DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

Poslední hřebíček do rakve, zdaleka ne nejhorší…
4 balíčky od prodejců kde nebyla jiná možnost.
14.11. – balíček č.1-2. Vám bude doručen 18.11.
18.11. – nic se nestalo…
19.11. dnes Vám budeme doručovat balíček č.4. -> přišel balíček, který nebyl ani jedním z těch co měli dorazit 18.11. při tom všechny balíčky na stejném depu.
20.11 – Omlouváme se, dnes jsme měli doručit balíček 1-3. ale z kapacitních důvodů se nám to nepovedlo. doručíme v nejbližším možném termínu. Předpoklad 21.11.
20.11. – Večer, došlo ke zpoždění balíček č.3. Vám bude doručen 24.11.
21.11. – Dnes Vám bude doručen balíček č.1-3. -> dorazil balíček č.2-3. kurýr vcelku fajn a konstatoval, že poslední balíček mu asi nenaložili, nebo ho prostě v autě nenašel a zase dovezl na depo, těžko říct -> večer zpráva: balíček č.1. se nepodařilo doručit
24.11. – balíček č.1 dle sledování zásilky již po 7!!! dorazil zpět na depo.
Toto je fakt mazec a jistě vím, že dobrovolně přes DPD nikdy.
Už nikdy DPD!Nejhorší doručovací služba! Domnívala jsem se,že Českou poštu už nikdo nepřekoná,ale DPD se to evidentně daří.
Ve st.přišla sms o doručení balíku-nic,ve čt.přišla sms o doručení-opět nic.
V pátek jsem se několikrát pokoušela volat na zákaznickou linku/ráno,odpoledne/-nechala jsem vyzvánět i přes 20min.-nic,jen ,,naši operátoři dělají maximum“…Evidentně tam žádní operátoři nefungují,nebo,že by je tolik zákazníků chtělo pochválit??
Podle pokynu jsem zmáčkla 1 -kontakt na robota,ten mě nechal 3x opakovat č.zásilky,stále nerozuměl,potom 2x psát č.na klávesnici-výsledek,že mi balík přivezou.Ale kdy,v kolik hodin…
Setkal jsem se s těžko představitelnou bezohledností u DPD. Mám předat DPD do přepravy balík, dopravu jsem neobjednal já ale firma, která si u mě balík objednala. Dorazila mi SMS s informací, že vyzvednou cca 15:40-16:40. V tomto čase nelze předat, na adrese už nikdo není. Pomoc od podpory? Dali mi telefon na kurýra. Vysvětlil jsem mu, že v tomto čase na adrese už nikdo není, balík je možné vyzvednout 8-14:30. Kurýr, řekl, že to nestihne, ale že vyzvedne další den. Další den došla SMS – vyzvedneme 15:28-16:28. Když jsem se dovolal na podporu, dozvěděl jsem se, že čas stanovuje „systém“ a že s tím nemohou nic udělat. Naprosto mimo realitu. Nefunkční služby.
Dpd je naprosto neschopné, objednala jsem si balík na výdejní místě v místě bydliště. A dpd pošle sms ať si ho vyzvednu ve vedlejší vsi.Tak k čemu tam ta adresa je. Víckrát ani náhodou. A o rychlosti také mluvit nemůžu .
Kurýr zdělil že přijede odpoledne že se mu nechce hledat balík.
Dobry den, kez bych si precetla vase recenze driv, nez jsem si objednala zbozi!
Je konec roku 2025(!) , ale DPD je stale na stejne, spatne urovni. Nic se nezmenilo, zrejme max.k horsimu! Tohle si zapamatuju- DPD UZ NIKDY!!!nevim, kde se muj balik nachazi a kdy bude probihat jeho mozne doruceni.
A urcite nebudu cely den na balik cekat.
Jsem z toho ponekud rozpacita.
Nespecham na doruceni,
ale mohli dat vedet kdy budou dorucovat, nebo poslat sled.cislo, at mam prehled, a muzu si naplanovazt jine aktivity.
Nic…ticho po pesine.
Je 18.11….snad balik do vanoc dorazi🎃🎃🎃🧐🧐🧐🙄🙄🙄
Pred vice nez tydnem jsem objednala zasilku, kuryr dpd s tim tyden jezdi, nemam dosud ani sledovaci cislo, ani odkaz kdy bude balik dorucovan, nic.
Hruza a des!
PRES DPD NEBRAT!
Kaslou na zakazniky, asi nebudu balik ani prebirat( riziko poskozeni zasilky je velke)
Jsem hrozne ZKLAMANA Z JEJICH SLUZEB!!!!!!😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬
Z mé zkušenosti je DPD jedna z nejlepších dopravních společností, se kterými jsem se kdy setkala. Oceňuji výbornou komunikaci, pružné jednání a rychlost doručení. Zásilky chodí vždy v perfektním stavu, nikdy nebyly poškozené. Velmi si vážím také toho, že kurýři doručují zásilky až za vchodové dveře, což jiní dopravci často nedělají.
DPD mohu s čistým svědomím doporučit všem a jsem ráda, že tak spolehlivá společnost na trhu působí.
Tak to mam zcela opacnou zkusenost. Balik prisel zpola rozbaleny, zbozi bez navodu k sestaveni/ chyba eshopu, se kterym jsem to pak resila/
Cekala jsem dyl nez tyden. Pricemz na webu deklaruji dodani do 2.dne!
Souhlasím s tím, že DPD je nejhorší dopravce. Objednala jsem zboží na výběr jiný dopravce nebyl, poprvé jel na jinou adresu,jak si někdo může splést číslo 129 a jet na 15 nechápu, podruhé poslali SMS s datumem,že balík přivezou 7.11. Čekala jsem celý den a nic. Mapa ukazovala, že je balík v depu. To je mi platné. Kdo máte možnost vyberte jiného dopravce,mám velmi dobrou zkušenost s Balíkovnou.
Hrozné.
Poslední den uložení zásilky, tam zásilka nebyla!!!
Odvezli ji ve 12:01, byť výdejní místo mělo odpoledne otevřeno.
A…nikdo se s vámi nebaví