TNT Express je mezinárodní společnost zabývající se kurýrními službami. Patří pod FedEx a sídlí v Nizozemsku. TNT každý den doručí letecky i silničně miliony balíčků, dokumentů a paletových zásilek. Její služby využívají lidé pro soukromé i komerční účely. Vlastní celosvětově rozsáhlou síť a využívá nejmodernější technologie. Díky tomu jsou služby TNT spolehlivé a doručování rychlé.
Představení dopravce
TNT je původně nizozemská přepravní společnost. Nejprve se ji pokusila zakoupit společnost UPS, ta ale neuspěla. FedEx byl úspěšnější – převzal TNT v roce 2016. Společnost se specializuje na kurýrní služby napříč Evropou, Jihovýchodní Asii, Amerikou, Blízkým východem a Afrikou.
zpět k obsahu ↑Přehled služeb
TNT nabízí několik variant doručování. Varianta Express slibuje doručení již následující pracovní den. Economy Express do dvou pracovních dnů. Společnost vám vyjde vstříc i v případě, že potřebujete poslat zásilku urgentně.
Na TNT se můžete obrátit také kvůli doručení zásilek vyžadujících speciální péči, důležitých dokumentů nebo objemných zásilek. V tom případě doporučujeme využít službu Time Critical – služby pro těžší zásilky nebo řešení na míru. Sledování zásilky je možné online pomocí tracking number, které vám bude vygenerováno při převzetí dopravcem, nebo skrze stránku My Delivery.
zpět k obsahu ↑Sledování zásilek
Zákazníci si mohou stáhnout aplikaci MyTNT 2, která je i v češtině. Ta se vyplatí především těm, kteří využívají služeb společnosti TNT pravidelně. Na jednom místě budete mít přehled o příchozích i odchozích zásilkách a všech sazbách.
Zároveň s aplikací můžete zásilky i jednoduše zadávat pro kurýra, který je obratem vyzvedne. Pro sledování zásilek je možné využít aplikaci Track&Trace. Na stránkách najdete také systém Moje Faktura, ve kterém můžete generovat a stahovat veškeré potřebné dokumenty. Značně si tak ulehčíte ruční zpracovávání vaší agendy.
zpět k obsahu ↑Zajímavé odkazy
- Často kladené otázky
- Průvodce přepravy
- Informace o službě Express
- Informace o službě Economy Express
- Informace o speciální službě
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Příplatky
- Přepravní listy
- Návod – jak zabalit správně zásilku
- Aplikace myTNT2
Kontakty
- Telefon: +420 257 083 848
- Sídlo společnosti: TNT Express Worldwide, spol. s r. o., Za Tratí 206, 252 19, Chrášťany
TNT zasilka do Hong Kongu je na ceste uz mesic (dela kolecko Nemecko, Francie, Belgie).
Zakaznicka podpora pred 14 dny rekla, ze je to zpusobene stavkou, ktera uz probehla.
Prijemce uz zasilku samozrejme nechce. Naprosto priserna zkusenost, TNT uz nikdy
Mohu jen doporučit. Rychlá komunikace, vyzvednutí proběhlo bez problému( bylo vyzvednuto i dřív než bylo uvedeno )
Vše vporadku 🙂🙂
Absolutní amatérismus, číslo zásilky používají pro více zakázek. Moje zásilka dorazila na adresu předchozí, již doručené zásilky. Místo do České republiky pokutovala moje zásilka do Bahrajnu.
totální nefunkčnost jako expres kurýra za poslední 4 zakázky je dodání místo 1-2 dny i týden. nejsou schopni přivézt zásilku po vyclení 3 dny a musíme si ji pak vyzvednout sami. např. nyní odeslané dokumenty 2.3. a dnes stále ještě nejsou lokalizovány v přepravě….opravdu nedoporučuji používat!
TNT jako takové nebyla nejvíce hrozná zkušenost ale bohužel dojem kazí dlouhé čekání na Info ohledně stavu balíčku ( někdy i pár hodin ) , poté skoro pořád ( v mojem případě 3x omluva ohledně spoždění či o nápravě přepravy ) problémy a to je jak možné ? Lidský faktor chápu ale aby se to stalo dost krát na to aby se další chyba snad neudělala ne? A v neposlední řádě opakovali 2x proclení z důvodu že v Pátek to někdo nestihl nebo se na to zřejmě vykašlal a tudíž slíbený dovoz do 18:00 ke mě na Adresu tentýž den jako 2. proclení zřejmě na 99% nebude z důvodu dlouhého čekání na info ohledně toho kolik mám zaplatit za clení apod…..
Rychlost dovozu 6/10
Komunikace 5/10
Info 4,5/10
Hodnotím TNT jako velmi špatnou zkušenost. Z Koreje do ČR zásilka přišla za 3 dny od objednání, teď více jak týden leží na TNT ve skladu. Prvni den mi zavolali kvůli proclení a meli zaslat dokumenty na mail, který jsem poskytl. Obvolávám je, ať už mi je pošlou, více jak týden. Absolutní ignorace. Podklady pro celní řízení nikde, komunikace žádná. Nejhorší zkušenost s doručením ze zahraničí. Budu kontaktovat prodejce v zahraničí, ať jejich služby pro ČR vynechá.
TNT slibuje něco, co neumí dodržet. Komunikace a ochota špatná, jsou líní zjistit, kde zásilka je, netrasují, vůbec není možno zásilku sledovat jakmile se začne nacházet na území EU. Vymlouvají se na covid v červnu 2021? Dají žlutou výstrahu že je problém a zásilka 3 dny bezdůvodně leží někde v Německu když má být doručena další den. Platba ale je OK že? To se peníze platí a ne malé, ale doručování otřesné. Nikdo nic neví a nehledá. Servis špatný. Více krát už ne. V zahraničí jim sdělím, aby TNT nepoužívali pro Evropu nikdy. Těžce jsem v šoku a nespokojena.
Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. Komentáře schvaluje správce.
GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz