Navštivte oblíbené internetové nákupní centrum, kde nakoupíte vše potřebné na jednom místě a za výhodné ceny. Nezáleží vůbec na tom, jestli potřebujete pánev na smažení, televizor ke sledování oblíbeného pořadu nebo třeba zahradní sekačku k úpravě vaší zahrady. Díky Mall.cz zvládnete všechny nákupy během chvilky a bohatě vám k tomu stačí několik kliknutí.
Logo – Mall.cz by allegro
Představení obchodu
Internetový obchod Mall.cz by allegro pracuje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a i když si vzpomenete ve dvě ráno, že si potřebujete něco koupit, vždy je vám k dispozici a to již celých 18 let od doby, kdy v roce 2000 vznikl.
Nabídka je opravdu bohatá, neboť máte na výběr skoro 200 000 produktů, přičemž nově vzniklé logistické centrum, které funguje od roku 2017, skrývá kolem 1 200 000 kusů zboží. Úžasné je, že za jeden den je obchod schopen vyexpedovat kolem 11 000 objednávek.
Vedle České republiky, působí v dalších pěti zemích Evropské Unie – patří sem Polsko, Maďarsko, Slovinsko, Chorvatsko a Slovensko.
Rozsáhlý sortiment
Vůbec nezáleží na tom, co sháníte, pořídit zde můžete lednice, sporáky, plynové vařiče, varné desky, myčky nádobí, mrazáky, pračky, sušičky prádla, vysavače, parní mopy a čističe, televizory, trezory, osoušeče rukou, zahradní nábytek, mobilní telefony, pokladní tiskárny, síťové karty, aeropress, hračky a mnoho dalších druhů zboží např. (laserová ukazovátka, hloubkoměry, generátory ozonu, hoblíky, brusky, svářecí kukly, nosiče na kolo). Vše si v klidu prohlédnete online, můžete si dohledat potřebné recenze, přečíst si názory ostatních zákazníků, kteří již vámi vybrané zboží zakoupili před vámi atd.
Oblíbené kategorie
- Bílé zboží
- Domácí spotřebiče
- Potřeby pro domácnost
- Hobby a zahrada
- Hračky, knihy a filmy
- Chovatelské potřeby
- Mobilní telefony a GPS
- Sport a outdoor
- Značkové oblečení
- PC a kancelář
Nákup je rychlý a bezpečný
Vyberete si to, co potřebujete nebo co se vám zalíbí, vložíte do nákupního košíku a pak už jen zadáte způsob dopravy, platby a podobně. Mall.cz nabízí možnost osobního odběru na prodejně, ale také doručení až k vám domů. Pokud si navíc nakoupíte nad 1 000 Kč, ušetříte za dopravu, protože od této hodnoty nákupu je zdarma.
K doručení na adresu si můžete přiobjednat různé služby navíc, jako čas, kdy chcete zboží dovést nebo vynesení zboží velkých rozměrů až do bytu. K dispozici je služba sledování zásilky, takže budete po celou dobu přesně vědět, co se s vaším zbožím vlastně děje, až dokud nebudete držet zásilku pevně v rukou.
Potěší vás i větší výběr možností platby, kromě hotovosti při osobním převzetí, můžete platit dobírkou, platební kartou u řidiče, který zboží přiveze, případně kartou online při dokončení objednávky. Dá se využít i možnost okamžitého převodu peněz z účtu prostřednictvím vybraných bank atd. V neposlední řadě je možné nakupovat na splátky.
Doprava
- Mall Shop
- Mall Box
- Mall Point
- Česká pošta
- Zásilkovna
Platba
- Bankovní převod
- Dobírka
- ePlatba
- Hotově
- Na splátky
- PaySec
- Platební karta
Kariéra
- Aktuálně pracovní místa naleznete zde
Reklamace
Reklamované zboží můžete zaslat poštou na tuto adresu:
Internet Mall – reklamační oddělení
Logistické centrum MALL CZ
Prologis Park Jirny, Hala DC5, rampa 79
Poděbradská 771
250 90 Jirny
Zajímavé odkazy
Prodejny
Mall prodejny v Praze
- Budějovická – Antala Staška 2027/79, 140 00 Praha 4 – Krč
- Zborovská 666/34, 150 00 Praha 5 – Smíchov
- OC Galerie Butovice – Radlická 520/117, 158 00 Praha 5 – Nové Butovice
- U garáží 1611/1, 170 00 Praha 7 – Holešovice
- F. V. Veselého 2760/7m, 193 00 Praha 9 – Horní Počernice
- Areál OP Tiger – Korytná 1538/4, 100 00 Praha 10 – Strašnice
Mall prodejny v dalších městech
- Palachovo náměstí 3, 625 00 Brno – Bohunice
- Krčínova 1610, 370 11 České Budějovice
- Bieblova 38/2, 500 03 Hradec Králové
- Židovská 3, 586 01 Jihlava
- Sokolovská 43, 360 05 Karlovy Vary
- Blažkova 654/1, 460 80 Liberec 1
- tř. Kosmonautů 29, 779 00 Olomouc
- 1. Máje 103, 703 00 Ostrava – Vítkovice
- Labský Palouk 495, 530 09 Pardubice
- Lochotínská 1674/20a, 301 00 Plzeň
- Dlouhá 1/12, 400 01 Ústí nad Labem
- J. A. Bati 5645 (Budova 51), 760 01 Zlín
Kontakt
- Telefon: +420 296 245 025 (objednávky)
- Vrácení zboží
- Pojištění zásilky
- Blog
- Sídlo společnosti: Internet Mall, a.s., U garáží 1611/1 170 00 Praha 7, IČ: 26204967, DIČ: CZ262049
- Facebook: MALL.CZ
- Instagram: mallcz
- YouTube: MALL.CZ
V obchodě jsem objednávala pračkosušičku. Druhý den mi přišel informativní email, že byla předána dopravci. Následující den mi přišlo sledovací číslo. Po pěti dnech jsem začala obtelefonovávat a dozvěděla se, že pračka není vlastně ani skladem a nevědi, jestli bude.
Bohužel se také připojuji k zápornému hodnocení. Zboží jsem měla rozděleno do dvou balíčků, na jeden balíček, u kterého bylo psáno, že přijde v určitý den (byl to dárek) přišlo o 5 dní déle od slibovaného termínu, navíc jedna položka z objednaného zboží bez vysvětlení nepřišla, proto starosti navíc s dohledáváním a vracením peněz. U další položky mi z mall psali, že zboží nemají, proto ať si zažádám o vrácení peněz. Zboží mají ale stále v nabídce jako dostupné, tak jsem z toho zmatená.Z Mall.cz si již nic neobjednám.
Tak tohle je na dlouho,zboží jsem si pořídil ve středu s tím,že ve čtvrtek mezi 8-12 to má být u mne,za ten čas od do jsem ještě připlatil. Ve středu ve 12.35 mi od mallu přišlo,že zboží bylo předáno dopravci. Tak jsem se moc těšil,že ve čtvrtek je u mne. Ráno nikdo nevola ani nepsal,že je na cestě tak jsem se v 10.00 koukl na sledování balíku a tam píšou,že se balík předává,přepravci. Volal jsem na DPD a tam mi řekli,že jim zásilku nikdo nepředal. Volal jsem na MALL a tam jsem se po dlouhém dohadování,přesvědčování dozvěděl,že zásilka je předána pouze elektronicky a zboží je ve skladě,ale že se mi znovu ozvou jak to vyřeší. V čase 13.15 jsem to nevydržel a znovu tam zavolal,už po termínu dodání a tam jsem se dozvěděl,že zásilka je stále ve skladě. Chtěl jsem to tedy zrušit,že to nechci,nejde to,chtěl jsem tedy zboží vyzvednout v pátek po 8 jak pojedu kolem pracovně mimo ČR,že se stavím,nelze to tak udělat. Prý si to mám převzít a když ne tak to teprve potom stornují. Takže tohleto je dobrá zkušenost,u Mallu si nic už neobjednám.
Otřesné jednání.
Jeden den objednáno a druhé den ráno připraveno na výdejním místě. Bydlím blízko něj, takže super.
Já mám s Moll.cz skvělé zkušenosti. Objednala jsem v pátek a v neděli bylo zboží v pořádku doručeno.
Obchod je super, ale dodání je tristní. Proto jsem objednávku zrušil.
Katastrofa!! Moje první negativní recenze v životě. Nikdy mě nikdo takhle nezklamal. Objednanou pračku mi dovezli se skrytou vadou a tekla. Po 14ti dnech od reklamace slavnostně přijel technik a zjistil že pracka dopravci mallu po cestě spadla , vytáhl kusy plastu a ukázal díry v pračce. Formulář od technika chtěl mall zaslat a měli se ozvat do dvou dnů. Ze dvou dnů byl další týden. Bylo nám řečeno ze pro pracku přijedou, odvezou ji a jak ji na skladě zaregistrují, dovezou nám ,,zase někdy,, novou. Rozbitá pracka nám pořad stojí doma i s hromadou prádla už i mimo prádelní kos a mall je v klidu! Narozdíl ode mě. Rozhodne nedoporučuji kvůli otresnemu jednání.
Přesně tak – otřesné jednání! A to u nás nejde o pračku, ale přesto mě to nenechává v klidu.
Tak na MALL.cz už nikdy více – absolutní neochota nebo neschopnost postavit se k reklamaci a vrácení peněz čelem!
Zakoupila jsem zboží, které po roce a kousek přestalo fungovat. Protože servis uvedený na stránce MALLu je pro mě daleko, uposlechla jsem pokynů na webu MALL.cz a na stránkách výrobce jsem našla autorizovaný servis blíže k nám. V domnění, že budu mít přístroj opravený doma rychleji a nemusím ho přes MALL složitě posílat, pěkně si ho odvezu bezpečně sama. Bohužel po 30 dnech neopravili a 30.den vystavili v servisu protokol, že nelze opravit ve lhůtě 30 dnů. S tímto protokolem jsem šla na prodejnu, abych dořešila tuto reklamaci – tzn. vrácení peněz, příp. výměna zboží za nové.
Nejprve na MALL.cz tvrdili, že výrobcem autorizovaný servis není pro MALL dost autorizovaný.
Poté tvrdili, že servis reklamaci zamítl, protože jsem nedodala kompletní zboží k reklamaci. A to že je pro ně stěžejní, a že co řekne servis je svaté. Takže najednou je svaté to, co pár hodin před tím nebylo dosti autorizované. Výsměch!
Tudíž přístroj vzali na novou reklamaci, tzn. nových 30 dnů.
Po mém apelu se mnou sepsali/opravili protokol, že teda vidí na servisním protokolu, že neopravitelné a že tedy jen dořeší vrácení peněz.
Ejhle – zase problém – drží se zuby nehty lhůty 30 dnů – dalších 30 dnů a snaží se mi namluvit – cituji: „To, že jste měla výrobek před tím v servisu neznamená, že původní lhůta pro vyřízení stále běží. Servis Vám vystavil ukončovací protokol, že je výrobek neopravitelný, tudíž původní reklamace byla vyřízena a ukončena.“ Ukončena? No tak to už asi není ani k smíchu, ale k pláči! Přece musí tuto reklamaci ukončit MALL tím, že vrátí peníze!
A tak si píšeme pořád tam a zpět. Komunikace otřesná. Sice do 1-2 dnů odpoví, ale vždy totální blud, kterým mě akorát více a více rozčilují.
Co je mi po tom, jak to nějaký zaměstnanec zadal do počítače. Doložila jsem jasné dokumenty, že do 30 dnů neopravili, tudíž chci svoje peníze. Už ani od nich nechci nový přístroj, koupím si jinde, kde jednají slušně a neporušují práva spotřebitelů.
A já budu dalších 30 dnů pít rozpustné břečky jen proto, že MALL není schopen včas a řádně věci řešit. Jedná se o kávovar.
Neprosto nedoporučuji!
Pokud je uvedena doprava zdarma, tak si na zbozi počkáte i týden. Kdybych to věděla, radějii si tu stovku připlatím.