Geis je nadnárodní logistická skupina, která poskytuje komplexní přepravní a logistické služby. Díky široké paletě služeb jsou schopni vyhovět jak soukromníkům, tak velkým podnikům. V České republice mají na 27 poboček. Pro zákazníky nabízí jak zákaznickou, tak technickou podporu s manuály, softwarem a vzorovými soubory.

geis

Logo – Geis

Představení dopravce

Společnost Geis byla založena v Německu v roce 1945 Hansem Geisem. Tento dopravce začínal velmi skromně, pouze s jedním nákladním automobilem na dřevoplyn. Vydělával si stěhováním osob.

V padesátých letech začal s rozšiřováním vozového parku i nabídkou služeb, a učinil tak první kroky k tomu, aby se firma Geis stala gigantem na trhu. V České republice působí od roku 1991. Angažují se také v Českém dnu proti rakovině, Pochodu za zdravá prsa nebo Naše světluška.

Přehled služeb

Geis nabízí paletovou přepravu, celovozovou přepravu, skladovou logistiku, leteckou a námořní přepravu, logistiku pro e-commerce, obaly a celní služby. Klasické balíkové služby od Geis převzala v roce 2019 společnost DPD.

Paletovou přepravu zajišťují jak vnitrostátní, tak mezinárodní, a to do 30 států. Celovozová přeprava se vztahuje na zásilky těžší než 2,5 tuny. Opět je zajišťují na vnitrostátní i mezinárodní úrovni. Co se logistiky týče, tak Geis zajistí outsourcing logistiky, a to včetně skladování i různých úprav.

Pokud byste měli zájem, vypracují i komplexní logistický projekt na míru. Potřebujete převést zásilku na jiný kontinent? Geis zajistí leteckou nebo lodní přepravu. Geis vás také zastoupí v celním řízení a postará se o všechny náležitosti.

Sledování zásilek

Klienti mohou využít sledování zásilky nebo zboží ve skladě pomocí klientského rozhraní. Vyplatí se stáhnout také aplikace GPortal, kam můžete zadávat nové zásilky.

Zároveň lze skrze ni jednoduše kontaktovat zákaznickou podporu. Geis je držitelem certifikátů ISO 9001 a 14001, které prokazují kvalitu služeb a také dodržování enviromentálních zásad.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Přepravní a logistická služba

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9
Jednání se zákazníkem
9.5
3.2Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.8
Jednání se zákazníkem
2.6
Klady
  • rychlé doručení
  • široká nabídka služeb
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

139 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Neustálé odkládání doručení, výmluva první na nedostatek místa na autě,druhá – neúspěšné doručení no a do třetice mi odpověděli na můj dotaz ohledně doručení že potřebují menší auto :(

  2. 0.75
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nespolehlivost, 2x změna příjezdu, třetí telefon zboží nenaloženo, na zákaznické lince jsem se dověděl-doručení asi!- v pondělí-jedná se o datum 3.11.2025. Zboží mělo být doručeno v PÁTEK 31.10.2025.Nevalné řešení na zákaznické lince, u řidiče, který vás pošle někam se nebudu rozepisovat. Nato jak se Geis holedbá svými službami stačí zabrousit do recenzí a tomuto dopravci se vyhnout !!!

    Klady: Prozatím žádné
    Zápory: Nespokojenost
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Společnost na kterou se nespolehejte!!!

  4. Takové lidi NEZAMESTNAVAT. Škodí to vaší firmě.

  5. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    My jsme měli pozitivní zkušenost,čekala jsem na dovoz el.piana.Řidič p.Antonín Vyvial předem zavolal a přijel dle domluvy téměř na minutu přesně. K nám měl složité zajíždění, že pak musel kus vycouvávat, ale zachoval si klid a profesionalitu. Ochotně pomáhal s těžkými balíky až dovnitř do domu, ne jen za branku.

    Klady: vše klaplo, jak mělo
    Zápory: nic
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Ve středu 13.8. byla doručena zásilka na doručovací depo společnosti GEIS, a na podpoře mi bylo slíbeno doručení na pátek 15.8.2025. V pátek 15.8.2025 v 7:30 ráno jsem si ještě psal na podporu, kde mi bylo sděleno, že probíhá nakládka zboží. O hodinu později už ovšem operátor tvrdil, že se zboži nepodařio v daném termínu naložit. Opravdu nechápu, jak je toto možné, když se vše řešilo s podporou dopředu. Číslo zásilky nyní hlásí po zadání v telefonu na telefonické podpoře jako zrušeno či neplatné. Z mého pohledu je toto typické klamání spotřebitele, kdy si já jakožto zákazník zaplatím 1800 Kč za dopravu, na podpoře mi naslibují hory, doly a skutek utek. Na základě slibů dodavatele jsem měl domluvené podlaháře na tento víkend, aby mohla být v neděli hotová realizace. To teď ovšem není možné kvůli nedodržení dodacího termínu. Kvůli tomuto teď ani nevím jestli zboží bude v doručeno opravdu v pondělí nebo to jsou zase jenom lži, realizace se tedy prodlouží minimálně o další týden, jelikož s takovýmito sliby opravdu nemůžu sehnat podlaháře dříve než mi balík doručí..

  7. Jsou to exoti v práci i na silnici. Mají bohužel takovou „schopnost“ prosadit se u nějaké firmy jako výlučný (monopolní) přepravce. Takto jsem si bohužel musel škrtnout Marimex, která je jinak ve všem výborná. GEIS je prostě dealbreaker.

  8. Jen se divím, že nikdo z vedení firmy se alespoň nepokusí ta hrozná hodnocení vyvrátit.
    Asi jim je to zcela jedno.

  9. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Děkuji Aleš Lánský řidič Geis za pochopení a vstřícnost. Je moc hodný řidič z tak náročnou práci.

    Klady: Rychlé dodání objednávky. Vstřícnost a pochopení vůči klientům. Moc milý řidič.
    Zápory: Žádné.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. V pátek 29.11. byla zásilka pro mě dovezena do DEPA GEIS v Bravanticích. V jejich systému bylo uvedeno, že se zásilka nevlezla na vozidlo. Tak jsem kontaktoval Chat Geis a paní uvedla, že mi jí doručí v pondělí 2.12., jelikož jsem věděl, že nebudu doma, tak jsem požádal o doručení v úterý 3.12.2024. Dnes ráno zjistím, že se nic neděje, tak si opět jdu zachatovat abych zjistil, že se opět zásilka nevlezla na vozidlo. Tak tam volám, že je to kotel na který čekám 3 měsíce a ráno mi jej mají zapojit a voni jsou úplně klidný… Dovezeme Vám to zítra a tečka. Když se ptám, že jsme se v pátek domluvili jinak, tak paní nic. Je to věc DEPA. Když chci volat na DEPO, tak mi číslo nedají. Teď večer zjišťuji, že k moji zásilce dali požadavek na změnu termínu doručení…. Kdy? Kdo ví???

    • Neskutečně neprofesialni neschopna firma, sluzba za 1000 Kč otřesná od počátku komunikace s operatorem, hodina před doručením sms vezeme bez včasné vyzvy doručení,nebyl jsem doma tak odvezli na depo zpět se zpravou o nepovedem doručení volam dohodneme ,nahradni termin fajn cekam jiny den další den dovolené a po hodinach cekani volam co se deje a dozvim se ze nebylo ani naloženo, čekam ze se nekdo ozve nic… Urguji jeden den druhy den operator údajně urguje zavolejte za hodinu volam opět neví ridici prý nakladaji… asi přijedou v den kdy nebudu doma, ale v praci

1 2 3 14

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo