DHL je německá dopravní společnost, která se zabývá mezinárodní poštovní, spěšnou, kurýrní, logistickou a finanční službou. V současné době jejich služby využívá čím dál tím víc zákazníků pro komerční i nekomerční záležitosti. DHL se na českém trhu stalo spolehlivou alternativou k České poště. Jelikož operuje celosvětově, zákazníci se na ně často obrací i se zásilkami do zahraničí.
Představení dopravce
Přepravní služba DHL Express vznikla ve Spojených státech v roce 1969. DHL je akronym, který vznikl z počátečních písmen příjmení zakladatelů – Dalsey, Hillblom a Lynn.
Společnost se původně zaměřovala na oblast Spojených států a Havaje. Na konci devadesátých let ale začala akcie společnosti skupovat Deutsche Post World Net, která nakonec skoupila jejich většinu a DHL v současnosti vlastní. Pod DHL od roku 2006 patří i přepravní společnost PPL.
Přehled služeb
DHL zajišťuje nákladní silniční přepravu, nákladní železniční přepravu, vnitrostátní paletovou přepravu, balíkové a listovní služby. Zákazníci se na společnost mohou obrátit i kvůli celnímu řízení a službám s ním spojeným – DHL vás v tomto může za poplatek zastoupit a vy se nebudete muset o nic starat.
Poskytuje také poradenské služby týkající se nejen celního řízení. Společnost nabízí různé balíčky pojištění ať už jde o důležité listovní nebo velké mezinárodní zásilky. Běžné objednávky doručí DHL až k vám domů, nebo si je můžete vyzvednout na ParcelShopech, které najdete po celé republice.
Sledování zásilek
Pokud vám není lhostejné, kudy vaše zásilka putuje a chcete mít o všem přehled, můžete využít online sledování. Tracking zásilek je jednoduchý, stačí vám k němu jen referenční číslo a status zásilky můžete kdykoliv zkontrolovat.
Pro ještě komfortnější sledování zásilek doporučujeme stáhnout aplikaci DHL Express Mobile. Obchodníkům a podnikatelům, kteří chtějí DHL svěřit přepravu obchodních zásilek, se vyplatí využít službu eCommerce, která se vztahuje na mezinárodní i domácí komerční přepravu.
Zajímavé odkazy
- Zákaznické portály
- Kde nalézt pobočky DHL
- Často kladené dotazy
- Nástroje pro expresní sledování pro všechny potřeby
- Zasilatelské poradenství od odborníků v oblasti expresního doručování
- Objednat obalové materiály od DHL
- Přihlásit se do MyDHL+
- Přepravní podmínky: přeprava společností DHL Express
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 220 300 111
- E-mail: infolinka@dhl.com
- Sídlo společnosti: DHL Express (Czech Republic) s.r.o. Nádražní 2967/93, 702 00 Ostrava
Služby společnosti DHL jsou naprosto šílené a neprofesionální, kdy pravá ruka neví co dělá levá. Důrazně varuji před službami této společnosti, budou mít snahu vám několikkrát púroclít zboží, chtít nesmyslné poplatky za uskladnění ve výši 75% ceny objednávky. Info bylo, že dopraví tři zásilky 20,5 kg 20,5 kg a 4,5 kg, pak přijela jedna zásilka na které bylo napsáno 60ks, uvnitř bylo 30ks, váha 15 kg.
Zásilka 1 palety se stavebním materiálem odeslána ze středočeského kraje do Plzeň-Jih ( 100 km) Od objednávky trvalo 5 dnů do převzetí DHL!! Zásilka uložena v Plzni od 13.5.2025 do 17.5.2025 aniž by byl oznámen termín doručení (žádná komunikace-ani telefon, SMS, mail) Na dotazy u obchodníka se dozvídám, že zásilka byla údajně z mé strany odmítnuta a že se vrátí zpět do obchodu. Pro takové tvrzení nemá DHL žádný objektivní důkaz-použít to mohou libovolně a beztrestně kdykoliv. Podle dispozic DHL leží v takovém případě zásilka(paleta) v depu, kde si ji může zákazník vyzvednout do 7 dnů. To je však mimo mé možnosti -právě proto objednána tato forma dopravy za kterou byla zaplacena částka 1200-czk!!! Vnitřní struktura DHL je tak složitá, že je prakticky nemožné cokoli reklamovat, či si stěžovat. Zákazníkem pro DHL není odběratel, ale stavební firma- prodejce, který si u nich dopravu objednal. Ten ovšem netuší, jestli informace od DHL jsou věrohodné, či nikoli. Neřešitelné- lze jen před DHL varovat!
Totální nespokojenost Spojení s ČP to jen podtrhuje. Podezření z předávání informací o adresátovi.
Spätná organizace práce v neprospěch zákazníka. Nechápu jak si může firma dát nějaké sve
vysoké ohodnocení 8 když zákazníci říkají něco jiného. Doručení na jiné místo, bez souhlasu majitele (asresáta),je nepřípustná svevolnost dorucovate zásilky. Uložení do nějakého „Z boxu“, není doručením zásilky na místo urceni.
Tím jsou poškozováni nejen adresáři, ale i další firmy, (v tomto případě Zasilkovna.) , které DHL využívá ke svým kejklum
Jeden neví co dělá druhý nejhorší dopravce co jsem kdy zažil jen slibuji a z doručení ve středu je příští týden v pondělí
Nejhorší Zásilkovna co může být balík nejsou schopny doručit po ČR ani po týdnu od odeslání furt slibovaní kdy ho doručí. Nakonec sem si pro něj musel dorazit osobně 100km jinak bych ještě neměl dodnes. Furt nějaký vymysli balík všude strávil na každým depu 2.dny po ČR totální amatéři nikdy víc.
Nejhorší dopravní společnost. Nedoručí v termínu,nelze se domluvit na době doručení a doručuje pouze dopoledne. Zaměstnaní mají smůlu. Zboží složí před barák a zákazníku starej se. Nezájem,že se jedná o frekventovanou komunikaci. Tuto dopravu již nikdy!!!
S touto přepravní společností už nikdy.. Jedna velká katastrofa
1. doručují jen dopoledne
2. nedají vědět předem
3. ze tří zásilek doručena jen jedna a to zpožděně ,druhou poškodili a třetí bezdůvodně ani nedoručili a poslali zpět
4. nepříjemný a neochotný řidič
5.komunikace na info lince na úrovni 0.
vyhněte se DHL a to obloukem
Psali,že balík bude doručen do dvou pracovních dnů.Sledování zásilky nic moc.Dovolala jsem se na druhý den po sedmé hodině ráno na centrálu,kde byl ochotný pán,který mi zjistil číslo na řidiče. Když jsem mu hned zavolala,tak mi sdělil, že do 15 minut je u nás.Sms,že bude doručena zásilka přišla hodinu po doručení.
Objednávala jsem si objednávku, která šla ze zahraničí a nabízelo mi to možnosti přepravy jako je DHL nebo UPS. Volila jsem DHL, jelikož s UPS nemám dobré zkušenosti. No ukázalo se, že to také nebyla dobrá volba… od chvíle co jsem si objednávku zaplatila se mi ozvali jen jednou a poté se mi ozvali znovu, až ve chvíli, kdy byl balík doručen.
Nevěřila jsem tomu, že byl balík doručen, nikdo mě nic do ruky nepředal. Ovšem, že se stalo opět to, co se stává v poslední době často a to, že můj balík bez mého vědomí hodili přes bránu k nám do dvora. Ani to nenechali na poště, prostě jak hulváti to přehodili přes bránu.
Tohle je opravdu vrchol přepravní společnosti!!!
Katastrofální. Čekám na zásilku, ta nikde. Dovolat se nedá. Pak se dozvím že je na depu a že nedojde, prý možná zítra. Druhá zásilka letos, druhý průser. Horší jak pošta. absolutní nezájem, nemožnost se nikam rozumně dovolat. Pipka na zakaznické lince nic neví, nic neumí. Jediná rada – dojdte si na depo. Jako fakt blbej vtip – ja nejsem přewpravní služba. abych jel 50km pro paletu, jakt to si fakt delají p****? Druhá zilka letos, druhý problém. V létě ztratili zásilku – mrazničku !!!! pro zákazníka. Na dodání jsem čekal skoro týden !!! A dnes opět. Jsem malá firma a tak na mě tnhle kolos absolutně sere. DHL = jedna velká katastrofa. Pokud má něco dojít touhle amaterskou společností, už vím, že bude zase průser.