DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 263 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 2.5
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    100

    Naposledy přes DPD. Komunikace hrůza,dovolat se děs, zásilky uloží bez informace. Změna doručovat na druhou adresu z důvodu práce – neštěstí. Nedoporučuji

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Nemohu uvěřit, ani nevěřím těmto kladným hodnocením!
    Nemám dobrou zkušenost a jsem přesvědčena o tom, že převládají negativní zkušenosti!
    Tato společnost /dopravce je jedna velká katastrofa!
    Už nikdy více!

  3. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    DPD čas i rychlost dodání v pořádku,chování kurýra resp.kurýrky otřesné,po sdělení,že odběratel je i belích a i přes prosbu zda by bylo možné doručení k bytu v domé s funkčním výtahem,asertivně a odmítne a odveze balík na výdejní místo I přes to,že ji zákazník sdělí,že nebude mít možnost si zásilku tam vyzvednout.U společnosti,která se joledbá vstřícnosti a ekologickým přístupem je to víc než úsměvné resp. spíše k pláči.Mela by si dát na stránky upozornění,že pro imobilni nejsou její služby vhodné.

    Zápory: Otřesné chování kurýrky k imobilnimu zakaznikovi.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Nejhorší dopravce za mě balíček mi nebyl doručen na místo které mi kurýrka řekla jsou nespolehlivý a bůh ví jestli mi balíček vůbec přijde :D

  5. Dobrý den, pravděpodobně je to házení hrachu na zeď, ale aspoň si ulevím. Takže:

    1) komunikace s vámi nelze, neexistuje, infolinka na robota, kontaktní formulář je zbytečný, protože nikdo na dotazy neodpovídá zpět, ani mi nepřijde do mailu potvrzení, že jsem nějakou zprávu odeslala, jako se to běžně děje u jiných formulářů tohoto typu.

    2) dvakrát nedoručená zásilka? Ani jednou se mě nikdo nepokusil kontaktovat, jen jsem o týden později našla ve spamu dva nesmyslné emaily o tom, že se vám nepodařilo mě zastihnout a že zásilku posíláte na depo. Ten email vypadá tak, že se bojím tam na cokoliv kliknout, jestli to není podvrh. Prosím, pro české zákazníky česky. Šlo by to? I když na druhou stranu už nikdy nezapomenu, že KUNDE v kolonce příjemce znamená zákazník. Btw. když už jsem se odvážila a klikla na změnu doručení ZDE, stejně to nefungovalo :D

    3) Zaplatila jsem za dopravu na mou adresu a místo toho teď budu poslední možný den před odesláním (už zaplaceného) zboží zpět do obchodu hrotit dojezd do depa někde za Ostravou a to jen díky tomu, že jsem si náhodou vzpomněla, že mi měl přijít balíček a že už to nějak podezřele dlouho trvá.

    Never never never never again aka nie mehr DPD. To radši využiju Českou poštu.

    Díky za nic.

  6. Od 28.11.2023 mi stále nebyl doručen balíček, dnes je 12.12.2023.. Dovolat se nedá , vidím, že balíček je stále v depu, ačkoli mi bylo několikrát sms sděleno, že bude doručen , dodnes nebyl. Pro mě nejhorší dopravce.

  7. Už nikdy více. Nemají potuchy, kde je balíček či kdy nebo zda vůbec bude doručen. Po několika urgencích a stížnostech jsem se dozvěděla, že balíček poslali zpět odesílateli aniž by se mi ho vůbec pokusili doručit. Zákaznická linka neví proč mi nebyl balíček doručen. Po 18 dnech doručování, doručen nebyl. Takže tleskám za to, že jako doručovací společnost nedokáží doručit jeden obyčejný balíček 👏

    • 0.5
      Rychlost doručení
      10
      Jednání se zákazníkem
      10

      Parta dobytku ! Zásilka z P-6 je v P-4 ??? Důvod jednoduchý !!! Proste se jim nechtělo !!!

      Pošlou sms a tím to konci !!!
      Zásilku jsem nepřevzal ve stavu kterou mi..
      Jsou do z***** ulhaný
      A to nemluvím o lidech v této firmě…

      Zápory: Hnus ! Parta dobytku
      Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Reply
    Žaneta Málková 11.12.2023 v 11:28
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Priserna dorucovaci sluzba a jeste horsi kuryrka.Balicek mi predala mokry,spinavy a pomackany.Na upozorneni,ze je v takovemto stavu a na dotaz,jak se me snazila kontaktovat v minulych dnech,kdy me udajne nezastihla(jsem porad doma,email s udaji doruceni mi neprisel),mi pouze stroze odpovedela,ze mi volala.Kdyz jsem ji rekla,ze mi nevolala,ze si to tedy muzeme overit vypisem volani,odpovedela-cituji:jezis,balicek mate,tak vo co vam de.
    Kdyz pominu to,ze tato spolecnost mi neposlala,zadne blizzi info o predani balicku,pouze datum a misto doruceni,nekontaktovala mne nijak v den doruceni,poslali pouze odpoledne email,ze se zasilku nepodarilo dorucit,ani jsem nenasla info na tzv.jejich strankach,tak stav zasilky a chovani kuryrky je pro mne neprijatelny.

    Klady: Po nekolikanasobnem pokusu se dovola na zakaznickou linku,byla prijemna dispecerka a skutecne vyhovela prosbe o predani tel.kontaktu na mne kuryrovi
    Zápory: Neprehledne stranky spolecnosti,kde at klikate,jak klikate,nic blizsiho o ocekavane zasilce ce nedozvite,
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Strašná zkušenost! Už nikdy víc DPD!!! Balík převzali do přepravy 27.11.2023, za dva dny poslali SMS, že z kapacitních důvodů nebudou doručovat, ale že si můžu balík vyzvednout na depu v Unhošti. Tak to určitě!!! Do konce týdne žádné další info. V pondělí jsem jim psala email, odpovídá automat potvrzující přijetí zprávy… zkrátím to, protože pak následovalo martýrium volání a emailů …tak, jak píší ostatní v recenzích. Doručeno 10.12. na úplně jiné výdejní místo, než jsem zadávala! Že byl balík poškozen jsem zjistila až doma, byl přelepen páskou DPD. Naštěstí obsah asi nebyl pro nikoho zajímavý a tak v balíku zůstal. Fakt nejhorší dopravce v této republice. Kam se hrabe Česká pošta.

    Klady: žádné
    Zápory: tolik, že se sem ani nevejdou
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Reply
    Karel Růžička 7.12.2023 v 20:59

    Totální arogance. Nedodá do místa určení a ještě do průběhu zakázky napíše, že bylo doručeno dle přání zákazníka. Využívá toho, že reklamovat může odesílatel a ten nemá na to množství nedodaných zakázek čas.

1 16 17 18 19 20 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo