Zásilkovna

Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.

Hodnocení: Poměrně nový dopravce, který se za pár let rozkročil do celé Evropy. Zaměřuje se na výdejní místa hlavně pro e-commerce segment. Zásilkovna se stala významným hráčem na poli dopravců a bojuje o přední příčku s Českou poštou.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
  • široké pokrytí výdejními místy
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Zásilkovna logo

Představení dopravce

Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.

Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny

Přehled služeb

Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.

Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.

Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.

Sledování zásilek

Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
  • Email: info@zasilkovna.cz
  • Blog
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
  • Facebook: Zásilkovna

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Nejoblíbenější dopravce v Česku

9Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9
2.4Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
2.9
Jednání se zákazníkem
2
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 253 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší dodavatele

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Jedním slovem hrůza. Dovolat se nedá jen automat a nanic problém nevyřeší. Pokud se podaří dovolat stejně vám nepomohou.Toto je nejhorší doručovací společnost.

  3. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Doručili moji zásilku omylem jinému příjemci. Namísto only a rychlého řešení dělali mrtvého brouka, když jsem pátrala, kde moje zásilka skončila, dozvěděla jsem se, že jí musí nejprve ten, kdo ji vyzvedl ze Z-boxu místo mě, donést na sběrné místo, odtamtud poputuje na reklamace, kde ji zkontrolují, znovu zabalí a (snad už konečně) znovu doručí. Na to vše prý mají 20 dní!

    Zápory: Nespolehliví, ani nedají vědět, že udělali chybu, nesnaží se věc rychle vyřešit, na všechno mají své postupy, které trvají týdny, ještě jsou na infolince arogantní
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    V okrese Příbram zadržují zásilky s nevydávají!!!!!!!!

    Klady: Otřes!!!!!
    Zápory: Zadržují zásilky, jíž nikdy!!!!!!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 1
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    30

    Souhlasím s uvedenými zápornými recenzemi. Poslední půlrok 2005
    Je tato služba velmi špatná.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 1
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    20

    Nelíbí se mi služby Zásilkovny bohužel nejsem spokojená kolikrát mě přišel balík rozbitý nebo po otevřený je sice výhoda že zásilkovna má levnější služby ale nevyplatí se

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nechápu jak zásilkovna může mít tak dobré hodnocení když je to hrůza. Kolikrát čekám i sedm dní než s depa mi to doručí balíček. Teď opět čekám na čtyři balíčky který jsou stále na depu a čekám.

    Klady: Žádné
    Zápory: Neuvěřitelně dlouhá doba doručení.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    absolutně nechápu, jak v jejich boxu může být zásilka uložena pouze 3 KALENDÁŘNÍ dny!!! takže víkend + pondělní svátek znamená, že člověk odjede pryč a absolutně nemá šanci si zásilku vyzvednout – tzn. že zásilka, která jde někde přes půl světa letadlem se nevyzvedne a ihned se posílá zpátky zase přes půl světa, aby možná zase pak šla stejnou cestou zpátky!!! proboha, to nemá logiku, hlavně že se řeší nějaká uhlíková stopa apod… Když si kdykoliv budu moct vybrat službu doručení, tak to rozhodně nebude Zásilkovna! A jak se tu už píše – hovor s AI bez možnosti mluvit s operátorem by měli rovnou zakázat!!! A to že mi AI položí telefon je neskutečný hnus!!!

    Klady: žádné
    Zápory: všechno
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Reply
    Rudolf Grlák 14.11.2025 v 18:53

    Už nikdy vic tuto společnost raději Česku poštu tohle co oni dokážu vas blaznit dnes doručením dnes sme to nestihli zase budem čekat týden no katastrofa

  10. Poslední dobou je zasilkovna katastrofa!!!!5 dní leží balíček na depu a pořád chodí emaily se změnou adresy,když adresu změníte tak druhý den ten samý email a vše na novou pořád dokola.a když voláte na info tak mluvíte akorát s automatem a nevyřešíte nic.hruza a děs tahle společnost už nikdy víc!!!!

1 2 3 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo