Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Dobrý den 14dní čekám na zásilku která se nedařila doručit do z boxu,potom 3krát přesměrovali úplně jinam ,prostě zásilkovna je peklo na nebi,nakonec vracej e shopu na moji žádost,eshop my to bude posílat jinak ,zásilkovnu už nikdy více.
Rapidní zhoršení služeb. Balíky ztrácejí, posílají na jiná místa nebo zaměňují. Momentálně čekám na zásilku už pátý den, stále kdesi na depu. Když voláte na zákaznickou linku, a podaří se vám spojit s operátorem je jim vše velmi líto, ale odpovědnost žádná.
Od příště, kde to bude možné, vyhledám jiného dopravce, Zasilkovnu nebrat.
Zásilka leží několik dní na cílovém depu, není možnost ani vyzvednout osobně, komunikace možná jen s virtuální asistentkou, která opakuje, že obvykle doručují do 1 dne, moje zásilka se doručuje o něco déle (nyní 3 dny) a že během několika dní bude doručena. Po 15 min. čekání hovor s lidským operátorem, který uvádí, že zásilka je tento den naložena, nic takového se ale nepotvrdilo. Naprosto neseriózní přístup.
Nejhorší postytovatel služeb v proklientským přístupu. Již po několikáte se stalo, že mi zásilkovna ztratila balík. V prvním příádě ani po několika týdnech se neozvali, po mé urgenci se ho snažili dohledat několik týdnů, ale nakonec marně. Nakonec mi ani neproplatili cenu přepravy. Podruhé se mi neotevřel Z-BOX. Znovu jsem musel urgovat a vůbec se se mnou nechtěli bavit. O nějakým kompenzacích, či proklientském přístupu není vůbec řeč. Přitom co by jim udělalo dát poukaz na jednu zásilku zdarma…
Již několikrát problém s doručením. Zásilka se opakovaně nachází na úplně jiném depu v jiném kraji než je místo doručení. Tam je třeba 3 dny. Infolinka v podobě umělé inteligence je naprosto k ho…. Opravdu doporučuji v případě, že je to možné zvolit jiného přepravce. Z mého okolí nejsem z daleka jediný, kdo má špatné zkušenosti se zásilkovnou.
Nejsem vůbec spokojena čekám na zásilku už od 9.9.25 9.30 byla vyzvednutí v boxu v Zakamennem a do dneška žadna informace už to je jak na český poště čekací doba na týden.
Již 6 dnů ve vyhledávači zásilky se mi objevuje putování z jednoho depa do druhého několikrát tam a zpět. Jde o zásilku Z2776641475. V poslední době se služby velice zhoršily a to není jen můj názor. Dříve velká spokojenost a preferování zásilek nyní doprava do Z boxu vzdáleného od místa bydliště 3 Km. i když mám Z box 20 m. od baráku, komunikace s umělou inteligencí je zoufalá a po 20 minutách radši hovor ukončím aniž bych se něco dozvěděl. Kvalita vaší služby již dosáhla kvalit české pošty.
Plně souhlasím s předchozími recenzemi. Objednávám často z Temu a ti to posílají jen přes Zásilkovnu. Někdy to přijde druhý den, ale někdy se to toulá. Zrovna včera došel balík po 6 dnech. Podle sledování byl dovezen druhý den na výdejní místo, ale nedošlo heslo, vrátili ho na depo. Za 2 dny ho vezli opět na doručení a zase se vrátil na depo, protože nebylo místo. Prostě si Zásilkovna vzala velké sousto na které nestačí. Jsem zvědavá co budou dělat před Vánoci.
Strašná služba. K balíku ze zahraničí nepošlou žádné detaily k vyzvednutí a pak ho pošlou zpátky. Zákaznický servis neexistuje
Poslední měsíc opakovaně katastrofální zkušenost s doručením zásilky. Opakovaně 4-5 dnů leží zásilky na depu, opakavané lhaní stran zaplnění boxů a nakonec doručí zcela jinam… Ze spolehlivé doručovací firmy diletanstká, nekomukativní, neschopná banda neschopných pablbů…