DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 140 komentářů
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 2
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    40

    Službu využívám občas, buď sám zvolím při nákupech v eShopech nebo služba je automaticky zvolena např. při nákupu z eBaye. Nikdy nebyl problém, jezdil starší pán, spolehlivý, vše bez problémů. Teď najednou dva dny po sobě mail – nepodařilo se doručit. V telefonu nic, na adrese jsem nonstop. Urgoval jsem nakonec mailem poté co mi telefonní automat doporučil www stránky. Prý zaurgují. Druhý den se nedělo nic. Znovu mail, tentokrát bez odezvy, až následující den avízo, v daný čas telefon a zboží dorazilo. Ptám se (nového řidiče) v čem byl problém – prý se nedovolal, ani nedozvonil ale byl prý na místě. Ptám se, proč ten nepřijatý hovor nemám v telefonu – to prý vždycky zákazníci tvrdí. Tohle mi stačilo, na pohádky nejsem zvědavý. Odteď, pokud to bude záležet jen na mě, přednost dostanou jiní přepravci.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Myslel jsem si, že nejhorší je Česká pošta, ale po zkušenosti s DPD musím konstatovat, že DPD je horší. Požadavek na odpolední doručení nebyl vůbec brán v potaz (brát si dovolenou, abych mohl přebrat balík mi přijde bl**st), tak jsem si řekl, tak ať to dají do alza boxu (vzdálený 500m od mé adresy). Nastala změna doručení o dem později, říkám si dobrá, tak zítra. Druhý den žádná informace, tak volám. Po 20 minutách se konečně spojíme, paní otrávená (chápu ji vzhledem k nastaveným procesům u DPD ji musí volat hodně naštvaných lidi) mi oznámý, že alzabox co jsem vybral je plný a doručení bude až v pondělní. Předmětem zaslání jsou násadové vejce, takže už jsou k ničemu. Opravdu by se vedení DPD mělo zamyslet nad nastaveným procesy.

  3. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    DPD

    Zápory: Mockrát děkuji DPD za neposlání e-mailu o převzetí zásilky a trasování,taktéž děkuji za neposlání SMS.Zavolat na určité depo nelze,protože DPD má jedno univerzální číslo pro celou ČR a navíc....kdo stojí o telefonát s robotem který nic nevyřeší.Abych zásilku dostala,snažila jsem se na inter.stránkách DPD aspoň o zajištění termínu dodání.Bohužel,ikdyž zadáte č.zásilky,automaticky vám napíše"použijte odkaz uvedený v e-mailu nebo SMS"a jak když e-mail SMS neposlali?Jeden den jsem napsala e-mail na který nereagovali,napsala jsem druhý den ráno a odpověď byla až odpoledne absolutně nepochopitelná"Dle systému byla zásilka kurýrem přesměrována do Alza boxu,kurýrovi se dne 23.4 a 24.4 nepodařilo zásilku doručit do boxu".. jakože se netrefil?A za další,zaplatila jsem si službu dodání na adresu,nebo snad někdy někomu vrátily rozdíl peněz za doručení do výdejny,boxu?A co je na tom nejlepší?,kdybych nekontaktovala obchod zda již zásilku poslali ani bych nevěděla,že dorazila do místa bydliště (depa).Musela jsem si najít" sledování zásilek"z obchodu mi poslali č.zásilky.Takže DPD už adresátovi nepošle e-mail ani SMS,na co? Nespolehlivý.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Reply
    Martin Běhávka 25.4.2024 v 13:44

    Objednané zboží, 2 dny po sobě ráno dostanu zprávu „Dnes budeme doručovat vaši zásilku v čase 10-11h“, ani jeden den se neobjeví. Vezmu si kvůli tomu homeoffice, koukám na ulici z 2. podlaží, takže vidím každý delivery vůz, který tu projede, ale DPD žádné. Odpoledne druhý den mi přijde zpráva „Bohužel jsme Vás nezastihli již druhý den …, zboží si vyzvedněte v doručovacím depu“ Jako vážně??? Mám objednanou matraci 120x200cm, nemám auto, jak to s sebou mám tahat městem? Nehledě na to, že ta matrace váží asi 35 kilo.
    Telefonicky se s DPD ani nedá spojit, všechno vás natlačí do webového prostředí pomocí tel. robota. DPD je nejhorší dopravce, absolutně.

  5. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Balíček – ačkoli jsem ho řádně přesměroval – byl odeslán zpět k odesílateli. Jediné číslo ke komunikaci, jediný mejl, rádoby slušnost.. nikdy více DPD

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Asi jsem jediny kdo je spokojeny a nebo se zamyslete nad sebou jak komunikujete s kuryrem kolik uz meli a kolik jich jeste maji uvedomte si ze nemaji jenom vas ale kuryr co jezdi ke me tak mi to rikal jak to funguje ze ma pres 160 adres denne a ze DPD po nich slape s casem atd… staci zvednout telefon a nebo si to telefoni cislo ulozit do telefonu a nejak se snim domluvit ja to mam takhle nastavene a pokud jede o kolo a mam to na dobirku tak mu necham penize na zahrade tak jak jsem vzdy domluveny a nemame jediny problem a nebo si ho proste dojedu chtel bych videt vas jak budete stat od 6 hodin u pasu a hlidat si baliky skenovat a jeste nakladat tyhle lidi maj muj respekt ja bych to teda delat nechtel a vsem bych si pral at si to jdete zkusit… a uvedomte si ze to jsou taky jenom lidi kteri maji velkou zodpovednost… za auto a za baliky hotovost atd…. a nebo jsem chytil super kuyra…ale taky to neco stalo… a uz vubec jim nezavidim vanoce… bezte si to zkusit a uvidite samy

    Klady: rychlost
    Zápory: zadny nemam
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Na běžném pořádku jsou SMS: Dnes jsme Vám měli doručit balíček …. od odesílatele.
    Omlouváme se, z kapacitních důvodů balíček doručíme v nejbližším možném termínu, který ještě upřesníme. Pokud balíček potřebujete dnes můžete si ho vyzvednout na depu Okružní 2615, 370 01, České Budějovice. Vaše DPD.
    Depo je od nás vzdáleno 60 km. :(

  8. 2
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    10

    S přepravou firmy DPD nejsem spokojená. Rychlost dodání je v pořádku, ale přišel mi vykradený balík. Do dneška to nikdo neřeší, přestože to paní z firmy Proteco reklamovala. Balík byl přelepený páskou DPD. Takže problém nastal opravdu u nich ve firmě. Chybělo nářadí, od každého objednaného kus, dva. Téměř za 2000,-Kč. Už si je nikdy neobjednám.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Přesně jak píší ostatní, doručování balíků bez předchozího aviza, na call centru Vám nikdo živou osobu nespojí, odkáží Vás do aplikace, při instalování aplikace tato hlásí opakovaně chybu, takže není možné nainstalovat. Raději budou vozit balík každý den stále dokola, než aby Vás někdo kontaktoval, že balík vezou – nejlépe ve všední den dopoledne, kdy jsou všichni v práci a nikdo neví, že kurýr jede???? Již nikdy více, nejhorší zkušenost s přepravní společností.

  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    DPD – Naprosto otřesná firma. Po všech stránkách. Webový systém zmatený, trasovač raději ani nepoužívám. Podmínky přepravy naprosto nelogické a zmatené. Kyrýři, alespoň u nás – hrůza. Předchozí zásilku přepravovali z MÍSTNÍho depa k nám 14 dnů!!! Myslel jsem, že horší to již být nemůže. Ale to jsem se mýlil. Řidička dorazila před dům bez jakéhokoliv avíza, nikdo tam samozřejmě nebyl tak řekla přijeďte si pro to, nebo to posílám zpět. Odesílatel Čína, váha tak okolo 300 kg. Navíc byla na špatné adrese, protože zásilka byla na cestě 2 měsíce a adresa se změnila. Sice jsem poslal 3x písemné upozornění, že se adresa změnila a pro jistotu ještě volal osobně na helpdesk den předem, ale oni ty SVOJE formuláře ani nečtou nebo to rozhodně popírají, že něco dostali. Bohužel se ani nenamáhají poslat kopii formuláře se žádostí o cokoliv do emailu odesílatele, což je dobrým zvykem u ostatních. Tím pádem nemá člověk ani doklad, že něco psal, popř. i co. Takže zapírají s úspěchem a všechno.
    Avízo prý posílají pouze pro balíky PRIVATE nikoliv do firem. Rád bych věděl, co to je za logiku, na žádné kloudné vysvětlení jsem nepřišel a ani ho nedostal. I kdyby to nějakou logiku mělo, tak na několika příkladech dodávek je vidět, jak to potom vypadá. 5 dnů čeká na dodání zásilky z místního DEPA!
    Abych neměl pouze negativa. Samozřejmě existuje řešení: najmout si sílu na dva měsíce od 8 do 20.00, posadit ho před firmu a pak je skoro jisté, že se s kurýrem potká. Pokud ovšem na DPD zaregistrují 6 žádostí o změnu adresy a tuto informaci předají kurýrovi. Pokud nepředají, tak těch pracovníků musí být několik.
    Jinak vystupování kurýra / kurýrky mi přišlo naprosto otřesné a kdyby to šlo, určitě bych se této firmě vyhl, pokud by to šlo. Bohužel jsem jen plátce přepravy a ne odesílatel, tak to není jen tak jednoduché. Každopádně budu informovat naše spediční partnery v DE a Číně o těchto pro nás dost nevyhovujících podmínkách. Tuto firmu bych nikomu rozhodně nedoporučil.

    Klady: žádné
    Zápory: samé
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 2 3 197

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo