Zásilkovna.cz je společnost, která se zabývá logistikou, především přepravou balíkových služeb. Spolupracuje s více než 28 000 e-shopy a nabízí alternativu k ostatním přepravním společnostem – nižší cenu a možnost osobního odběru na výdejním místě prakticky kdekoliv. Doprava je rychlá, doručení probíhá zpravidla do druhého dne.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- široké pokrytí výdejními místy
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Zásilkovnku založila podnikatelka Simona Kijonková v roce 2010. V současnosti patří mezi nejúspěšnější podniky v České republice. Komplexní logistické služby provozuje pro internetové obchody nejen v Čechách, ale i na Ukrajině, v Rusku a také ve Švýcarsku. Po České republice má na 2800 výdejních míst.
Posílání a doručování zásilek bez čekání a s úsměvem! :) – Simona Kijonková

Simona Kijonková – majitelka Zásilkovny
Přehled služeb
Specializuje se na doručování zásilek z eshopů na výdejní místa, kde si je mohou zákazníci vyzvednout. Služba je oblíbená především díky nižší ceně za dopravu. Oproti běžné poště je vydání zásilky také podstatně rychlejší.
Vyplatí se to především v případě, kdy vám nevyhovuje předání balíčku kurýrem do vlastních rukou. O stavu zásilky vás bude Zásilkovna průběžně informovat a jakmile bude připravena k vyzvednutí, vyzve vás SMS. Na místě poté už jen ukážete kód a zaplatíte.
Nově spustila službu Mezi námi, která zahrnuje doručování zásilek mezi fyzickými osobami. Všechny potřebné údaje vyplníte online nebo přes mobilní aplikaci a na podacím místě sdělíte vygenerovaný kód. Opět bez front a zdlouhavého čekání.
Sledování zásilek
Zásilkovna má vlastní aplikaci, která je určená především pro službu Mezi námi. Vyzvednutí je kromě výdejních míst možné také na některém z dep. Sledování zásilky je možné online pomocí trackingu, ke kterému budete potřebovat referenční číslo balíčku. Na výdejnách se dá platit hotově i kartou, nicméně platba kartou není samozřejmostí. Záleží na výdejně, a proto je lepší se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Sledování zásilky
- Vyzvednutí zásilky
- Zásilky do zahraničí
- Informace o celní deklaraci
- Informace o konverzi měn
- Výdejní místa Zásilkovny
Kontakty
- Telefon: +420 216 216 516 (Infolinka/hotline a reklamace Po – Pá 8:00 – 18:00)
- Email: info@zasilkovna.cz
- Blog
- Kariéra
- Centrála společnosti: Zásilkovna, s.r.o., Drahobejlova 1019/27, 19000 Praha, Libeň
- Facebook: Zásilkovna
Hodnocení
Firmy využívající Zásilkovnu např: Pilulka.cz

Nejhorší dodavatele
Jedním slovem hrůza. Dovolat se nedá jen automat a nanic problém nevyřeší. Pokud se podaří dovolat stejně vám nepomohou.Toto je nejhorší doručovací společnost.
Doručili moji zásilku omylem jinému příjemci. Namísto only a rychlého řešení dělali mrtvého brouka, když jsem pátrala, kde moje zásilka skončila, dozvěděla jsem se, že jí musí nejprve ten, kdo ji vyzvedl ze Z-boxu místo mě, donést na sběrné místo, odtamtud poputuje na reklamace, kde ji zkontrolují, znovu zabalí a (snad už konečně) znovu doručí. Na to vše prý mají 20 dní!
V okrese Příbram zadržují zásilky s nevydávají!!!!!!!!
Souhlasím s uvedenými zápornými recenzemi. Poslední půlrok 2005
Je tato služba velmi špatná.
Nelíbí se mi služby Zásilkovny bohužel nejsem spokojená kolikrát mě přišel balík rozbitý nebo po otevřený je sice výhoda že zásilkovna má levnější služby ale nevyplatí se
Nechápu jak zásilkovna může mít tak dobré hodnocení když je to hrůza. Kolikrát čekám i sedm dní než s depa mi to doručí balíček. Teď opět čekám na čtyři balíčky který jsou stále na depu a čekám.
absolutně nechápu, jak v jejich boxu může být zásilka uložena pouze 3 KALENDÁŘNÍ dny!!! takže víkend + pondělní svátek znamená, že člověk odjede pryč a absolutně nemá šanci si zásilku vyzvednout – tzn. že zásilka, která jde někde přes půl světa letadlem se nevyzvedne a ihned se posílá zpátky zase přes půl světa, aby možná zase pak šla stejnou cestou zpátky!!! proboha, to nemá logiku, hlavně že se řeší nějaká uhlíková stopa apod… Když si kdykoliv budu moct vybrat službu doručení, tak to rozhodně nebude Zásilkovna! A jak se tu už píše – hovor s AI bez možnosti mluvit s operátorem by měli rovnou zakázat!!! A to že mi AI položí telefon je neskutečný hnus!!!
Už nikdy vic tuto společnost raději Česku poštu tohle co oni dokážu vas blaznit dnes doručením dnes sme to nestihli zase budem čekat týden no katastrofa
Poslední dobou je zasilkovna katastrofa!!!!5 dní leží balíček na depu a pořád chodí emaily se změnou adresy,když adresu změníte tak druhý den ten samý email a vše na novou pořád dokola.a když voláte na info tak mluvíte akorát s automatem a nevyřešíte nic.hruza a děs tahle společnost už nikdy víc!!!!