Florea

Florea.cz je internetové květinářství, které nabízí rozvážky po celé republice. Seženete zde kompletní sortiment okrasných květin a jejich různé kombinace – luxusní kytice, kytice 100 růží a další. Výhodou nákupu je příznivá cena květin a cena dopravy 125 Kč za rozvoz po celé republice. Květiny jsou dovezené z Holandska. Eshop k rozvozu používá auta, která jsou speciálně upravena pro doručování květin na delší vzdálenosti.

florea

Logo – Florea

Představení e-shopu

Florea Holland s.r.o. byla založena v roce 2014 Kateřinou Hemerle. Obchodním partnerem společnosti je nizozemský květinový veletrh FloraHolland. Květiny jsou ale původem až z Afriky. Florea se nicméně hlásí k fair trade – v oblasti řezaných květin jde o jedinou českou firmu, která se vydala tímto směrem.

Přejít do e-shopu

Přehled sortimentu

Objednávané kytice jsou profesionálně naaranžované, nabídka je podrobně fotograficky zdokumentovaná. Kromě toho si můžete přiobjednat také dárkové balení nebo připojit osobní vzkaz. Florea ke každé objednávce přidává výživu pro řezané květiny a návod, jak o kytici pečovat tak, aby vám vydržela co nejdéle. Na květiny se vztahuje 48 hodinová záruka. Můžete objednávat kytice pro speciální příležitosti – svatby, pohřby atd.

Florea nabízí k prodeji celé kytice, varianty růží, květinové krabičky a další květiny. Pokud hledáte slevu, doporučujeme se podívat do oddělení Výprodeje. Akce a slevové nabídky najdete také na slevových portálech, kde můžete pořídit také slevové kupony.

Služby a ostatní

Po přihlášení k newsletteru obdržíte dopravu zdarma na první objednávku. V ostatních případech je doprava zdarma při objednávce nad 1500 Kč. Rozvoz zajišťuje společnost sama vlastními vyškolenými kurýry, kteří vyjíždí z dep v Plzni, Praze, Jihlavě a Brně.

O doručování vás budou informovat předem pomocí mobilního telefonu. Platit můžete převodem na účet, online platební kartou, přes PayPal nebo v hotovosti při převzetí. Florea rovněž nabízí platbu přes službu Twisto, kdy za zboží zaplatíte až dva týdny po převzetí.

Slevový kód

  • Aktuálně nenabízí slevový kód
  • Získejte dopravu zdarma při přihlášení do newsletteru

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

  • Vlastní doprava

Platební možnosti

  • Bankovní převod
  • Platební karta/Hotově
  • Dobírka
  • PayPal
  • Twisto

Kariéra

  • Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde

Kontakt

  • Telefon: +420 723 350 000
  • Email: obchod@florea.cz
  • Reklamace
  • Blog
  • Sídlo společnosti: Florea Holland s.r.o., Roháčova 145/14, 130 00 Praha 3, DIČ: CZ02777606
  • Facebook: Florea.cz
  • Instagram: florea.cz
  • Pinterest: Florea.cz
  • YouTube: Florea.cz

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Internetové květinářství

9.5Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
9.5
Jednání se zákazníkem
9.5
Kvalita sortimentu
9.5
8.7Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
9.1
Jednání se zákazníkem
8.9
Kvalita sortimentu
8.1
Klady
  • ochota a komunikace
  • rychlé doručení
  • široký sortiment
  • kvalita zboží
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Lukáš Halíř

Lukáš Halíř

Mým největším koníčkem jsou knihy a literatura. Nejlépe se odreaguji pobytem v přírodě a při psaní fantasy povídek, které zatím píšu pouze do šuplíku. Kromě četby a psaní se věnuji i cyklistice nebo plavání. Na dovolenou cestuji nejraději do destinací s chladnějším podnebím, a pokud vás láká návštěva Skandinávie či Islandu, mohu vám ji jen doporučit.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

26 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 2.8
    Přehlednost obchodu
    90
    Jednání se zákazníkem
    80
    Kvalita sortimentu
    0

    POZOR!!!

    Dobrý den,
    rozhodla jsem se zde napsat velmi negativní recenzi. Dostala jsem od této firmy už dvakrát kytice růží a pokaždé to dopadlo KATASTROFÁLNĚ. Doporučuji se před nákupem na této stránce podívat na přiložené fotografie.

    V prvním případě to byla kytice 100 růží. Přišla s ní kartička jak se o růže starat a vše jsem udělala podle instrukcí (zařezávala stonky co druhý den a vyměňovala vodu). Růže i tak po pár dnech uhnily, zplesnivěly a některé květy i vyloženě celé odpadly. Kontaktovala jsem s přítelem, který pro mě kytici objednával zákaznickou podporu, která nám ochotně vrátila peníze.

    Po pár měsících se přítel (nevím z jakého důvodu, ale budiž) rozhodl dát této firmě druhou šanci. Růží bylo 15 s dlouhými metrovými stonky. Opět jsem dělala vše podle instrukcí a opět stejný výsledek. Po asi 3 dnech byly kytičky v hrozném stavu, shnilé a plesnivé. Nejhorší kusy jsem vyhodila, zbytek jsem očistila od hnědých listů, vazbu rozložila a doufala, že tím to zachráním. To se bohužel vůbec nestalo a po 1-2 dnech kytičky shnily všechny až na jednu. Dokonce jedna z růží neuhnila u květu, ale uprostřed stonku. Protože nemáme na práci jen řešit problémy s firmou florea.cz, kontaktovali jsme zákaznickou podporu „příliš pozdě“ a reklamace už se nedala vyřídit. Jediné, co nám bylo nabídnuto bylo 5 růží jako omluva.

    Připadá mi to jako naprosto absurdní jednání a zřejmě firma neprodává kvalitní zboží, jinak by se tohle 2x nestalo. Navíc jsem našla zde v recenzích mnoho podobných případů s výjimkou toho, že lidé změnili hodnocení na kladné po vyřešení případu s jejich podporou(viz například recenze paní Gabriely Brodské nebo pana Petra Pulce). Jsem velmi zklamaná a rozhodně NEDOPORUČUJI květiny z této firmy objednávat. Pokud ovšem nehledáte růže v ceně tisíců na jeden den nebo nemáte v oblibě řešení reklamací a obtěžování se s telefonáty. Tolik peněz vyhozených z okna.

    PS: Firma se mi ještě snažila namluvit, že jsem měla vazbu květin rozpustit již dávno, ale vůbec tento krok neměla zmíněný v kartičce s instrukcemi. Růže byly uvázány bílou stuhou, a tak by opravdu nikoho nenapadlo, že je nutné ji rozvázat.

    Klady: -když se problémy řeší včas, snaží se je vyřešit(ovšem včas myšleno do dvou dní a když vám třetí květina umře, tak už nenaděláte nic)
    Zápory: -nekvalitní zboží, květiny uhnívají, plesniví velmi brzy (místo toho aby uvadly jako normální květiny z květinářství)
    Přínosný(3) Nepomohl(1)You have already voted this
  2. 5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Moc vám děkuji za vaše služby. Velký výběr květin mě nadchl, vše krásně přehledné a i pro mě důchodkyni 71 let bylo snadné objednat a zařídit dovoz. Krásná kytice dceru mile překvapila, navíc naprosto profesionální a milé chování kurýra. Moc vám děkuji, budu váš obchod doporučovat a určitě opět brzo využiji vašich skvělých služeb. Alena Pilgerová

    Klady: Skvělý výběr, přehledné, krásné. Rychlé vyřízení mé objednávky, příznivá cena. Doporučuji vaše služby všem, kteří chtějí udělat radost svým blízkým.
    Zápory: žádné
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Špatná zkušenost, neskutečně zklamaná. Kytice byla objednána jako darek. Doručena byla jiná, než byla objednána.

    Nikdy víc.

  4. 2.15
    Přehlednost obchodu
    70
    Jednání se zákazníkem
    50
    Kvalita sortimentu
    10

    Po 4kr jsem dostala dárkem květiny ..z to 3 krát.. brzo uvadnou..a to jsem se zodpovědně starala..26.2 jsem dostala košik. frezire růže.. a včera už růže kapud..a sem tam i frezie….čili..už nikdy nic

    Klady: Doručení o víkendu
    Zápory: Květinyd dlouho nevydrží.
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Velice spokojený. Již po několikáté doručovali mé ženě a žena je vždy nadšená. Květiny vydrží dlouho a krásně voní. Příště opět od Vás

    Klady: Vstřícnost Čerstvé květiny
    Zápory: Žádné jsem neshledal
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Dobrý den, chtěl bych moc poděkovat paní Veronice, která je na florea podpoře… Která mě opravdu zachránila. Zachránila jak mou objednávku, tak vlastně i mě (Valentýn). Přesto, že jsem měl fakt den blbec a byl jsem opravdu nechápavý a na ránu, tak byla trpělivá, ochotná a vše mi vysvětlila. Myslím, že tito lidé na podpoře, se svatou trpělivostí, by měli k závěrečnému dotazníku mít také kolonku s tím, jestli si přejeme my (zákazníci) tyhle milé lidi finančně ohodnotit. Protože bych jí v tu chvíli fakt dal vše, co mám. Jo a věřím, že ta kytka bude taky moc pěkná.

    Klady: Ochota, trpělivost, empatie
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. K výročí svatby jsem dostala kytici 100 rudých růží a byla opravdu překrásná. Až později jsem zjistila, že přišla z florea.cz. Obchod mě skutečně nadchl a už nekupuji čerstvé květiny nikde jinde.

  8. Maminka slavila 55. narozeniny, takže jsem jí objednala kytici 55 rudých růží RED TORCH a byla nadšená. Kytici nám doručili až domů, byla opravdu překrásná a hlavně nebyla nijak povadlá, květiny byly naprosto čerstvé.

  9. Objednal jsem zde manželce k výročí obrovskou kytici, která byla dokonale naaranžovaná a vypadala ještě lépe, než když jsem jí viděl na fotografii. Řidič jí dovezl na určené místo a manželka měla velkou radost, moc děkuji.

  10. 5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Velmi oceňuji kvalitní služby, vstřícnost vůči zákazníkům, ochotu. Květiny doručoval milý pán, byly nádherné, ještě krásnější než na fotografiích. Vřele doporučuji.

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
1 2 3

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo