Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Úplně na nic
Tady je něco hodně špatně, balíček nedoručený víc jak měsíc, telefonické spojení jen s robotem, formuláře nebo emaily naprosto k ničemu. Už nikdy víc.
dne 13.12.2023 si převzal kurýr můj balík a měl ho doručit na adresu s dobírkou,20.12.2023 ráno dorazila sms kde bylo napsáno od do přijede kurýr a ať mám připravené heslo jinak mi balík nevydá, jaké bylo mé překvapení když dorazila další sms, že mě kurýr nezastihl na adrese a balík dal na výdejní místo kamsi…..
Proč si tu službu platím?aby mi balík doručila do ruky
proč je kurýr línej????zajít na danou adresu???
Chápu jsou vánoce – od mé objednávky 3.12.2023 je to 17 dní kdy balík měl dorazit, néééé já se budu plácat po Praze a hledat výdejní místo kam to línej kurýr dal
Hnus, Zásilkovna neplní služby, nedoručuje, nezvedá telefony ano nereaguje na emaily
Dosud bez problémů, vše bývalo v pořádku.
Včera záměna balíčku, doručeno něco zcela jiného, telefon na zákaznické lince jen
s automatem – naprostá katastrofa (nová doba), vyřídit nelze nic.
– Balík nikdy nedoručí, vždy mi bylo napsáno, že se mi nedovolali.
-zaplatím za zásilku domů a musím ji vyzvedávat v nějakém obchodě
– Na linku se nedá dovolat
– řidič telefon nebere
– tuto službu už nikdy!
– nedoporučuji
Marně čekají na zásilku i další info už nepřichází
Pozor, Zásilkovna někdy nedodrží dobu uložení a odešle balíček zpět. Na vyzvednutí v boxu dá 2 dny a po prodloužení den navíc, ale v tu dobu se již k balíčku nelze dostat.
Vykradený obsah zásilky, váha zásilky při příjmu neodpovídala váze zásilky při doručování, zásilkovna však neuznala reklamaci, údajně mám uzavřenou smlouvu s prodejcem, se kterým to mám řešit, nikoli s nima. Otřesný přístup. Pokud chcete, aby Vám skutečně zboží, které jste si objednali, dorazilo, vyberte jinou přepravní společnost, která nekrade.
Balíček byl bez zjevného duvodu přesměrován do jiné výdejny – vzdušnou čarou nejbližši po te mnou zvolené. Bohužel právě, že vzdušnou. Při výrobě vednuti bude nutné najet spoustu km autem, hromadnou dopravou je místo nedostupné. Komunikace se rovná nule, na formulář odpovídají pouze automatické fráze…….