Určitě už jste někdy slyšeli o opravdovém specialistovi na elektro, který nabízí pestrý sortiment a hýčká si své stálé i nové zákazníky. Datart.cz patří k předním maloobchodním prodejcům, kteří se zaměřují výhradně na spotřební elektroniku.
- oceňuji možnost profi instalace spotřebiče
- rychlost dodání zboží na prodejnu
- přehlednost a dostupnost sortimentu
- osobní kontakt s prodejcem a jejich kvalifikované doporučení nebo rady
- některý sortiment je o dost předražený proti jiným obchodům
Představení obchodníka
Vzhledem k tomu, že Datart.cz působí na českém i slovenském trhu od roku 1990, může se pochlubit opravdu bohatým portfoliem zákazníků, kteří se rádi vracejí. V prosinci 2005 se stal úplně prvním maloobchodním řetězcem, který umožnil svým zákazníkům nakupovat ve svém vlastním e-shopu a přitom i nadále poskytovat většinu služeb zdarma.

E-shop Datart.cz
Přehled sortimentu
Někomu by se mohlo zdát, že když je to obchod zaměřený na elektro, tak bude nabídka skromná, což je ovšem omyl. Obchod nabízí opravdu bohatý sortiment od televizí, přes foto, kamery, telefony či výpočetní techniku, až k malým spotřebičům jako jsou žárovky, kuchyňské roboty, rýžovary atd., a také velkým spotřebičům v podobě sušiček prádla, ledniček, myček nádobí, praček a mnoho dalších např. (klimatizace, sáčky do vysavače, handsfree, sterilizátory).
Služby a ostatní
Datart.cz má 111 prodejen, z nichž je 95 v České republice a 16 jich je na Slovensku. O všechny výrobky, jejich zanesení do nabídky, výběr, prodej atd. se stará školený personál. Mezi služby patří pojištění mobilních výrobků, záruka vrácení zboží, odborná instalace (sporáky), možnost osobního vyzvednutí nebo dovoz zvoleným druhem dopravy a konečně také základní instalace spotřebičů. Potěší odvoz a ekologická likvidace vysloužilého spotřebiče, komfortní záruční servis, možnost nakupovat na splátky, různé finanční služby a dárkové karty.

Prodejna Datart
Slevový kupon
- 100 Kč sleva na první nákup nad 1 000 Kč – stačí se registrovat k odběru novinek
- Sleva 10 % až 40 % na poslední skladové kusy elektra
- Datart leták
- MAXI výprodej
- Exkluzivní studentské slevy při použití ISIC
- Aktuální newsletter
- Datart VIP
- Black Friday
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr v prodejně
- Vlastní doprava DATART
- Česká pošta
- Zásilkovna
- DPD
Platební možnosti
- Platební Karta
- Dobírka
- ePlatby
- Mojeplatba
- Platba 24
- iBOD
Prodejny
Datart prodejny v Praze
- Arkády Pankrác – Na Pankráci 86, 140 00 Praha 4
- Centrum Chodov – Roztylská 2321/19, 148 00 Praha 4
- Zličín, Avion – Skandinávská 23, 155 00 Praha 5
- Anděl, Nový Smíchov – Plzeňská 8, 150 00 Praha 5
- Galerie Harfa – Českomoravská 15, 190 00 Praha 9
- Centrum Černý Most – Chlumecká 765/5, 198 19 Praha 9
- Eden – U Slávie 1527, 100 00 Praha 10
Datart prodejny v dalších městech
- Centro – 3.května 1170, 763 02 Zlín 4
- Nisa – České Mládeže 456, 460 03 Liberec
- Olympia – Olomoucká 90, 777 00 Olomouc
- Galerie Vaňkovka – Ve Vaňkovce 1, 619 00 Brno
- Avion – Rudná 114/3114, 700 30 Ostrava – Zábřeh
- Mercury – Nádražní ulice 1759, 370 01 České Budějovice
- Masarykovo náměstí – Masarykovo náměstí 68, 586 01 Jihlava
- Rokycanská, OC Plzeň – Rokycanská 1424/128, 301 00 Plzeň
Více informací naleznete zde
Kariéra
- Volné pozice v Datartu najdete zde
Kontakt
- Zákaznická linka: +420 225 991 000
- Dotazy a přípomínky na e-mail: infolinka@datart.cz
- Reklamace/vrácení zboží
- Firemní údaje: HP TRONIC Zlín, spol. s r.o., Kútiky 637, 760 01 Zlín – Prštné, IČ: 49973053, DIČ: CZ49973053
- Facebook: Datart.cz
- Twitter: Datartcz
- LinkedIn: Datart International a.s.
Hodnocení
Zdroje: www.zbozi.cz, wikipedia.org
Podělím se s Vámi o svoji zkušenost s Datartem v Plzni, Borská pole. Vše začalo tak, že jsem si vyhlédl novou ledničku Whirpool TNF 5323W, s manželkou jsme její koupi doma zvážili a následně jsem si ji chtěl dne 18.3.2019 telefonicky zarezervovat. K mému překvapení jsem na infolince dostal tel. kontakt na zmíněnou pobočku 378 023 050 ( znám již z paměti, níže se dozvíte proč ), kam jsem cca 1-2 hodiny neustále volal a čekal jsem až to někdo zvedne (bylo po otevírací době). Telefon nikdo opakovaně nezvedal. Vyrazil jsem tedy na pobočku, kde jsem nakonec samozřejmě docílil svého, lednici jsem rovnou koupil. Přepravena mi měla být dne 20.3.2019. Když jsem přišel na prodejní plochu, tak se tam nacházelo cca 5-6 pracovníků a asi 2-3 zákazníci. Divil jsem se tedy, že telefon nikdo přijal, ale nějak jsem to dále neřešil.
Lednice dorazila dle domluvy dne 20.3.2019, tuto jsem nechal řádně odstát a zapojil ji do sítě až druhý den. V pátek 22.3.2019 se mi již zdálo, že lednici nespíná kompresor a v sobotu bylo jídlo v lednici již teplé a tím pádem i na vyhození, ani snad nemusím psát, že do nové lednice byl pořízen celkem slušný nákup…… K mému překvapení mi všude na servisu Whirpool řekli, že dřív než v pondělí s tím nikdo nic dělat nebude, a tak jsem se obrátil na Váš obchod, jakožto na prodejce. Samozřejmě jsem zase nechtěl jezdit jako ……, a proto jsem opět začal vytáčet moje oblíbené tel. číslo (byla sobota opět po otevírací době) samozřejmě to nikdo nezvedl, a to ani po 6-ti opakováních. Nakonec jsem musel volat do prodejny s hračkami Pompo a poprosit personál, zda by do Datartu nedošel s mnou nadiktovaným tel. kontaktem na mojí osobu, resp. manželku a poprosil tamní zaměstnance, zda by mi mohli laskavě zatelefonovat. Ani za hodinu jsem se ničeho nedočkal……. To už jsme byli rozladění na největší obrátky a zkusili tedy volat znovu a znovu, když to najednou nějaká paní zvedla. V tu chvíli jsem už byl tak zpruzenej, že sem na hovor ani neměl náladu. Nic méně problém byl vyřešen výměnou zboží za nové, zde bych nakonec dal palec nahoru, ale cesta k výměně nebyla taková, jakou bych si představoval. Samozřejmě mi byl nejprve vnucen servis Whirpool atd., po následném dotazu u pracovnice, zda má děti a lednici, a zda by to bez lednice doma vydržela týden, jak mi nabízela termín výměny, tak se vše NAJEDNOU podařilo vyřešit do pondělka dne 25.3.2019, kdy měla dorazit lednice nová.
V neděli 24.3.2019 jsme v e-mailu našli potvrzení o přepravě nové lednice, avšak na špatnou adresu….. Co myslíte? Volali jsme? No jasně, že jo… Nemám čas ani benzín na to jezdit kvůli každé kravině do Datartu. No a….. Klasika, nikdo to nezvedal, voláno zase opakovaně. Odpoledne jsme si tedy opět udělali výlet do Datartu, kde jsme se rozhodli, že si vše vyzkoušíme v praxi. Na prodejní ploše bylo opět pár lidí, zaměstnanců asi 5-6, začali jsme opět telefonovat, neboť nás čistě ze zvědavosti zajímalo, kde ten telefon je, když ho nikdo pomalu od pondělka nezvedá…….. Musím uznat, že telefon není na prodejní ploše téměř slyšet (volal jsem asi 2x, možná 3x), ale mírné zvonění jsem slyšel od pokladen – dobré místo na jeho umístění – POŘÁD TAM NĚKDO JE, „ALE“ na pokladnách žádný klient nebyl, já jsem pracovníka pozdravil, on pozdravil mě a 2-3 metry od něj zvonil telefon….. Tomu říkám kopanec rovnou do zadnice zákazníka a těžká ignorace ze strany pracovníků Datartu. V tu chvíli jsem měl tlak, jak před skokem z padáku. Nic méně jsem se šel podívat na televizory a pak jsem ještě procházel kolem lednic, kde jsem k mému překvapení viděl lednici s papírem o přepravě na moje jméno a špatnou adresu. Na to, že před pár dny mi ji přivezli správě, diktoval jsem své nacionále při koupi do počítače, tak to fakt nechápu….. Odchytli jsme tam zaměstnance, kterého jsme se zeptali, proč tam není nikdo schopný zvednou telefon a k čemu ho tam tedy mají. Odpověď byla v skutu úsměvná, no, protože tam u něj nikdo nesedí a paní, která ho má na starost tam není. Pracovník na pokladně, na kterého jsem poukázal prý telefon zvedat nesmí, protože je to brigádník, tady tleskám, postavit nejblíže k telefonu osobu, která jej nesmí zvednout je super nápad. Nehledě na to, že ten člověk asi ani nemá pusu, že nemůže třeba někomu říct, že ten telefon zvoní? Anebo se jen představit zeptat se, co se děje, když to tam zvoní celé dny? Prostě nic…. Ta paní tam není a nikdo jiný to nezvedá, a když tam ta paní je, tak taky odběhne např. za klientem. Pokud jsem se já dobře všiml, tak mám za to, že telefon to byl přenosný, tak nechápu proč si zodpovědná osoba nevezme s sebou, když někam jde, anebo, proč když pak vidí, že tam je min. 10 zmeškaných hovorů, tak nezavolá zpět? To mi hlava nebere. O tom už si opravdu lze jen myslet, že si o přístupu k zákazníkům myslí své, nehledě na to, že jsme v 21. století a zákazník se skoro týden nemůže dovolat do elektra Datart, což myslím, že není zrovna stánek s elektrem někde na tržnici, to je jedno z největších elekter v ČR….. No nic, toť k telefonu….
Po následném vyřešení chybně zadané adresy doručení lednice jsme se vlastně dozvěděli, že typ lednice, který jsme koupili je vlastně závadový, jelikož byl údajně několikrát vracen po pár dnech ze stejného důvodu, jako to bylo u nás. S tím, že daný prodejce by mi tento typ neprodal, Vážení, nevím, jestli tam na prodejní ploše ještě teď nestojím s otevřenou hubou…. To snad ani nemůže Datart myslet vážně, že to vyzní tak, jako kdyby, vědomě prodávali šunty, věděli o tom a zákazníky na to ani neupozornili, to se už ani nedá formulovat slušně……. Pak jsme jeli domů a čekali jsme, co se bude dít…. No, a opět nezklamali, dopoledne mi volali z rozvozu celý natěšený, jak nám vezou novou lednici. Předchozí příběh jsem si samozřejmě nechal pro sebe, byl jsem zvědavej, co se bude dít. Samozřejmě, že mi pak volali z té jiné adresy, že tam ta moje adresa nikde není, a kde vlastně bydlím. To mi přijde normálně vrchol veškerého lajdáctví, slušně už to fakt ani napsat nejde….. Přesměroval jsem je tedy na správnou adresu a sdělil jim předchozí příběh, pánové rovněž nechápali, i když nevím, jak to chodí, ale ještě na prodejní ploše jsem viděl, jak zaměstnanec na lednici škrtá tu špatnou adresu s tím, že si toho přepraváři všimnou, a ho…. Nikdo nic nevěděl.
Následně jsem sepsal stížnost, kterou jsem poslal do Datartu, bylo mi odepsáno automatem, že tuto přijali a budou ji řešit, asi po cca 5-ti dnech se ozval ombudsman Datartu, že obdržel moji stížnost a bude se jí zabývat, no dnes je to 8 dní a stále nic…… Tento postoj nechápu…… Zkrátka po této zkušenosti nemohu shora uvedený Datart, jak jinak než NEDOPORUČIT!!!!!!!!
Bez problémů
Rychlé, spolehlivé a velký výběr možností.
Mám s Datartem velice dobrou zkušenost. Dříve jsem kupoval mixér, který jsem musel kvůli poruše reklamovat. Dostal jsem nový přístroj. Tentokrát jsem objednal pračku a zatím vše bez problému. Jsem už důchodce, tak jsem využil dopravu i s připojením.
Koupila jsem si zde zrcadlovku Nikon, kterou jsem třikrát reklamovala se stejným problémem. U záručního servisu se neprojevila, až po skončení záruky tam je a musím si opravu hradit sama. Jsem se společeností velmi nespokojená a už tam nikdy nenakoupím.
Personál byl velice ochotný, poradil mi s výběrem. Po rozhodnutí jsem objednal přes eshop, kde bylo delší dodání. Vše dorazilo v pořádku.
Dnes jsem byla v prodejně v Praze a jsem velice nadšená přístupem k zákazníkům. Pomohli mi vybrat televizi do ložnice a domluvili jsme se i na dovezení až domů. Perfektní!
Předražený obchod s falešnými recenzemi na zboží
S Datartem mám příjemnou zkušenost. Objednala jsem si lednici na e-shopu s jejich dopravou. Volala mi paní s potvrzením objednávky a dopravy s tím, kdy můžou přijet. Domluvili jsme se. Následně dorazili, vynesli lednici do druhého patra, rozbalili jí, zapojili. Starou lednici si odvezli se všemi obaly. Mohu maximálně doporučit. Snad i lednice vydrží dlouho.
Dobrý den Jano, s kvalitou jejich dopravy souhlasím. Už jsem přes Datart takto objednával pračku i lednici a mám stejnou (skvělou) zkušenost. Ochotní, rychlí a vše odvezli.
Datart (Brno Avion) – jsem velice spokojený. Přijel jsem zaplatit a vyzvednout objednanou televizi. Dva ochotní prodavači TV vzali a odnesli ji až k mému autu. Přitom jsem je o nic nežádal.. Perfektní přístup k zákazníkům.
Mám právě opačnou zkušenost. Už nikdy více.