Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
Zásilkovna je za mě nejhorší dopravce a společnost nejhůře komunikující se zákazníkem. Virtuální kontakt nevyřeší nic, spíš naštve a ten živý také ne. Sami netuší, kde se právě zásilka nachází. Domluva 0, řešení problému 0. Doporučuji nepoužívat, protože to znamená jen problémy.
Včera otřesný zážitek. Vidím příjezd auta přepravky 5SR 7173 , jsem na dvorku kde stojí mé auto a je otevřená garáž. a najednou vidím letět cca 4 metry balík přes plot na zem. A v tu chvíli mě zpozoroval řidič a prý je to normální. Řidič mladík evidentně s ukrajinským přízvukem nechtěl říct jméno a raději sedl do auta a odjel na druhou stranu něž jsem stál na cestě. Musel se stejně někde otočit neb to jinudy nejde.
Jednání strašné. Zásilka od Dr.Max doručena rychle, ovšem na pobocku, kde byl týden dovolene, bylo 7 dní nemožné si vyzvednout zásilku – lek a praci prostredek, nutne potrebne. Po 7 dnech byla zásilka z neznámých důvodů presmerována do jiné obce. Současně nebylo možné zasilkovnu skontaktovat a promluvit s někým jiným než virtuální asistentkou. Horor.
Zasilkovnu nedoporučuji. Několik ztracených balíků. Zaměstnanci zásilkovny nejsou schopni nic vyřešit nebo vysvětlit proč balík byl doručen na depo ale z něj už neodešel.
Zásilka byla odeslána 3.7. a 7.7.ji ještě nemám. Tuto společnost nedoporučuji a už nikdy nevyužiji.
Poslední dobou jste se za mě osobně dost pohoršili. 2.7. přijato a do dnes t.j. 7.7. NEDORUČENO. Jinak pořád lepší, než moloch Česká pošta….
Zasilkovna – nedoporučuji a již nikdy nevyužijí včetně me rodiny a mých přátel.
Odesílatel doručil v pořádku zásilku do Z BOX. Ten měl poruchu a po „cvaknutí skříňky“ se mi box neotevřel a zásilku jsem nepřevzala. Zasilkovna nereaguje na moje urgence. Přišla jsem o 1197 Kč.
Balíčky doručeny na výdejní místo, kam se nemohu kvůli pracovní době dostat, hovořit s virtuální asistentkou je jako mluvit s marťanem, s operátorem ‚expertem“ 😁 v podstatě to samé, neporadí, nepomůže, pouze arogantní „kecy“ nikdy více!!!!! Zlatá balíkovna!!!!
Jsem velmi nespokojená se zásilkovnou. Máme vždy uvedenou adresu doručení na adresu kde očekávám příjezd zásilky který se nikdy nekoná pak se dozvím když jsi obtěžují náhodou někdy totiž vůbec ne a já hledám zásilku dostanu zprávu že mám zásilku v boxu. Když jsi teda asi po nějakých 15 vyzvednutí v boxu a ne na adrese zvyknu tak mi jí zase nepošlou do boxu ale zase do nějaké videovny která je ode mě dokonce nějakých 25 km od bydliště. Když si začnu stěžovat tak na mě pustí robota který mě slíbí že teda když chci mluvit s operátorem živím že mě připojí tak čekám půl hodiny a nic se neděje. Toto jsou služby které mi platíme myslím si že když se seberu a pro tu zásilku jsi půjdu pěšky tak jí budu mít 10x v rukou v pořádku a dřív než se uráčí Zásilkovna. Napsat stížnost nebo si stěžovat tak to je jako když to spláchnete do záchoda vůbec se nic neděje a nebo vám prostě telefon vypnou. Nekonečný boj
Na dotaz přes aplikaci do jednoho dne, jak píší neodpovidaji. Telefonicky není možné se „živému“ člověku dovolat. Automat neustále stále dokola, přitom pracovní doba je od 8-18 hod.. Pokud není problém vše OK, ale jakmile potřebujete radu, tak je to nezajímá.
Na dotaz přes aplikaci do jednoho dne, jak píší neodpovidaji. Telefonicky není možné se „živému“ člověku dovolat. Automat neustále stále dokola, přitom pracovní doba je od 8-18 hod.. Pokud není problém vše OK, ale jakmile potřebujete radu, tak je to nezajímá.
Od té doby, co zasilkovna má nového majitele, služba úplně k ničemu. To už je snad lepší Česká pošta a to jsem nevěřila, že toto někdy napíšu. Opakovaně zásilka doručena mimo mé bydliště. Když jsem se konečně dovolala živému operátorovi, respektive slečně, byla neochotna. Myslím si, že tu jsou pro nás. Vysvětlila jsem ji, že mám zdravotní problém s nohou a nemohu tak daleko chodit, abdolutni nezajem něco řešit. Pak mi bylo řečeno, že obchod, který mi zásilku posílá, tak on určuje, kam mi zásilka má být doručena. A že musím využít jejich službu klidní a vyzvedni a pak už mi to bude chodit, kam chci. Tak jsem tu službu využila a co se stalo? Zasilka pro změnu přijde ještě dál od bydliště. Asi si z nás dělají srandu. Opravdu hrozná služba. Už nebudu využívat a i známým, nejen jim, předávám tuto špatnou zkušenost. Bohužel, jim tyto recenze jsou někde a nic s tím nedělají.