DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 213 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Jedna z nejhorší doručovacích firem,bez možnosti komunikace s řidičem a při zpoždění ani nemluvím.V případě výhrad k jejich doručování Vás po chvíli vypne po vyslechnutí nahraného hovoru.Při změně zboží dva až tři dny před dodáním za jiné doručí oba balíky s podmínkou převzít oba nebo podepsat odmítnutí obou.Naposled co jsem využil jejich služby.Pokud bych takhle měl dělat práci v obchodu,raději nic.

  2. Hov.. da. Telefon na řidiče není, není možná komunikace a domluva. Balík nedoruci, místem jen projedou, na mobil nevolaji_vytoci hovor a hned zavesi, takže Maj v telefonu že volali, zákazník samozřejmě zmeškaný hovor nemá. Znovu nedoruci, buď si mě chytni v dalším městě nebo dojed do depa.. Na netu že můžu změnit doručení čas a termín? Termín jo ale čas je stejný od 8 do 18 hod, žádné menší rozmezí, pro pracujícího člověka nereálné. Žádný prozakaznicky servis, no nic jdu psát stížnost ať se na dpd zabaví. Lidičky prosím nedělejte takovým zmetkum kšefty, takový mají zkrachovat.

  3. Reply
    Michal Palatka 3.10.2019 v 12:15

    Dobrý den,

    jsem velice nespokojen s vaší službou (už po několikáté) doručením zásilky.

    Na doručení jsem čekal do 17:00hod a opět jsem se nedočkal.

    Bez omluvy, bez informace, bez zavolání, bez doručení !!!!!!!

    Balík byl opět pohozen ve firmě na pospas osudu !!!!!!!!!!!!!!!!!

    Nikdo mne nehledal, nikdo mi nevolal, nikdo mne neinformoval o doručení !!!!!!!!!!

    VELMI ŠPATNÝ PŘÍSTUP K ZÁKAZNÍKOVI !!!

  4. – Nabídnou výdejní místo, já si ho vyberu a pak napíšou, že to tam nejde doručit.

    – Zaklikával jsem možnost platit kartou a kartou platit nejde.

    – Účtují si 39 za dopravu a dobírku a přitom to nedoručí a musíme to vyzvedávat v skladu mimo město našeho bydliště.

  5. Reply
    Jiří Brázda 2.10.2019 v 10:58

    Jsem velice znechucen s dopravky DPD.
    Zakoupil jsem zboží za 130000,-. zaplaceno převodem předem,které měla dopravit dopravka DPD.
    Část zboží se asi ztratila přímo v dopravní službě a neůplnná zásilka leží na centrálním skladě.
    Na email nikdo neodpovídá a někam zavolat to nemá cenu ani zkoušet.
    Pozor na tuto dopravku, když je zaplaceno předem.
    Jirka

  6. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Jsem zklamaná s chování řidiče, to jsem ještě nezažila, ráno přišla dceři zpráva, že ji dovezou balík, dcera mi zprávu přeposlala, protoze byla ve škole, odeslala jsem řidiči zprávu že v danou chvíli kdy má balík dovést k nám do vsi budu v Jaromericich nad Rokytnou a že doma nikdo nebude s mým telefonním číslem, nicméně dceři se ve škole udělalo nevolno a tak že pojede domů, tak ji volám, zavolej panu řidiči podle sledování jste dvě ulice od sebe a on ti balíček dá, ne pan řidič byl arogantní a štěkal po ní že balík nikam nepovede a čekat na ni nebude, dobrý to jsem ještě zkousla, tak jsem mu pak volala já, když jsem viděla že Moravské Budějovice má rozvezeno a má dorucovat nás, nejenže mi to 20 minut nebral, ale když mi to konečně vzal a já mu řekla kde je že já jdu na autobusak s třemi malimi dětmi, štěkal po mě že on stojí na náměstí, říkám ale to už nestihnu nám jede za 5 minut autobus, a on že ho to nezajímá, říkám dobře a co bude z balíkem, a opět po mě štěkal, že on ho nikam nepovede a že k nám do vsi nejede, a že balík bude na výdejním místě, které už jsem si musela dohledat na internetu… Hnus tohle chování

    Klady: Nevím asi žádné špatná zkušenost
    Zápory: Chování řidiče Hnus totálně arogantní člověk
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Mám stejné zkušenosti jako ostatní. Přijde sms s časem doručení a večer email, že se nepodařilo zásilku doručit. Podle paní na infolince řidič podle gps v ulici vůbec nebyl. A to na něj celý den někdo čeká. Asi byl na školení, jak nedoručit zásilku. Tak třetí den se to řidiči třeba bude hodit. Stejná zkušenost po několikáté.

    Klady: Nic
    Zápory: Škoda, že v některých eshopech nabízejí doručení jen s DPD, které je svým chováním připravuje o zákazníky.
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 2.25
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    10

    Prosím, dejte si pozor na p.Matějku, který ode mne vyinkasoval větší částku, než která byla na dokladu u zásilky, tuto částku zapřel a peníze mi odmítl vrátit!!!!!!!!

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Reply
    Lucie Jezberová 19.9.2019 v 14:34
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zaplacený balík v hodnotě několika tisíc korun, byl doručen úplně na jinou adresu ,do jiné vesnice ! do nějaké firmy, někomu…. Řidič ani nebyl schopen říci, kde balík vyložil, natož aby se sháněl po osobně, které byl balík adresován. Řešení celého problému ze strany DPD – omlouváme se …. Musela jsem vzít auto a pro balík si sama dojet do oné firmy v jiné vesnici, kde byl vyložen … nechápu , nechápu, nechápu… DPD už nikdy více !

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 1.5
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    0

    DPD zřejmě předpokládá, že zákazníci nemají nic na práci a mohou celý den sedět doma. DPD není schopna poslat SMS, nebo email ohledně doby den předem, nebo ráno. V praxi to znamená čekejte! My jsme tady páni, nikoliv zákazník. Odobně bych název DPD rozšířil o písmena o r ele

    Klady: Pokus o doručení zásilky relativně brzy
    Zápory: nedoporučuji
    Přínosný(3) Nepomohl(1)You have already voted this
1 193 194 195 196 197 204

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo