Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Roberte, stačí tomu robotovi (až si odbyde úvodní plky, resp. třeba když bude chtít číslo zásilky) zřetelně říct „Chci mluvit s operátorem.“ a on tě spojí. Ne že by to nějak pomohlo…
Měl jsem zásilku od Amazonu „doručení domů“. Problém – na balíku nebyl uvedený email a místo mého telefonu byl telefon dopravce z Německa (chyba? odesílatele). Zásilkovna funguje tak, že se vůbec neobtěžuje doručit na adresu, místo toho 3x po sobě po minutě zavolá (dle historie doručování) a pak to hodí na výdejní místo. Ani lístek o tom, že si máte vyzvednout. Poprvé jsem tak balík prošvihnul (nevěděl jsem přesně, kdy Amazon pošle a vědět mi nedali), podruhé jsem si vyžádal tracking number a jen díky tomu jsem sledoval, kde se balík nachází. Jako netušil jsem, že někdy řeknu zlatá Česká pošta. Operátorka mi pak s klidem sdělí, že bez emailu a telefonu prostě nedoručí, že samotná adresa nestačí. Super služba opravu. Jiná taky výborná zkušenost se Zásilkovnou objednal jsem balík z eshopu, vybral Z-box a čekal. Balík přišel do města, pak info, že se údajně nevejde a namísto přseunu na výdejní místo to odlifrovali zpátky na depo a doručení znovu na výdejní místo až druhý den. Super organizace práce.
Velice špatná online podpora,nestíhají pružně reagovat.Zákaznická linka je taky katastrofa,za celý den jsem se nedovolala.
neumi najit adresu v mapach a po 24 hodinach posila Balicek zpet i kdyz v minulosti vždy doručil. neakceptovatelné
Naposledy co jsem objednal přes zásilkovnu !
Jako aby mi někdo z jejich zaměstnanců ukradnul obsah balíku a na výdejním místě, nechal prázdný obal, to je síla ! Po podání hesla jsem dostal pouze prázdný obal.
Samozřejmě zásilka byla předem zaplacená. Zaplať pánbůh za odesílatele který to kompenzuje. Ještě mu musím dát vědět aby to poslal přes jinou službu. Nechci o to přijít podruhé.
Absolutní tragédie – to není doručovací služba, to je lhář kalibru největšího. V průběhu deseti dnů k datu 27.9.2023 dostali zaplaceno za čtyři zásilky z německého Amazonu s dodáním na adrersu. Absolutně se neobtěžují, posílají nepravdivé sms že bude doručeno a bez důvodu zásilku nechají na výdejním místě. I když jsem na adrese, mají telefonní kontakt, domovní zvonek funkční, vůbec se neobtěžují s doručením podle objednávky. Tedy zkasírují peníze za dražší službu a odbudou zákazníka levnější variantou. Opravdu velice „solidní „. Lidově se tomu říká zlodějina, nic jiného.
Vše ok do doby než Vám zásilku zničí a nebo ztratí
2x zpráva, že pokus o doručení do boxu nebyl úspěšný, třetí den mi změnili místo dodání na obchod který je asi 150m od daného boxu ….to by mi samo o sobě nevadilo, kdyby daný obchod neměl otevírací dobu 8:00-16:00, což jsem prostě v práci (box, do kterého to mělo jít má nonstop)
Zásilkovna značně zhoršila rychlost dodání.Minule 5 dní zpoždění, nyní už 3 dny a stále nic…Komunikace pouze přes robota.U mě ztráta důvery a příště jiný dopravce.
Zásilka byla víc jak 7 dní sekla na depu v Ostravě a až po mě urgenci ji poslali na vyzvednutí a to bez konzultace vyzvednutí termínu.. v době kdy jsem nebyl v Ostravě..po volání s oberatorkou která byla neochotna a arogantní jsem telefon zavěsil, tuhle službu jsem využil naposledy.
Naposledy co jsem objednal přes zásilkovnu !
Jako aby mi někdo z jejich zaměstnanců ukradnul obsah balíku a na výdejním místě, nechal prázdný obal, to je síla ! Po podání hesla jsem dostal pouze prázdný obal.
Samozřejmě zásilka byla předem zaplacená. Zaplať pánbůh za odesílatele který to kompenzuje. Ještě mu musím dát vědět aby to poslal přes jinou službu. Nechci o to přijít podruhé.