Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.4Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 253 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Úplně na nic

  2. Tady je něco hodně špatně, balíček nedoručený víc jak měsíc, telefonické spojení jen s robotem, formuláře nebo emaily naprosto k ničemu. Už nikdy víc.

  3. 1
    Rychlost doručení
    30
    Jednání se zákazníkem
    10

    dne 13.12.2023 si převzal kurýr můj balík a měl ho doručit na adresu s dobírkou,20.12.2023 ráno dorazila sms kde bylo napsáno od do přijede kurýr a ať mám připravené heslo jinak mi balík nevydá, jaké bylo mé překvapení když dorazila další sms, že mě kurýr nezastihl na adrese a balík dal na výdejní místo kamsi…..
    Proč si tu službu platím?aby mi balík doručila do ruky
    proč je kurýr línej????zajít na danou adresu???
    Chápu jsou vánoce – od mé objednávky 3.12.2023 je to 17 dní kdy balík měl dorazit, néééé já se budu plácat po Praze a hledat výdejní místo kam to línej kurýr dal

    Zápory: i když jsem na dané adrese celý den, stejně dorazí sms se zněním, že jsem nebyla k zastižení a balík dal do boxu
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Hnus, Zásilkovna neplní služby, nedoručuje, nezvedá telefony ano nereaguje na emaily

    Klady: široký výběr poboček
    Zápory: se zásilkovny se stal automat bez lidí. nedoručuje zásilky, zboží vám leží i přes 10 dní na nějakém místě případně vám zásilku přesměrují úplně mimo váš dosah pobočky
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Dosud bez problémů, vše bývalo v pořádku.
    Včera záměna balíčku, doručeno něco zcela jiného, telefon na zákaznické lince jen
    s automatem – naprostá katastrofa (nová doba), vyřídit nelze nic.

  6. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    – Balík nikdy nedoručí, vždy mi bylo napsáno, že se mi nedovolali.
    -zaplatím za zásilku domů a musím ji vyzvedávat v nějakém obchodě
    – Na linku se nedá dovolat
    – řidič telefon nebere
    – tuto službu už nikdy!
    – nedoporučuji

    Klady: Žádné
    Zápory: - Balík nikdy nedoručí, vždy mi bylo napsáno, že se mi nedovolali. -zaplatím za zásilku domů a musím ji vyzvedávat v nějakém obchodě - Na linku se nedá dovolat - řidič telefon nebere - tuto službu už nikdy! - nedoporučuji
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Marně čekají na zásilku i další info už nepřichází

  8. 1.5
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    10

    Pozor, Zásilkovna někdy nedodrží dobu uložení a odešle balíček zpět. Na vyzvednutí v boxu dá 2 dny a po prodloužení den navíc, ale v tu dobu se již k balíčku nelze dostat.

    Klady: Možnosti kde si vyzvednout
    Zápory: Nedodržení doby pro uložení. Nejeví zájem o řešení.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 2
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    0

    Vykradený obsah zásilky, váha zásilky při příjmu neodpovídala váze zásilky při doručování, zásilkovna však neuznala reklamaci, údajně mám uzavřenou smlouvu s prodejcem, se kterým to mám řešit, nikoli s nima. Otřesný přístup. Pokud chcete, aby Vám skutečně zboží, které jste si objednali, dorazilo, vyberte jinou přepravní společnost, která nekrade.

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 0.75
    Rychlost doručení
    30
    Jednání se zákazníkem
    0

    Balíček byl bez zjevného duvodu přesměrován do jiné výdejny – vzdušnou čarou nejbližši po te mnou zvolené. Bohužel právě, že vzdušnou. Při výrobě vednuti bude nutné najet spoustu km autem, hromadnou dopravou je místo nedostupné. Komunikace se rovná nule, na formulář odpovídají pouze automatické fráze…….

    Zápory: Naprosto svévolně jednani
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 26 27 28 29 30 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo