Dracik.cz se specializuje na sortiment, který dělá dětem tu největší radost – hračky. Síť maloobchodních prodejen Dráčik je největším prodejcem hraček v Česku a na Slovensku. Aktuálně provozujeme 156 prodejen, z toho 77 prodejen na Slovensku a 79 prodejen v ČR.
Obchody najdete především v nákupních centrech a ve středu měst. Kromě kamenných poboček má i velký e-shop a letákovou nabídku svého zboží.
Představení e-shopu
Firma Dráčik působí na slovenském trhu s hračkami už od roku 1991 a velký úspěch slaví i nyní v České republice. Společnost se stále rozrůstá a s tím rozšiřuje nabídku hraček a dalšího dětského zboží i počet prodejen.
Dráčik klade důraz na zodpovědnost k životnímu prostředí. Díky marketingu i svému logu a maskotovi, oranžovému dráčkovi, je dobře známý u dětí i dospělých.
Přehled sortimentu
Sortiment obchodu Dracik.cz je opravdu široký. Ať už vaše dítě touží po jakékoliv hračce, s velkou pravděpodobností ji zde najdete. V prodejnách i na e-shopu jsou především značkové hračky od světových výrobců, u kterých je zaručena vysoká kvalita a funkčnost.
Ať už nakupujte pro holčičku nebo pro chlapečka či pro nejmenší miminka, máte na výběr z mnoha kategorií. Sortiment je tříděný především podle typů hraček – například panenky, stavebnice, modely, dráhy, vozidla (odrážedla, chodítka), puzzle (pěnové puzzle), plyšové hračky, roboti, interaktivní hračky, hudební nástroje a další. Nechybí ani praktické věci jako jsou sedací vaky nebo školní potřeby.
Služby a ostatní
Vedle možnosti nákupu na v kamenných prodejnách si můžete zboží objednat přes e-shop Dracik.cz s různými způsoby doručení i platby. Pokud si nebudete vědět rady s nákupem přes internetový obchod, najdete zde nápovědu.
Pro lepší výběr e-shop obsahuje filtry, které vám pomohou vybrat ideální hračku pro vaše děti. Díky věrnostnímu programu můžete získat zajímavé slevy a ušetřit. Samozřejmostí je pak možnost zákonné reklamace vadného zboží.
Slevový kód
- E-shop nemá aktuálně slevový kód
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr na prodejně
- Doprava na adresu
Platební možnosti
- Bankovní převod
- Dobírka
- GoPay
- PaySec
Prodejny
Dráčik prodejny v Praze
- OC Letňany – Veselská 663, 199 00 Praha
- OC Lužiny – Archeologická 2256/1, 155 00 Praha
- Rentail park – Hornoměcholupská 764, 109 00 Praha
Dráčik prodejny v dalších městech
- Pražská třída 1247/24, 370 04 České Budějovice
- Řípská 1475/25, 627 00 Brno
- Chebská 370/81a, 360 06 Karlovy Vary
- Pilnáčkova 537, 500 02 Hradec Králové
- Soukenné nám. 2A/669, 460 80 Liberec
- Varenská 3309/50, 702 00 Ostrava
- Tovární 915/40, 779 00 Olomouc
- Palackého třída 2748, 530 02 Pardubice
- Sukova 2895/23, 301 00 Plzeň
- Americká 3252, 272 01 Kladno
- Bílinská 3490/6, 400 01 Ústí nad Labem
- Tyršovo nábřeží 5496, 760 01 Zlín
Kariéra
- Aktuálně pracovní místa nenabízí
Kontakt
- Telefon: +420 725 801 373
- E-mail: info@dracik.cz
- Reklamační řád
- Sídlo společnosti: Dráčik – DUVI CZ s.r.o., Uhelný trh 414/9, 110 00 Praha 1 – Staré Město
Měli jsme štěstí zboží došlo v avizovaném termínu..li ak už nikdy odtud objednávat nebudu, i když chápu tuto dobu,takto se se zákazníkem jednat nesmí, není možné aby tolik zákazníků bylo v nejistotě ..sami mají informovat pokud mají s některou objednávkou zpoždění
Jsme jen další z mnoha, kteří mají stejnou zkušenost s eshopem Dráčik.. Objednávali jsme zboží 26. 11. 2020 a do dnešního dne 10. 12. nemáme nic, ani zboží, ani peníze. Měli jsem tam i věci na Mikuláše, takže teď už nám jde jen o vrácení peněz, protože adventní kalendáře Lego jsou v půlce prosince k ničemu. Kluci si ty kalendáře moc přáli, tak byli enormně nadšení, když je nedostali. Zbytek věcí na Vánoce holt budeme muset koupit někde jinde. Objednávám věci přes eshopy poměrně často (i v práci), ale s něčím takovým jsem se ještě nesetkal. Kontaktovali jsem již ČOI a tam nám sdělili, že aktuálně máme v podstatě jedinou možnost, stáhnout si od nich formulář o odstoupení od smlouvy, vyplnit ho a zaslat doporučeně na kontaktní adresu. Do 14 dnů se „musí“ vyjádřit. Pokud tak neučiní měla by je kontaktovat samotná ČOI a pokud nebudou ani tak reagovat, pak už jen zbývá řešení soudní cestou. Když jsme kontaktovali ČOI, tak aniž bychom vyslovili o jaký eshop se jedná, paní hned věděla o co jde, takže podmětů budou mít hodně. Provozovatelé eshopu nejsou nic jiného než diletanti a podvodníci!!! Vůbec mě nezajímá, že mají, dle jejich zprávy, 4x víc objednávek, než ve stejném období loni. Pokud to neumí a nezvládají, mají stopnout eshop. Rozhodně tam nedoporučuji nic kupovat, nestojí to za ty nervy!!!!
