Foodora

Foodora je platforma specializující se na rozvoz jídla a dalšího zboží. Na e-shopu foodora.cz najdete výběr restaurací ve vašem okolí, které nabízí dovoz jídla na vámi zadanou adresu, nebo službu Dáme Market, kde nakoupíte potraviny a spotřební zboží online, z obchodů Dáme Market či partnerských prodejců. Na Foodora.cz najdete kromě služeb dovozu i blog s tematickými články.

Foodora

Představení společnosti

Rozvážkový portál Dáme jídlo funguje od roku 2012, a za dobu svého působení si získal desetitisíce zákazníků. Roku 2014 se firma stala součástí skupiny Delivery Hero. V roce 2020 Dáme jídlo spolupracovalo s téměř 5 500 partnery ve 170 městech a obcích v ČR, a pokrývalo tak 60 % české populace.

Na počátku roku 2023 oznámila mateřská společnost Delivery Hero změnu názvu. Dáme jídlo se v současné době mění na Foodoru. Z ikonické červené barvy Dáme jídlo převléká kabát na růžovou. Zákazníci, kteří na Foodora již nakoupili, ve svých recenzích upozorňují na dlouhou dobu doručení objednávky.

Přejít na web

Přehled sortimentu

Pro nákup u Foodora se nejprve musíte zaregistrovat. Po zadání adresy se vám zpřístupní nabídka restaurací a obchodů, ve kterých nakoupíte a svou objednávku si necháte doručit kurýrem. U jednotlivých restaurací se vám zobrazí předpokládaný čas doručení, hodnocení restaurace a její vzdálenost od zadané adresy.

Po výběru restaurace si už jen vyberete, na co máte chuť, vložíte produkty do košíku, zaplatíte, a vaši objednávku vám kurýr doručí v předem sjednaném čase. Stejně tak nakoupíte potraviny a další zboží v Dáme Market obchodech nebo u partnerských prodejců.

Při nákupu využijete i slevové kódy, které jsou k dispozici na Foodora.cz nebo v mobilní aplikaci. Rozvážky Dáme jídlo a Dáme Market zatím ale fungují hlavně ve větších městech, při zadání adresy mimo dosah obchodních partnerů vám služba žádné restaurace ani obchody nenabídne.

Služby a ostatní

Mobilní aplikace Foodora je zdarma k dispozici v obchodech Google Play a App store. Kromě objednávání jídla a zboží a přístupu ke slevovým kódům si v aplikaci i pohlídáte i svou objednávku, kterou můžete sledovat, a budete tak vždy přesně vědět, kdy k vám dorazí. Foodora také nově zavádí věrnostní program Foodora PRO, který zákazníkům nabídne doručení objednávky zdarma, slevu 15 % při osobním vyzvednutí objednávky a další slevové akce.

Slevový kód

  • Aktuálně nenabízí slevový kód.

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

  • Osobní odběr
  • Doručení na adresu

Platební možnosti

  • Platební karta
  • Hotově

Rozvoz jídla

  • Praha
  • Brno
  • Plzeň
  • Liberec
  • Ostrava
  • Olomouc
  • Pardubice
  • Hradec Králové
  • Ústí nad Labem
  • České Budějovice

Kariéra

  • Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde

Kontakt

Hodnocení

10 Celkové hodnocení
Rozvoz jídla

10Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
10
Jednání se zákazníkem
10
Kvalita sortimentu
10
4.3Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
5
Jednání se zákazníkem
3.6
Kvalita sortimentu
4.5
Klady
  • rychlost doručení
  • široký sortiment
  • přehledný web
  • příznivé ceny
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře
1.3/5 (120 hodnocení)

Eliška Vachková

Eliška Vachková

Psaní je můj způsob sebevyjádření, který mi zároveň dodává určitou formu bezpečí. Když zrovna nepíšu články (což se moc nestává), učím soukromě angličtinu nebo cvičím. Obecně miluju organizaci, a tak je můj život jeden velký nepořádek, který se snažím mít pod kontrolou. Abych si zachovala rovnováhu, chodím na procházky, medituji, věnuji se józe nebo čtu knihy. Stres je mé druhé jméno, ale produktivita to první.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

87 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Dnes jsem objednala pizzu. Kurýr se nám nedovolal, následně telefon nebral a vytipaval. Když jsem psala na zákaznickou podporu,odepsali mi,že pizza nebyla doručena a že peníze mi nevrátí!Takhle se vydělávají peníze ✌️ Pizzerie mi nabídla tu samou zdarma,ale díky, Foodoru už si pro ní vážně nepošlu!

  2. 0.5
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Nedoporučuji objednávat kfc přes foodora, to když už tak si radši zajít přímo do restaurace nebo na pobočku.

    Klady: žádný
    Zápory: velké zpoždění, řidič neumí zadat adresu, volal nám 2x že přijede déle a objednávku co jsme si objednali přišla jen polovina + pití vůbec nepřišlo, přitom jsme vybrali 1l pepsi zaplatily a ve výsledku nic nepřišlo Nedoporučuji
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Jednání se zákazníkem katastrofické bez Valného smyslu a výsledku.

