Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
Uz nikdy vic ,nedoruceni, neschopnost reseni, jen je jim vse lito, nedostanete se ke zbozi, zadrzuji to na depu a nikdo nevi proc ani v ramci firmy to neumi vyresit. Takze zlodeji. 100% zdrazeni a zbozi v haji…..dejte si vsichni pozor!!!!!
Zásilkovna přestala zvládat doručování. Podle zákaznické linky není garance do kdy má být zásilka doručena!!!
Peníze zpátky nedostanu, protože zásilka nebyla doručena.
Mám čekat až přijde potvrzení, že nebyla doručena, ale paní na lince neví do kdy, no letos už to asi nebude…
Nejhorší doprava! Při objednávce je box nevytížen, pak to dorazí do Ostravy a tam to skončí. Po dobu 3 dnů nebyli schopni dodat zásilku do výdejního boxu, pak mi to doručili do boxu 6 km daleko tam a zpět, bez mého souhlasu. Nyní čekám další zásilku a je to stejné. Měli by ukončit svou činnost a např. prodávat rohlíky. Velké zklamání a nechuťˇ. K vůli nim platím data pro pohodlnou a rychlou dopravu. Nedoporučuji ani svému nepříteli!
Horší než česká pošta. Několik (12!)zásilek s doručením na adresu doručili do z boxu, přestože na adrese byl stále přítomen příjemce. Ve 2 případech nedali nijak vědět že je zásilka v z boxu! (tím nedoručena). Ve 2 případech nešlo otevřít box přestože zámek cvakal. Nelze se dovolat živému operátorovi, robot nerozumí problému. Nemožnost reklamace (bez jejich aplikace). Důrazně nedoporučuji!
Bohužel špatná zkušenost, doručení na adresu nefunguje, to už by jsme chtěli moc, raději to uloží a ani nedoručí na adresu
Katastrofa! Nikdy Vam nedodaji na adresu prestože jste zaplatili…
Procinknou a I kdyz stihnete vzit..položí..zpetna vazba žádná!
Musite jet na vydejni misto!
Ja nikdy! …poslu reklamaci a stižnost firme odkud jsem objednávju měl.
Nebudu podporovat podvodnou firmu ZASILKOVNU!
O ZTRACENYCH BALICICH NEMLUVĚ!
Zásilkovnu NEDOPORUČUJI!! Opakovaně přepsali doručovací adresu a zásilka nebyla doručena. Několikrát jsem operátora upozorňovala,že na balíku je jiná doručovací adresa. Bylo mi řečeno,že je chyba v jejich systému a že to opraví.Bohužel se tak nestalo a ani jedna zásilka nebyla správně doručena. Kurýr nedodržuje časové rozmezí,které příjde SMSkou. Zásilka měla být doručena mezi 14:00-15:45 a skutečnost byla 17:30!! V té době už jsem na uvedené adrese nebyla a balík dodnes nemám!! Leží někde v depu již druhý den. Operátor není schopný zajistit ,aby z depa zásilku odeslali na adresu.Absolutní katastrofa.
nejsem spokojen s touto společností , protože mě ukládá zásilky jinam než je Zbox u mého bydliště a potom už dvě zásilky byly poškozeny a v jedné chyběla jedna věc
Hrozné doručování čekám už druhý den na zásilku koho to zajímá že mají potíže doručováním.Kdyz nejsou schopní doručit tak to mají odmítnout zásilku 🙎🙍
Šílená společnost a nechápu, jak mohou fungovat! Okamžitě nezvednete telefon, voláte zpět po dvou minutách a máte smůlu! Hodí vám zásilku Okamžitě do vydejny! Na servisu vám řeknou, že řidič nemůže brát zpětné hovory?!
Zásilku měli přivézt dnes 9:41-11:11, když jsem zavolal na infolinku, mrtvý člověk mě oznámil že zásilka dorazí 14:23-15:53, proto jsem kolem 16:-30 opět volal na infolinku a bylo mě opět mrtvolou řečeno že dorazí 16:28-17:58, což mě následně operátorka popřela, že měla být doručená dopoledne.
Za mě byla zasilkovna dobrá, když jí vedla zakladatelka, jak to prodala, jde to z kopce.