United Parcel Service, známá především pod zkratkou UPS, je americká kurýrní společnost. Zdaleka se ale nespecializuje pouze na USA. Přepravní služby zajišťuje po celém světě. Provozuje jak automobilovou, tak železniční, a dokonce i leteckou přepravu vlastními aerolinkami UPS Airlines.
Představení dopravce
Firma UPS ve Washingtonu založil Jamese E. Casey, a to již v roce 1907. Od doby, kdy se zásilky přepravovaly pouze pěšky a nebo na bicyklech, prošla společnost velkými změnami a zcela se transformovala. Několikrát změnila jméno, ale jádro zůstalo stejné – důraz na spolehlivé a rychlé doručování zásilek. V současnosti operuje ve 200 zemích světa.
Přehled služeb
Na UPS se obrací individuální odesílatelé i podnikatelé. Pro ty je navíc připravena široká nabídka služeb. UPS zajistí přepravu balíků i palet, a to po Čechách i mezinárodně, pravidelně i příležitostně. Pro jednotlivce je připraven obdobný plán.
Zásilky se dají jednoduše zadávat i sledovat online. Tracking funguje na základě referenčního čísla, které zadáte do vyhledávání. Pokud potřebujete zásilku doručit urgentně, doporučujeme využít službu UPS Express, která se opět vztahuje na místní i zahraniční přepravu.
Sledování zásilek
UPS, podobně jako FedEx, pod sebou sdružuje různé formy dopravy, které mohou zákazníci využívat. Má vlastní leteckou společnost, nákladní vozy a nově i drony.
Zákazníkům poskytuje špičkový servis podporovaný nejnovějšími technologiemi. Pobočky UPS najdete v Praze, Brně a Ostravě. Brzy by měla firma otevřít nové logistické centrum také v Tuchoměřicích u letiště Václava Havla.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o mezinárodní přepravě
- Odeslet zásilku
- Sledovat zásilku
- Kalkulace ceny přepravy
- Vyhledat pobočku
- Fakturační oddělení UPS
- Reklamace
Kontakty
- Telefon: +420 233 003 300
- Centrála společnosti: United Parcel Service Czech Republic s.r.o., Ke Kopanině 559, 25267 Tuchoměřice
S UPS mám nejhorší zkušenost ze všech doručovatelů zásilek. O tom, že balík byl doručen jsem se dozvěděla víceméně náhodou, až když mě napadlo zkontrolovat si, kde se má zásilka nachází. Nikdo nevolal, nezvonil, žádná SMS dokonce ani klakson a zásilka za bezmála 10 000 Kč se válela na zemi, volně přístupná na chodníku před domem, přesto že branka byla odemčená a nebyla žádná překážka doručit balík alespoň za vrata. Neuvěřitelné jednání, musím se hluboce omluvit České poště
Nejhorsi spolecnost co jsem kdy od ni si nechal neco dorucit a nikdy vice.Objednal jsem si digitani mikroskop a oni jelikoz jsem v dobe doruceni mel jednani nebyl na adrese pritomen zasilku hodili pres 2metrove vrata do zahrady s 30 kilovym psem takze zasilka je na kasi a jednani kuryra a nasledne jejiho nadrizeneho bylo totalne sproste a arogantni .a jelikoz nedavaji ani vedet ze neco budou dorucovat tak jsou total zaostali
Nejhorsi mozny mezinarodni dopravce. 2x dorucovan balik za vice jak 50k… 1.pripad nikdo nevolal zadne upozorneni…3 dny nahaneni se a 3x primo v UPS centru…naprosta katastrofa! balik za 50k… A druha?! Balik z Honkongu me dosel za 4 dny! V Ups stoji 3 dny v acess pointu…! Nikdy vice!!!!!!!!!Pfuj
Naprosto zmatečné informace o doručení a výběru celních poplatků a daní. Do schránky přijde faktura po splatnosti a člověk neví, jak velké penále bude platit ani jestli je to reálná faktura a nehodil ji tam soused. Aby to zjistil musí se spojit s podporou, na emaily nikdo nereaguje a telefonicky to chce pevné nervy. Takovéto problémy jsem s žádnou společností ještě neměl.
Tato společnost pro přepravu zásilek je opravdu nejhorší ze všech!!! Nejenže nedodají zásilku na uvedenou adresu, oni se ani neobtěžují kontaktovat adresáta kde zásilku nechávají a pod jakým kódem si ji můžete vyzvednout. Podat reklamaci na jejich stránkách nejde bez registrace, ale ono se na těch stránkách nejde ani registrovat. Jsem touto společností opravdu velmi silně znechucená.
Bohužel, opakovaně problémy s nedoručováním. Když se kurýrovi nechce prostě nepřijede, pak prostě se v systému objeví „požadavek na změnu datumu doručení“. To je u každé druhé zásilky. Každá třetí zásilka doručena někam jinam, ano v klidu odkliknou, že jí doručili, ale úplně jiné město, jiná firma, žádný problém pro UPS. Musíte se vyčekat spojení s zákaznickou linkou, kde se dozvíte, aha tak zítra baliček tam někdo vyzvedne a další den vám ho přiveze. Zákaznická linka nepoužitelná. Klidně vám bude do telefonu tvrdit, že určitě přijede a když ne, tak to určitě budou doručovat další den. Když ne, no tak jsou další dny… A náš kurýr ten je taky dobrej, když konečně dorazí, tak má perfektní výmluvu „to já nedoručoval, to kolega“. Opravdu NEDOPORUČUJI
nejhorší společnost, 4 dny mi nedodali balík protože kurýr neměl informace 😂😂 podpora mi domluvila po třech dnech že to zařídí do dalšího dne, dnes opět to samé. Nikdy víc, to radši budu objednávat z jiných stránek pokud bude možnost jenom UPS. Zítra jedu na dovolenou a věci nikde, moc děkuji.
Zkušenost s UPS byla opravdu velmi špatná. Nedostala jsem žádné avizo, že balíček nebylo možné doručit, že u mne byl kurýr, telefonát na centrálu, když jsem zásilku hledala, byl zpoplatněn. Operátorka byla na hranici arogance – my to tak děláme, nevoláme, neposíláme info. Doma musíte být celý den pro doručení. Horší než pošta a to násobně.
Už nikdy více. Balíček sice doručili, ale po cestě ztratili trackovací číslo a změnili v adrese ulici na kratší – méně přesnou verzi, za což poštou (!) poslali dodatečnou fakturu na 337 Kč. Na můj dotaz, jestli to myslí vážně, mi oznámili, že tyto faktury se vydávají automaticky a oni to nedokážou nijak ovlivnit (!). Když jsem požádal o kontakt, kde bych si mohl stěžovat na klamání zákazníka, mi bylo jen zopakováno, že vydávání těchto faktur je zcela automatické. Navíc jelikož tuto fakturu poslali poštou, a ta tedy přišla po splatnosti, očekávám další fakturu za pozdní splacení (8% p.a. + 1087 Kč). UPS se obloukem vyhněte, může Vás to přijít dost draho!
Poprvé jsem přišel do styku s UPS. A stačilo. Už nikdy více. Poslali e-mail, že příští den mi doručí zásilku. Celý den sedím doma a čekám na zásilku. Když jsem zadal sledování zásilky s překvapením jsem zjistil že: „Příjemce nebyl k dispozici pro doručení. Druhý pokus provedeme následující pracovní den.“ Žádný telefonát, žádný domovní zvonek, žádná sms.Hnusné jednání.