DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 263 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Poslední hřebíček do rakve, zdaleka ne nejhorší…
    4 balíčky od prodejců kde nebyla jiná možnost.
    14.11. – balíček č.1-2. Vám bude doručen 18.11.
    18.11. – nic se nestalo…
    19.11. dnes Vám budeme doručovat balíček č.4. -> přišel balíček, který nebyl ani jedním z těch co měli dorazit 18.11. při tom všechny balíčky na stejném depu.
    20.11 – Omlouváme se, dnes jsme měli doručit balíček 1-3. ale z kapacitních důvodů se nám to nepovedlo. doručíme v nejbližším možném termínu. Předpoklad 21.11.
    20.11. – Večer, došlo ke zpoždění balíček č.3. Vám bude doručen 24.11.
    21.11. – Dnes Vám bude doručen balíček č.1-3. -> dorazil balíček č.2-3. kurýr vcelku fajn a konstatoval, že poslední balíček mu asi nenaložili, nebo ho prostě v autě nenašel a zase dovezl na depo, těžko říct -> večer zpráva: balíček č.1. se nepodařilo doručit
    24.11. – balíček č.1 dle sledování zásilky již po 7!!! dorazil zpět na depo.

    Toto je fakt mazec a jistě vím, že dobrovolně přes DPD nikdy.

    Klady: Zatím neponičené balíky
    Zápory: Co se s Vámi stalo? Doručení rychlostí možná někdy! Přehled o doručení Kontakt
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Už nikdy DPD!Nejhorší doručovací služba! Domnívala jsem se,že Českou poštu už nikdo nepřekoná,ale DPD se to evidentně daří.
    Ve st.přišla sms o doručení balíku-nic,ve čt.přišla sms o doručení-opět nic.
    V pátek jsem se několikrát pokoušela volat na zákaznickou linku/ráno,odpoledne/-nechala jsem vyzvánět i přes 20min.-nic,jen ,,naši operátoři dělají maximum“…Evidentně tam žádní operátoři nefungují,nebo,že by je tolik zákazníků chtělo pochválit??
    Podle pokynu jsem zmáčkla 1 -kontakt na robota,ten mě nechal 3x opakovat č.zásilky,stále nerozuměl,potom 2x psát č.na klávesnici-výsledek,že mi balík přivezou.Ale kdy,v kolik hodin…

  3. Setkal jsem se s těžko představitelnou bezohledností u DPD. Mám předat DPD do přepravy balík, dopravu jsem neobjednal já ale firma, která si u mě balík objednala. Dorazila mi SMS s informací, že vyzvednou cca 15:40-16:40. V tomto čase nelze předat, na adrese už nikdo není. Pomoc od podpory? Dali mi telefon na kurýra. Vysvětlil jsem mu, že v tomto čase na adrese už nikdo není, balík je možné vyzvednout 8-14:30. Kurýr, řekl, že to nestihne, ale že vyzvedne další den. Další den došla SMS – vyzvedneme 15:28-16:28. Když jsem se dovolal na podporu, dozvěděl jsem se, že čas stanovuje „systém“ a že s tím nemohou nic udělat. Naprosto mimo realitu. Nefunkční služby.

  4. Dpd je naprosto neschopné, objednala jsem si balík na výdejní místě v místě bydliště. A dpd pošle sms ať si ho vyzvednu ve vedlejší vsi.Tak k čemu tam ta adresa je. Víckrát ani náhodou. A o rychlosti také mluvit nemůžu .

  5. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Kurýr zdělil že přijede odpoledne že se mu nechce hledat balík.

    Klady: Nic.
    Zápory: Jednání kurýra
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dobry den, kez bych si precetla vase recenze driv, nez jsem si objednala zbozi!
    Je konec roku 2025(!) , ale DPD je stale na stejne, spatne urovni. Nic se nezmenilo, zrejme max.k horsimu! Tohle si zapamatuju- DPD UZ NIKDY!!!nevim, kde se muj balik nachazi a kdy bude probihat jeho mozne doruceni.
    A urcite nebudu cely den na balik cekat.
    Jsem z toho ponekud rozpacita.
    Nespecham na doruceni,
    ale mohli dat vedet kdy budou dorucovat, nebo poslat sled.cislo, at mam prehled, a muzu si naplanovazt jine aktivity.
    Nic…ticho po pesine.
    Je 18.11….snad balik do vanoc dorazi🎃🎃🎃🧐🧐🧐🙄🙄🙄

    Klady: Uz o vsechna pozitiva prisli svym laxnim pristupem
    Zápory: Snad uplne vsechno je spatne! Neposilat pres DPD!!!😬😬😬😬😬
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Pred vice nez tydnem jsem objednala zasilku, kuryr dpd s tim tyden jezdi, nemam dosud ani sledovaci cislo, ani odkaz kdy bude balik dorucovan, nic.
    Hruza a des!
    PRES DPD NEBRAT!
    Kaslou na zakazniky, asi nebudu balik ani prebirat( riziko poskozeni zasilky je velke)
    Jsem hrozne ZKLAMANA Z JEJICH SLUZEB!!!!!!😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬

    Klady: Zrejme o vsechny klady prisli svym jednanim
    Zápory: Zasadne NEDOPORUCUJU!!! Zpozdeni zasilek, nemate prehled kdy budou dorucovat Cekani pres tyden na balik H.r.u.z.a!
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Z mé zkušenosti je DPD jedna z nejlepších dopravních společností, se kterými jsem se kdy setkala. Oceňuji výbornou komunikaci, pružné jednání a rychlost doručení. Zásilky chodí vždy v perfektním stavu, nikdy nebyly poškozené. Velmi si vážím také toho, že kurýři doručují zásilky až za vchodové dveře, což jiní dopravci často nedělají.
    DPD mohu s čistým svědomím doporučit všem a jsem ráda, že tak spolehlivá společnost na trhu působí.

    Klady: Skvělá a rychlá komunikace Pružné jednání a spolehlivost Rychlost doručení Zásilky vždy v perfektním stavu Doručení až za vchodové dveře Profesionální a vstřícní kurýři
    Zápory: Žádné jsem nezaznamenala.
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
    • Tak to mam zcela opacnou zkusenost. Balik prisel zpola rozbaleny, zbozi bez navodu k sestaveni/ chyba eshopu, se kterym jsem to pak resila/
      Cekala jsem dyl nez tyden. Pricemz na webu deklaruji dodani do 2.dne!

  9. Souhlasím s tím, že DPD je nejhorší dopravce. Objednala jsem zboží na výběr jiný dopravce nebyl, poprvé jel na jinou adresu,jak si někdo může splést číslo 129 a jet na 15 nechápu, podruhé poslali SMS s datumem,že balík přivezou 7.11. Čekala jsem celý den a nic. Mapa ukazovala, že je balík v depu. To je mi platné. Kdo máte možnost vyberte jiného dopravce,mám velmi dobrou zkušenost s Balíkovnou.

  10. Hrozné.
    Poslední den uložení zásilky, tam zásilka nebyla!!!
    Odvezli ji ve 12:01, byť výdejní místo mělo odpoledne otevřeno.

    A…nikdo se s vámi nebaví

1 2 3 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo