GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic
Nejste schopni doručit zásilku po 15 hodině i když jsem si dopravu zaplatil!!!!!! S řidičem velice špatná domluva!!!!!!
Nejhorší přepravní služba!!! Dnes mi doručovali balík v čase 12.30-14.30h,ve 12.36h pouze prozvonení tak jsem 4x volala zpět, samozřejmě nikdo to nezvedl.
Zavolala jsem přímo na depo,kde mi bylo sděleno že to prověří,asi po pěti minutách jsem zkusila zavolat opět kurýrovi a on to zvedl a sdělil mi že do patnácti minut je u nás.Po 23 minutách mi přišla zpráva, že si mám balík vyzvednout v boxu! Opět jsem mu volala a on tvrdil,že se mi nemohl dovolat,na telefonu žádný zmeškaný hovor!!!
Opravdu tuto společnost nebudu nikde doporučovat.
Dobrý den Lenko, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Kurýr může standardně uložit balík do výdejního místa až po domluvě s příjemcem. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a popisu situace na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli celou situaci prověřit. Omlouváme se za nepříjemnosti.
Info o doručení ve čtvrtek 14:30-16:30,potom v pátek 14:00-16:00,a nakonec doručí v pondělí 10:30-12:30 asi?
Dobrý den Jaroslave, tato situace nás velmi mrzí. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli doručení balíku prověřit. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.
Dobrý den NIKDY se nespoléhejte na doručení zásilky od Gls. Objednala jsem si dálkový ovladač od firmy Vat elektronice firma mi vyšla vstříc a pochopila urgentnost objednávky (objednala jsem 8.5)s tím že do pátku budu zásilku mít. Když nic nepřišlo volala jsem na Gls, kde mi po 25 min čekání znudena operátora sdělila, že balík je na depu v Jihlavě a že snad přijde v pondělí. Už NIKDY ale opravdu NIKDYnekuryr
Je to děs
Dobrý den Mileno, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Prosíme o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail info@gls-czech.com, abychom mohli prověřit proč došlo ke zpoždění v doručení. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti
Jsem tak naštvaná😡Dneska měli doručovať balík,jen prozvonili 0 min 30 sek,a kdyš jsem volala spatki nezvěděli těl. Katastrofa!Bylo to v Příbrami
Dobrý den Irino, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com, abychom mohli situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.
Koukám že sem dáváte jen co se vám hodí, umravněte vaše kurýry a hlavně jim dejte pořádné školení jak se mají k zákazníkovi chovat, divím se že ještě žádnej nedostal přes d****. Jsou drzí a lžou. Depo České Budějovice
Zboží objednané z eshopu bylo rozděleno do dvou balíků. Mělo být doručeno na výdejní místo dnešní den, dokonce přišel i email a SMS že zásilka je připravena k vyzvednutí. Bohužel na výdejním místě byl jen balík 2/2 a balík 1/2 na výdejním místě nebyl. Pracovník výdejního místa nemohl předat balík 2/2 protože údaje k dobirce jsou na balíku 1/2. Byl bych i ochoten zaplatit dobírku za celou zásilku, protože v balíku 2/2 jsou živé akvarijní rostliny, jenže to prý není možné, pouze až bude u nich zásilka kompletní. Na stížnost emailem reagovala GLS odpovědi, že sice balík 1/2 mají datově u nich ale nemají žádnou zprávu zda ho mají fyzicky u nich. A prý se mám obrátit na odesílatele zda mi to opravdu poslal. Nechápu proč já jako zákazník mám vyřizovat komunikaci mezi GLS a odesílatelem. Prostě neuvěřitelný diletantismus, který ani česká pošta nikdy nepřekoná. Tuto společnost nikdy více.
Dobrý den Jirko, pokud se jedná o sérii více balíků, vždy se snažíme doručit kompletní zásilku. Záleží na odesílateli, zda balíky pošle jako sérii či jednotlivé balíky. Pokud máme k balíku pouze přijatá data znamená to, že odesílatel nepředal balík do fyzicky do přepravy, proto je nutné situaci řešit přímo s odesílatelem. Z naší strany je odesílatel informován prostřednictvím automatických reportů. Děkujeme za pochopení.
