Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Dvě zásilky mi vůbec nedoručili i když přišly sms v aplikaci Zásilkovna vůbec nebyly označené k vyzvednutí jen na obchodu se ukázaly jako doručené. Opravdu katastrofa. Reklamace úplně kničemu.
Katastrofální Doručovací služba. Z..rvená komunikace s automatem uz mě nebaví. Doručení zásilky z Prahy do 180 Km vzdáleného cíle, velký problém. Zásilka je třetí den na cestě a nikdo neví kde se právě nachází a kdy dorazí. Tuto službu preferuje prodejce, takže čekám. Jem pro srovnání. Učinil jsem objednávku z Turecka z Istambulu, zásilku jsem obdržel za 60 hodin a věděl jsem po celou dobu kde se nachází. Osobně Zásilkovnu nevyužívám. Pokaždé když se s doručováním Zásilkovnou setkám, je to katastrofa.
při problému, nekomunikují, nedá se jim dovolat a na maily nereagují
Většinou jsem se zásilkovnou úplně problém neměl.
Ale dnes? Mě šíleným způsobem dopálili a to včetně komunikace s Call Centrem (totálně arogantní a neprofesionální přístup k zákazníkovi, je jim to buřt jak párek).
Nakupuji náhradní díl od soukromé osoby.
Odesílatel 14.9. zadal objednávku a 15.9.2025 podal do Z-Boxu na odeslání.
19.9.2025 jsem volal na Call Centrum, abych zjistil jak to vypadá, stále leží v Z-Boxu odesílatele. Zde mi bylo řečeno že zaurgují zásilku. Dnes 22.9. je zásilka údajně stále v Z-Boxu, kam ji odesílatel podal. Zásilkovna se nemůže vyjádřit a ještě po mne chtějí nesmyslné a hlavně soukromé informace, které jim opravdu nehodlám sdělit.
Nestíhají, nedoručují na adresu, kam mají, nechávají balíčky ve výdejních místech (ulevují si místo doručení na adresu). Jejich telefonická linka je pouze s AI, neprůchodná pro jakoukoliv komunikaci. Po chvilce je hovor ukončen ze strany AI. 0 hvězdy
V poslední době co zásilka to problém. V jedné rozthaný igelitový obal a pár věcí rozmačkaných. Druhá zásilka, krabice rozmlácená a zboží poškozené. Zásilkovnu to nezajímá a neřeďi to.
Komunikace katastrofa, aplikace k ničemu – uvedené místo doručení nerespektují. Zásilku do boxu není možné opakovaně doručit, přesto že jsem požádala kvůli rozměrům doručit na výdejní místo. Asi čekají,že se opakovaným cpanim do boxu zmenší. Cenově už také nejsou nejlevnější.
Zásilkovna je oblíbená, má rozsáhlou síť, ALE….Naprosto antizákaznický přístup při řešení např. ztraceného balíku. Nejen, že v dnešní době a při počtu zaměstnanců, AI možností, systému si musí sám zákazník urgo ať a zjišťovat, co se stalo. Opravdu není nastavený systém, který by včas napsal SMS, @….je problém s doručením ? Nikoho na přímo kontaktovat nemůžete, hlasový automat. Poté pouze @ nebo SMS, pokaždé od jiného operátora. Výsledek po 3 týdne h přijde @, jste ve smluvním vztahu s odesílatele, vyřešíte si s ním vrácení peněz a on pak u nás může zažádat o refundaci😡. Jako opravdu, Vy ztratíte balík a Já jako zákazník si to mám pořešit sama ?! Toto se mi velice nelíbí a je to za mě zbavování se odpovědnosti !!! Cena za balík dnes již 89,- Kč. Akce na slevy u dopravy žádné, ještě že existuje konkurence. Velké zklamání
Přístup ke klientům je příšerný, na zákaznické lince je jen robot, který není schopen odpovědět a odmítá přepojit na lidskou obsluhu, takže není dovolání.
Běžně mění místa doručení: místo do zvoleného Z-boxu, ačkoliv v jeho okolí cca 200 metrů jsou další dva Z-boxy, mi to přesměrovali do jakéhosi osamělého hotelu. K tomu hotelu to mám autem 4,5 km, popřípadě cca 30 minut MHD (tři přestupy).
Nic pozitivního nelze přidat, nezaslouží si ani půl hvězdy. Rychlost doručení katastrofa. Nejhorší doručovací služba která existuje. Zásilku kterou mají doručit do 24h nedoručili ani po týdnu bez udání důvodu. Zásilka dorazila na depo na rozvoz tam leží 4 dny a pak putovala zpátky na třídící depo 150km od doručení. Nikdo mi nedokázal odpovědět proč nebyla zásilka doručena.Do teď nevím kdy a jestli vůbec zásilku obdržím.