TNT (brzy FedEx Express)

TNT Express je mezinárodní společnost zabývající se kurýrními službami. Patří pod FedEx a sídlí v Nizozemsku. TNT každý den doručí letecky i silničně miliony balíčků, dokumentů a paletových zásilek. Její služby využívají lidé pro soukromé i komerční účely. Vlastní celosvětově rozsáhlou síť a využívá nejmodernější technologie. Díky tomu jsou služby TNT spolehlivé a doručování rychlé.

tnt

Logo – TNT

Představení dopravce

TNT je původně nizozemská přepravní společnost. Nejprve se ji pokusila zakoupit společnost UPS, ta ale neuspěla. FedEx byl úspěšnější – převzal TNT v roce 2016. Společnost se specializuje na kurýrní služby napříč Evropou, Jihovýchodní Asii, Amerikou, Blízkým východem a Afrikou.

Přehled služeb

TNT nabízí několik variant doručování. Varianta Express slibuje doručení již následující pracovní den. Economy Express do dvou pracovních dnů. Společnost vám vyjde vstříc i v případě, že potřebujete poslat zásilku urgentně.

Na TNT se můžete obrátit také kvůli doručení zásilek vyžadujících speciální péči, důležitých dokumentů nebo objemných zásilek. V tom případě doporučujeme využít službu Time Critical – služby pro těžší zásilky nebo řešení na míru. Sledování zásilky je možné online pomocí tracking number, které vám bude vygenerováno při převzetí dopravcem, nebo skrze stránku My Delivery.

Sledování zásilek

Zákazníci si mohou stáhnout aplikaci MyTNT 2, která je i v češtině. Ta se vyplatí především těm, kteří využívají služeb společnosti TNT pravidelně. Na jednom místě budete mít přehled o příchozích i odchozích zásilkách a všech sazbách.

Zároveň s aplikací můžete zásilky i jednoduše zadávat pro kurýra, který je obratem vyzvedne. Pro sledování zásilek je možné využít aplikaci Track&Trace. Na stránkách najdete také systém Moje Faktura, ve kterém můžete generovat a stahovat veškeré potřebné dokumenty. Značně si tak ulehčíte ruční zpracovávání vaší agendy.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 257 083 848
  • Sídlo společnosti: TNT Express Worldwide, spol. s r. o., Za Tratí 206, 252 19, Chrášťany

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní dopravní společnost

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
7.5
Jednání se zákazníkem
7
2.7Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.3
Klady
  • rychlost doručení
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
Zápory
  • špatný zákaznický servis
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

9 komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Tak mě posílal kamarád zásilku právě přes TNT a čekal jsem na ní 3 týdny. Možná kdyby jí přivázal poštovnímu holubovi na záda, byla by tu rychleji než s touto společností.

  2. Reply
    Roman Starý 5.6.2022 v 21:36

    Tak TNT sem využil asi třikrát a nebylo to sice nejrychlejší, ale nakonec zásilka dorazila kam měla. Nejsem si jistý, že bych znovu prostřednictvím této služby něco posílal, ale kdyby nebylo nic lepšího, pak asi ano.

  3. 0.75
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    30

    TNT zasilka do Hong Kongu je na ceste uz mesic (dela kolecko Nemecko, Francie, Belgie).
    Zakaznicka podpora pred 14 dny rekla, ze je to zpusobene stavkou, ktera uz probehla.
    Prijemce uz zasilku samozrejme nechce. Naprosto priserna zkusenost, TNT uz nikdy

    Klady: cena
    Zápory: viz vyse
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Reply
    Barbora Vojtová 5.4.2022 v 19:42
    4
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    90

    Mohu jen doporučit. Rychlá komunikace, vyzvednutí proběhlo bez problému( bylo vyzvednuto i dřív než bylo uvedeno )
    Vše vporadku ??

    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  5. 1.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    40

    Absolutní amatérismus, číslo zásilky používají pro více zakázek. Moje zásilka dorazila na adresu předchozí, již doručené zásilky. Místo do České republiky pokutovala moje zásilka do Bahrajnu.

    Klady: O trochu rychlejší než poštovní holub
    Zápory: Neznalost zeměpisu. Místo do Čr šla zasilka do Bahrajnu!!
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. totální nefunkčnost jako expres kurýra za poslední 4 zakázky je dodání místo 1-2 dny i týden. nejsou schopni přivézt zásilku po vyclení 3 dny a musíme si ji pak vyzvednout sami. např. nyní odeslané dokumenty 2.3. a dnes stále ještě nejsou lokalizovány v přepravě….opravdu nedoporučuji používat!

  7. Reply
    Vojtěch Hamerník 16.8.2021 v 13:25
    3.25
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    60

    TNT jako takové nebyla nejvíce hrozná zkušenost ale bohužel dojem kazí dlouhé čekání na Info ohledně stavu balíčku ( někdy i pár hodin ) , poté skoro pořád ( v mojem případě 3x omluva ohledně spoždění či o nápravě přepravy ) problémy a to je jak možné ? Lidský faktor chápu ale aby se to stalo dost krát na to aby se další chyba snad neudělala ne? A v neposlední řádě opakovali 2x proclení z důvodu že v Pátek to někdo nestihl nebo se na to zřejmě vykašlal a tudíž slíbený dovoz do 18:00 ke mě na Adresu tentýž den jako 2. proclení zřejmě na 99% nebude z důvodu dlouhého čekání na info ohledně toho kolik mám zaplatit za clení apod…..
    Rychlost dovozu 6/10
    Komunikace 5/10
    Info 4,5/10

    Klady: -Komunkace přes Telefonní linku
    Zápory: -Tracking aplikace je vpořádku ale to čekání na info? -Dlouhé čekání na Proclení zboží
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Hodnotím TNT jako velmi špatnou zkušenost. Z Koreje do ČR zásilka přišla za 3 dny od objednání, teď více jak týden leží na TNT ve skladu. Prvni den mi zavolali kvůli proclení a meli zaslat dokumenty na mail, který jsem poskytl. Obvolávám je, ať už mi je pošlou, více jak týden. Absolutní ignorace. Podklady pro celní řízení nikde, komunikace žádná. Nejhorší zkušenost s doručením ze zahraničí. Budu kontaktovat prodejce v zahraničí, ať jejich služby pro ČR vynechá.

    Klady: Žádné
    Zápory: - komunikace velmi špatná - ignorace zákazníka - doručení neznámo kdy
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. TNT slibuje něco, co neumí dodržet. Komunikace a ochota špatná, jsou líní zjistit, kde zásilka je, netrasují, vůbec není možno zásilku sledovat jakmile se začne nacházet na území EU. Vymlouvají se na covid v červnu 2021? Dají žlutou výstrahu že je problém a zásilka 3 dny bezdůvodně leží někde v Německu když má být doručena další den. Platba ale je OK že? To se peníze platí a ne malé, ale doručování otřesné. Nikdo nic neví a nehledá. Servis špatný. Více krát už ne. V zahraničí jim sdělím, aby TNT nepoužívali pro Evropu nikdy. Těžce jsem v šoku a nespokojena.

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer.cz
Logo