Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Dne 24.11.2023 byla podána zásilka, která měla být doručena do Z-BOXU DO 48 hodin, jak hlásá reklama. Dnes 29.11.2023 zásilka ještě nedorazila.Na INFOLINCE, po pro mne dlouhém a nic neřešícím rozhovoru s robotem, jsem byla přepojena na operátorku.Nadrcená paní (slečna) operátorka mi sdělila, že zásilka jede do mého Z-BOXU a pokud bude BOX volný, tak bude uložena. Pokud ne, vrací se na depo,prý dostanu mail….. Takže to vypadá vcelku beznadějně. Chtěla jsem číslo na řidiče, řekla mi, že ho nemá. Chtěla jsem číslo na nadřízeného, řekla mi, že ho nemá. Takže kromě čísla na webstránkách žádné jiné spojení!!! Stěžovat si asi můžete na Hlavním nádraží anebo co takhle Česká obchodní inspekce nebo jiný dohledový úřad…… Taková klamavá reklama, jakou předvádí Zásilkovna, se jen tak nevidí. A vrchol arogance je, že když voláte na infolinku, že nemáte zásilku, ROBOT vás přesvědčuje, že maximum zásilek doručuje Zásilkovna do 48 hodin, tak to už je výsměch!!!!!!!! Mám zkušenost s e-shopem z Norska, kdy doprava z Norska netrvá ani 48 hodin od objednání. A ještě jedna maličkost VYPNĚTE ROBOTA!!!!!!!
Zasilka mela byt dodana expresem den po objednavce.
Nic neprislo stav, cekame na zasilku.
Den po tom prislo vcere oznameni ze dojde k doruceni (18-22).
Znovu nic, jenomze ted hlasi dorucene.
Zadna moznost reklamace, automat nechape nedoruceno a posila mne na trackovani, ktere hlasi doruceno.
Musim cekat na linku a doufat, ze dostanu nekoho ziveho.
Zatim katastrofa a beznadej.
Tři dny a nic, na telefonu automat. Naposledy
UI nedá se komunikovat a po emailu jen sliby. Do dnes nevím po 7 dnech,kde je moje zásilka z Liberce. zítra podám žalobu o náhradu škody,včetně ušlého zisku.
č. zásilky Z 405 8734 695
Zásilkovna to jsou naprostí patolízalové, kteří si na kurýry pouze hrají. Posílal jsem balík zpět do e-shopu ve 14 denní lhůtě. Zaplatil jsem si doručení na adresu a ti diletanti i přesto, že informace o vratce byly přímo na balíku a dokonce jsem o tom mluvil i s kurýrem, balík doručovali v čase 18:45, kde světe div se, již nikdo neúřadoval a tudíž balík nepřebral. Balík prostě šoupli kamsi do Z-boxu a prostě vyřešeno…o zpětném doručení nechtěli slyšet, takže díky Zásilkovně jsem přišel o 14 denní lhůtu na vrácení a ještě zřejmě i o celou zásilku, kterou bych mohl alespoň prodat. TO JSOU REÁLNÉ PRAKTIKY ZÁSILKOVNY.CZ!!!!
Od těchto diletantů, co si říkají kurýrní společnost už si nikdy v životě nenechám poslat jediný balík a raději pár korun připlatím za spolehlivou Českou poštu a jejich balíkovnu, která na rozdíl od ZÁSILKOVNY balíky doručuje. ZÁSILKOVNA JSOU ZLODĚJI!!!! Nikdy více. (btw. ta 1* je moc).
Otřesné služby. Doručení „na adresu“ si vůbec neobjednávejte, NIKDY nedoručí na adresu, ale složí zásilku „někde“ třeba 2km a dál od místa dodání, i když nejbližší „zásilkovna“ je třeba 100m daleko. I když se řidič dovolá a slíbí balíček, pak už se neozve, telefon nezvedne a složí balíček pár kilometrů v nějakém divném obchodě. Občas se balíček ztratí. Prostě hrůza a jen pro silné povahy. Telefon „na řidiče“ je jen vtip, řidič Zásilkovny nikdy nezvedne telefon. Rozhodně nedoporučuji.
Ráda bych se přidala ke skupině spokojených zákazníků. Věřím že i nadále zůstane zásilkou vna nejlepší. Děkuji za serióznost rychlost a spolehlivost. Jako jediné ze všech dopravců. Prosím, Nezměňte se! Děkuji. Alena Pavlasová
Šílený dopravce, už nikdy více. Balík přesměrovali o 22km od výdejny. Nespolehlivá firma
Zloďěji zlodějský. Balíčky zjevně rozkrádají nebo co. Několikrát jsem odeslala zásilku která se zasekla někde na depu a už ji nikdo nikdy neviděl! Peníze za pošovné jsem také už nikdy neviděla. Vyřízení reklamace bez registrace absolutně nemožné. Fakt stará dobrá pošta. Na zasilkovnu už z vysoka….
Problémy s vyzvednutím ze Z-boxu