Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Nebylo vyřešeno nic, jako odesílatel jsem byla odkázána na obchod, kterému jsem vracela zásilku. Ale ten reklamací neřeší, že to není jejich problém. Zasilkovna pouze deleguje odpovědnost za ztrátu zásilky na někoho jiného. A nechce nic řešit. „Ztratit“ část položek z balíku a nechtít nic řešit je dost ubohé. Ale asi standard pro Zasilkovnu..
Balík nelze vyzvednout z boxu. Žádná informace,vysvětlení. Člověk lítá druhý den od čerta k ďáblu a zásilku stále nemám. Toto není rozhodně poprvé.
Zásilkovnu již určitě NE !
Dne 8.10.2025 mi měla být doručována zásilka do Z-boxu. Tento Z-box rozhodně nebyl nejbližší mé adrese, ale na to už jsem si u zásilkovny zvykl. Na oblíbené a dlouho fungující výdejní místo (290 m) mi přestali dodávat už před rokem. Nicméně, odpoledne mi poslali zprávu, že se doručení nepodařilo, z důvodu obsazení Z-boxu. Ihned jsem se snažil kontaktovat kurýra (ať to prostě dá kamkoli, kde bude vykládat, při té vzdálenosti už je mi jedno, kam pojedu). Ale to prostě nešlo, – na kontaktu byl virtuální asistent, který mě na striktní požadavek, že chci mluvit s živým člověkem, přepojil na virtuální asistentku! a ta mi arogantně! po vyzvídacím martýriu prostě sdělila, že: Zásilkovna pracuje na systému: NEJBLIŽŠÍ a VOLNÉ výdejní místo, a první pokus nelze přesměrovat. Prý, až když se nepodaří druhý pokus, pak teprve zákazníkovi milostivě nabídnou, ať navrhne své místo. OK, čekal jsem do druhého dne. Dopoledne přišla zpráva, že proběhne druhý pokus o doručení (na to samé místo). A odpoledne opět: z důvodu zaplnění Z-boxu se doručení nepodařilo. Tak teď už mi to tedy v aplikaci povolilo navrhnout své místo. Zadal jsem tedy Z-box, který je v zastrčené ulici a zřejmě málo využívaný a čekal. Přišla zpráva, že mi to tam doručují. A večer v 17h zpráva-z technických důvodů byla Vaše zásilka dodána na jiné- kamenné výdejní místo. (Úplně jinde než jsem si zvolil a samozřejmě opět dál, než to staré zavedené výdejní místo, a navíc už v 17h zavřené).
Nikdy nepouzivejte zasilkovnu,nejhorsi dodavatel v CR
Z-box na Klíši (UL) vedle Klišé = 🤮. Žloutenka a štěnice. Katastrofa.
3.10.2025 jsem obdržel zprávu, že má zásilka Z 118 8400 610 byla převzata firmou Zásilkovna s.r.o. k přepravě.
7.10. 2025 jsem dostal první zprávu, že zásilku budou doručovat další den. Pak přišla další zpráva, že mi ji přesměrovali na výdejní místo Atlas. Zásilka měla být doručena do Z-BOX Praha 18, Letňany, Tupolevova 747 s neomezenou výdejní dobou. Výdejní místo však funguje jen do 15:30. Což mi znemožňovalo si zásilku díky mé práci vyzvednout. Napsal jsem hned přes formulář, že chci zásilku tam , kde si ji mohu vyzvednout a že nikdo to se mnou nekonzultoval! Nikdo mi neodpověděl. Druhý den jsem se přes automat konečně dovolal na jejich infocentrum na živou pracovnici jménem Lucie. Ta mi oznámila, že tedy zásilku znovu někam přesměruje, ale bude to trvat další tři dny a když se mi to nelíbí tak mi položí telefon. Měl to být dárek. Tím pádem ho už včas nepředám.
Chci upozornit na špatnou pobočku – výdejního místa Zásilkovny a na její špatné služby, a to na adrese Gagarinova 2354/12 Šumperk 787 01. Číslo Zásilkovny je ID 19321 (nebo také pod názvem Potraviny CBA). Toto výdejní místo zadržuje veškeré zásilky od kurýra, po té co jim je kurýr doveze k načtení do jejich systému . Nevydání balíčků trvá třeba i 2 – 3 dny. Paní vietnamského původu mi sdělila , že majitelé jsou na dovolené a ona že neumí balíčky přijmout do systému a že si mám pro balíček přijít za 2, nebo 3 dny, až se majitelé vrátí. NEDOPORUČUJI nikomu. Nahlášena stížnost už u společnosti Zásilkovna.
hrůza společnost absolutně nepružná,výdejna v pátek zavřena žádost o přesměrování zásilky je nezajímá a musíte čekat do pondělí i když zboží nutně potřebujete POUŽÍVEJTE KONKURENCI
Při obsazenosti boxů zásilkovna nuceně přesměruje zásilku do kamenného výdeje. Doprava do a z vzdálené výdejny navyšuje cenu doručení nad veškeré jiné dopravce do ruky. U zásilky, na kterou příjemce nespěchá by mělo být nabídnuto další opakování pokusu o doručení do zvoleného z-boxu. Cena služby se tím „skrytě“ navyšuje nad ostatní konkurenci! Případ není výjimečný, stal se mi již vícekrát.
Bohužel musím vyjádřit nespokojenost s opakovaným selháním služby Zásilkovny. V poslední době se mi několikrát stalo, že balík, který měl být doručen mně, byl omylem vydán úplně jiné osobě. Přestože byl správně označen a doručen na zvolenou výdejnu.
Tato situace se opakovala vícekrát, což už nelze považovat za náhodu. Každý balík má svůj unikátní kód a očekávám, že bude vydán pouze tomu, kdo ho skutečně má. Místo toho jsem musel řešit reklamace, dohledávání zásilek a komunikaci s podporou, což mě stálo čas i energii.
Zásilkovnu jsem dříve považoval za spolehlivou službu, ale tyto opakované chyby mě nutí přehodnotit, zda ji budu nadále využívat. Doufám, že dojde k nápravě a zlepšení kontroly při vydávání zásilek.