Datart

Určitě už jste někdy slyšeli o opravdovém specialistovi na elektro, který nabízí pestrý sortiment a hýčká si své stálé i nové zákazníky. Datart.cz patří k předním maloobchodním prodejcům, kteří se zaměřují výhradně na spotřební elektroniku.

Hodnocení: Český obchod s elektronikou, patří mezi největší u nás. Vlastní e-shop Datart.cz a přes 100 kamenných poboček v Česku a na Slovensku. Snaží se držet servis na vysoké úrovni. Hlavně můžeme vypíchnout kvalitní dopravu spotřebičů až domů. Včetně jejich instalace. S názvem DATART Doprava.
KLADY
  • oceňuji možnost profi instalace spotřebiče
  • rychlost dodání zboží na prodejnu
  • přehlednost a dostupnost sortimentu
  • osobní kontakt s prodejcem a jejich kvalifikované doporučení nebo rady
ZÁPORY
  • některý sortiment je o dost předražený proti jiným obchodům

Přejít do e-shopu

Představení obchodníka

Vzhledem k tomu, že Datart.cz působí na českém i slovenském trhu od roku 1990, může se pochlubit opravdu bohatým portfoliem zákazníků, kteří se rádi vracejí. V prosinci 2005 se stal úplně prvním maloobchodním řetězcem, který umožnil svým zákazníkům nakupovat ve svém vlastním e-shopu a přitom i nadále poskytovat většinu služeb zdarma.

E-shop Datart.cz

E-shop Datart.cz

Přehled sortimentu

Někomu by se mohlo zdát, že když je to obchod zaměřený na elektro, tak bude nabídka skromná, což je ovšem omyl. Obchod nabízí opravdu bohatý sortiment od televizí, přes foto, kamery, telefony či výpočetní techniku, až k malým spotřebičům jako jsou žárovky, kuchyňské roboty, rýžovary atd., a také velkým spotřebičům v podobě sušiček prádla, ledniček, myček nádobí, praček a mnoho dalších např. (klimatizace, sáčky do vysavače, handsfree, sterilizátory).

Služby a ostatní

Datart.cz má 111 prodejen, z nichž je 95 v České republice a 16 jich je na Slovensku. O všechny výrobky, jejich zanesení do nabídky, výběr, prodej atd. se stará školený personál. Mezi služby patří pojištění mobilních výrobků, záruka vrácení zboží, odborná instalace (sporáky), možnost osobního vyzvednutí nebo dovoz zvoleným druhem dopravy a konečně také základní instalace spotřebičů. Potěší odvoz a ekologická likvidace vysloužilého spotřebiče, komfortní záruční servis, možnost nakupovat na splátky, různé finanční služby a dárkové karty.

Datart prodejna

Prodejna Datart 

Slevový kupon

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

Platební možnosti

  • Platební Karta
  • Dobírka
  • ePlatby
  • Mojeplatba
  • Platba 24
  • iBOD

Prodejny

Datart prodejny v Praze

  • Arkády Pankrác – Na Pankráci 86, 140 00 Praha 4
  • Centrum Chodov – Roztylská 2321/19, 148 00 Praha 4
  • Zličín, Avion – Skandinávská 23, 155 00 Praha 5
  • Anděl, Nový Smíchov – Plzeňská 8, 150 00 Praha 5
  • Galerie Harfa – Českomoravská 15, 190 00 Praha 9
  • Centrum Černý Most – Chlumecká 765/5, 198 19 Praha 9
  • Eden – U Slávie 1527, 100 00 Praha 10

Datart prodejny v dalších městech

  • Centro – 3.května 1170, 763 02 Zlín 4
  • Nisa – České Mládeže 456, 460 03 Liberec
  • Olympia – Olomoucká 90, 777 00 Olomouc
  • Galerie Vaňkovka – Ve Vaňkovce 1, 619 00 Brno
  • Avion – Rudná 114/3114, 700 30 Ostrava – Zábřeh
  • Mercury – Nádražní ulice 1759, 370 01 České Budějovice
  • Masarykovo náměstí – Masarykovo náměstí 68, 586 01 Jihlava
  • Rokycanská, OC Plzeň – Rokycanská 1424/128, 301 00 Plzeň

Více informací naleznete zde

Kariéra

  • Volné pozice v Datartu najdete zde

Kontakt

Hodnocení

9 Celkové hodnocení
Váš elektro specialista

9Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
9
Jednání se zákazníkem
9
Kvalita sortimentu
9
6.5Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
7.3
Jednání se zákazníkem
6
Kvalita sortimentu
6.3
Klady
  • oceňuji možnost profi instalace spotřebiče
  • rychlost dodání zboží na prodejnu
  • přehlednost a dostupnost sortimentu
  • skvělý zákaznický servis
Zápory
  • některý sortiment je o dost předražený proti jiným obchodům
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Zdroje: www.zbozi.cz, wikipedia.org

Lukáš Halíř

Lukáš Halíř

Mým největším koníčkem jsou knihy a literatura. Nejlépe se odreaguji pobytem v přírodě a při psaní fantasy povídek, které zatím píšu pouze do šuplíku. Kromě četby a psaní se věnuji i cyklistice nebo plavání. Na dovolenou cestuji nejraději do destinací s chladnějším podnebím, a pokud vás láká návštěva Skandinávie či Islandu, mohu vám ji jen doporučit.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

104 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 4.8
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    90
    Kvalita sortimentu
    100

    Nejlepší obchod s elektronikou.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 2.15
    Přehlednost obchodu
    60
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    60

    Jednalo se o dárek pro novopečenou maminku, a tak jsem objednával s předstihem a s výdejem dalšího dne ráno. Ejhle…po několika telefonátech v den vyzvednutí ( na infolinku i na místo výdeje ) mi nikdo nebyl schopný říct, kde se zboží nachází a kdy bude na prodejně. Nikdo mě neupozornil na to, že si zboží nevyzvednu o víkendu ( mají na pobočce zavřeno) pobočka byla vybrána hlavně s ohledem na nejrychlejší expedici v daném místě. Sledování zásilky? Horší než má česká pošta. Proškolení zaměstnanců na infolince? Podprůměr…už nikdy neudělám tu chybu, že bych neobjednal v Alze.

    Klady: Široký sortiment Cena
    Zápory: Sledování zásilky Profesionalita a proškolení zaměstnanců Obal luxusního zboží byl ušpiněn
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. 4.8
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    90
    Kvalita sortimentu
    100

    Na e-shopu nakupuji pravidelně a stále budu, kvůli kvalitě a ceně.

    Klady: široký výběr příznivé ceny komunikace přehledný web
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Rychlé jednání, ochota při vyzvednutí.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 4.8
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    90
    Kvalita sortimentu
    100

    Zakoupila jsem si na e-shopu elektroniku a objednávka mi přišla do týdne. Doporučuji tento obchod s elektronikou.

    Klady: spokojenost
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Objednané zboží skladem. Přišel email ze zboží doručí v pátek. V pátek nic. Čekaly jsme další dva týdny a stále nic. Ani náznak komunikace že strany odchodu. Po třech týdnech od objednání zboží uktereho je napsané skladem, jsme napsaly dotaz na stav objednávky. Po dalších 5 dnech přišla odpověď. Zdozi bude nejdříve v druhé polovině dubna. Nevím jak nazvat takovéto cha ani obchodu.

  7. 1
    Přehlednost obchodu
    60
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Bylo mi doruceno JINE zbozi nez objednane a jiz ZAPLACENE. Chyba nastala na VASI strane a presto musim JA odeslat opet na SVE naklady zbozi k vam nebo vam ho dorucit osobne kvuli vymene/vraci coz ME bude stat dalsi cas a penize. Velice neprofesionalni zpusob jednani kdyz je chyba na vasi strane a musi za to platit zakaznik.

    Klady:
    Zápory:
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    S datartem jsem maximálně spokojená, nejvíc mohu vypíchnout jejich dopravu, donesení do patra, rozbalení, zapojení a odvoz obalů. Naprosto bez starostí.

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 4.65
    Přehlednost obchodu
    90
    Jednání se zákazníkem
    90
    Kvalita sortimentu
    100

    Můj oblíbený obchod s elektronikou. Nakupuji tam opakovaně.

    Klady: spokojenost super ceny rychlost kvalita
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 0.3
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Z jednání Datartu jsem více než zhnusená. Na Vánoce jsme jako dar dostali sušičku Beko. Ale při zapojení o druhém svátku vánočním nás čekalo nemilé překvapení. Sušička vydávala divný písklavý hlasitý zvuk. V nejbližším možném termínu jsme kontaktovali prodejce ohledně opravy či reklamace. Dříve, než sušičku viděl jakýkoliv technik a mohl vůbec posoudit, co je v nepořádku, objednal se jakýsi náhradní díl až z Turecka. Dvakrát jsme jim kvůli tomu volali, zdálo se nám zvláštní, aby někdo dle pouhého popisu po telefonu tak přesně posoudil vadu výrobku. Prý s tím ale už mají zkušenost a protože je díl až z takové dálky, není divu, že jeho dodání tak dlouho trvá a návštěva technika se odkládá. Měsíc po první stížnosti teprve dorazil technik. Sušičku rozebral a po krátkém zhodnocení prohlásil, že ji opravit nelze. Opět jsme volali na zákaznický servis, kde nám řekli, že máme vyzkoušet reklamaci přes reklamační formulář na webu Datartu – pravděpodobně z toho nic nebude, ale proč to nezkusit. Záleží, jak budou benevolentní. No a samozřejmě mají na reklamaci dalších 30 dní. Dnes 6.2.2021 nám „konečně“ napsali, že reklamace byla zamítnuta – prý máme zboží vždy zkontrolovat. Jak? Krabice ani výrobek nebyly na povrchu porušeny. Jak má laik rozpoznat problém, když ten nebyl jasně patrný ani podle zvuku? Domnívali jsme se, že půjde jen o nějakou hloupost.
    Sušička stála téměř 12 tisíc a je podle všeho neopravitelná. Jak k tomu přijde člověk, který se těšil na dárek a rád by se choval jako věrný zákazník? Jako laik nemohu přece poznat, že je výrobek vadný, ani jakým způsobem byl zničen (jestli za to může bezohledný dopravce, nebo byl vadný již z výroby, či se poškodil u prodejce). Opět podotýkám, že ani krabice, ani samotný produkt po rozbalení nevypadal zničený, tím pádem to asi dopravou nebylo… Příčina se zjistila až po rozdělání technikem, na kterého jsme zbytečně čekali měsíc, i když mohl přijít mnohem dříve. Sami jsme výrobek rozdělávat nemohli, jinak bychom porušili reklamační řád. A i přesto, že jsme se aktivně snažili situaci řešit a postupovat dle rad Datartu, máme zůstat bez náhrady škody. Pokud člověk zrovna nevydělává stovky tisíc měsíčně, 12 000 pro něj není jen plivnutí do vody. Tohle je odstrašující případ, a zároveň varování pro všechny slušné lidi, kteří v Datartu plánují nakoupit. Spokojenost zákazníků je evidentně až na posledním místě. Za dodání vadného produktu může zákazník a sáhodlouhé úřední jednání typu „zkuste to“ a „bohužel vám nemůžeme pomoci“ je v Datartu standard. Zřejmě je příliš očekávat férové jednání a pomoc. Trefnější by bylo na webu uvést: „Nakupte u nás online a bezpečně! Peníze si vezmeme, na problémy vám kašleme.“

    Klady: Žádné
    Zápory: Kdybych mohla jednání se zákazníkem hodnotit v záporech a dát mínus 5 hvězd, neváhám ani vteřinu.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 5 6 7 8 9 10

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo