GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic
Dobrý den,
objednala jsem si zboží, které má být doručeno Vaší společností a to do výdejního boxu.
Uložení bylo vámi změněno, aniž bych byla dotázána zda to takto vyhovuje !! Zásilka byla uložena do „kamenného“ obchodu, který nemá otevřeno v sobotu nebo neděli a všední dny pouze od 8,30 hod do 17 hod !!!! Jelikož nepracuji v místě bydliště a mám pracovní dobu klasickou tj. cca 8-16,30 hod nelze si tuto zásilku vyzvednout. Z tohoto důvodu jsem ji chtěla uložit do boxu !!!!!!!!!!!
Chtěla bych se zeptat, kdo zaplatí dopravu, resp. vrácení zásilky a opětovné doručení ??? a kompenzaci za pozdní doručení? Číslo balíku 90932392230
Bohužel mi byl balík doručen na jiné vydávací místo. Místo alzaboxu skončil kvůli přeplněné kapacitě v krámě s naprosto nepoužitelnou otevírací dobou a v jiné části města.
Po zavolání na zákaznickou linku jsem byla spojena s velmi milou slečnou, která si vyslechla, co mám za potíž, a okamžitě navrhla přeposlání na bližší a výhodnější lokaci. Do jejich vlastního GLS boxu!
Slečna má ode mě šest hvězdiček z pěti. Mou frustraci okamžitě odfoukla a pomohla mi vybrat výdejní místo, které by mi vyhovovalo.
Řidiče nechápu. Chápu, že se nejspíš snaží nahnat minuty a že se „už nebude vracet zpátky do GLS boxu“, a tak to nechal na následujícím místě, ale tímto jednáním šel v rozporu s péčí o zákazníky a samotnou podstatou své služby. Koho napadne, že krám s příšernou otevírací dobou je pro 24/7 box skvělá alternativa oproti vlastnímu firemnímu 24/7 boxu, který je hned vedle? Do místního GLS boxu teď půjdu poprvé, a to díky slečně ze zákaznické služby. Ale riziko, že budu tento problém muset řešit znovu (nebo se táhnout jinam v mé vlastní pracovní době) mě nejspíš přiměje se dvakrát rozmyslet, jestli využít této společnosti znovu.
Dnes 30.4. 2025 jsem nemohl dodržet určený čas,musel jsem odjet.Požádal jsem pana kurýra jestli by mi mohl nechat balík u vrat.Od auta k vratům se musí pěšky cca 40metrů.Balík byl zaplacen.Pán byl velice ochotný,chci mu poděkovat, jeho číslo mobilu 777519918.
Dobrý den Jiří, děkujeme za Vaši milou recenzi. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku do e-mailu: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli pochvalu předat na příslušné depo. Děkujeme
Sms o tom,že na vyzvednutí balíku z parcel shopu vám přijde večer,na kontakt s prosbou o prodloužení se o víkendu nedovoláte i když na webu gls je uvedeno 8-17 hod k dispozici. Pokud kliknete na odkaz v sms,zobrazí se vám,že parcel box je otevřen od 00-24:00,ale pokud je v obchodním domě,neuvedou už,že je obchodní dúm o víkendu uzavřen,vřele nedoporučuji
Dobrý den Marie, Vaše zkušenost s GLS nás velmi mrzí. Na našem webu je uvedena informace, že jsme k dispozici pouze v pracovní dny. Prosíme o zaslání čísla balíku a webové stránky o otevírací době, kde je uvedena chybná informace na e-mail info@gls-czech.cz, abychom mohli situaci prověřit a informace opravit. Děkujeme
Vše jako přes kopírák u ostatních stěžujících, nedodání,nedovolání,prý nezastižen,nakonec služba zrušena. Nepoužívat, nekontaktovat.
Dobrý den, děkujeme za Vaší recenzi, ačkoliv je negativní. Prosím o zaslání popisu situace a přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci prověřit. Děkujeme
Obchod velký výběr, jen jim kazí pověst firma GLS, jež doručuje zásilky k zakaznikovi.
Zásilka měla být uložena v GLS boxu, nestalo se tak pro její rozměry. Doručení bylo neprofesionální. 1. Toto nebylo při objednávce zákazníkovi sděleno, nebylo uvedeno u jakých rozměrů již nelze využít uložení v boxu. 2. Mailem bylo sděleno, že zásilka bude z důvodu rozměrnosti uložena na výdejně, údaje kde a PIN bude sdělen téhož dne. Nestalo se tak. Zákazník musel kontaktovat prodejce a zjistit, kde se zásilka nachází, kdy bude možno vyzvednutí. Ani tehdy nedošlo k informaci od GLS, kdy bude doručeno, orientační čas doručení Řada pochybení v přepravě a jednání se zákazníkem, jež zaplatil za přepravu a pak musí po zásilce pátrat. Velmi nespokojená. Samotné předání raději nebudu popisovat. Na lince naprostá neznalost legislativy, strojové znalosti, nekoherentní odpovědi, neumí vysvětlit postup Dle nich mají smlouvu o dopravě s prodejcem, zákazníkům posílají mail o nedoručení ale další informace o datu či způsobu doručení jíž zákazníkovi nejsou povinni sdělit. Viz mail, kde měli následně uvést místo uložení, nestalo se tak. Chyba ale dle nich neudělali.
Dobrý den, děkujeme za Vaší recenzi, ačkoliv je negativní. Maximální rozměry balíku, který lze uložit do výdejního místa (ParcelShop či výdejní boxy), jsou uvedené na našich webových stránkách a odesílatelé jsou o nich informováni. Vždy záleží na odesílateli, jak zboží zabalí. Situaci ohledně Vašeho balíku již řešíme v e-mailové konverzaci. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.
Nejhnusnější společnost co jenom existuje! Neuvěřitelné nepříjemní a neochotni pracovníky! Ať co nejdříve zbankrotuje a zavře se
Dobrý den, děkujeme za Vaší recenzi, ačkoliv je negativní. Prosím o zaslání popisu situace a přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci prověřit. Děkujeme
Naprosto nejhorší dodavatel u nás, všichni jsou v pohodě, jen GLS je hrůza. Chápu, že to není o firmě, ale o lidech, nicméně s panem řidičem tady na kouřimsku máme fakt smůlu. Tak arogantního a neochotného člověka pohledat. Firma se bohužel ke stížnostem staví také neseriózně, tak za mě fakt už nikdy.
Dobrý den Markéto, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a popisu situace na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli celou situaci, včetně postupu a chování kurýra, prověřit s vedením příslušného depa. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.
Měla jsem si vyzvednout balíček kousek od domu. Protože byla plná kapacita, balíček odvezli 1,5 km daleko. Mám zraněnou nohu a daleko nedojdu. Nevěřím, že nejbližší výdejní místo bylo až tak daleko od původního místa vydání. Moc díky! Příště budu určitě volit jiného dopravce.
Dobrý den Vítězslavo, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí.Pokud se nepodaří balík uložit do zvoleného výdejního místa, kolegové se snaží balík uložit do jiného, nejbližšího možného. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.
Nejhorší dopravce ve středních Čechách a severním okraji Prahy! Je tam zaměstnána banda neseriózních lidí, kteří Vám nedoručí zásilku ve stanoveném a jimi avizovaném termínu!
Dobrý den Radku, děkujeme za Vaší recenzi, ačkoliv je negativní. Čas doručení není garantovaný, vždy záleží na trase kurýra, počtu balíků na konkrétní den a aktuální dopravní situaci. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se za nepříjemnosti.