Packeta

Skupina Packeta, která je zároveň majitelem Zásilkovny, patří mezi nejrychleji se rozvíjející start-up projekty posledních let. Cílem této společnosti je stát se jedničkou v doručování balíčků/zásilek do celého světa.

Za vším stojí zkušený tým špičkových odborníků, jejichž základním heslem je táhnout vždy za jeden provaz. Jsou schopni udávat trendy v rámci logistiky, jak v České republice, tak po celé Evropě, a dokonce i za velkou louží.

KLADY
  • Široká síť partnerských i firemních výdejních míst.
  • Skvělá komunikace s kurýry.
  • Logistický přístup do 34 zemí.
  • Doručování na adresu.
  • Z-Boxy pro vyzvednutí zásilky.
ZÁPORY
  • Občas skončí zásilka na jiném než vybraném výdejním místě.

Packeta

Představení společnosti

Packeta Group vznikla oficiálně až v roce 2018, neboť původně to byla Zásilkovna, o které jsme rovněž publikovali článek. Ovšem v ostatních zemích Evropy již figuruje pouze jako Packeta.

Vznikla v roce 2010 a jejím cílem bylo jediné, a to zjednodušit internetovým obchodům rozesílání balíků ke svým zákazníkům. Každý obchod, který uzavře se skupinou Packeta partnerství má jistotu, že se jeho balíky dostanou ke svému majiteli nejen v České republice, ale do celého světa.

Ostatně zprostředkovává přístup k mezinárodním přepravcům, kterých je již přes 70. Špičková logistická síť zaručuje rychlé dodání a Packeta je tak vhodným lokálním dopravcem po celé ČR a může snadno konkurovat na evropském trhu.

Od svého vzniku se stala tou největší logistickou a technologickou společností v Česku. Kromě toho působí také na Slovensku, v Polsku, Maďarsku, Německu a Rumunsku. Snahou skupiny Packeta je propojit celou Evropu pomocí svých rychlých a vysoce efektivních logistických služeb.

Když se podíváme na společnost v číslech, tak například v roce 2021 měla roční obrat 200 milionů EUR, disponovala více než 139 000 partnerských výdejních míst, přes 9 000 výdejních míst v České republice, přes 3 000 na Slovensku, více než 1 900 v Maďarsku a přes 1 000 výdejních míst také v Rumunsku.

Zásilky jsou dodávány již do 33 zemí a jen za rok 2021 bylo přepraveno 73,2 milionů balíků. Vedle kamenných výdejních míst, je možné si svou zásilku vyzvednou v solárním Z-Boxu, což je inovativní technologie Packeta Group, kterých již bylo spuštěno 2 160.

Zakladatelkou a CEO (Chief executive officer) je Simona Kijonková, která se díky svým ambicím a tvrdé práci stala první dámou světa české e-commerce. Je to významná PR osobnost, Marketér roku atd. Podařilo se jí získat nejen mnohé ocenění, ale také vybudovat vynikající společnost, jejíž roční obrat dosahuje milionových hodnot.

Spolu se Simonou Kijonkovou, stojí v čele Packeta Group Zdeněk Prchlík (generální ředitel pro Českou republiku), Alexander Jančo (generální ředitel Packeta Slovakia), Tamás Pálfi (generální ředitel Packeta Hungary), Alexandr Jeleascov (výkonný ředitel Packeta Rumunsko), Justýna Andreasová (generální ředitel Packeta Polsko), Christian Burchhardt (výkonný ředitel Packeta Německo), Petr Novotný (generální ředitel Packeta International) a Danitel Tinz (obchodní ředitel skupiny).

Když se na Packeta Group podíváme v jednotlivých datech, tak v roce 2010 došlo k otevření kanceláře, kde bylo pouhých 10 zaměstnanců a zároveň se otevřelo zcela první vlastní výdejní místo v ČR. O rok později již bylo na světě 20 výdejních míst.

V červenci 2012 už měla společnost 25 zaměstnanců a 60 výdejních míst. O rok později to bylo již 50 zaměstnanců a rovná stovka výdejních míst. Rok 2014 se nesl ve znamení expanze na Slovensko, 100 zaměstnanců a 250 výdejních míst, navíc se dařilo doručovat 10 000 zásilek denně.

V roce 2015 zvládla Packeta vybudovat svou vlastní logistiku, což byl klíčový moment pro bezproblémové doručování. Společnost expandovala do Maďarska, měla už 200 zaměstnanců, 500 výdejních míst a spolupracovala s více než 8 000 internetových obchodů.

Další rok došlo k expanzi do Rumunska. Packeta měla v tom roce již 900 vlastních výdejních míst a 300 zaměstnanců. V srpnu 2017 pronikla do Polska, měla 1 400 výdejních míst, 450 zaměstnanců, doručovala do 9 zemí v Evropě a do spolupráce bylo zapojeno již přes 18 000 e-shopů.

Založení holdingu Packeta Group se uskutečnilo v roce 2018, když už měla společnost 600 zaměstnanců, doručovala ve 12 zemích Evropy a spolupracovala s více než 20 000 e-shopy. Tento rok znamenal expanzi do Německa.

V roce 2019 byla spuštěna doručovací služba Mezi námi, která slouží na posílání zásilek C2C v České republice a na Slovensku. Zároveň s tím došlo ke spuštění úplně prvního robotického výdejního místa Z-BOT, což je naprostá novinka a Packeta s ní přišla jako první v rámci střední a východní Evropy. Packeta Holding koupila kurýrní službu Zavezu.cz a uspořádala ples E-commerce.

Za jediný den v té době doručovala již 379 000 za den. V roce 2020 expandovala Packeta do USA, ale také do Spojených arabských emirátů. Roční obrat společnosti překročil 1 miliardu a má již 900 zaměstnanců. Funguje rozvážení zásilek na samoobslužná odběrná místa Z-Box a také Alzabox. V neposlední řadě je Packeta známá snahou o udržitelnost, přičemž jede na tzv. zelené vlně.

Přehled služeb

Packeta Group doručuje různé zásilky z více než 46 000 internetových obchodů. Vedle klasického doručování na jednotlivá partnerská výdejní místa, kterých je v současnosti již více než 139 000 a přes 13 000 vlastních odběrných míst, můžete využít také doručení přímo na vaši adresu.

Během roku 2019 dokonce začala ve vybraných zemích s doručováním zásilek mezi jednotlivci, k čemuž je využívána mobilní aplikace. Novinkou je rovněž možnost nechat si doručit balík do jednoho z více než 2 000 Z-Boxů.

Stále jsou instalovány nové a jediné, co potřebujete k tomu, aby se Z-Box otevřel a vy získali svou zásilku, je mobilní aplikace. Najít je můžete i v obchodech jako je Lidl či Tesco, nebo také v restauracích KFC.

Již zmiňované dodání zásilky na adresu, což je služba s názvem Packeta Home je pohodlný způsob, jak si nechat doručit objednané zboží až k domovním dveřím. K dispozici je také mobilní aplikace Zásilkovna, s jejíž pomocí snadno a rychle po pár kliknutích odešlete zásilku až do hmotnosti 10 kg na jedno z výdejních míst nebo na adresu.

Když aplikace vyzkoušíte poprvé, můžete poslat první zásilku za pouhou 1 korunu. Vše potřebné se dozvíte přímo v aplikaci.

Sledování zásilek

Co se týká sledování zásilek, tam je to možné dvojím způsobem. Za prvé můžete využít vyhledávač přímo na webu, kde stačí v online trackingu zadat trasovací číslo nebo svou zásilku sledovat v mobilní aplikaci.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 216 216 516 (zákaznický servis).
  • E-mail: praha@zasilkovna.cz
  • Centrála společnosti: Českomoravská 2408/1A, Praha 9
  • Facebook: Packeta
  • Instagram: packeta
  • LinkedIn: Packeta Group

Hodnocení

9.5 Celkové hodnocení
Evropský dopravce

9.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
9.5
Jednání se zákazníkem
9.5
2.6Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.2
Klady
  • komunikace
  • rychlost doručení
  • doručování na adresu
  • logistický přístup do 34 zemí
Zápory
  • občas skončí zásilka na jiném než vybraném výdejním místě.
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

57 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Paceta . Ani omylom!!! Nikdy viac.🤮

  2. Paceta – Neodporučam! Najhoršia doručovacia spoločnost. Nespolahliva, zasielka sa nepohne z miesta odovzdania az po urgencii! Reklamacny formular nefunguje. Operator nevie zarucit kedy bude zasielka dorucena.

  3. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Naprosto příšerná společnost. Zákaznický servis nefunguje, jejich virtuální asitentka Zita je blbá jak hromada uhlí.Přepojení na operátora není možné. Zákazník na posledním místě.

    Klady: Síť Z-boxů
    Zápory: Arogance, neschopnost.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 1
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    0

    Stále mi posílají balíky na naprosto nelogické adresy daleko od mého bydliště, takže jsem musela dvakrát přestupovat a trvalo mi to hodinu a půl (bydlím v Praze, ne v nějaké horské vesnici). Už jsem ten samý problém s nimi řešila čtyřikrát, ale bylo to evidentně naprosto zbytečné! Přesměrování balíku na jejich webu na bližší adresu (mají na výběr alespoň 6) taky nefunguje!

    Zápory: upozornění na termín doručení jen den předem, nelze v tu chvíli změnit. nelze dojednat téměř nic: změnu termínu doručení, místo doručení
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Jsem nespokojen s nepřesnou adresou ,kde je balíček uložen.

  6. KARASTROFA!!!!!!!

  7. Pozor, firma Zásilkovna/Packeta má problém doručit zásilku z Temu na adresu a rovnou ji uloží na výdejní místo. U jiné zásilky nemá firma Zásilkovna/Packeta problém házet zboží přes plot, nezazvoní nezavolá, rovnou hází přes plot. Bohužel na Temu se platí předem a jsem proto ze strany Zásilkovny/Packety excelentně šikanován bez možnosti nápravy. Stěžovat si mohu na LAMPÁRNĚ.

  8. 1.75
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    0

    Packeta je krajně zákaznicky nevztřícná

    Klady: o žádném nevím
    Zápory: nebere v úvahu jakýkoliv pokus o změnu termínu doručení ani místa zdá se, že i webové rozhraní je nastaveno tak, aby komunikaci adresáta s dodavatelem ztížilo.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 1.5
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    0

    Packetu hodnotím jako zákaznicky extrémně nevztřícnou. Při doručování ze zahraničí si příjemce bohužel vnitrostátního dopravce vybrat nemůže.

    Klady: že to vůbec doručí
    Zápory: upozornění na termín doručení jen den předem, nelze v tu chvíli změnit. individuálně s nimi nelze dojednat téměř nic: změnu termínu doručení, místo doručení velmi omezeně.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Reply
    Milada Mikulcová 16.7.2025 v 20:13
    2.75
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    60

    S ČESKOU Zásilkovnou jsem byla vždy spokojená. Firma Packeta, která ji odkoupila, nezvládá doručit zásilku na nejbližší adresu (Z-box), honí mě dle libosti po okolí!

    Klady: třeba přijdou?
    Zápory: neschopnost doručit zásilku na nejbližší z-box
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • NIC JSI NENECHAT POSILAT BALIK DOSEL PROMACKLEJ A DIRA NA 3 PRSTY A OLEPENY IZOLACKOU PACKETA DOPRAVCE JEN PROZVONIL A PAK UZ NEBRAL TELEFON A DOSLA JEN SMS KDE TO JE TATO FIRMA SPATNA UZ OD ŘEDITELU A VEDOUCICH UZ NIC OD NICH NECHCU POSILAT

1 2 3 6

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo