Společnost Bonprix.cz se zaměřuje na oděvní a módní průmysl. V České republice funguje jako internetový obchod a také ve formě katalogů, ze kterých si můžete zboží objednávat. V zahraničí má i své kamenné prodejny, v České republice však nikoliv.
Bonprix.cz logo
Představení obchodníka
Firma Bonprix vznikla v roce 1986 v Hamburku v Německu. Několik týdnů po založení společnosti vyšel první katalog se sotva 32 stranami – pro porovnání dnešní katalogy mají více než 200 stran. Od roku 1997 začala společnost podnikat i na internetu a v roce 2004 přišla na český trh.
Její internetový obchod má velkou návštěvnost (až 1 mil. za měsíc) a svůj katalog posílá do více než 2 mil. domácností v ČR. V současné době Bonprix působí ve 29 zemích.
Přehled sortimentu
Internetový obchod si získal již 30 milionů zákazníků v 29 zemích světa a nabízí okolo 30 tisíc různých výrobků. Specializuje se na módní průmysl. Na e-shopu Bonprix.cz najdete zboží přehledně dělené do kategorií dámské, pánské, dětské a na sortiment pro dům.
Pořídíte zde vše od triček, kalhot, sukní, bund, mikin, přes plavky, spodní prádlo (podprsenky), obuv, až po sortiment se speciálními požadavky, jako jsou nadměrné velikost. Z doplňků si můžete vybrat z celé řady bižuterie, hodinek, pásků, šátků a šál, čepic a slunečních brýlí. Mezi potřebami pro dům najdete především bytový textil a dekorace (prostěradla, závěsy, záclony).
Služby a ostatní
Na stránkách Bonprix.cz se velice prakticky vyhledává díky přehlednému třídění a filtrování sortimentu. Na webu naleznete i mnoho inspirativních módních tipů a informací k nákupu. Zboží skladem je doručováno do 4 – 8 pracovních dní pomocí České pošty.
Platit lze kartou, převodem na účet nebo na dobírku až při převzetí zboží. V případě, že vám zboží nebude sedět nebo při zvolení špatné velikosti, jej lze vrátit či vyměnit. Samozřejmostí je možnost reklamace. Pokud se stanete členy věrnostního klubu Bonprix, můžete získat zajímavou slevu a newsletter s aktualitami.
Slevový kód
- Získejte slevu 150 Kč při přihlášení do newsletteru
- Všechny slevové kódy naleznete zde
Doprava
- Osobní odběr
- Česká pošta
Platební možnosti
- Platební karta
- Dobírka
- PayU
Kariéra
- Aktuálně pracovní místa nenabízí
Kontakt
- Telefon: 597 497 100 (Po-Pá 7:00 – 20:00 hod. So 8:00 – 19:00 hod.)
- E-mail: posta@bonprix.cz
- Reklamace
- Vrácení zboží
- Katalog
- Sídlo společnosti: bonprix sp. z o.o., Lodowa 101, 93-232 Lodz, Poland, KRS 0000114651
- Facebook: bonprixCZ
- Instagram: bonprix
- YouTube: bonprix
Hodnocení
Zdroje: www.heureka.cz, www.mapy.cz, www.emimino.cz
Normální obchod s levnými produkty, nejspíš všechno made in china, značkový věci nenajdete. Co mě nejvíc mrzelo, je objednání zboží. Člověk si ani dobrovolně neodškrtne , jestli chce přispět 199,- na nějaký “klubový příspěvek“ , automaticky se mi sčetlo i se zboží, a až když jsem zboží dostal i s účtenkou, tak jsem si toho samozřejmě všimnul. Koupil jsem oblečení pro batole za nějakých 300kč, konečný součet byl přes 500kč i s poštovným. Dobrý tak zavolám na operátora, že těch 199,- chci vrátit. Ten mi řekl, že mám napsat e-mail. Napsal jsem 2 emaily, nic se nestalo. Zavolám po druhý operátorovi, s nim jsem to nějak vyřešil, řekl mi že už je všechno okay. Dobrá čekám týden, potom 2 a stále nic. Tak já nevím, jestli je to mají nějak složitý s vrácením peněz, nevím. Každopádně jsem se poučil, že objednávání na internetu je dnes o tom, aby jste radši byli pozorní a koukali všude možně jestli tam náhodou není něco extra na zaplacení, nebo jestli je zboží z Evropy nebo Asie :D Pěkný den
Mas si kontrolovat objednavku jeste pred uplnym potvrzenim objednavky. Jsou to zlodeji.
Hezky den.
Objednávku jsem měla během pár dní doma, vše prohlédla, vyzkoušela a ze 6 podprsenek jsem se rozhodla 2 vrátit. Trochu mi vadí jak vyšší poštovné (129 Kč), tak vrácení na vlastní náklady (mě to stálo 59 Kč). Peníze mi byly vráceny na účet za 12 dní. Co mě ale opravdu namíchlo, že po jednom vyprání a týdnu nošení z jedné podprsenky vylezla kostice! Ale má cenu reklamovat? Když zboží musíte opět zaslat na své náklady…
Poprvé v životě jsem si koupil oblečení přes e-shop. Potřeboval jsem nutně kalhoty – větší velikost, v neděli jsem objednal, zaplatil kartou a ve středu jsem si šel na poštu zásilku vyzvednout.
Musím říct, že po přečtení recenzí a příběhů některých zákazníků, jsem začal mít obavy, ale asi jsem měl štěstí.
Kalhoty mi padnou a vypadají, že jsou ušité kvalitně a něco vydrží, takže jsem spokojený zákazník.
Po této první zkušenosti zatím můžu Bonprix jenom doporučit
Na e-shopu nakupuji velmi často a vždy najdu, co hledam. Doporučuji.
Moje zkušenost s tímto obchodem je doslova otřesná. V eshopu se v průběhu objednávání zboží neustále někam ztrácelo. Když se povedlo zboží naskládat do košíku, nastal druhý díl komedie. Nepodařilo se dokončit registraci zákazníka, neboť server neustále vyhazoval nějakou interní chybu při vkládání doručovací adresy.
Reakce supportu byla taková pěkná, zkuste to v Chrome. Po mé odpovědi, že používáme Chrome, nám bylo doporučeno objednat emailem.
Objednávku jsme odeslali emailem. Přítelkyně chtěla domácí teplákovou soupravu za výhodnou cenu. Ona „výhodná cena“ je ovšem podmíněna nákupem jiného zboží v určité minimální hodnotě. Jen pro úplnost zde uvedu, že v době neúspěšného objednávání přes web byla tato „souprava“ k dispozici.
Objednávka dorazila po několika dnech, ovšem bez „teplákové soupravy“.
Dotazem na infolince jsme zjistili, že prostě „smůla“.
Bonprix (Euronova) splňuje vše pro klasifikaci „nedůvěryhodný obchod“.
Bonprix už není co byl, kvalita materiálů příšerná, nevydrží ani jednu sezonu, ceny zvedají
Obchod Bonprix mne po reklamaci poslal zboží se stéjnou vadou! Tento obchod vas plně zaměstná opakovaným balením zboží a cestami na poštu. Nedoporučuji!
neberou telefon,neodpovídají na mail,vezmou peníze a zboží nedodají.Zrušeny výrobky,z jejich strany.
Stalo se mi bohužel to samé. Tento obchod vůbec nedoporučuji! Jsou to zloději, nic víc!
Poprvé jsem si objednala přes tento obchod a i naposledy. Po vytvoření objednávky 22.4., kdy se peníze ihned odečetly z účtu, ale žádný email s objednávkou ani číslem nepřišel! Jsem opravdu naštvaná. Chápu, že v době s omezeními je to třeba složité a nárok na chybu má samozřejmě každý. Chtěla jsem to proto vyřešit osobně a bez špatné reklamy. Ovšem je 30.4. a nedostala jsem žádnou odpověď na ani jeden z mých emailů a při snaze volat, třeba nemají čas na maily, říkala jsem si, mi bylo každé volání položeno! Peníze fuč a objednávka nikde. Hlavně, že byla doprava nad 500 zdarma, to se očividně splnilo. Hezký den.
S tímto eshopem mám špatné zkušenosti. Příště si nic neobjednám, pomalé zpracování objednávky a dlouhá dodací lhůta.