Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.4Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 253 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Už 5 dni leží balíček na depu v Benátkách nad Jizerou. Dovolat se na depo nemožné. Posledních půl roku chodí vše opožděně. Měla jsem objednané granule pro psa a musela jsem jet do jiného města koupit alespoň jiné, protože kdybych čekala až mě Zásilkovna balíček doručí, tak pes chcipl hlady. Dříve problémy žádné.
    Od nynějška bohužel raději připlatím a výběru si jinou přepravní společnost.

    Zápory: Dlouhé dodání Dovolat se do depa pomalu nemožné
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    zásilku převzali 28.11.2023 ,od 30.11. 2023 mi aplikace hlásila ,že zásilka je v depu v Hradci králové . Od 4.12.2023 jsem se pokoušel spojit se Zásilkovnou . Vždy mi odpovídal robot s omezenou inteligencí . Po třetím dotazu jsem se dozvěděl od robota ,že zásilka je v depu Hradec králové a hlavně ,že se nemám opakovaně dotazovat na zásilku se stejným číslem .
    Až po mém emailu se semnou spojila „operátorka “ ,a to 5.12.2023 . Ta mi sdělila , že zásilka je v boxu ale nenačetla se .Nevím zda se zásilky u Zásilkovny načítají sami ,nebo se to někdo vykašlal. Dnes jsem se dozvěděl ,že zásilka byla nevyzvednuta a vrácena odesílateli . Bez kódu jsem si zásilku pochopitelně nemohl vyzvednout . Pokoušel jsem se zásilku (8.12.2023)reklamovat . Ale bohužel jako příjemce nemohu. Do dnes mi nikdo ze Zásilkovny nesdělil kdy ,jak proč a ……. Nedoporučuji

    Klady: Když se daří -tak dobrý
    Zápory: Komunikace se diametrálně blíží nule .
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Reply
    Radek Mařík 12.12.2023 v 9:28
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zásilka vrácena prý z důvodu chybné adresy, která byla ale řádně podle hlavičky odběratele. Firma, město, ulice s ČP, směrovací číslo. Protože se jedná o velký areál, součástí adresy bylo upřesnění, že se jedná o prodejnu.
    Bylo mi řečeno, že takhle adresu (prodejna) mapy.cz neznají a tak je tento balík nedoručitelný.

    K reklamaci se staví odmítavě, ústně nelze řešit, prý jen přes reklamační formulář, ale tam nemají žádnou kolonku pro tuto reklamaci a tak to nelze vyplnit. Za nás jsme se Zásilkovnou skončili.

    Klady: nedoručeno vůbec
    Zápory: nedoručí, plánují automatem přes mapy.cz a diví se, že jim to nefunguje, k reklamaci se neumí postavit čelem
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Reply
    Petr Laznicak 11.12.2023 v 16:09
    0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    zasilkovna se rozhodla, že přesune mé dvě očekáváné zásilky, který jsem rychle potřeboval z pobočky (kde je nepřetržitě otevřeno) do prodejny s krmivy pro zvířata, kde mají otevřeno jen od PO do PÁ a to jen do 1800…. Reklamace a zdůvodnění proběhlo tak, že objednáním služby souhlasím se změnou místa dodání…. No za mne, příště už nikdy … a diskuse o prdu … NEDOPORUČUJI !!

    Klady: nejsou ... dříve snad ...
    Zápory: nelze stručně vyjmenovat ...
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Pokud by šlo hodnotit známkou 0, tuto bych udělila.
    V minulém týdnu jsem jednu zásilku (Z4046513297) odeslala. Zásilka byla doručena po více než 5 dnech, a to až po opakovaných telefonátech na infolinku. Stav zásilky po doručení byl katastrofální – krabice zcela rozmočená tak, že spodní díl byl na upadnutí, obsah zásilky zcela poškozen…
    Zároveň jsem před tuto službu měla i zásilku obdržet (Z1618406179). Zásilka byla neuvěřitelné 3 dny v expedičním skladu, ač mi operátor sděloval, že Zbox je prázdný. K doručení došlo opět až po několika hovorech na infolinku a následné zadání reklamace. Kdy stav zásilky byl rovněž tragický. Obálka s ochranou folií byla na několika místech zcela protržena, dokonce tak, že sám dopravce ji musel přelepovat. Zboží v zásilce dorazilo zcela mokré a špinavé. Následně mi bylo sděleno, že obálka s ochrannou folií není podle nich dostatečně pevný obal…ač jejich smluvní podmínky přímo na obálky pamatují.

    Tak katastrofální služby jsem ještě nezažila a všem doporučuji, aby volili jiného dopravce, zvlášť v případě, že potřebují, aby zásilka byla doručena bez problému a včas a zaslaný obsah byl doručen v neporušeném stavu.

  6. Nejhorší kurýrní společnost, z Rumunska mi poslali balíček se dvěma parfémy a nějakou bílou horkou čokoládou a na balíček čekám měsíc a všichni mi lžou a neříkají kde je můj balíček.
    Zásilkovnu nedoporučuji

  7. 9. prosince 2023
    Spolek zazilkovna toť ukázkový soubor diletantů a lhářů,i ten automat který s vámi komunikujeme lže. To je opravdu vrchol úpadku a zářný příklad hloupé neschopnosti.
    O tom co mi provedly tento týden bych mohl již napsat knihu,ale kdo by to chtěl číst… Závěr je jednoduchý budu se této společnosti vyhýbat obloukem a doufat že jednou zkončí tento spolek v zoologické zahradě kam budou chodit děti šťouchat do těchto degeneratú klackem.ps-zasilku dodnes nemám

  8. Zásilka objednaná cca 26 listopadu, 1 prosince přidala zpráva, že zásilku vyzvedl řidič a do dnešního dne 8.12 zásilka nikde. Po 3 telefonátech do zásilkovny 2x slíbili že zjistí co je za problém a zavolají mi zpět a bohužel omyl. Nikdo nevolá, nepíše prostě nezájem. Takže zásilku si klidně nabouchejte tam kam slunce nesvítí a dal tuhle službu nedoporučím a nehodlám ji dal využívat.

  9. Totální katastrofa!
    Napřed výmluva, že auto je rozbitý a druhý den prozvoni a když volám zpět, tak jen schránka! Pak zásilku nechají 50km daleko!

  10. Zásilkovna už nikdy!!! Hlavně depo České Budějovice K Světlé 540/6

1 27 28 29 30 31 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo