Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Poslední dobou se jejich služby zhoršily. Při nedodání dobírky si i přesto účtují tzv. dobírečné, to ostatní nedělají, tento poplatek vrací. Např. se vrátila zásilka s tím ,že ji zákazník odmítl, po komunikaci s ním jsme zjistili, že mu nikdo nevolal. A je toho víc.
Žádná spokojenost, můj balík byl zničení a krabice poškozena,určitě příště ne
Užíval jsem dosud spokojeně, ale už Zásilkovnu nechci. Chybí mi doručovací sms nebo mail.
Zakoupeno zbozi na Amazon.de, za dva dny v Praze, po mnoha zbytecnych telefonatech do Zasilkovny a spouste slibu, to nakonec presne za mesic zvladli dorucit. Zasilkovna az jako posledni volba.
Nejhorší servis a zkušenost s dopravcem, co jsem kdy zažil. Když pominu opoždění zásilky, když konečně dorazila, v aplikaci byla nahlášena jako „skončena“ a nešla z Z-Boxu vyzvednout. Po hodinovém monologu technické podpory a jejich návrhu na reinstalaci aplikace mi bylo sděleno, že zásilku není možné převzít. Nikdo neví co se s danou situací dělá a jak případ řešit. Operátorka mi nabídla zásilku přetrasovat namísto aby mi ji pomohla vyzvednout a řekla mi, že v případě kdy to chci vyzvednout z boxu mám čekat až se to opraví. Dodala, že neví jak dlouho to bude trvat a at se neobávám, že na vyzvědnutí zůstavá zásilka v boxu 7 dní a může to prodloužit.
Z minolosti mám pouze negativní zkušenosti se zásilkovnou v případě odeslání zásilky jejich systém nebyl schopný rozpoznat adresu příjemce a balíček mi poslali bez náhrady poštovného zpátky, nepříšlo ani info o tom kde zboží je a jak si ho vyzvednout a znovu jsem se složitě dovolával přes operátora. Další zkušenost byla když jsem objednával zboží z Aukra a na místo aby mi bylo doručeno systém nebyl schopný zpracovat adresu a byla vrácena zpět odesílateli. Ten mě tímto způsobem okradl a já nyní celou záležitost řeším s PČR.
Doporučuji všem vybrat si dražšího spolehlivějšího odesílatele a nedělat stejnou chybu jako jsem udělal já. Prozákaznická komunikace na nulové úrovni, zásilky se vrací zpět protože mají špatný systém pro zpracování a když už došlo k odeslání tak nešly převzít nebo byly doručeny pozdě. Tahle firma nemá na českém trhu co dělat, doufám, že lidé si uvědomí nízkou kvalitu této firmy, tak aby dali prostor konkurenci, která je schopna zboží spolehlivě doručit.
Nejhorší dopravce. Na výdejní místo to funguje tak 50 na 50. Zásilka do domu jedna velká katastrofa.
Dobrý den zasilkovna už NIKDY.. 2x jsem si nechala přes zasilkovna poslat balíček a pokaždé dorazil někam jinam. Já jsem bez auta takže pro mě je to dost složité. Jednou to byla sice látková kytka takže to bylo v pohodě ale teď to elektrická kytara i se zesilovačem a veškerým vybavením a to autobusem neodvezu.
Prostě zasilkovna už NIKDY
Katastrofální služba. Rychlost zpracování (přepravy) je jediné plus. Ale získat zásilku je nadlidský úkon. Řidič vás často jen prozvoní, a předstírá, že u vás byl, a přitom vaše zásilka už dávno leží na nějakém výdejním místě. A když jste kvůli tomu nešli do práce, naštve to. Zákaznický servis katastrofa. Můžete se spojit jen s robotem, který vám absolutně neporadí. Když využijete kontaktní webový formulář, tak vám taky nepomůžou, a ještě vám drze řeknou, abyste příšté použili kontaktní formulář.
Zasielka uz tyzden stoji na depe v Liberci. Vraj sa k casti zasielok nevedia dostat. Asi majitel budovy isiel na dovolenku. Nemam slov. Dostat sa k zivej podpore je tiez prakticky nemozne ani po tyzdni.
No přidám taky svou čerstvou zkušenost. Jeden balíček poslali do Polska, bůh ví proč 😂 nikdo mi to nevysvetlil, ale naštěstí se po 3 týdnech vrátil. Momentálně řeším svá balíčky, které jsem podala přes Z-box, ale bohužel tam to skončilo, jestli je řidič vyzvedl, nebo kde vlastně jsou mi taky nikdo nedokáže říct. Komunikace hrozná, když už odepíšou na měli, tak chtějí jen další doplnění informací, ale na nic neodpoví, sem neskutečně vytočená. Lidi čekají na zboží které mi zaplatili a pomalu to vypadá že je jen obírám o peníze a nic nepošlu.
Na doručení čekám už 5 pracovní den . Hrůza
Zásilkovnu už nikdy!!!Zaplatím balík (+doručení do vlast.rukou)a balík na který čeká zákazník posílají zpět(prý špatná adresa)No adresa je dobře napsaná,ale možná ani nevyjela z depa a firma shrábne peníze za doručení.Měla by majitelka radči investovat do aplikace vyhledávání ulic a plnit závazky,které si zaplatíme a nebo nepřebírejte na podatelně balíky když nejste schopné adresu najít v dnešní době…škoda,že jsem si recenze nepřečetla dřív