Špatné
Dobrý den Jane, děkujeme za Vaší recenzi. Čas doručení není garantovaný, vždy záleží na trase kurýra a počtu balíků na konkrétní den. Při uložení balíků do výdejních míst se kurýři vždy snaží vybrat nejbližší výdejní místo od doručovací adresy. Děkujeme za pochopení.
Absolutne najhoršia doručovacua spoločnosť.
V deň doručenia mi prišiel cez VIBER oznam, že zasielka c. 1911143419 bude dnešného dna doručena v case od 08.30 do 11.30 hod. Rano som volal do práce, vzal pol dna dovolenky (čím som nahneval vedenie), sedel doma pri postihnutom dieťati, nechal otvorenú branu a cakal. O 09.19 hod prisla sprava, ze zasielku sa nepodarilo doručiť a mam si dohodnut iny termin. Nahnevane som volal na tel.c. kuriera uvedene v sprave, ktory mi oznamil, ze som nebol doma. Vysvetlil, som mu, ze ho od rana cakam a ja som dodrzal vsetky Vami stanovene podmienky a v Vami stanovenom case som doma, nechal som otvorenu branu, aby zaklopal a vyhovarat sa na to ze nevedel ci nemam psa („jasne ze ak by som mal tak necham branu dokoran otvorenú“), alebo zaklopat na dvere on nemoze. PREDPOKLADAM, ZE MOBILNE TELEFONY MAJU VAŠI ZAMESTNANCI MAJU ZAKAZANE POUZIVAT ale radšej zastavia uprostred radovej zástavby s autom a „VYTRUBOVAŤ jak „D****“( na trubenie sa mi sťažovali potom susedia), považujete za spravne. Nasledne sa kurier vratil, ale len vraj preto, lebo este stale bol v obci. Takze za mna ste to najhorsie co existuje, spolocnostiam od ktorych objednavam som sa uz vyjadril, ze radsej nech tovar poslu hoci aj holubom len nie cez GLS. Dakujem za nervy a uz v zivote nie GLS….
Dobrý den Mariane, dle čísla balíku se jedná o balík, který byl doručován na Slovensku. Vaší recenzi kolegům předáme, aby celou situaci prověřili. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.
Jsem nespokojen s termínem dodání zásilky, jestli se to dá tak nazvat.
V den doručení jsem dostal sms, ve znění: Dobry den,Vas balik 500*****22
(dobirka 0 ,-CZK) dorucujeme dnes v case:16:00-18:00.Tel.na kuryra 73*****67 .Vase GLS
Tak si říkám super, ale to jen do chvíle nežli dorazila druhá:
Vas balik 500*****22 byl dnes v 16:43 dorucen ve vasi nepritomnosti. Balik prevzal Kuryr. Vase GLS
Tak jsem vyšel před dům, kde jsem zjistil, že kurýr asi není tam kde by měl být.
Jelikož se tam nenacházel ani balík. Tak jsem kontaktoval kurýra s tím, jestli je na správné adrese. Pan a telefonu se omluvil za omyl a řek, že balík vyzvedne a druhý den doručí. Což se nestalo do dnes. Asi vedení v Británii by bylo překvapeno jak se tu pošlapává její jméno GLS.
Dobrý den, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci prověřit. Omlouváme se za vzniklé komplikace.
Dnes mně byl doručen balíček ale nikdo nebyl schopný dat do předu vědět že ho dnes budou doručovat. Tak nastala komplikace a chudák šofér to schytal jako první. Nebudu doma uvázaný jak hlídací pes a celé dny vyhlížet jestli někdo nezaklepe na dveře . Chce to ještě systémově vychytat aby se takové věci obešli bez nervů.
Dobrý den Miroslave, aby byly k balíku odeslané automatické avizace o doručení, je potřeba, aby odesílatel nastavil k balíku příslušné služby. Záleží vždy na odesílateli, jaké služby k balíku zadá. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci ověřit. Děkujeme za pochopení.