Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2.1
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 149 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Zásilkovna je za mě nejhorší dopravce a společnost nejhůře komunikující se zákazníkem. Virtuální kontakt nevyřeší nic, spíš naštve a ten živý také ne. Sami netuší, kde se právě zásilka nachází. Domluva 0, řešení problému 0. Doporučuji nepoužívat, protože to znamená jen problémy.

  2. Včera otřesný zážitek. Vidím příjezd auta přepravky 5SR 7173 , jsem na dvorku kde stojí mé auto a je otevřená garáž. a najednou vidím letět cca 4 metry balík přes plot na zem. A v tu chvíli mě zpozoroval řidič a prý je to normální. Řidič mladík evidentně s ukrajinským přízvukem nechtěl říct jméno a raději sedl do auta a odjel na druhou stranu něž jsem stál na cestě. Musel se stejně někde otočit neb to jinudy nejde.

  3. Jednání strašné. Zásilka od Dr.Max doručena rychle, ovšem na pobocku, kde byl týden dovolene, bylo 7 dní nemožné si vyzvednout zásilku – lek a praci prostredek, nutne potrebne. Po 7 dnech byla zásilka z neznámých důvodů presmerována do jiné obce. Současně nebylo možné zasilkovnu skontaktovat a promluvit s někým jiným než virtuální asistentkou. Horor.

  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zasilkovnu nedoporučuji. Několik ztracených balíků. Zaměstnanci zásilkovny nejsou schopni nic vyřešit nebo vysvětlit proč balík byl doručen na depo ale z něj už neodešel.

    Klady: Hodně výdejních míst ale je to k ničemu když balíky nepřichází a zaměstnanci infolinky nebo reklamačního nic neví a nejsou schopni balík dohledat.
    Zápory: Už několik zásilek nedoručeno, reklamace s nimi řešit nemá smysl, pokaždé tvrdí,že balík nebyl odeslán odesilatelem, že chyba není na jejich straně:)) Přitom dle sledování balíky dorazili do depa. Takže depo buď krade nebo ztrácí. Každopádně už používám jiné společnosti a žádný problém. Zásilkovnu už níkdy víc.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zásilka byla odeslána 3.7. a 7.7.ji ještě nemám. Tuto společnost nedoporučuji a už nikdy nevyužiji.

    Zápory: Dlouhá doručovací doba, nedoporučuji a už nikdy nevyužiji.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 3.5
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    80

    Poslední dobou jste se za mě osobně dost pohoršili. 2.7. přijato a do dnes t.j. 7.7. NEDORUČENO. Jinak pořád lepší, než moloch Česká pošta….

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Zasilkovna – nedoporučuji a již nikdy nevyužijí včetně me rodiny a mých přátel.

      Odesílatel doručil v pořádku zásilku do Z BOX. Ten měl poruchu a po „cvaknutí skříňky“ se mi box neotevřel a zásilku jsem nepřevzala. Zasilkovna nereaguje na moje urgence. Přišla jsem o 1197 Kč.

  7. Balíčky doručeny na výdejní místo, kam se nemohu kvůli pracovní době dostat, hovořit s virtuální asistentkou je jako mluvit s marťanem, s operátorem ‚expertem“ 😁 v podstatě to samé, neporadí, nepomůže, pouze arogantní „kecy“ nikdy více!!!!! Zlatá balíkovna!!!!

  8. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Jsem velmi nespokojená se zásilkovnou. Máme vždy uvedenou adresu doručení na adresu kde očekávám příjezd zásilky který se nikdy nekoná pak se dozvím když jsi obtěžují náhodou někdy totiž vůbec ne a já hledám zásilku dostanu zprávu že mám zásilku v boxu. Když jsi teda asi po nějakých 15 vyzvednutí v boxu a ne na adrese zvyknu tak mi jí zase nepošlou do boxu ale zase do nějaké videovny která je ode mě dokonce nějakých 25 km od bydliště. Když si začnu stěžovat tak na mě pustí robota který mě slíbí že teda když chci mluvit s operátorem živím že mě připojí tak čekám půl hodiny a nic se neděje. Toto jsou služby které mi platíme myslím si že když se seberu a pro tu zásilku jsi půjdu pěšky tak jí budu mít 10x v rukou v pořádku a dřív než se uráčí Zásilkovna. Napsat stížnost nebo si stěžovat tak to je jako když to spláchnete do záchoda vůbec se nic neděje a nebo vám prostě telefon vypnou. Nekonečný boj

    Klady: Nevím o žádných
    Zápory: Neustále hledání zásilek úplně všechny zápory
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Na dotaz přes aplikaci do jednoho dne, jak píší neodpovidaji. Telefonicky není možné se „živému“ člověku dovolat. Automat neustále stále dokola, přitom pracovní doba je od 8-18 hod.. Pokud není problém vše OK, ale jakmile potřebujete radu, tak je to nezajímá.

  10. Na dotaz přes aplikaci do jednoho dne, jak píší neodpovidaji. Telefonicky není možné se „živému“ člověku dovolat. Automat neustále stále dokola, přitom pracovní doba je od 8-18 hod.. Pokud není problém vše OK, ale jakmile potřebujete radu, tak je to nezajímá.

    • Od té doby, co zasilkovna má nového majitele, služba úplně k ničemu. To už je snad lepší Česká pošta a to jsem nevěřila, že toto někdy napíšu. Opakovaně zásilka doručena mimo mé bydliště. Když jsem se konečně dovolala živému operátorovi, respektive slečně, byla neochotna. Myslím si, že tu jsou pro nás. Vysvětlila jsem ji, že mám zdravotní problém s nohou a nemohu tak daleko chodit, abdolutni nezajem něco řešit. Pak mi bylo řečeno, že obchod, který mi zásilku posílá, tak on určuje, kam mi zásilka má být doručena. A že musím využít jejich službu klidní a vyzvedni a pak už mi to bude chodit, kam chci. Tak jsem tu službu využila a co se stalo? Zasilka pro změnu přijde ještě dál od bydliště. Asi si z nás dělají srandu. Opravdu hrozná služba. Už nebudu využívat a i známým, nejen jim, předávám tuto špatnou zkušenost. Bohužel, jim tyto recenze jsou někde a nic s tím nedělají.

1 2 3 4 5 199

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo