DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

Nedávná zásilka,….tragédie, komunikace asi se třemi lidmi včetně řidiče to byl očistec. Zřejmě všichni absolutně bez zaškolení, mluvili jak sjetý,…nebo brigádnici??? Každý něco odsouhlasí a nakonec misto doručení misto domů,mělo být do smluvni prodejny , protože den dovči si kvůli tomu tedy brát nebudu. Nakonec to hodili někde do boxu Alzy??? …takže žádný balíček doma! A zitra má dorazit bohužel s DPD jiný (neměli tam v e-shopu jiné dopravce). Už vůbec teď na té jejich Apce nefunguje změna na jiné místo doručení a to že mi přijde zitra Sms někdy mezi 8 – asi 16 hod. ? že mi za 30 min. dovezou baliček?, …tak to ať si ho zase odvezou někde …. Tak to jste daleko předstihli Českou Poštu, raději zkončete, takhle tedy ne. 👎👎👎👎👎
TRAGÉDIE !
kdybych měla použit slovník, který se pojí s mojí zkušeností s Dpd, tak mi to smažou.
Na balík jsme čekali přes týden.
Neustálé odkladání předání balíku kvůli nedoplněným informacím k místu dodání. Chybělo pouze číslo popisné, mohli zavolat a já bych jim to řekla. I přes doplnění, stále nedoručeno a v dpd kuryr nezměněno. Stejně tak jako dvakrát měněna adresa a stále nic. Změny jsem vzdala a čekala co bude. V den, kdy to měli přivést, ani nevolali a rovnou poslali e-mail, že balík je na vydejním místě, ať si ho vyzvednu.
S touto společností, si nechám přivést leda tak smrt a budu tu navždy.
Tuhle společnost už nikdy víc Řidič totálně arogantní,slušného chování ho asi doma nenaučili!
Nejhorší dopravce. Ráno pošlou čas doručení a pak se ani neuráčí informovat, že nejsou schopní doručit v daný den. Tato společnost nemá na českém trhu co dělat.
V pondělí odeslán balíček na doručení DPD kurýrem.Dnes je čtvrtek balíček nikde.Prisel email balíček neexistuje.Tak co tam je kurva za bordel?Hlavně že píšete všude balíček bude doručen do druhého dne.A kde je?Přes DPD už nikdy víc ani omylem.
V žádném případě nedoporučuji.
Už nikdy víc DPD🤦
Už víc jak 14 dní řeším reklamaci nedodání zásilky.
Podpis na předávacím protokolu není našeho zaměstnance, souřadnice dodání nekorespondují s údajným místem dodání.. a na podnět je reakce za 2-3 dny.
A už několikrát se nám stalo, že jsme zásilku našli před firmou jen tak ležet.
5.9. mi měl přijít balíček ze zahraničí. Rozumím tomu, že se nepodařilo balíček doručit, jelikož nebylo místo v boxu. Přišla mi zpráva, že se pokusí balíček doručit v co nejbližším možném termínu. V pátek 8.9. večer mi přišel mail, že je balíček přesměrován na jiné výdejní místo, proto v pondělí volám, abych se ujistila, že mě tam bude čekat v nejbližší době. Co se ale nedozvím, můj balíček už je na cestě do Polska a už s tím nelze nic udělat. Nevím, jak je možné, že nedošlo k přesměrování dříve nebo jsem aspoň nedostala informace, jak tomu zabránit. Děkuji jen za milý a chápavý přístup operátorky, se kterou jsem mluvila.
Otřesná služba, už nikdy více, i Česká pošta je na tom lépe.
Balík nikdy nepřišel. Kurýr jednou zavolal, že balík přiveze, no nikdy nedorazil. Všchny pokusy ho kontaktovat byly neúspěšné. Nejdřív obsazená linka, poté telefon nikdo nebral, a když se kurýr očividně vrátil do depa, bylo po všem. Když jsem situaci řešila e-mailově se zákaznickou podporou, paní mě ještě nařkla, že je to moje chyba, že se kurýr 2x pooušel zásilku doručit, (což není pravda, „pokusil“ se jednou, podruhé už se ani neobtěžoval) a o třetí pokus doručení jsem si prý měla zažádat sama, no žádné informace mi nikdy nepřišly, ani na mail, ani na mobil, tudíž jsem o tom ani neměla šanci vědět.
Mimo tento případ je kurýr naprosto neochotný a drzý. Když se nedovolá, zastaví před domem a začne troubit, do toho vás poté seřve, že neberete telefon a balík vám znechuceně předá s výrazem, jakoby jste mu zničili celý život.
Pokud možno, vybírejte si jiné dodavatele, pokud nechcete mít zkažené celé odpoledne, ne-li i několi dalšch dní, kdy je budete muset ještě prosit, aby vám vaši zásilku vůbec doručili.
Nejhorší dopravní služba.