Ptali jste se někdy, co je to Uloženka by WEDO? Uloženka by WEDO se zabývá profesionálními dopravními a logistickými službami pro e-shopy. Čím dál tím více obchodů se zapojuje do sítě Uloženky by WEDO. Zákazníci často preferují osobní vyzvednutí na výdejně před doručováním přepravci přímo domů nebo na poštu. Jde o levnější a flexibilnější variantu.
Představení dopravce
Společnost funguje na území České republiky a na Slovensku. V roce 2020 byla Uloženka s.r.o. převedena na společnost IN TIME SPEDICE s.r.o. Ta je na trhu již od roku 1990. Od té doby doručila desítky milionů zásilek a obsloužila spoustu spokojených zákazníků. V současnosti má více než 1300 výdejních v Praze, Brně, Ostravě a dalších místech po celých Čechách a Slovensku a 200 podacích míst.
Přehled služeb
Uloženka by WEDO nabízí dvojí služby – pro e-shopy a pro partnery. E-shopy mohou jednoduše zadávat zakázky do systému. Uloženka by WE|DO si pak zboží sama vyzvedne, popř. ji e-shop sám zásilky zašle. Následně je doručí na výdejní místo zvolené zákazníkem e-shopu. V současnosti mezi její partnerská výdejní místa patří i pobočky České pošty nebo Pickup DPD.
Na Slovensku je to Slovenská pošta a Expres kurýr. V porovnání s ostatními přepravci nabízí o poznání levnější služby. Nezařizuje ale dopravu až domů. Mnohé obchody využívají statutu výdejního místa WEDO POINT. Tito „partneři“ se tak mohou jednoduše zviditelnit a přilákat více zákazníků. V jejich režii je poté urgování zákazníka kvůli vyzvednutí zásilky a případné převzetí platby.
Sledování zásilek
Jakmile dopravce převezme zásilku k přepravě, obdržíte prostřednictvím SMS nebo mailu přepravní kód. Skrze něj pak můžete zásilku jednoduše sledovat online. Platba kartou při vyzvednutí je možná pouze v případě, že to eshop povoluje. Pokud ale zvolíte výdejní místo přes DPD nebo Českou poštu, je nutné platit v hotovosti. Zásilku za vás může vyzvednout kdokoliv, stačí mu k tomu heslo, které je určeno speciálně pro vyzvednutí.
Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky pro e-shopy
- Často kladené otázky pro příjemce zásilek
- Informace pro příjemce zásilek
- Informace pro e-shopy
- Informace pro partnery
- Přepravní služby
- Sledovat zásilku
- Najít pobočku
- Reklamace
Kontakty
- Kontakt
- Provozovatelem služby: Uloženka by WE|DO je společnost WE|DO CZ s.r.o., se sídlem Pražská 180, 250 66 Zdiby.
V pondělí jsem objednal v e-shopu.
V úterý večer přišla sms, že to převzal dopravce.
Ve čtvrtek ráno sms, že dnes doručí mezi 8-11h.
V 9.30h telefon kurýr, že je za 3 min. na místě.
Předáno spokojeno.
Ano, PPL a spol. by to možná zvládli o den dřív, ale dobrý.
V den doručení neposílají upozornění e-mailem nebo SMS, že zásilka bude doručována, ani o čase(ani odhad), takže zmeškat doručení je dost pravděpodobné. Kromě toho doručují nejčastěji ve večerních hodinách. Když mají dát zásilku do tzv.“Uloženky“, tak to není místo, které je nejblíž bydliště zákazníka, ale místo které vyhovuje jim z nějakého důvodu. Moji zásilku uložili do „Uloženky“ vzdálené 3,8km a přitom nejbližší byla jen 400m a po telefonickém dotazu kurýr řekl, že to je v té nejbližší a já jsem ho musela upozornit, že to je jinde(jak jsem předtím zjistila na internetu), což je na pováženou a ještě tvrdil, že to bylo to nejbližší místo. Zásilku jsem musela jít vyzvednout pěšky(celkem 7,6km) protože autobusové spojení chybělo. Po dotazu e-mailem na vedení WEDO, proč nebyla vybrána nejbližší Uloženka, mi napsali neosobní jakoby „automatickou“ odpověď, kde smysl dotazu byl ignorován a pouze – že zásilka byla v pořádku dodána na „Uloženku“, tak ať si ji vyzvednu. Já mám zkušenosti téměř se všemi doručovacími firmami, a to desítky let, ale s takovým přístupem jsem se ještě nesetkala. Všichni(kromě nich) v den doručení posílají avízo a někdy dokonce téměř přesný čas a snaží se o příjemnou komunikaci a taky, pokud potíže nastanou, tak vysvětlí důvody a omluví se(na rozdíl od nich).
Nedoporučuji ani po 17dnech nebylo zboží poslané. Několikrát jsem je kontaktovala a nikdo mi nedokázal odpověďet?
Nejhorší přepravce jakého jsme v eshopu zažili
Po 14ti dnech od objednání z e-shopu balík stále nikde. Na dotaz kde se nachází a kdy bude doručen odpověď žádná. Po informaci od e-shopu, že mnou vybrána pobočka Uloženky je zavřená a bude přesměrována. Opět Uloženka na e-maily nereaguje. Balík jsem nechala vrátit zpět odesílateli, nedočkala bych se ho. Samozrejme od Uloženky omluva žádná. Jednání i komunikace otřesná.
Tak zkušenost jako většina.
Termín 12 až 15 a přijel už v 17 hodin.
Bez jakékoli omluvy.
Řidič i když nepředá zásilku na uložnu, tak si škrtne v papírech, že ji předal a já jí potom hledám celý týden, kde tedy je. Mezitím jí má celou dobu u sebe. Nesolidní jednání. Už nikdy více. Nedoporučuji!!!
Velmi dlouhá dodání. Po informačním mailu, že budou doručovat zboží, týden bez další informace. Urgování přes telefonickou linku i přes prodejce, bez výsledku. Po 14 dnech byl konečně balíček doručen. Hrůůůza. Nedoporučuji. Za 119,- dopravného více než katastrofa. Již nikdy více.
tuto společnost určitě NEDOPORUĆUJI
Zasilky nevyzvedavaji ani nedoručují včas, nedají předem vědět , Jsou nespolehlivi