  4. 0.5
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Dobrý den,

    první zkušenost po změně na Foodora a katastrofa. S kolegyněmi jsme si objednali jídlo pro 4 osoby, kdy po 45 minutách dovezli úplně jiné jídlo a ještě k tomu v počtu 2ks. Poté, co jsme potvrdili, že chceme správnou objednávku další telefon, který jsme nemohli ihned vzít a pak se nic nedělo. Zavolali jsme přímo do restaurace, kde pán neuměl česky a nakonec jsme se dozvěděli, že Foodora naši objednávku stornovala. Zahájil se chat, zbytečné. Pak nám bylo, jako omluvné zasláno 50Kč – to opravdu beru, jako vtip. Takže odtud již nikdy neobjednám, jelikož díky Vám jsme museli dalších 45 minut hladové absolvovat cestu do restaurace v okolí.

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 3.65
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    20
    Kvalita sortimentu
    100

    Naprostá katastrofa. Řidič nebyl schopen zadat adresu a prijet na spravne místo. Asi 4x mi volal a dozvedela sem se ze je na jine adrese. Musela sem vylezt z domu a jit na konec ulice a navadet ho jak blbce. Vefinake vjel do protisměru a jidlo mi predal na prechodu na kterem zastavil autem. Jidlo sme dostali zhruba za 2 hodiny. Musim rict, ze po teto zkusenosti si radeji do restaurace zajdu osobně. Jidlo bylo dobre. Ridic na nic.

    Klady: Vyborne jidlo z restaurace vani vybrané
    Zápory: Dovozce na baterky. Neni schopen zadat adresu a prijet v normalni cas. Naprostá katastrofa. Řidič nebyl schopen zadat adresu a prijet na spravne místo. Asi 4x mi volal a dozvedela sem se ze je na jine adrese. Musela sem vylezt z domu a jit na konec ulice a navadet ho jak blbce. Vefinake vjel do protisměru a jidlo mi predal na prechodu na kterem zastavil autem. Jidlo sme dostali zhruba za 2 hodiny. Musim rict, ze po teto zkusenosti si radeji do restaurace zajdu osobně. Ridic na nic.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Objednali jsme si kebab zhruba ve 12:00 hod. Ve 14:00 hod nám volali, že objednávku musí stornovat. Vysvětlení bylo, že restaurace objednávku nedostala. Takže přes Foodora už nikdy.

  7. 0.5
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Objednávka 10:40, ve 12:20 bez sms, mailu, že jidlo nedovezou, proč, ????, jsem invalidni důchodce 3.stupně, na kyslíku se srdečnim selhanim, akční radius 5m kabelu od kyslíku a jíst nebudu zaplaceno převodem.Katastrofa jeste se Vás v Chatu zeptaji jestli mohou s něčím pomoci???.Nikdy víc

    Klady: Nic
    Zápory: malá kolonka
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Reply
    Alena Daňková 8.7.2023 v 16:35
    1.15
    Přehlednost obchodu
    60
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    10

    6.7. jsem si objednala z Globusu řízek s vařeným bramborem s máslem. Jídlo dorazilo se zpožděním,
    brambory i řízek byly sotva vlažné a bez másla.
    Druhé jídlo byla svíčková, taktéž vlažná, maso tvrdé a knedlíky nasáklé omáčkou, že se rozpadaly.
    Navíc však byl v bramborách kus odporně vyhlížejícího citrónu, který vypadal, jako by jej někdo předžvýkal a světě div se, na stížnost nikdo nereaguje.

    Škoda, že zde nejde přidat snímek.
    Takový hnus nebyl ani ve školní jídelně.
    Z Globusu už nic neobjednám.

    Klady: Kurýr super
    Zápory: Kromě kurýra asi nic v pořádku nebylo.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 1.65
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    80

    Foodoru tedy rozhodně jako dopravce doporučit nemohu. Objednávám na firmu a už po několikáté nepřišla účtenka, nemluvě o tom, kolikrát objednávku spletli! Následně musíte čekat x dní než vám zašlou kopii účtenky. V případě potíží s objednávkou se jen těžko spojíte s ŽIVOU osobou, všechno řeší jejich robot, který to častokrát zkrátka nedokáže vyřešit. Objednávám raději přes wolt.

    Klady: široký sortiment restaurací, možnost platit jak hotově, tak kartou
    Zápory: nedávají účtenky (následně čekáte dva týdny na kopii) pletou objednávky ABSOLUTNĚ NEDOSTATEČNÝ KLIENTSKÝ SERVIS
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Do aplikace již 2 roky se nelze přihlásit. Zatím si nenašli čas vyřešit reklamaci. Myslíte, že reklamace budou řešit třeba do 10 let?

1 5 6 7 8 9

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo