TNT (brzy FedEx Express)

TNT Express je mezinárodní společnost zabývající se kurýrními službami. Patří pod FedEx a sídlí v Nizozemsku. TNT každý den doručí letecky i silničně miliony balíčků, dokumentů a paletových zásilek. Její služby využívají lidé pro soukromé i komerční účely. Vlastní celosvětově rozsáhlou síť a využívá nejmodernější technologie. Díky tomu jsou služby TNT spolehlivé a doručování rychlé.

1x1.trans - TNT (brzy FedEx Express)

Logo – TNT

Představení dopravce

TNT je původně nizozemská přepravní společnost. Nejprve se ji pokusila zakoupit společnost UPS, ta ale neuspěla. FedEx byl úspěšnější – převzal TNT v roce 2016. Společnost se specializuje na kurýrní služby napříč Evropou, Jihovýchodní Asii, Amerikou, Blízkým východem a Afrikou.

zpět k obsahu ↑

Přehled služeb

TNT nabízí několik variant doručování. Varianta Express slibuje doručení již následující pracovní den. Economy Express do dvou pracovních dnů. Společnost vám vyjde vstříc i v případě, že potřebujete poslat zásilku urgentně.

Na TNT se můžete obrátit také kvůli doručení zásilek vyžadujících speciální péči, důležitých dokumentů nebo objemných zásilek. V tom případě doporučujeme využít službu Time Critical – služby pro těžší zásilky nebo řešení na míru. Sledování zásilky je možné online pomocí tracking number, které vám bude vygenerováno při převzetí dopravcem, nebo skrze stránku My Delivery.

zpět k obsahu ↑

Sledování zásilek

Zákazníci si mohou stáhnout aplikaci MyTNT 2, která je i v češtině. Ta se vyplatí především těm, kteří využívají služeb společnosti TNT pravidelně. Na jednom místě budete mít přehled o příchozích i odchozích zásilkách a všech sazbách.

Zároveň s aplikací můžete zásilky i jednoduše zadávat pro kurýra, který je obratem vyzvedne. Pro sledování zásilek je možné využít aplikaci Track&Trace. Na stránkách najdete také systém Moje Faktura, ve kterém můžete generovat a stahovat veškeré potřebné dokumenty. Značně si tak ulehčíte ruční zpracovávání vaší agendy.

zpět k obsahu ↑

Zajímavé odkazy

zpět k obsahu ↑

Kontakty

  • Telefon: +420 257 083 848
  • Sídlo společnosti: TNT Express Worldwide, spol. s r. o., Za Tratí 206, 252 19, Chrášťany
zpět k obsahu ↑

Hodnocení

7.5 Hodnocení
Mezinárodní dopravní společnost

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
7.5
Jednání se zákazníkem
7
2.7Hodnocení uživatelů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.2
KLADY
  • rychlost doručení
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • špatný zákaznický servis
  • občas není dodržen termín pro doručení
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

3 komentářů
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    Jitka 22.6.2021 v 12:56

    TNT slibuje něco, co neumí dodržet. Komunikace a ochota špatná, jsou líní zjistit, kde zásilka je, netrasují, vůbec není možno zásilku sledovat jakmile se začne nacházet na území EU. Vymlouvají se na covid v červnu 2021? Dají žlutou výstrahu že je problém a zásilka 3 dny bezdůvodně leží někde v Německu když má být doručena další den. Platba ale je OK že? To se peníze platí a ne malé, ale doručování otřesné. Nikdo nic neví a nehledá. Servis špatný. Více krát už ne. V zahraničí jim sdělím, aby TNT nepoužívali pro Evropu nikdy. Těžce jsem v šoku a nespokojena.

  2. Reagovat
    Michal 14.7.2021 v 19:46
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Hodnotím TNT jako velmi špatnou zkušenost. Z Koreje do ČR zásilka přišla za 3 dny od objednání, teď více jak týden leží na TNT ve skladu. Prvni den mi zavolali kvůli proclení a meli zaslat dokumenty na mail, který jsem poskytl. Obvolávám je, ať už mi je pošlou, více jak týden. Absolutní ignorace. Podklady pro celní řízení nikde, komunikace žádná. Nejhorší zkušenost s doručením ze zahraničí. Budu kontaktovat prodejce v zahraničí, ať jejich služby pro ČR vynechá.

    KLADY: Žádné
    ZÁPORY: - komunikace velmi špatná - ignorace zákazníka - doručení neznámo kdy
    (0) (0)You have already voted this
  3. Reagovat
    Vojtěch Hamerník 16.8.2021 v 13:25
    3.25
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    60

    TNT jako takové nebyla nejvíce hrozná zkušenost ale bohužel dojem kazí dlouhé čekání na Info ohledně stavu balíčku ( někdy i pár hodin ) , poté skoro pořád ( v mojem případě 3x omluva ohledně spoždění či o nápravě přepravy ) problémy a to je jak možné ? Lidský faktor chápu ale aby se to stalo dost krát na to aby se další chyba snad neudělala ne? A v neposlední řádě opakovali 2x proclení z důvodu že v Pátek to někdo nestihl nebo se na to zřejmě vykašlal a tudíž slíbený dovoz do 18:00 ke mě na Adresu tentýž den jako 2. proclení zřejmě na 99% nebude z důvodu dlouhého čekání na info ohledně toho kolik mám zaplatit za clení apod…..
    Rychlost dovozu 6/10
    Komunikace 5/10
    Info 4,5/10

    KLADY: -Komunkace přes Telefonní linku
    ZÁPORY: -Tracking aplikace je vpořádku ale to čekání na info? -Dlouhé čekání na Proclení zboží
    (0) (0)You have already voted this

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. Komentáře schvaluje správce.


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz