Allegro je velké online tržiště, na kterém najdete zboží všeho druhu. Firma Allegro.pl zakoupila společnost Mall (tam patří nejen Mall.cz, ale i obchod s elektronikou CZC) – v současnosti probíhá rebranding značky. Brzy se spustí také čistě česká verze e-shopu Allegro. Nakoupíte tu pouze online. Tipy na slevy a akce najdete přímo na stránkách obchodu, jejich Facebook je pouze v polštině.
Představení e-shopu
Allegro je rájem všech, kteří rádi nakupují levně, ve velkém a online z pohodlí domova. Jedná se o polskou firmu, která zasílá do všech zemí EU. Recenze Allegro od zákazníků chválí rychlou dopravu a odpovědný přístup při reklamacích. Pamatujte ale na to, že vždy jednáte s konkrétním prodejcem – i tak ale Allegro support bývá při problémech nápomocný a dokáže situace vyřešit.
Přehled sortimentu
Co všechno Allegro nabízí? Obdobně jako velká tržiště Ebay nebo AliExpress cokoliv, na co si vzpomenete. V sekci elektronika pořídíte tablety, telefony, tiskárny, herní konzole, počítače. Z domácích přístrojů zase můžete vybírat mezi pračkami, ledničkami, sušičkami a vysavači. Pro dítě tu objednáte lego, ale i praktické věci jako jsou kočárky nebo pleny.
V kategorii krása koupíte depilátory, šampóny či umělé řasy. Pro zdraví Allegro nabídne teploměry, tlakoměry a další. Na sport tu seženete kola, rybářské vybavení, rotopedy na doma nebo sluchátka. Dále tu narazíte na sekce Sbírky a umění, Obchod a služby, Kultura a cestování. Pokud se nechcete napálit, nekupujte podezřele levné značkové zboží a čtěte recenze zákazníků.
Náhled e-shopu Allegro
Služby a ostatní
Doprava a platba na Allegro probíhá následovně. Do Česka jsou schopni doručit za dva až tři dny, pokud je zboží na skladě. Doručování probíhá přes společnost DPD – čekejte tedy, že se vám ozve kurýr. Svou objednávku můžete sledovat přes její ID. Platí se předem, a to buď online kartou nebo přes PayPal. Jestli chcete ušetřit nějaké peníze navíc, využijte slevové kódy na Allegro, které nabízí slevové portály.
Slevový kód
- Aktuálně nenabízí slevový kód.
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
Platební možnosti
- Bankovní převod
- Platební karta
- PayPal
Kariéra
- Aktuálně pracovní místa nenabízí
Kontakt
- Email: iod@allegro.pl
- Allegro Smart
- Centrum pomoci
- Vrácení zboží/vrácení peněz
- Sídlo společnosti: Allegro sp. z o.o., Wierzbięcice 1B, 61-569 Poznaň
- Facebook: Allegro
- YouTube: Allegro
- LinkedIn: Allegro
Hodnocení
Zdroje: emimino.cz, zbozi.cz, heureka.cz, hn.cz
Koupila jsem si gril který měl mít v balení kromě bonusových pár věcí ještě zakrývací pytel přímo na ten gril. Hlavně kvůli tomu jsem to nekoupila u nás protože to tady neměli. Gril došel, bonus žádný a zakrývací pytel samozřejmě taky ne. Na reakci obchodu čekám a obávám se že se nedočkám.
Koupil jsem tam jenom pár blbostí, ale třetí nákup mě opravdu dostal. Objednal jsem asi 20 ks knoflíkových baterií. Polský obchodník zřejmě zjistil, že za ceny, které to prodává se mu nevyplatí poslat to do ČR. Takže zaplacenou objednávku okamžitě zrušil z důvodu velikosti balíku. Tedy netuším do jak velkého balíku chtěl zabalit 20 ks knoflíkových baterií, ale tohle byl můj poslední nákup na tomhle šíleném tržišti. Zlatý amazon. Teď budu napjatě čekat jestli mi vrátí peníze.
nikdy více
Allegro je fakt velké zklamání. Objednávku o 10 položkách Vám Allegro rozdělí do 8 zásilek. Tvrdí, že po registraci máte na prvních 5 objednávek dopravu zdarma, ale hned první objednávku rozdělí na 8 zásilek, takže na 5 doprava zdarma + další 3 si dopravu hezky zaplaťte. Doručení roztaháno na celý týden. U některých zásilek není ani možné vybrat si způsob a čas doručení, jednoduše kurýr přijede v konkrétní den a vem si třeba dovolenou! Kurňa, když objednávám víc položek najednou, je to asi proto , abych ušetřil na poplatku za dopravu a ušetřil také čas a obdržel všechno najednou !!!
Navíc někteří prodejci fungující pod Allegrem komunikují jenom v polštině.
Přehlednost zásilek také nic moc, když máte jednu objednávku v deseti zásilkách a během pár dnů tak obdržíte asi 30 emailů a stejný počet sms.
Velmi podobně jsem dopadl také :-( Už jsou to tři týdny a na jednu ze zásilek stále čekám. Zaplacená, ale nedodaná. Kam se tento e-shop hrabe na ty nejhorší české.
Horší, HORŠÍ MALL! Měla jsem si recenze přečíst dřív,než jsem jim poslala prachy. Při objednávce a doručení do zásilkovny si vytvoří vlastní email,takže vám nepřijde žádné info s fakturou nebo stavem odeslání/dodání do zasilkovny. Až upozornění od zasilkovny. Na vyzvednutí máte nejspíš jen dva dny.treti sen už bylo zboží odesláno zpět prodejci… komunikace na bodu nula,takže ztráta peněz
Sortiment stejný jako na Aliexpressu, jen násobně dražší
Odeslání z Číny
Nesmyslné poštovné
Doklad o nakupu nedostanete
Nebrat
Nekvalitní zboží bez návodu a ještě nekompletní. Vrácení či reklamace bez dalšího placení za ochranu.. (co to má být!) je zbytečná až nemožná.
Rozhodně nedoporučuji proč budu platit za něco co u českých prodejců je zákonem určeno a dlouhou dobu již samozřejmostí a většinou i bez problémů. Faktura Polská..
Celé to byl průser od začátku až do vyhození peněz a zboží..
Zboží je v pořádku, ale komunikace strašná. Nebyli schopni spárovat platbu ani po třech telefonátech a 3 emailech, kde jsem posílala potvrzení o platbě. Chvástají se rychlým doručením, ale při ověření platby čekám 2 dny.Nakonec jsem musela objednávku stornovat, udělat novou s platbou na dobírku. Pak dlouhé čekání na vrácení peněz. POKUD ještě někdy něco objednám, určitě ne s platbou předem!! Zaškrtla jsem, že si nepřeji posílat žádost o hodnocení, i tak přišlo
Allegro je nejhorší e-shop vůbec. Zboží se nám při přepravě ztratilo, Allegro to víceméně vůbec nezajímalo, pořád jsem je musel nahánět v jejich aplikaci, kde jsem požil tlačítko”Požádat o pomoc”. Tohle tlačítko ale jen po stisku zmizí a Allegro na vás veselé kašle dál. Dokonce se mi podařilo se s nimi spojit telefonicky, ale opět jen sliby a absolutní nezájem. Vůbec se nepostarali o nalezení ztraceného zboží, nekontaktovali zákazníka, aby zboží nechal dohledat, prostě nic. Sprostě mě hodili přes palubu, protože jsem už měl zaplaceno, tak co. Tady už nenakoupím ani kdyby to byl poslední e-shop na světě. Příšerná firma….
U Allegra jsem nakoupil zboží za téměr 17 000 korun. Toto zboží se při dopravě ztratilo. Obrátil jsem se tedy na slavnou službu Allegro „Pomoc pro zákazníky“se Smart účtem. V aplikaci Allegro jsem použil tlačítko „Požádat o pomoc“, jediné co se stalo bylo, že se zneaktivnělo. Neozval se nikdo. Podařili se mi v džungli stránek Allegro nakonec spojit s operátorem, který mi říkal, jak vše vyřeší, že sledují konverzace s prodejcem a že pokud to prodejce nevyřeší, že mi vrátí peníze, atd. Nestalo se opět nic, jen sladké bla, bla, bla. Když prodejce odmítl zásilku dohledat a hodil jeho odpovědnost na mě, tak jsem opět použil to kouzelné tlačítko v aplikaci Allegro, a opět nic. Naprostý nezájem, podpora nula, nula, nic. Nakonec jsem si musel zboží dohledat sám a když mi byl doručeno, tak Allegro slavnostně poslalo zprávu o dokončení transakce. Za mě absolutně nejhorší služby na e-shopu, rozhodně nedoporučuji a už tam nikdy nenakoupím. Kdyby všichni fungovali jako Allegro, tak jsme ještě ve středověku, hrůza.