Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Zásilkovnu už nikdy. Týden čekám na doručení. Údajně nejde otevřít box v místě podání. Technik asi přijede z ciziny,neb se na něj již od pondělí 27.11.23 čeká
Dost by mě zajímalo kde se nachází můj balík, který údajně je na expedičním depu. V pátek mi ho měli doručit mezi 13:01-14:31. Potom co jsem čekala doma a nikdo nepřijel, mi přišlo že jsem si balík nevyzvedla. Přitom se nikdo ani nepokusil ho doručit. Později mi přišlo že je na depu ze kterého teď jedu. Balík tam není a dodnes o něm nic nevím.
Tuto službu už nebudu využívat,nejsou spolehlivý v termínu ani místě dodání.
Zasilkovna ok, ale zbox hruza, bez aplikace jste mimo….za mne zlata alza…jednodušší, tady vám stačí kód, ktery prijde na jakkykoliv telefon, případně karta na zaplacení..
V pondělí byl balíček podán na podacím místě Zásilkovny. Ve čtvrtek přišla příjemci SMS o uložení v Z boxu. Po otevření bylo místo uložení zásilky prázdné. Prý chyba řidiče. Příslib, že jakmile zásilka změní status,sami se ozvou a budou nás informovat. Nestalo se!. Druhý den, v pátek odpoledne, call centrum, zásilka leží na depu v Ostravě. Prý se během přepravy ztratil přepravní štítek a zásilka tak nemohla být doručena včas! Co je pravda? Podělal to řidič který označil zásilku v boxu a tím odeslal potvrzovací kód příjemci, nebo ztracený štítek? Je tak těžké přiznat pravdu? V pátek dopoledne s tim již nelze nic dělat a neví se ani zda zásilka bude odeslána druhý den nebo až po víkendu. Osobní odběr není možný,v sobotu je zavřeno. Tak je zavreno nebo není? Zásilky se asi samy nenaloží!
Ale platit za přepravu pokud by to šlo by chtěli s předstihem!
Pro posílání osobních balíků nadále preferuji BALIKOVNU….
S pozdravem Martin Kliment
V pondělí byl balíček podán na podacím místě Zásilkovny. Ve čtvrtek přišla příjemci SMS o uložení v Z boxu. Po otevření bylo místo uložení zásilky prázdné. Prý chyba řidiče. Příslib, že jakmile zásilka změní status,sami se ozvou a budou nás informovat. Nestalo se!. Druhý den, v pátek odpoledne, call centrum, zásilka leží na depu v Ostravě. Prý se během přepravy ztratil přepravní štítek a zásilka tak nemohla být doručena včas! Co je pravda? Podělal to řidič který označil zásilku v boxu a tím odeslal potvrzovací kód příjemci, nebo ztracený štítek? Je tak těžké přiznat pravdu? V pátek dopoledne s tim již nelze nic dělat a neví se ani zda zásilka bude odeslána druhý den nebo až po víkendu. Osobní odběr není možný,v sobotu je zavřeno. Tak je zavreno nebo není? Zásilky se asi samy nenaloží!
Pro posílání osobních balíků nadále preferuji BALIKOVNU….
S pozdravem Martin Kliment
Pomalé doručení zásilky
Nepřišel balíček. Otevřu box zasilkovny a ..prazdny. Ale všichni mi tvrdí, že jsem zásilku vyzvedl. Takže je možná lepší pouvazovat nad službou, která vám přiveze balík domu a předá do vlastních rukou
Cim více se společnost zvětšuje tím horší jsou její služby. Dříve dodávali velmi rychle a spolehlivě, ale teď už je to bída. Nedávno jsem musel zásilku poptávat když už se několik dní nehla z místa. A teď je to znovu už šest dní je na cestě a tři dny leží na jednom místě. Už radši volím jinou službu doručení pokud to odesílatel umožňuje. A bavit se s robotem opravdu nechci…
Objednala jsem si zasilku 24.11.23 vsude je psano ze zasilku odeslou do 24hod! je 30.11. a ja jsem zasilku porad nedostala podle aplikace je v depu ve sterboholech. volala jsem tam vcera a misto operatorky na me mluvil robot ktery mi vubec nedokazal pomoci po te me prepojil na operatorku ktera mi rekla ze vidi ze je balicek v pohybu a mel by mi dnes prijit. Dnes rano jsem tam volala znovu operatorka mi rekla ze balicek urcite prijde co nejdrive na to jsem ji odpovedela ze mi vcera bylo receno ze je balicek v pohybu a ze mel prijit uz vcera. Na to mi bylo odpovezeno ze balickem hybali v depu a ze opravdu co nejdrive prijde. Potom mi operatorka rekla ze je pred vanoci a ze je toho na kuryry moc…na to jsem ji rekla ze si do sterbohol zajedu osobne a vyzvednu si balik tam ale pry to nejde neni to levny balicek jsem zoufala a uz s nimi opravdu ztracim trpelivost! ZASILKOVNU UZ NIKDY NEVYUZIJU!!!