Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
Jsou to šmejdi podporují podvodníky, raději se vyhnout zasilkovne
Pozor zasilkovna je jen zástěrka pro podvodníky, nedávají adresu na odesílatele, doporučuji zásilku neplatit před kontrolou, nejlépe nezasilat přes zasilkovna
V aplikaci vidím, kdy dorazí balík na depo, na depu 4 dny (je vzdáleno 18 km) a poté až doručení. No dobře stát se to může. Další dva balíky měly být dnes doručeny na adresu, ani se neobtěžovaly a rovnou je daly na provozovnu Zásilkovny 🙁
V Zásilkovně začínají byt praktiky České pošty. Škoda.
nedoporučuji, balík ztracen kdesi hozen, smyšlená adresa, asi se někomu hodil, předem zaplacen, bez kontroly jména, adresy, PINU na vydání. Reklamaci nebudou dělat, protože vánoce nemají kapacity, super jejich chyba a proč bysme se namáhali.
nedoručí předají někde kdesi na smyšlenou adresu asi se balíček někomu hodí, předem zaplacený hozen kamsi bez kontroly jména a PINU. nekomunikují asi pouze automat, reklamaci nevyřídí protože prý vánoce. Nedoporučuju.
balík hozen kdesi, předem zaplacený takže reklamace, odpovídá asi automat, jinak si myslí že si budu sama reklamovat, prý nemají čas, předají zásilku na vymyšlenou adresu, bez jména osoby která přebírala a bez PIN kodu, proč ho posílají? ukradeno někdo si zřejmě naděluje dárky. děkuji již nikdy předem nezaplatím díky této společnosti.
chování hrozné, odpovídá asi automat, žádná zpětná vazba, hodí balík někam balík zaplacený předem a mám si sama vyreklamovat, na co je pin pro předání balíku nechápu, když se někde válí nebo ho někdo ukradl. Nedoporučuju!!!!!
Už poněkolikáté problém s otevřením boxu a nyní řeším doručení. Už týden leží v boxu,který nejde otevřít a firmě ,která mi poslala balík napsali,že balík doručen!!!!
Nejhorší dopravce zásilky doručuje jinam než je sjednána takže komplikace pro zákazníky už nikdy více
Nedoporučuji!
Zásilka leží 3.den v depu, na e-mail nikdo nereaguje, telefonní hovor pouze s „plechovým“ asistentem, ten akorát řekl, že zboží mají déle nez je obvyklé, v depu. Datum doručení nelze zjistit.
Doručeno mělo být do boxu, presměrovali na výdejní místo,které má otevřeno do 15.hodiny..
Naštěstí jsem zboží zatím nezaplatila,to bych měla větší nervy..