Určitě už jste někdy slyšeli o opravdovém specialistovi na elektro, který nabízí pestrý sortiment a hýčká si své stálé i nové zákazníky. Datart.cz patří k předním maloobchodním prodejcům, kteří se zaměřují výhradně na spotřební elektroniku.
- oceňuji možnost profi instalace spotřebiče
- rychlost dodání zboží na prodejnu
- přehlednost a dostupnost sortimentu
- osobní kontakt s prodejcem a jejich kvalifikované doporučení nebo rady
- některý sortiment je o dost předražený proti jiným obchodům
Představení obchodníka
Vzhledem k tomu, že Datart.cz působí na českém i slovenském trhu od roku 1990, může se pochlubit opravdu bohatým portfoliem zákazníků, kteří se rádi vracejí. V prosinci 2005 se stal úplně prvním maloobchodním řetězcem, který umožnil svým zákazníkům nakupovat ve svém vlastním e-shopu a přitom i nadále poskytovat většinu služeb zdarma.
E-shop Datart.cz
Přehled sortimentu
Někomu by se mohlo zdát, že když je to obchod zaměřený na elektro, tak bude nabídka skromná, což je ovšem omyl. Obchod nabízí opravdu bohatý sortiment od televizí, přes foto, kamery, telefony či výpočetní techniku, až k malým spotřebičům jako jsou žárovky, kuchyňské roboty, rýžovary atd., a také velkým spotřebičům v podobě sušiček prádla, ledniček, myček nádobí, praček a mnoho dalších např. (klimatizace, sáčky do vysavače, handsfree, sterilizátory).
Služby a ostatní
Datart.cz má 111 prodejen, z nichž je 95 v České republice a 16 jich je na Slovensku. O všechny výrobky, jejich zanesení do nabídky, výběr, prodej atd. se stará školený personál. Mezi služby patří pojištění mobilních výrobků, záruka vrácení zboží, odborná instalace (sporáky), možnost osobního vyzvednutí nebo dovoz zvoleným druhem dopravy a konečně také základní instalace spotřebičů. Potěší odvoz a ekologická likvidace vysloužilého spotřebiče, komfortní záruční servis, možnost nakupovat na splátky, různé finanční služby a dárkové karty.
Prodejna Datart
Slevový kupon
- 100 Kč sleva na první nákup nad 1 000 Kč – stačí se registrovat k odběru novinek
- Sleva 10 % až 40 % na poslední skladové kusy elektra
- Datart leták
- MAXI výprodej
- Exkluzivní studentské slevy při použití ISIC
- Aktuální newsletter
- Datart VIP
- Black Friday
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr v prodejně
- Vlastní doprava DATART
- Česká pošta
- Zásilkovna
- DPD
Platební možnosti
- Platební Karta
- Dobírka
- ePlatby
- Mojeplatba
- Platba 24
- iBOD
Prodejny
Datart prodejny v Praze
- Arkády Pankrác – Na Pankráci 86, 140 00 Praha 4
- Centrum Chodov – Roztylská 2321/19, 148 00 Praha 4
- Zličín, Avion – Skandinávská 23, 155 00 Praha 5
- Anděl, Nový Smíchov – Plzeňská 8, 150 00 Praha 5
- Galerie Harfa – Českomoravská 15, 190 00 Praha 9
- Centrum Černý Most – Chlumecká 765/5, 198 19 Praha 9
- Eden – U Slávie 1527, 100 00 Praha 10
Datart prodejny v dalších městech
- Centro – 3.května 1170, 763 02 Zlín 4
- Nisa – České Mládeže 456, 460 03 Liberec
- Olympia – Olomoucká 90, 777 00 Olomouc
- Galerie Vaňkovka – Ve Vaňkovce 1, 619 00 Brno
- Avion – Rudná 114/3114, 700 30 Ostrava – Zábřeh
- Mercury – Nádražní ulice 1759, 370 01 České Budějovice
- Masarykovo náměstí – Masarykovo náměstí 68, 586 01 Jihlava
- Rokycanská, OC Plzeň – Rokycanská 1424/128, 301 00 Plzeň
Více informací naleznete zde
Kariéra
- Volné pozice v Datartu najdete zde
Kontakt
- Zákaznická linka: +420 225 991 000
- Dotazy a přípomínky na e-mail: infolinka@datart.cz
- Reklamace/vrácení zboží
- Firemní údaje: HP TRONIC Zlín, spol. s r.o., Kútiky 637, 760 01 Zlín – Prštné, IČ: 49973053, DIČ: CZ49973053
- Facebook: Datart.cz
- Twitter: Datartcz
- LinkedIn: Datart International a.s.
Hodnocení
Zdroje: www.zbozi.cz, wikipedia.org
Nejlepší obchod s elektronikou.
Jednalo se o dárek pro novopečenou maminku, a tak jsem objednával s předstihem a s výdejem dalšího dne ráno. Ejhle…po několika telefonátech v den vyzvednutí ( na infolinku i na místo výdeje ) mi nikdo nebyl schopný říct, kde se zboží nachází a kdy bude na prodejně. Nikdo mě neupozornil na to, že si zboží nevyzvednu o víkendu ( mají na pobočce zavřeno) pobočka byla vybrána hlavně s ohledem na nejrychlejší expedici v daném místě. Sledování zásilky? Horší než má česká pošta. Proškolení zaměstnanců na infolince? Podprůměr…už nikdy neudělám tu chybu, že bych neobjednal v Alze.
Na e-shopu nakupuji pravidelně a stále budu, kvůli kvalitě a ceně.
Rychlé jednání, ochota při vyzvednutí.
Zakoupila jsem si na e-shopu elektroniku a objednávka mi přišla do týdne. Doporučuji tento obchod s elektronikou.
Objednané zboží skladem. Přišel email ze zboží doručí v pátek. V pátek nic. Čekaly jsme další dva týdny a stále nic. Ani náznak komunikace že strany odchodu. Po třech týdnech od objednání zboží uktereho je napsané skladem, jsme napsaly dotaz na stav objednávky. Po dalších 5 dnech přišla odpověď. Zdozi bude nejdříve v druhé polovině dubna. Nevím jak nazvat takovéto cha ani obchodu.
Bylo mi doruceno JINE zbozi nez objednane a jiz ZAPLACENE. Chyba nastala na VASI strane a presto musim JA odeslat opet na SVE naklady zbozi k vam nebo vam ho dorucit osobne kvuli vymene/vraci coz ME bude stat dalsi cas a penize. Velice neprofesionalni zpusob jednani kdyz je chyba na vasi strane a musi za to platit zakaznik.
S datartem jsem maximálně spokojená, nejvíc mohu vypíchnout jejich dopravu, donesení do patra, rozbalení, zapojení a odvoz obalů. Naprosto bez starostí.
Můj oblíbený obchod s elektronikou. Nakupuji tam opakovaně.
Z jednání Datartu jsem více než zhnusená. Na Vánoce jsme jako dar dostali sušičku Beko. Ale při zapojení o druhém svátku vánočním nás čekalo nemilé překvapení. Sušička vydávala divný písklavý hlasitý zvuk. V nejbližším možném termínu jsme kontaktovali prodejce ohledně opravy či reklamace. Dříve, než sušičku viděl jakýkoliv technik a mohl vůbec posoudit, co je v nepořádku, objednal se jakýsi náhradní díl až z Turecka. Dvakrát jsme jim kvůli tomu volali, zdálo se nám zvláštní, aby někdo dle pouhého popisu po telefonu tak přesně posoudil vadu výrobku. Prý s tím ale už mají zkušenost a protože je díl až z takové dálky, není divu, že jeho dodání tak dlouho trvá a návštěva technika se odkládá. Měsíc po první stížnosti teprve dorazil technik. Sušičku rozebral a po krátkém zhodnocení prohlásil, že ji opravit nelze. Opět jsme volali na zákaznický servis, kde nám řekli, že máme vyzkoušet reklamaci přes reklamační formulář na webu Datartu – pravděpodobně z toho nic nebude, ale proč to nezkusit. Záleží, jak budou benevolentní. No a samozřejmě mají na reklamaci dalších 30 dní. Dnes 6.2.2021 nám „konečně“ napsali, že reklamace byla zamítnuta – prý máme zboží vždy zkontrolovat. Jak? Krabice ani výrobek nebyly na povrchu porušeny. Jak má laik rozpoznat problém, když ten nebyl jasně patrný ani podle zvuku? Domnívali jsme se, že půjde jen o nějakou hloupost.
Sušička stála téměř 12 tisíc a je podle všeho neopravitelná. Jak k tomu přijde člověk, který se těšil na dárek a rád by se choval jako věrný zákazník? Jako laik nemohu přece poznat, že je výrobek vadný, ani jakým způsobem byl zničen (jestli za to může bezohledný dopravce, nebo byl vadný již z výroby, či se poškodil u prodejce). Opět podotýkám, že ani krabice, ani samotný produkt po rozbalení nevypadal zničený, tím pádem to asi dopravou nebylo… Příčina se zjistila až po rozdělání technikem, na kterého jsme zbytečně čekali měsíc, i když mohl přijít mnohem dříve. Sami jsme výrobek rozdělávat nemohli, jinak bychom porušili reklamační řád. A i přesto, že jsme se aktivně snažili situaci řešit a postupovat dle rad Datartu, máme zůstat bez náhrady škody. Pokud člověk zrovna nevydělává stovky tisíc měsíčně, 12 000 pro něj není jen plivnutí do vody. Tohle je odstrašující případ, a zároveň varování pro všechny slušné lidi, kteří v Datartu plánují nakoupit. Spokojenost zákazníků je evidentně až na posledním místě. Za dodání vadného produktu může zákazník a sáhodlouhé úřední jednání typu „zkuste to“ a „bohužel vám nemůžeme pomoci“ je v Datartu standard. Zřejmě je příliš očekávat férové jednání a pomoc. Trefnější by bylo na webu uvést: „Nakupte u nás online a bezpečně! Peníze si vezmeme, na problémy vám kašleme.“