Určitě už jste někdy slyšeli o opravdovém specialistovi na elektro, který nabízí pestrý sortiment a hýčká si své stálé i nové zákazníky. Datart.cz patří k předním maloobchodním prodejcům, kteří se zaměřují výhradně na spotřební elektroniku.
- oceňuji možnost profi instalace spotřebiče
- rychlost dodání zboží na prodejnu
- přehlednost a dostupnost sortimentu
- osobní kontakt s prodejcem a jejich kvalifikované doporučení nebo rady
- některý sortiment je o dost předražený proti jiným obchodům
Představení obchodníka
Vzhledem k tomu, že Datart.cz působí na českém i slovenském trhu od roku 1990, může se pochlubit opravdu bohatým portfoliem zákazníků, kteří se rádi vracejí. V prosinci 2005 se stal úplně prvním maloobchodním řetězcem, který umožnil svým zákazníkům nakupovat ve svém vlastním e-shopu a přitom i nadále poskytovat většinu služeb zdarma.

E-shop Datart.cz
Přehled sortimentu
Někomu by se mohlo zdát, že když je to obchod zaměřený na elektro, tak bude nabídka skromná, což je ovšem omyl. Obchod nabízí opravdu bohatý sortiment od televizí, přes foto, kamery, telefony či výpočetní techniku, až k malým spotřebičům jako jsou žárovky, kuchyňské roboty, rýžovary atd., a také velkým spotřebičům v podobě sušiček prádla, ledniček, myček nádobí, praček a mnoho dalších např. (klimatizace, sáčky do vysavače, handsfree, sterilizátory).
Služby a ostatní
Datart.cz má 111 prodejen, z nichž je 95 v České republice a 16 jich je na Slovensku. O všechny výrobky, jejich zanesení do nabídky, výběr, prodej atd. se stará školený personál. Mezi služby patří pojištění mobilních výrobků, záruka vrácení zboží, odborná instalace (sporáky), možnost osobního vyzvednutí nebo dovoz zvoleným druhem dopravy a konečně také základní instalace spotřebičů. Potěší odvoz a ekologická likvidace vysloužilého spotřebiče, komfortní záruční servis, možnost nakupovat na splátky, různé finanční služby a dárkové karty.

Prodejna Datart
Slevový kupon
- 100 Kč sleva na první nákup nad 1 000 Kč – stačí se registrovat k odběru novinek
- Sleva 10 % až 40 % na poslední skladové kusy elektra
- Datart leták
- MAXI výprodej
- Exkluzivní studentské slevy při použití ISIC
- Aktuální newsletter
- Datart VIP
- Black Friday
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr v prodejně
- Vlastní doprava DATART
- Česká pošta
- Zásilkovna
- DPD
Platební možnosti
- Platební Karta
- Dobírka
- ePlatby
- Mojeplatba
- Platba 24
- iBOD
Prodejny
Datart prodejny v Praze
- Arkády Pankrác – Na Pankráci 86, 140 00 Praha 4
- Centrum Chodov – Roztylská 2321/19, 148 00 Praha 4
- Zličín, Avion – Skandinávská 23, 155 00 Praha 5
- Anděl, Nový Smíchov – Plzeňská 8, 150 00 Praha 5
- Galerie Harfa – Českomoravská 15, 190 00 Praha 9
- Centrum Černý Most – Chlumecká 765/5, 198 19 Praha 9
- Eden – U Slávie 1527, 100 00 Praha 10
Datart prodejny v dalších městech
- Centro – 3.května 1170, 763 02 Zlín 4
- Nisa – České Mládeže 456, 460 03 Liberec
- Olympia – Olomoucká 90, 777 00 Olomouc
- Galerie Vaňkovka – Ve Vaňkovce 1, 619 00 Brno
- Avion – Rudná 114/3114, 700 30 Ostrava – Zábřeh
- Mercury – Nádražní ulice 1759, 370 01 České Budějovice
- Masarykovo náměstí – Masarykovo náměstí 68, 586 01 Jihlava
- Rokycanská, OC Plzeň – Rokycanská 1424/128, 301 00 Plzeň
Více informací naleznete zde
Kariéra
- Volné pozice v Datartu najdete zde
Kontakt
- Zákaznická linka: +420 225 991 000
- Dotazy a přípomínky na e-mail: infolinka@datart.cz
- Reklamace/vrácení zboží
- Firemní údaje: HP TRONIC Zlín, spol. s r.o., Kútiky 637, 760 01 Zlín – Prštné, IČ: 49973053, DIČ: CZ49973053
- Facebook: Datart.cz
- Twitter: Datartcz
- LinkedIn: Datart International a.s.
Hodnocení
Zdroje: www.zbozi.cz, wikipedia.org
Zboží (obj.č. 1302227407) jsem si objednal 15.4. a zaplatil. K dnešnímu dni jsem nedostal žádné vyrozumění a ani zprávu. Dne 22.4. jsem se dotazoval na infolinku a operátor mně sdělil, že zboží bude doručeno do pátku 24.4. Nelze ani sledovat pohyb objednávky a hlavně chybí jakákoliv zpětná informace.
Objednala jsem si před týdnem telefon, u kterého na stránkách píšou, že je skladem a odeslání do druhého dne. Chápu, že v této době to trvá, tak čekám týden a nic, dnes volám na zákaznickou linku a paní mi řekne, že na skladě není, ale jestli chci, tak si pro něj můžu dojet na Chodov, že je vystavený, takže pěkně děkuju. Objednávku jsem stornovala.
Dobrý den Lujzo, děkujeme za předání Vaší zkušenosti.
S Datartem mám dobrou zkušenost. Rychlá doprava, vše dorazilo v pořádku.
Občas narazíte na dobrou akci, k tomu mám ještě VIP, tak je cena hnedka lepší.
Reklamace otřesná, vyhodnocena jako neopravitelná vada, chtěli jsme vyměnit tedy vadný kus za funkční, ale jelikož byl zdražený museli jsme si ho doplatit.
Chování obsluhy arogantní, vysvětlení úplně opak toho, co píší v jejich reklamačním řádu.
OC Nisa Liberec už nikdy
Dne 24.11.2019 jsem objednal sušičku s tím že mi přijde sms s informacemi kdy si mohu produkt vyzvednout na prodejně. Čekal jsem do 2.12.2019 jestli se někdo ozve a bohužel nic. Zavolal jsem tedy na zákaznickou linku kde mi bylo řečeno že paní nic neví a že mi obratem zavolá, což se nestalo. Dne 4.12.2019 jsem tedy volal na zákaznickou linku kde mi paní řekla že daný produkt už nelze zakoupit, a tudíž se má objednávka stornuje.Je to má první a zároveň poslední zkušenost s tímto obchodem.
Jsem s datartem velice spokojená. Spojením Euronics a Datart mám i pobočku blíže. Vždy jsem se setkala s ochotným personálem.
V červnu jsem si objednal mobil Samsung A6 2018 měl být 1.7 a doteď mě tahají za nos tenhle týden příští týden, a už se ani neozvaly, komunikace hrozná!!!!!!!!
Pokud obchod dodá pracku (doprava za 500,-), u níž se po pár dnech objeví závada (nejde zapnout) očekával bych, že obchod přijme návrh zákazníka vyřešit to vrácením vadného spotřebiče ve 14denni lhůtě s tím že si zakoupí nový a datart obstará dopravu a naskedne vrati penize. Místo toho se dovolate pouze na zákaznickou linku, kde vám sdělí, že si musíte podat písemnou žádost a doufat, že ji schválí. Naprosto ubohé…
Dobrý den
z datartu už nechci ani tužkovou baterii. Kdysi jsem v něm koupil mobil Samsung, který byl tak pomalý že jsem ho chtěl vyhodit z jedoucí šaliny abych se pro něj náhodou nevrátil. (Možná smůla na špatný výrobek).
Později jsem v tomtéž obchodě koupil Doogee x5. po nějaké době začly přes celý displej vyskakovat reklamy, hry, apod. Tak dlouho to otravovalo, až jsem koupil v jiném obchodě iGET Blackview a jsem s ním spokojen už přes půl roku. Doogee je ještě v záruce, tak jsem ho šel reklamovat. Zákonem stanovenou dobu na vyřízení datart dodržel na den přesně. Ale jaké překvapení mě čekalo doma. Telefon byl ve stejném stavu jako před opravou. Reklamace neuznána. Tak jsem volal na servis ve kterém mobil opravovali (logik s.r.o. praha 9), ale tam mě zdělili že už s datartem ukončili smlouvu a záruční opravy už mu nedělají. Kde se na něj tedy měsíc prášilo nevím. To znamená: další reklamace a měsíc čekání zda bude problém vyřešen.
Tímto s Datartem končím, a jak jsem napsal: už ani tužkovou baterii