Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2.1
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 131 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. to je jedna velká parodie na dopravce zásilek. Z depa v Plzni k nám je to cca 10 km.Doručují balíček již 5 den a pořád nic.Komunikaci s androidem po telefonu jsem vzdal.

  2. Zásilkovna to je parodie na dopravce! Ani po 5 dnech mi nejsou schopni doručit balíček z depa do boxu.

    • Mám stejnou zkušenost nějaký čas doručení na adresu to je jenom vtip.musíte si vzít celý den dovolenou a čekat.vícehodinové zpoždění je pravidlo ne vijímka a nikdo se ani neobtěžuje vás informovat

  3. Zasilkovna je nejhorší balikova služba. Už i česká pošta je lepší. Balík nedoruci leží víc jak měsíc na jejich depu a jen napíšou email který jsem až po tom co se má zásilka vrátila zpátky do USA po více jak měsíci a půl objevil ve spamu že adresa je nepřesná. Všichni dopravci balíky dovezou v pořádku. Vždy se zasilkovne vyhýbám ale bohužel některé esopy mají v nabídce pouze zasilkovnu. Teď si raději najdu i jiného prodejce pokud nebude mít na výběr jiného dopravce. Zasilkovna je otřesna služba.

  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Katasrofa s doručením – opakovaně!!!

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Katasrtofa s doručením včas!!

  6. Reply
    martin herman 6.6.2024 v 12:22
    2
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    70

    dobrý den
    3dny co přebrali zásilku v m. lázních.
    2. den ji rozvážejí z ostravy do místku, pořád čekám.
    přesměrovat na jiné výdejní místo nelze, vyzvednout v depu v ov. nelze.
    v sobotu problémy s vyzvednutím jiné sdílené zásilky z jiného boxu, kdy mi psali, že neexistuje i když tam nakonec byla.
    do této doby vysvedávaní na výdejních místech s lidmi bez problému.
    vydávání z boxu nefunguje
    KONEC S ZASÍLÁNÍM DO BOXU!!!

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Nutnost instalovat aplikaci mě zatěžuje.

  8. Služba „Doručení na adresu“ je v podstatě podvod, protože NIKDY k doručení na adresu nedojde. V jednom případě se zásilka ztratila, protože řidič údajně předal balík neexistující „manželce“. V dalším případě údajně dvakrát volal, dle systému Zásilkovny hovory 6 a 7 vteřin dlouhé 12 vteřin po sobě, reálně jsem neměl ani hovor na telefonu ani zmeškané volání, celý den jsem na adrese, zvonek funguje. Přesto řidič nedoručil zásilku. Bohužel, některé e-shopy schovávájí tuto „službu“ za „doručení na adresu“ bez uvedení, že se jedná o Zásilkovnu, a pak zásilku nedostanete. Navíc ji řidič neuloží na nejbližší místo Zásilkovny, ale kamkoli, v jednom případě dokonce v jiné čtvrti Prahy. Perličkou je, že operátoři Zásilkovny tvrdí, že na řidiče nemají kontakt, takže nelze zásilku dohledat či reklamovat. Otřesná „služba“, která ve výsledku vyjde na několikanásobek ceny služeb jiných operátorů, protože si musíte zásilku nechat dovézt, pokud se tedy vůbec najde.

  9. Hrůza – jejich aplikace nefunguje takže stojíte u výdejního boxu 4 dni po sobě a 30 minut pokaždé a nic se neděje jen to cvaklo kolcentrum je parta která má naučené odpovědi na vedení Vás nespojí neříkejte že vedení je jen jedna dáma u telefonu každá přepravní společnost má vedení na které je možné spojení lžou že pošlou technika na opravu a žádný tam nebil prostě lžou Strohá odpověď mate možnost reklamace.

  10. Reply
    jitka machotová 22.5.2024 v 9:40
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    ještě před rokem se jim j1x podařilo doručit D+1, jak inzerují, a bylo to m ilé překvapení-z Brna do vesnice u Písku……..za to chválím…..
    letos hrůza, minule balíček podán v sobotu, aby v pondělí odešel, nestalo se-na cestu vyrazil až v úterý…pak následovat svátek ve středu a balík dorazil až v pátek…..
    budu se muset poohlédnout jinde, blíží se to službám české pošty….

    Zápory: rychlost dodání -
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 7 8 9 10 11 197

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo