Datart

Určitě už jste někdy slyšeli o opravdovém specialistovi na elektro, který nabízí pestrý sortiment a hýčká si své stálé i nové zákazníky. Datart.cz patří k předním maloobchodním prodejcům, kteří se zaměřují výhradně na spotřební elektroniku.

Hodnocení: Český obchod s elektronikou, patří mezi největší u nás. Vlastní e-shop Datart.cz a přes 100 kamenných poboček v Česku a na Slovensku. Snaží se držet servis na vysoké úrovni. Hlavně můžeme vypíchnout kvalitní dopravu spotřebičů až domů. Včetně jejich instalace. S názvem DATART Doprava.
KLADY
  • oceňuji možnost profi instalace spotřebiče
  • rychlost dodání zboží na prodejnu
  • přehlednost a dostupnost sortimentu
  • osobní kontakt s prodejcem a jejich kvalifikované doporučení nebo rady
ZÁPORY
  • některý sortiment je o dost předražený proti jiným obchodům

Přejít do e-shopu

Představení obchodníka

Vzhledem k tomu, že Datart.cz působí na českém i slovenském trhu od roku 1990, může se pochlubit opravdu bohatým portfoliem zákazníků, kteří se rádi vracejí. V prosinci 2005 se stal úplně prvním maloobchodním řetězcem, který umožnil svým zákazníkům nakupovat ve svém vlastním e-shopu a přitom i nadále poskytovat většinu služeb zdarma.

E-shop Datart.cz

E-shop Datart.cz

Přehled sortimentu

Někomu by se mohlo zdát, že když je to obchod zaměřený na elektro, tak bude nabídka skromná, což je ovšem omyl. Obchod nabízí opravdu bohatý sortiment od televizí, přes foto, kamery, telefony či výpočetní techniku, až k malým spotřebičům jako jsou žárovky, kuchyňské roboty, rýžovary atd., a také velkým spotřebičům v podobě sušiček prádla, ledniček, myček nádobí, praček a mnoho dalších např. (klimatizace, sáčky do vysavače, handsfree, sterilizátory).

Služby a ostatní

Datart.cz má 111 prodejen, z nichž je 95 v České republice a 16 jich je na Slovensku. O všechny výrobky, jejich zanesení do nabídky, výběr, prodej atd. se stará školený personál. Mezi služby patří pojištění mobilních výrobků, záruka vrácení zboží, odborná instalace (sporáky), možnost osobního vyzvednutí nebo dovoz zvoleným druhem dopravy a konečně také základní instalace spotřebičů. Potěší odvoz a ekologická likvidace vysloužilého spotřebiče, komfortní záruční servis, možnost nakupovat na splátky, různé finanční služby a dárkové karty.

Datart prodejna

Prodejna Datart 

Slevový kupon

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

Platební možnosti

  • Platební Karta
  • Dobírka
  • ePlatby
  • Mojeplatba
  • Platba 24
  • iBOD

Prodejny

Datart prodejny v Praze

  • Arkády Pankrác – Na Pankráci 86, 140 00 Praha 4
  • Centrum Chodov – Roztylská 2321/19, 148 00 Praha 4
  • Zličín, Avion – Skandinávská 23, 155 00 Praha 5
  • Anděl, Nový Smíchov – Plzeňská 8, 150 00 Praha 5
  • Galerie Harfa – Českomoravská 15, 190 00 Praha 9
  • Centrum Černý Most – Chlumecká 765/5, 198 19 Praha 9
  • Eden – U Slávie 1527, 100 00 Praha 10

Datart prodejny v dalších městech

  • Centro – 3.května 1170, 763 02 Zlín 4
  • Nisa – České Mládeže 456, 460 03 Liberec
  • Olympia – Olomoucká 90, 777 00 Olomouc
  • Galerie Vaňkovka – Ve Vaňkovce 1, 619 00 Brno
  • Avion – Rudná 114/3114, 700 30 Ostrava – Zábřeh
  • Mercury – Nádražní ulice 1759, 370 01 České Budějovice
  • Masarykovo náměstí – Masarykovo náměstí 68, 586 01 Jihlava
  • Rokycanská, OC Plzeň – Rokycanská 1424/128, 301 00 Plzeň

Více informací naleznete zde

Kariéra

  • Volné pozice v Datartu najdete zde

Kontakt

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Váš elektro specialista

9Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
9
Jednání se zákazníkem
9
Kvalita sortimentu
9
6.5Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
7.3
Jednání se zákazníkem
6
Kvalita sortimentu
6.3
Klady
  • oceňuji možnost profi instalace spotřebiče
  • rychlost dodání zboží na prodejnu
  • přehlednost a dostupnost sortimentu
  • skvělý zákaznický servis
Zápory
  • některý sortiment je o dost předražený proti jiným obchodům
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Zdroje: www.zbozi.cz, wikipedia.org

Lukáš Halíř

Lukáš Halíř

Mým největším koníčkem jsou knihy a literatura. Nejlépe se odreaguji pobytem v přírodě a při psaní fantasy povídek, které zatím píšu pouze do šuplíku. Kromě četby a psaní se věnuji i cyklistice nebo plavání. Na dovolenou cestuji nejraději do destinací s chladnějším podnebím, a pokud vás láká návštěva Skandinávie či Islandu, mohu vám ji jen doporučit.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

104 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Nejlepší eshop s elektrem, protože mají daleko levnější ceny než u konkurence.

  2. 2
    Přehlednost obchodu
    70
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    50

    Hodnocení prodejny

    Zápory: Prodejny už nefungují jako prodejny,ale pouze jako výdejní prostery. V jednom dni jsem navštívila 2 prodejny ve Zlíně a jako zákazníka mně ignorovali. Pouze prstem ukázali,kde zboží najdu a tím jakakoliv komunikace skončila. Obě prodejny byly v té době prázdné,bez dalších zákazníků. Prodavači tam byli minimálně tři. Dříve to tam fungovalo úplně jinak a to byla prodejna plná zákazníků. Jiná paní mi dokonce říkala,že u pokladny stála přehlížená 10 minut,nakonec zboží vrátila a odešla. Do téhle prodejny již nikdy více a to ani přes internet.
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  3. Reply
    Jana Pokorná 28.12.2021 v 19:26
    0.65
    Přehlednost obchodu
    20
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Přesto, že jsem prodejce několikrát zdvořile žádala, aby faktura nebyla vložena přímo do zásilky z důvodu obdarování blízkého člověka na Vánoce, a byla zaslána pouze elektronicky, přesto zcela lhostejně faktura vložena byla. Společnost DATART jasně demonstruje, že k zákazníkovi přistupuje spíše jako k plevelu či smradu, jehož peníze sice rádi vysají z jeho peněženky, ale jehož přání potěšit své blízké na Vánoce pro ně zjevně představuje neuvěřitelnou zátěž. Kvalita zákaznického servisu veksláka na bleším trhu několikanásobně převyšuje „zákaznický servis“ společnosti DATART. Ani svému největšímu nepříteli nemohu tuto společnost doporučit. Buďte velmi obezřetní pří nákupu u těchto novodobých veksláků a nevěřte jejich líbivé reklamě a marketingu.

    Klady: Zboží bylo k mému překvapení opravdu doručeno a peníze tak nebyly zpronevěřeny.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Mám bohužel nadstandartně špatnou zkušenost s Datartem i se službou prémiová doprava.
    Objednala jsem si lednici v ceně přes 7000 a musela jsem na místě zaplatit  9000 tisíc.
    Reklamovala jsem na telefonu, který je uvedený na objednávce, kde mi bylo řečeno, že mi přeplatek vrátí, následně jsem ale dostala e-mail od paní Lucie Skulínkové, kde mi píše, že v době objednání byla cena chladničky jiná. To je lež, ještě jsem se při telefonické objednávce ujišťovala, že bude za cenu, která je na internetu.
    Kromě toho bylo v prémiové dopravě objednáno, že bude lednice nejen vynesena, ale pánové i předělají dvířka. Po půl hodině snažení mi pán od dopravců řekl, že to bohužel nedá, že nemá vrtačku.
    Taková služba je víc než na velmi špatné hodnocení.

  5. 4.8
    Přehlednost obchodu
    90
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Já mám s Datartem nejlepší zkušenost. Potřeboval jsem poradit s výběrem notebooku a prodavač mi vše vysvětlil.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 3.5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    10

    Vážení,
    píši jak Vám slíbil.
    Prosím, minulá hodnocení, komentáře vymažte.
    Došlo k nedorozumění.
    Vyřešili jsme.
    Chladničku s mrazákem jsem si ponechal.
    Kvalitu sortimentu nemohu hodnotit, teprve koupil.
    Děkuji Vám.
    f.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 2.5
    Přehlednost obchodu
    80
    Jednání se zákazníkem
    20
    Kvalita sortimentu
    50

    Nechal jsem nalepit folii na telefon na Černém mostě, pod folii plno prachu! Chtějí zaplatit 99kč za přelepení, za to, že to nalepili špatně… nejde o stovku ale o princip… už nikdy a nedoporučuji, navíc jednání hrůza!

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den,
      u folie je doživotní garance, tzn přelepení za 99,- Kč. Každopádně situace se dá řešit v rámci 2 dnů zdarma, jako chybně nalepené (přeci jen ne všechno se vždy podaří, a prach pod fólií nemusí být vidět hned po instalaci). Prodejci na tuto skutečnost předem upozorňují stejně tak jako na již zmíněné přelepení.
      Pokud jste tuto informaci nedostal, předem se omlouváme, budeme ji nadále řešit.
      S pozdravem
      Honza – Datart

  8. 5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Spolehlivost

    Klady: jsem spokojený
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Koupil jsem si na jejich e-shopu pračku LG a objednávka dorazila bez problémů.

  10. Reply
    Kamila Kičveš 10.8.2021 v 19:30
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Dnes jsem se setkala s poplatkem u společnosti DATART, který by v klidu konkuroval nejabsurdnějším bankovním poplatkům. A vysvětlení proč poplatek vznikl, mi už hlava nebere vůbec.
    Při objednávce po internetu je Vám nabídnuto doručení poštou, PPL nebo vyzvednutí na pobočce. V dalším kroku jste vyzvání pro výběr způsobu úhrady: bankovním převodem, kartou po internetu nebo hotově či kartou při vyzvednutí na pobočce. Při volbě „hotovostní platby na pobočce při vyzvednutí“ Vám to naúčtuje poplatek 39 korun. Na pobočce poplatek vysvětlují následovně: „to je proto, že někteří lidé si objednají po internetu a pak si to nevyzvednou“ … Zamyslel se vůbec někdo, že poplatek hradí za nespolehlivého klienta ten, který si přijde objednané zboží řádně vyzvednout? A co pak důchodci, kteří ne vždy mají možnost zřídit si bankovní konta, 40 Kč je pro ně opravdu hodně s jejich dnešním důchodem, proč by si pak měli jít zboží vyzvednout!!!

    Osobně jsem dlouhodobým klientem obchodu DATART a s přistupem a službami jsem naprosto spokojená.

    Klady: až na ten nesmyslný poplatek a absurdnější vysvětleni jsem řetězci stále nakloněna kladně.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Dobrý den,
      bohužel tento poplatek byl zaveden kvůli nespolehlivým zákazníkům, kteří si objednané zboží nevyzvednou. Tímhle přístupem se posílá zboží zpět na centrálu aby bylo připraveno k expedici pro jiného zákazníka, takže firma hradí dvakrát náklady na cestu tam a zpět. Další důvod je, že pokud si zákazník něco objedná a nevyzvedne, zbytečně blokoval termín pro zákazníka jako jste třeba Vy. Každopádně poplatku je možné “předejít” a to tím, zaplatit zboží předem, nebo případně zakoupit nebo objednat rovnou na pobočce. Chápeme, že pro spolehlivé zákazníky je to 39 ,- Kč navíc, ale předchází se tak nepříjemným situacím a snažíme se zkvalitnit naše služby.
      S pozdravem
      Honza – Datart

1 3 4 5 6 7 10

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo