Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková
Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz
Před třemi týdny prodejce předal mnou zakoupené zboží k přepravci Zásilkovna.Přišlo jen jedno potvrzení o převzetí a pak celé tři týdny čekání,aniž by mě někdo informoval o cestě balíku. Po mém tel.dotazu mně bylo sděleno, že zásilku ztratili! Velké zklamání!
Dne 22.4.2025 jsem zakoupila zboží s doručením přes Zásilkovnu. Tři týdny žádné informace,na moje emaily přes kontaktní formulář bez odpovědi.Dnes jsem telefonicky zjistila, že zásilka je ztracená! Velké zklamání!
Tak Zasilkovna určitě top značka už není, doručení zásilky 8 dní (rostliny), přitom box k dispozici, při objednání, po 6 dnech si zásilku mám přesměrovat jinam, zacházejí se zákazníkem jako hadr na holi, jen odkazy na přepravní podmínky, odpovědnost žádná, reklamaci nevyřešíme, nejste odesílatel. Zasilkovna se propadá do pekel a válcují ji další přepravci i Balíkovna od pošty, tam dodají druhý den.
Naprostá katastrofa a hnus.Hnusné chování kurýrů.I když je člověk na adrese doručení,projedou a zásilku uloží tam,kam to vyhovuje jim,bez ohledu na zákazníka.V případě již zaplacené zásilky za 2400,-tuto bez upozornění pohodili na schody bytového domu,kde ležela půl dne.Však o jejich zaplacené peníze nejde.Nezáleží jim na zákaznících,jde jim hlavně o prachy za „přepravené“ zásilky.Víc je nezajímá.Udělám vše pro to,aby tato společnost skončila a už dále neopruzovala lidi,protože očividně i podle recenzí je spousta nasr…lidí.
Nezvedají telefony, robot hlásí, budete čekat 2. minuty, a je z toho víc než 30. minut, vždy !
To že má technik na kontrolu boxu který nevydal zásilku 7 dnů mi tvrdili také. Měl jsem být trpělivý. Po sedmi dnech se nestalo nic a na můj dotaz jsem se dozvěděl, že tam technik vůbec nebyl a požadavek byl ze systému vymazán. Proto, že operátor nechtěl abych čekal dalších sedm dnů při opakovaném zadání požadavku. Sdělil mi, že má reklamovat zásilku u dodavatele, který má reklamovat dopravu u doručovatele. Dodavatel odeslal, dopravce pokazil a zákazníku starej se. Zásilkovna bude tou poslední a krajní možností kterou budu kdykoli v budoucnu volit.
Jsem nemohoucí, dnes mi měl dorazit balík .je to už po druhé ten kdo to měl doručit,ani nezazvonil,nevolal na mobil,nechal balik někde u baraku venku.Tak že ne jen že nedoručil balik do rukou,ale jen tak ho tam nechal ležet.Už mě vážně serou,nejhorší společnost na doručování zásilek.
vsechno co mi prijde pres zasilkovnu, musim nekde nahanet po jinych adresach, nedoporucuji vyuzivat, neumoznuji vyber jineho boxu, klidne presmeruji zasilku do obchodu, ktery v noci nepracuje a jeste v nem jsou nevyskoleni lidi co neumeji cesky !
Dobírka vyzvednuta 11.4. Dnes je 22.4. a peníze stále nebyly připsány. Vím že mají 10 pracovních dnů a skočily tam víkedny a svátky, ale copak je možné že neobdržíte své peníze dva týdny od vyzvednutí? V dnešní době neuvěřitelné. Zkrátka záměrně zadržují peníze pro své obohacení a nechápu že je jim to dovoleno. Naposledy co jsem využil jejich služeb.
Kvalita služeb? Děs a hrůza (nejde protentokrát o satelity Marsu). Služeb Zasilkovny se hodlám již navždy zříci. Její přepravní podmínky a navíc i vyšší cena služeb (než u konkurence) je pro mě neakceptovatelná. Využil jsem už mnohé přepravní a doručovací společnosti, ale Zasilkovna je zatím ta nejhorší. Žádná jiná přepravní společnost, jejichž služeb jsem doposud využil, mi nepoukázala doběrečné později než do 3 dnů od doručení příjemci. To Zasilkovna má, zdá se, spokojenost klientů „na háku“, ani po 8 dnech totiž ještě nemám peníze za doběrečné na svém účtu (ano, kontroloval jsem důkladně a číslo bankovního účtu mám zadáno správně)! Píše se rok 2025 a bankovní služby a zejména mezibankovní transakce fungují rychlostí blesku, nevidím žádný oprávněný důvod k takovému jednání (zadržování platby za doběrečné) ze strany Zasilkovny.