názoru je toto ukázka naprosté neprofesionality, přičemž nepopírám, že v ANGLOSASKÉM světě a v Business English je to běžné. V obchodním styku by se však měla dodržovat lingvistická pravidla pro daný region. Nevstřícnost, nesolidnost a nespolehlivost - takto vidím skutečné hodnoty této společnosti.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Reply
    Jan Reinwart 9.1.2024 v 10:54
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Zásilkovna je skvělá věc , která mě naprosto nahradila služby České pošty – jsem z ní nadšený a maximálně spokojený – děkuji za Vás 😉👍

    Klady: Rychlost a platba přes internet
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zasilkovna domu nedoruci. Pry automat neumi poznat adresu bez ulice (male mesto). Pry chyba zakaznika, ze neupresnil. Lidi, akorat vyhozeno 109 kc a kuryr ani nejede na to misto te adresy.

    Zápory: Zrusit Zasilkovna domu. Akorat se druhy den vrati zpet. Rychlost na ukor kvality. Na webu jen sliby.
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 0.75
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    30

    Letošní Vánoce se zasilkovna opět vyznamenala!!! Zásilka podaná přímo na adresu (tudíž ta dražší možnost) 22.12. je na cestě již 12 ,slovy dvanáct dní!!! Po několika telefonatech na zákaznickou linku, neustále výmluvy,, zásilka je na cestě na mikrodepo“ přitom mikrodepo mělo celé svátky a i mezi svátky zavřeno.Po týdnu zásilka konečně došla dnes ráno 2.1do mikrodepa a samozřejmě ji kurýr zase nerozvezl, možná zítra.!? Moc tomu nevěřím,že zítra přijde. To je tedy služba par exelence.

    Klady: Cena
    Zápory: Na konci roku příliš dlouhá doba doručení.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Z Polska do ČR za 1 den. Z depa 5 minut pěšky vzdáleného od 19.12 nic. Čekám na Vánoční dárek i po Vánocích. Ačkoliv byl před Vánoci 2x urgován. Prý mám vyčkat.. Vyčkávám a koukám, že eshop už ten předmět slevil o 274 Korun…Tímto se s toutou firmou loučím a už nikdy nechci využít jejich služeb

    Zápory: Pomalé doručení Zákaznická linka k ničemu Neumí přiznat chybu a nabídnout kompenzaci zákazníkovi
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Za mě momentálně vážně nejlepší přepravce. A ta rychlost a kmofort – pobočky plus Zboxy, to je naprosto bezprecedentní. Opozitně Česká pošta, to je bohužel něco neskutečného a katastrofálního v 21 století… 2023-24

    Klady: Rychlost Aplikace a sledování Ceny za služby Benevolence v balení jednoduchost podání/vyzvednutí
    Zápory: Jen možná jedna taková věc - delší doba obdržení dobírky 10 prac dnů - fakt to někdy trvá, no a pojištění by chtělo zvýšit třeba alespoň na 15 tis.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší

    Klady: Žádné
    Zápory: Zaplatil jsem si doručení domu a řidič to ani nezkusil když se nedovolal. V druhem případě na balík čekám už týden.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Diletanti, neschopnost našla v podání této firmy nový rozměr! Nestíhají doručovat, chaos, zmatek, plané řeči. Snad už nebudu muset nikdy více využít tuto parodii na dopravce.

    Klady: Nic
    Zápory: Všechno špatně!
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Objednali jsme dárky a 19.12. byli odeslány obchodem přes zásilkovnu na naši adresu.Dne 21.12. přišla sms,že balík bude v ten den doručen mezi 13:30 a 15:00 hod. Ve 16:00 balík stále nedorazil.Dle trasování jsem zjistila,že byl nechán na výdejním místě ve vedlejší obci a máme čekat na kód k vyzvednutí. Volala jsem na zákaznickou linku,kde mi po dlouhém čekání bylo operátorkou sděleno,že to byla kurýrova chyba,že vidí,že se mě nesnažil ani kontaktovat,ale že jestli dárky chci do Vánoc,mám si jet balík vyzvednout sama,i když ví,že mám zaplaceno doručení domů.Následující den to pokračovalo.Žádný kód k vyzvednutí,na výdejním místě náš balík nikdy nebyl.Opět dlouhé volání s automatem,čekání,nakonec rádoby ochotná operátorka,že balík dohledají a ozvou se.Dnes je 23.12. nikdo se neozval a my nemáme dárky pod stromek.To bude opravdu hezký Štědrý den!DĚKUJEME ZÁSILKOVNO!!Chyba byla vybrat si tuto společnost a take mít zaplacený balík.Pak se nikdo nesnaží to řešit a kdo ví u koho náš zaplacený balík s dárky skončil…Už dříve byl problém,že kurýrovi se nechtělo balík doručit a nechal jej někde v okolí na výdejním místě,ale toto už je vrchol.ZÁSILKOVNU UŽ NIKDY VÍC!!

    Zápory: Svévolné přesměrování zásilky na výdejní místo Balík nedoručen Balík ani nedohledán Nikdo mě nekontaktoval
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 25 26 27 28 29 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo