Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Ztracená zásilka již 2 týden bez řešení a týden nulová komunikace!! Dovolat se vám nedá a mluví s vámi robot a přes mail jste komunikovali jen týden po tom se ozval že mi stále zásilka nedorazila. Teď již psán 3 mail a stále žádná odpověď!! Už nevím co a jak řešit. Nehledě na to že potřebovali popsat ne jen jak balík vypadá ale i to co se nachází uvnitř balíku, takže je jasný že kdyby ho našli tak zásilku i rozeberou, takže už něco jako poštovní tajemství apod. neexistuje..! Škoda jen že to nemá takovou hodnotu aby se to dalo řešit jinak!
Chci svojí zásilku a aby komunikovali!! Byl sem ochotný si pro to i zajed 300Km jenom tam takže 600km zpět abych ten balík získal jelikož je pro mě důležitý! Ale bohužel kde je zaplacený balík? to nikdo neví
Pochybení na straně Zásilkovny, ale poštovné Vám nevrátí!!!!
Pokud chcete aby Váš balíček cestoval tam a zpátky a chcete si na něj počkat hodně dlouho, volte Zásilkovnu
Minulý čtvrtek podány balíčky do zboxu. V pátek vyzvedl řidič. Balíky neoznacil a neví se doteď kde jsou. Od pondělí voláme a stále nikdo nic neví… Balíčky v hodnotě 8500 Kč. Jak můžete mít takovýto bordel? Lidi my poslali peníze a čekají na své zásilky. To to mám teď vracet ze svého že máte evidentně na h…o personál?? Nezodpovědný??? Jaktože se už neřeší kdo zásilku vyzvedl a kam ji odvezl??
objednal jsem si balíček včera a budu doufat, že dorazí, alespoň zítra i když o tom dost pochybuju, NIKDY už si od těch koušťat nic neobjednám, nemá to cenu.
Neskutecny bordel, opakovane zpozdeni doruceni zasilek. Koncim se zasilkovnou, uz i ta ceska posta je spolehlivejsi.
Ztracená zásilka, vyřízení reklamace trva dlouho. Náhradu dostanu(snad) 300 Kč místo 850Kč hodnoty zásilky.
Úplná katastrofa, na balíček se dívám už třetí den a je stále na jednom místě 🤦hlavně že schop se zavazuje že druhý den u vás, bohužel ale ne se zasilkovnou!! Příště vybírám jiného přepravce!
Za mě Zasilkovna nejhorší firma na doručováno zásilek! Přepravuje vědomě zásilky z podvodných e-shopu. Uděláte vše potřebné,aby platbu zablokovali a stejně slyšíte jen hromadu výmluv. O peníze příjdete a ani se Vám neobtěžují zavolat.
Dobrý den, Milan škvor. Absolutní katastrofa. Tady ty řidiči u této firmy. A myslím si, že s tichým souhlasem managementu. Nedoručí to až přímo k domu. Jak je to zavazuje smlouva. Nechají to na tom odběrném místě. A řidič je vulgární a arogantní. V životě už si tady tu firmu nevezmu ani náhodou.