Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Bez vědomí zákazníka uloží zásilku na jiném výdejním místě(v jiném městě) a pak teprve dají vědět.Ne všichni mají možnost se jinam dostat.Přesto,že jsem služby Zásilkovny využívala dost často(výdejní místo kousek od domu),tímto s nimi končím.
ZLODĚJI, pokud vám ztratí balík, tak vám žádnou škodu neuhradí
22.11. jsem si objednal zboží, zaplatil a jako dopravce jsem zvolil Zásilkovnu s doručením domů…28.11 a potom opakovaně jsem dostal zprávu od Zásilkovny, že mám pozastavený balíček a ten čeká na doručení v Depu. Proč mi posílají tyto informace. Tak ať mi ho doručí, tuto službu jim zaplatil tak ať konají. To už asi nehrozí…
Včera mi měla být doručování zásilka 19-21hod. Kurýr mě ani neměl potřebu kontaktovat i když jsem na to čekala! Je to akutní balík! Přesměrovat na výdejní místo,ale to má otevřeno do 17hodin. Takže tímto způsobem mi to budete dorucovat 2.roky! Logicky. Velká nespokojenost a už nikdy zasilkovnu! Pokud bych chtěla výdejní místo,tak si ho zvolím. Tuto službu jsem si zaplatila, že chci doručení ke mě a ne jinam!
Kurýrní služba která bez vědomí zákazníka místo doručení na adresu, dodá zboží na výdejní místo a účtuje poplatek za dodání zboží na adresu. Hnus obohacovat se na firmách a lhaní zákazníkům
Tuto firmu už nikdy nechci jako dodavatele. Zásilka se vám ztratí ani nevíte jak, od robota dostanete zprávu, že se vám z firmy někdo ozve, ale ve skutečnosti se nikdo neozve. Prostě katastrofa. Z minulosti mám takovou zkušenost pouze s pochybnou dopravní firmou „Radiálka“, ale firma zásilkovna kandiduje na stejnou pověst.
NEJHORŠÍ !!!!!
Strašný jednání, poslán balík za 12tisic, ztracený a vyplacení jen 5tisic, nedoporucuji posilat pres zasilkovnu nic, když ano první zásilka na účtu odeslání za korunu (pres kod PrvniZasilka)
Zasilkovna byla TOP.
Bohuzel, dnes, je to katastrofa.
Dodani zasilek bezne tyden.
Ztrata zasilek, pozkozeni, reseni reklamaci….
Tahle spolecnost se z vrcholu propadla na dno.👎👎👎
Katastrofální fakturace. Fakturují každý týden v pondělí což by mě až tak netrápilo, kdyby na každé faktuře nebyl zápočet. Odečtou se dobírky, které vlastně jsou vyšší, tudíž Vám Zásilkovna dluží rozdílnou částku. Kdy Vám ji vrátí je ve hvězdách. V účetnictví v tom máte chaos a i moje externí účetní se v tom občas nevyzná a musíme doklady dohledávat a párovat ručně. Sakra, to nemůžete posílat dobírky na náš účet a fakturu zvlášť bez zápočtu jako každá jiná přepravní společnost ? Budu muset na svých eshopech pozastavit Zásilkovnu, jelikož na dohledávání plateb nemám čas.