Foodora je platforma specializující se na rozvoz jídla a dalšího zboží. Na e-shopu foodora.cz najdete výběr restaurací ve vašem okolí, které nabízí dovoz jídla na vámi zadanou adresu, nebo službu Dáme Market, kde nakoupíte potraviny a spotřební zboží online, z obchodů Dáme Market či partnerských prodejců. Na Foodora.cz najdete kromě služeb dovozu i blog s tematickými články.
Představení společnosti
Rozvážkový portál Dáme jídlo funguje od roku 2012, a za dobu svého působení si získal desetitisíce zákazníků. Roku 2014 se firma stala součástí skupiny Delivery Hero. V roce 2020 Dáme jídlo spolupracovalo s téměř 5 500 partnery ve 170 městech a obcích v ČR, a pokrývalo tak 60 % české populace.
Na počátku roku 2023 oznámila mateřská společnost Delivery Hero změnu názvu. Dáme jídlo se v současné době mění na Foodoru. Z ikonické červené barvy Dáme jídlo převléká kabát na růžovou. Zákazníci, kteří na Foodora již nakoupili, ve svých recenzích upozorňují na dlouhou dobu doručení objednávky.
Přehled sortimentu
Pro nákup u Foodora se nejprve musíte zaregistrovat. Po zadání adresy se vám zpřístupní nabídka restaurací a obchodů, ve kterých nakoupíte a svou objednávku si necháte doručit kurýrem. U jednotlivých restaurací se vám zobrazí předpokládaný čas doručení, hodnocení restaurace a její vzdálenost od zadané adresy.
Po výběru restaurace si už jen vyberete, na co máte chuť, vložíte produkty do košíku, zaplatíte, a vaši objednávku vám kurýr doručí v předem sjednaném čase. Stejně tak nakoupíte potraviny a další zboží v Dáme Market obchodech nebo u partnerských prodejců.
Při nákupu využijete i slevové kódy, které jsou k dispozici na Foodora.cz nebo v mobilní aplikaci. Rozvážky Dáme jídlo a Dáme Market zatím ale fungují hlavně ve větších městech, při zadání adresy mimo dosah obchodních partnerů vám služba žádné restaurace ani obchody nenabídne.
Služby a ostatní
Mobilní aplikace Foodora je zdarma k dispozici v obchodech Google Play a App store. Kromě objednávání jídla a zboží a přístupu ke slevovým kódům si v aplikaci i pohlídáte i svou objednávku, kterou můžete sledovat, a budete tak vždy přesně vědět, kdy k vám dorazí. Foodora také nově zavádí věrnostní program Foodora PRO, který zákazníkům nabídne doručení objednávky zdarma, slevu 15 % při osobním vyzvednutí objednávky a další slevové akce.
Slevový kód
- Aktuálně nenabízí slevový kód.
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr
- Doručení na adresu
Platební možnosti
- Platební karta
- Hotově
Rozvoz jídla
- Praha
- Brno
- Plzeň
- Liberec
- Ostrava
- Olomouc
- Pardubice
- Hradec Králové
- Ústí nad Labem
- České Budějovice
Kariéra
- Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Email: obchod@foodora.cz
- Blog
- Seznam partnerů
- Sídlo společnosti: Delivery Hero Czech Republic s.r.o., Smrčkova 2485/4, 180 00, Praha 8 – Libeň
- Facebook: foodora Česko
- Instagram: foodora.cz
- YouTube: foodora Česko
- Twitter: foodora Česko
Dobrý večer objednal jsem si pro rodinu pizzu 3+1 tzv 3 pizzi plus jedna pizza navíc. Na konec přišla pouze jedna pizza za 350 Kč nechápu naco tam jsou pokladní který zvedají telefon a hrají si na to co jsou ja zaplatil 350 Kč za pizzu ze sýrem a salamem to se mi nelíbí tohle chování i když jsem volal ze si priplatim aby lidi nebyly hladový bohužel nejdeto díky za pochopení Ferko nejhorší společnost nebo jak to nazvat pizza 😡😡😡😡😡
Rychlost doručení je snad sranda.Objednávám často přea foodora u turbopizzy a každou druhou objednávku čekám nad limit.proto je bohužel už nebudu přebírat.
Z dneška: objednáno v 19:19, stále psáno „objednávka přijata“, restaurace začala zpracovávat objednávku až ve 20:51. Předpokládaný čas doručení přeskakoval stále od 35-45 minut po 20-25 minut a zpět. Naprostá blbost takto odhadovat čas doručení objednávky, když na ní ve finále čeká zákazník přes hodinu a půl. Neslibuje, co nemůžete splnit…
ŠÍLENÉ. Namísto 50 minut čekám 2,5 hodiny, pak mi aplikace napíše, že objednávka byla doručena, ale kurýr nikde. A to bohužel nebylo poprvé. Nikdy víc.
Cekal jsem na jidlo hodinu a půl kdy avizovany čas byl 30minut a pak mi jen prisla zpráva ue mi vrátí penize a objednávku zrušili
Strašné ve všech stránkách jak doručení u kterého vám klidně část nepřivezli, tak i přístup vedení firmy. Když jsem si stěžoval nikdo mě ani nekontaktoval. A když už jse mi povedlo jse s někým spojit bylo mi nabídnuta spolupráce. Řekl jsem si jak jinak věci změnit než vlastní iniciativou proč ne. Bohužel ani tady jsem se nesetkal s pozitivním přístupem
. Poprvé se nikdo nedostavil,že prý slečna není u firemního počítače takže to neví i když schůzka byla potvrzená. Dobře může jse stát, takže domluva telefonická dopadla novým termínem. Druhý den hned ráno mi volal někdo další a už bylo vše zas jinak. A to už mě rozhořčilo tak jsem slečně napsal že jse mi to opravdu tento přístup nelíbí. Na to jsem byl informován že ona je boss foodory a byl sen poslán tam kam i královna chodí sama. Schrnuto podtrhnuto pokud si slečna myslí že, je normální mást a klamat jak zákazníky tak budoucí zaměstnance nemyslím si, že by společnost foodory měl vůbec někdo používat. Dnes je takových společností mnoho a když jse chce člověk nechat okrást nebo jsi chce nechat lhát. Lidi běžte na Žižkov bude jednoduší rychlejší a budou to mít i líp spravovaný i přístup bude lepší. Takže FOODORA NEBRAT. Nemluvě o česky nemluvících kurýrech. Lidi myslete.
Objednávky přes zprostředkovatele – zklamání.
Už váš IT někdy viděl jak funguje vyhledávání? Zřejmě ne, prosím vysvětlete mu to někdo.
Vím co chci, ale u vás je naprosto nemožné cokoli najít, takže nezbývá než to zkusit jinde.
Chybička se vloudit může, ale….
Objednali jsme 2 jídla v KFC.
Doba doručení 65 minut.
Nedovařená, tvrdá rýže = nutno vyhodit.
Minulý týždeň som si objednala jedlo, pri ktorom sa zmenil čas doručenia 3 alebo 4x. Dnes som si objednala jedlo pred hodinou, každopádne žiadne nové informácie o doručení objednávky mi neprišli. Objednávku nemôžem ani zrušiť, pretože chat sa neustále načítava s informáciou, že momentálne nemajú čas a sú zaneprázdnení. Som zvedavá, kedy moja objednávka vôbec dorazí. Toto bola moja posledná objednávka cez Foodoru v Brne, nikdy viac.
Jedná velká katastrofa, objednám jídlo, na které čekám již hodinu! Čas doručení ještě chvilku a další půl hodina? Moje poslední objednávka!