Moc hezky napsane. Máte naprostou pravdu.
Eshop by měl být zakázán, pořádná pokuta a ať už o nich není nikdy slyšet v jakékoli formě… absolutně žádná kominikace, ani slušnost reagovat na email. Když to neumí ať to nedělají, obchod není jen o tom brát peníze, ale i o poporodejním servisu. Věřím a doufám, že už na příští vánoce tato společnost fungovat nebude.
TO SNAD NENÍ MOŽNÉ, CO TO JE ? KDE JSME? NECHAT LIDI V TAKOVÉ NEJISTOTĚ!!!
Objednala jsem 22.11. zaplaceno přes 2tisíce a žádné zboží nemám. Milionkrát voláno do Dráčiku FM, nezvedají, když jsem se ptala v pondělí 7.12. po 14 dnech v prodejně, tak zboží je prý odesláno. Dnes je 9.12. a pořád nic nemám. Poslány 3 maily, voláno mnohokrát na cetnrálu na Slovensko, vyvěšený telefon. Voláno i na pražskou centrálu, taky nic. Je mi z toho na nic, mám tam dárečky pro děti a peníze netisknu.
Nekomunikují ani přes telefon ani přes email!!!! Zboží objednané 16.10 už je to přes 20 dní a objednávka ani peníze nemám. Neobjednavejte si od nich nic, jsou úplně neschopní.
Nulová komunikace, nefunkční e-shop.
Katastrofa!!! Zboží cca za 3 tisíce, zaplaceno téměř před měsícem a stále nikde.
Komunikace možná jen přes email, ale stejně nikdo nereaguje. Telefony pouze na prodejny a tam stejně nic nevědí. Jsem zvědavá jak to celé dopadne. Obávám se nejhoršího… Už nikdy více
Jsem na tom oplne stejně jako vy až na to že jsem neplatil předem.
Objednáno asi 15.11. a dodnes nemám zboží doma.
Na email odepsali jednou a že neví kde to může být.
Přišel mi jen email ze balík je připravený k odeslání.
E-shop veliký průšvih. Před 11 dny (24.11.2020) jsem online zaplatil zboží platební kartou a ještě dnes zboží nemám. Pouze 3 balíčky karet Pokemon a taková doba.
Taky naprostá NESPOKOJENOST!!
dlouha čekací doba, než mi zásilky vůbec přišly, ale z čeho jsem úplně vytočena je to, že včera mi přišel balík, který jsem uhradila předem. Zaplatila jsem 3500Kc!a když jsem otevřela krabici, tak jsem zjistila, že jsou tam úplně jiné hracky!! Žádné telefonních spojení na někoho kompetentního není, na e-mail absolutne nereagují. A tak jsem jela do nejbližší prodejný. Tam mi sdělili ue to dají na technickou podporu, ale že musím vydržet do vyjádření. Že oni mi peníze ani hracky vydat nemůžou. Takže já nemám objednané hracky, doma mám krabici hraček někoho jiného (s mym dodacim listem, takže ani nevím komu to patřilo) a abych nečekala na pár dní pred Vánocích, tak jsem si dnes hracky koupila znovu za další peníze!!! Doufám, že se mi co nejdříve ozvou a peníze vrátí!!!!
NENAKUPUJTE přes eshop!!!
Ať nedopadnete, jako my…