Foodora je platforma specializující se na rozvoz jídla a dalšího zboží. Na e-shopu foodora.cz najdete výběr restaurací ve vašem okolí, které nabízí dovoz jídla na vámi zadanou adresu, nebo službu Dáme Market, kde nakoupíte potraviny a spotřební zboží online, z obchodů Dáme Market či partnerských prodejců. Na Foodora.cz najdete kromě služeb dovozu i blog s tematickými články.
Představení společnosti
Rozvážkový portál Dáme jídlo funguje od roku 2012, a za dobu svého působení si získal desetitisíce zákazníků. Roku 2014 se firma stala součástí skupiny Delivery Hero. V roce 2020 Dáme jídlo spolupracovalo s téměř 5 500 partnery ve 170 městech a obcích v ČR, a pokrývalo tak 60 % české populace.
Na počátku roku 2023 oznámila mateřská společnost Delivery Hero změnu názvu. Dáme jídlo se v současné době mění na Foodoru. Z ikonické červené barvy Dáme jídlo převléká kabát na růžovou. Zákazníci, kteří na Foodora již nakoupili, ve svých recenzích upozorňují na dlouhou dobu doručení objednávky.
Přehled sortimentu
Pro nákup u Foodora se nejprve musíte zaregistrovat. Po zadání adresy se vám zpřístupní nabídka restaurací a obchodů, ve kterých nakoupíte a svou objednávku si necháte doručit kurýrem. U jednotlivých restaurací se vám zobrazí předpokládaný čas doručení, hodnocení restaurace a její vzdálenost od zadané adresy.
Po výběru restaurace si už jen vyberete, na co máte chuť, vložíte produkty do košíku, zaplatíte, a vaši objednávku vám kurýr doručí v předem sjednaném čase. Stejně tak nakoupíte potraviny a další zboží v Dáme Market obchodech nebo u partnerských prodejců.
Při nákupu využijete i slevové kódy, které jsou k dispozici na Foodora.cz nebo v mobilní aplikaci. Rozvážky Dáme jídlo a Dáme Market zatím ale fungují hlavně ve větších městech, při zadání adresy mimo dosah obchodních partnerů vám služba žádné restaurace ani obchody nenabídne.
Služby a ostatní
Mobilní aplikace Foodora je zdarma k dispozici v obchodech Google Play a App store. Kromě objednávání jídla a zboží a přístupu ke slevovým kódům si v aplikaci i pohlídáte i svou objednávku, kterou můžete sledovat, a budete tak vždy přesně vědět, kdy k vám dorazí. Foodora také nově zavádí věrnostní program Foodora PRO, který zákazníkům nabídne doručení objednávky zdarma, slevu 15 % při osobním vyzvednutí objednávky a další slevové akce.
Slevový kód
- Aktuálně nenabízí slevový kód.
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr
- Doručení na adresu
Platební možnosti
- Platební karta
- Hotově
Rozvoz jídla
- Praha
- Brno
- Plzeň
- Liberec
- Ostrava
- Olomouc
- Pardubice
- Hradec Králové
- Ústí nad Labem
- České Budějovice
Kariéra
- Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Email: obchod@foodora.cz
- Blog
- Seznam partnerů
- Sídlo společnosti: Delivery Hero Czech Republic s.r.o., Smrčkova 2485/4, 180 00, Praha 8 – Libeň
- Facebook: foodora Česko
- Instagram: foodora.cz
- YouTube: foodora Česko
- Twitter: foodora Česko

Nedoporučuji a služby již nikdy nevyužiju! Již poněkolikáté mi bylo jidlo z restaurace MCdonalds doručeno po hodině a to je vzdálena asi 5km. Kurýr mi napsal ze se nemam divit ze dovoz jídla trvá hodinu kdyz je ve 22hodin restaurace plná! Přitom jsem videl jak jezdi po celé Ol a na Mcdonalds dorazil až po 50 minutách. Volal jsem do restaurace kde se snažili vec s foodorou vyřešit a objednávku zrušit. Poté hovor od foodory ze se již zrušit nedá. Jidlo nedorazilo a jsrm zvědav jestli mi vrátí peníze.
Objednával jsem z Foodora Market a místo 25-40min. to tvalo 3h. Zákaznické centrum nereaguje.
Nakup pres 400 kc byl zrusen protoze se mi kuryr nedovolal a i kdyz jsem ho sledovala na mape a hned jsem sla dolu jakmile dorazil tak tam jiz nebyl. Zakaznicke podpore se neda napsat protoze objednavka byla hned zrusena cili neni aktivni chat, cislo nemaji. Musela jsem otevrit chat na jiny problem, abych se k zakaznicke sluzbe dostala a tam mi podpora suse oznamila ze pro mne nemuze nic udelat ze se nakup stronoval protoze se mi nemohli dovolat a za jejich aplikace funguje bezvadne a neni mozne ze mapa ukazovala pozici kuryra spatne pry cekal asi 15 min pred barakem coz je nemozne protoze jsme tam byli jakmile dorazil. Na muj dotaz proc mi aplikace ukazuje ze mi bylo vraceno pouze 3 kc mi nebyl schopny odpovedet a ukoncil chat.
Jedna velká katastrofa. člověk si myslí, že si objedná teplé jídlo, jelikož nemůže odejít z práce a dorazí jídlo s 30ti minutovým zpožděním, jelikož první kurýr odmítl převzít zásilku a čekalo se na druhého kurýra, který měl zrovna pauzu na oběd. Ještě se mi nestalo, že by byla objednávka v pořádku a dala si jídlo s chutí. Přidávám firmě foodora i číslo objednávky, aby si mohla vytrasovat objednávku a žádám nějakou kompenzaci. Děkuji (#c3jy-2536-s5u5)
Tohle byla absolutní katastrofa a Foodora pro mě definitivně skončila! Nejprve mi z ničeho nic zmizel kupón, který měl být platný do konce měsíce. Na podpoře mi samozřejmě řekli, že už propadl – no dobře, stane se, čert to vem. Jenže tím to neskončilo.
Jako VIP zákazník mám mít doručení zdarma. Ha, jenže „zdarma“ znamená jen do 5 km. Tak proč se to vůbec tváří jako nějaká výhoda? VIP je naprostý výsměch.
Když už jsem byl fakt hladový a v KFC skoro zavírali, chtěl jsem zaplatit v hotovosti – a vyskočila na mě chyba, že objednávku nelze provést. Nervy mi ruply. Podpora sice reagovala rychle, ale byla úplně k ničemu. Volal jsem přímo do KFC, kde mi řekli, že žádná objednávka na moji adresu vůbec není. Jedna čekala „na potvrzení“, další byly zrušené – totální chaos.
Nakonec jsem musel objednat přímo přes KFC – a ejhle, všechno šlo bez problémů, bez nesmyslných omezení a hlavně bez zbytečného servisního poplatku.
Foodora? Už nikdy víc. Nefunkční aplikace, falešné výhody, podpora k ničemu. Jste fraška, ne služba.
Fodora je naprosto tragická. Po dvou hodinách čekání mi zrušili objednávku a ještě si ji naúčtovali, ale k vrácení peněz se moc nemají. Až po týdnu a ještě jsem to musela urgovat tak prý za pět dní. Nikdy více, jsou to šmejdi!!!!!!
Dříve zaváželi k nám do příměstské části v Táboře jménem Záluží. Najednou z ničeho nic funguje rozvoz už jen do průmyslové části, která je od nás vzdálena 500m blíže k městu .Když jsem se ptal dispečinku proč, bylo mi povězeno, že k nám nikdy nezaváželi, což je ukrutná lež sama o sobě a aby nám zavřeli papulu, nechali nám jen tři restaurace z celého města. Pořád jen lži a zase jenom lži .Dost ubohý.
Kurýr nedorazil na správnou adresu, kterou jsem přesně specifikoval v poznámce. Měl doručit objednávku na prodejnu ale místo toho čekal někde v autě na parkovišti, před jinou prodejnou. Všichni jeho předchůdci, neměli problém vejít do prodejny (když obsluhujete zákazníka, těžko zvednete tel.). Moji objednávku si kurýr dal sám asi na oběd, když po mém zpětném telefonátu, nejevil sebemenší ochotu objednávku doručit. Sama Foodora mě odbyla a odmítá věc se mnou řešit. Ani po 20 emailu, mi nebyly schopni říct, co se stalo s mým jídlem! Za mě, takhle obědvají zaměstnanci Foodory:)
V zivote nikdy tuto spolecnost. Jidlo bylo doruceno na jinou adresu a nikdo se semnou vubec nebavil. Tak, ze jsem prisla o penize i jidlo
Hrůza!