Foodora je platforma specializující se na rozvoz jídla a dalšího zboží. Na e-shopu foodora.cz najdete výběr restaurací ve vašem okolí, které nabízí dovoz jídla na vámi zadanou adresu, nebo službu Dáme Market, kde nakoupíte potraviny a spotřební zboží online, z obchodů Dáme Market či partnerských prodejců. Na Foodora.cz najdete kromě služeb dovozu i blog s tematickými články.
Představení společnosti
Rozvážkový portál Dáme jídlo funguje od roku 2012, a za dobu svého působení si získal desetitisíce zákazníků. Roku 2014 se firma stala součástí skupiny Delivery Hero. V roce 2020 Dáme jídlo spolupracovalo s téměř 5 500 partnery ve 170 městech a obcích v ČR, a pokrývalo tak 60 % české populace.
Na počátku roku 2023 oznámila mateřská společnost Delivery Hero změnu názvu. Dáme jídlo se v současné době mění na Foodoru. Z ikonické červené barvy Dáme jídlo převléká kabát na růžovou. Zákazníci, kteří na Foodora již nakoupili, ve svých recenzích upozorňují na dlouhou dobu doručení objednávky.
Přehled sortimentu
Pro nákup u Foodora se nejprve musíte zaregistrovat. Po zadání adresy se vám zpřístupní nabídka restaurací a obchodů, ve kterých nakoupíte a svou objednávku si necháte doručit kurýrem. U jednotlivých restaurací se vám zobrazí předpokládaný čas doručení, hodnocení restaurace a její vzdálenost od zadané adresy.
Po výběru restaurace si už jen vyberete, na co máte chuť, vložíte produkty do košíku, zaplatíte, a vaši objednávku vám kurýr doručí v předem sjednaném čase. Stejně tak nakoupíte potraviny a další zboží v Dáme Market obchodech nebo u partnerských prodejců.
Při nákupu využijete i slevové kódy, které jsou k dispozici na Foodora.cz nebo v mobilní aplikaci. Rozvážky Dáme jídlo a Dáme Market zatím ale fungují hlavně ve větších městech, při zadání adresy mimo dosah obchodních partnerů vám služba žádné restaurace ani obchody nenabídne.
Služby a ostatní
Mobilní aplikace Foodora je zdarma k dispozici v obchodech Google Play a App store. Kromě objednávání jídla a zboží a přístupu ke slevovým kódům si v aplikaci i pohlídáte i svou objednávku, kterou můžete sledovat, a budete tak vždy přesně vědět, kdy k vám dorazí. Foodora také nově zavádí věrnostní program Foodora PRO, který zákazníkům nabídne doručení objednávky zdarma, slevu 15 % při osobním vyzvednutí objednávky a další slevové akce.
Slevový kód
- Aktuálně nenabízí slevový kód.
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr
- Doručení na adresu
Platební možnosti
- Platební karta
- Hotově
Rozvoz jídla
- Praha
- Brno
- Plzeň
- Liberec
- Ostrava
- Olomouc
- Pardubice
- Hradec Králové
- Ústí nad Labem
- České Budějovice
Kariéra
- Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Email: obchod@foodora.cz
- Blog
- Seznam partnerů
- Sídlo společnosti: Delivery Hero Czech Republic s.r.o., Smrčkova 2485/4, 180 00, Praha 8 – Libeň
- Facebook: foodora Česko
- Instagram: foodora.cz
- YouTube: foodora Česko
- Twitter: foodora Česko
Dnes jsem objednala pizzu. Kurýr se nám nedovolal, následně telefon nebral a vytipaval. Když jsem psala na zákaznickou podporu,odepsali mi,že pizza nebyla doručena a že peníze mi nevrátí!Takhle se vydělávají peníze ✌️ Pizzerie mi nabídla tu samou zdarma,ale díky, Foodoru už si pro ní vážně nepošlu!
Nedoporučuji objednávat kfc přes foodora, to když už tak si radši zajít přímo do restaurace nebo na pobočku.
Jednání se zákazníkem katastrofické bez Valného smyslu a výsledku.
Dobrý den,
první zkušenost po změně na Foodora a katastrofa. S kolegyněmi jsme si objednali jídlo pro 4 osoby, kdy po 45 minutách dovezli úplně jiné jídlo a ještě k tomu v počtu 2ks. Poté, co jsme potvrdili, že chceme správnou objednávku další telefon, který jsme nemohli ihned vzít a pak se nic nedělo. Zavolali jsme přímo do restaurace, kde pán neuměl česky a nakonec jsme se dozvěděli, že Foodora naši objednávku stornovala. Zahájil se chat, zbytečné. Pak nám bylo, jako omluvné zasláno 50Kč – to opravdu beru, jako vtip. Takže odtud již nikdy neobjednám, jelikož díky Vám jsme museli dalších 45 minut hladové absolvovat cestu do restaurace v okolí.
Naprostá katastrofa. Řidič nebyl schopen zadat adresu a prijet na spravne místo. Asi 4x mi volal a dozvedela sem se ze je na jine adrese. Musela sem vylezt z domu a jit na konec ulice a navadet ho jak blbce. Vefinake vjel do protisměru a jidlo mi predal na prechodu na kterem zastavil autem. Jidlo sme dostali zhruba za 2 hodiny. Musim rict, ze po teto zkusenosti si radeji do restaurace zajdu osobně. Jidlo bylo dobre. Ridic na nic.
Objednali jsme si kebab zhruba ve 12:00 hod. Ve 14:00 hod nám volali, že objednávku musí stornovat. Vysvětlení bylo, že restaurace objednávku nedostala. Takže přes Foodora už nikdy.
Objednávka 10:40, ve 12:20 bez sms, mailu, že jidlo nedovezou, proč, ????, jsem invalidni důchodce 3.stupně, na kyslíku se srdečnim selhanim, akční radius 5m kabelu od kyslíku a jíst nebudu zaplaceno převodem.Katastrofa jeste se Vás v Chatu zeptaji jestli mohou s něčím pomoci???.Nikdy víc
6.7. jsem si objednala z Globusu řízek s vařeným bramborem s máslem. Jídlo dorazilo se zpožděním,
brambory i řízek byly sotva vlažné a bez másla.
Druhé jídlo byla svíčková, taktéž vlažná, maso tvrdé a knedlíky nasáklé omáčkou, že se rozpadaly.
Navíc však byl v bramborách kus odporně vyhlížejícího citrónu, který vypadal, jako by jej někdo předžvýkal a světě div se, na stížnost nikdo nereaguje.
Škoda, že zde nejde přidat snímek.
Takový hnus nebyl ani ve školní jídelně.
Z Globusu už nic neobjednám.
Foodoru tedy rozhodně jako dopravce doporučit nemohu. Objednávám na firmu a už po několikáté nepřišla účtenka, nemluvě o tom, kolikrát objednávku spletli! Následně musíte čekat x dní než vám zašlou kopii účtenky. V případě potíží s objednávkou se jen těžko spojíte s ŽIVOU osobou, všechno řeší jejich robot, který to častokrát zkrátka nedokáže vyřešit. Objednávám raději přes wolt.
Do aplikace již 2 roky se nelze přihlásit. Zatím si nenašli čas vyřešit reklamaci. Myslíte, že reklamace budou řešit třeba do 10 let?