DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

Tragédie při komunikaci emailem. Neochota při řešení dodání dokladu o přepravě zásilky.
Absolutně nedoporučuji DPD doručovatele.Zásilka větších rozměrů se jim vypařila,lživě oznamují v systému,že zásilka byla doručena,tel.komunikace jen přes umělou IT, na mail reagovali jen jednou..Nespolehlivá doručovací společnost.Osobně už nikdy více.
Už 4 dny mě doručují balíček do boxu, dnes SMS z kapacitních důvodů nedoručíme ,ale můžete si ho vyzvednout na depu,které je vzdálené 32,5Km ode mě??? To si dělají srandu??? Abych si jel 65Km pro balíček??? Tato společnost mě byla přidělena ,ale nejhorší možná varianta.
Už nikdy si dobrovolně DPD nezvolim. Po několikáté se mi stalo, že čekám doma v předem avizované hodině a nic. Večer email že se balík nepodařilo doručit. Fakt paráda, když chvátám domu abych stihl kurýra a on nepřijede. Chápu že se to občas stane, ale poslední dobou to je až moc často. Začínám mít na DPD averzi!
Nejhorší doručovací firma 🤮🤮🤮🤮🤮
Sice rychle doruceni ale nejhorsi co existuje. Snad jsem nemela vetsi nervy nez s touhle spolecnosti. Snazim se jim dovolat uz 40 minut v kuse, furt mi to jen opakuje ty same veci do kola ze me to prepojuje a h**** z toho. Nedokazou posadit jednoho cloveka na prdel aby vyrizoval telefonaty nebo co?? Zadny kod do sms nebo emailu mi ani neposlali jen cislo objednavky. Tak at se vzpamatuji
Neprofesionální diletanti. Nejhorší je, že pokud jde zásilka ze zahraničí nemůžete si vybrat kurýrní společnost. Pak vám přidělí (nevím jak se to rozděluje) tuto NEDORUČOVACÍ společnost a jste v pr… A když začnete po zásilce pátrat, dozvíte se, že byla odmítnuta a vrácena odesílateli.
Pozor na tuto společnost!!!!!
Zásilky nedoručuje, posílá zpět odesílateli jako odmítnuté.
1.11.2023 jsem dostal email o převzetí zásilky ze zahraničí (USA)
2.11.2023 bude doručena – nebyla!!
3.11.2023 jsem po zásilce pátral a na sledování zásilky jsem se dozvěděl, že je odeslána zpět odesílateli jako odmítnutá. Po tel. rozhovoru na DPD jsem byl ujištěn, že zjistí situaci a dají vědět. Vzhledem k tomu, že byl pátek čekal jsem do pondělí. Jelikož se nikdo neozval opět jsem je tel. kontaktoval a bylo mi sděleno, že zásilka už je v Holandsku. To, že jsem měl vše kompletně uhrazeno je vůbec nezajímá, reklamace uznávají pouze za ztracenou zásilku a to, že vás připraví o několik tisíc, je jim úplně jedno. Jediná rada od nich-vyřiďte si to s odesílatelem.
Presne jak pise Vasek vyse. Cekate v praci na telefon a nic. Kuryr se vam ani neobtezuje zavolat a rovnou ulozi kdesi, kde maji otviraci dobu do 17 hod., coz je pro mne, jako pro urednika opravdu nevyhovujici. Nemoznost nechat balik preposlat jinam, komunikace zadna. Opravdu priserne sluzby. Nedoporucuji. Uz nikdy vice
Nejhorší společnost pro dodávku zboží tato společnost je vhodná jen pro lidi kteří nechodí do práce a můžou čekat na kurýra od8-18hodin třeba i 3dny v týdnu. Nikdy víc
Absolutně nedoporučuji.Zásilka větších rozměrů se jim cestou vypařila, tel.komunikace jen přes umělou IT, na mail reakce jenom jednou a zůstala nedořešená.. Osobně už nikdy více!!!
Tragédie a nojdy více!!! Mění terminy doručení, následně doručí balík na jiné výdejní místo s odůvodněním – vinou nenadálých okolností!!!! Což je snad vtip, poslat zákazníkovi takové zdůvodnění!!Na lince se nespojite s operátorem, protože IVR jen odkazuje na web. Po písemném kontaktu Vám oznámí, že je to mrzí, ale vše je OK a balík nedoručí jinam, i přesto, že nemám jak, si jej v dané lokalitě vytvednout. S něčím takovým jsem se ještě nesetkala. 100% nedoporučuji!!
Doprava DPD dříve fungovala , ale několik měsíců je to již katastrofa. Avizují doručení , čekáte a odpoledne přijde omluva, že nezvládli. Druhý den přijde sms bez času, tzn.že s doručením vlastně ani nepočítají. Opakuje se několik dní, nakonec rezignujete a změníte na vyzvednutí v odběrném místě v jiném městě. Tam pošlete kolegu, kterému vydají cizí zásilku. Snažím se to vyřídit po telefonu, ale to se nedá, na mail nereagují. Najednou pípne sms, že mám v boxu k vyzvednutí balík, který byl ale „doručen“ kolegovi!!!! Byl tam, na jeho místo jsem strčil vyzvednutý cizí balíček , tak doufám,že nakonec i on dojel na správnou adresu. Jinak se to vyřídit nedalo. Závěr : DPD nebrat