GLS je britská přepravní logistická společnost. Jde o úspěšnou firmu, která vybudovala celoevropskou síť balíkové a expresní přepravy. Služby kurýrů GLS vyhledává čím dál tím víc zákazníků jako alternativu k České poště. Kromě zásilek po Česku zajišťuje také přepravní služby po Evropě a částečně i ve Spojených státech a Kanadě.
Představení dopravce
Společnost GLS byla založena roku 1989 pod jménem German Parcel panem Rico Backem. Ten ji následně rozšířil o dceřinou společnost General Parcel. Později obě prodal britskému Royal Mail a ujal se ujal název GLS. V současnosti vedení GLS sídlí v nizozemském Amsterodamu. GLS má pobočky ve 41 evropských zemích, osmi státech USA a dvou kanadských provincií. Přes oceán se dostala díky převzetí tamních společností.
Přehled služeb
GLS nabízí přepravu jak pravidelných, tak příležitostných zásilek. Pokud zasíláte pravidelně a ve větším množství, vyplatí se vám využít služby Pravidelné zásilky, kde najdete atraktivní cenové nabídky.
Příležitostné zásilky můžete jednoduše odeslat prostřednictvím sítě GLS ParcelShopů nebo depa GLS. Ty fungují také jako odběrná výdejní místa, kde si můžete zásilku vyzvednout, pokud nechcete balík doručit k vám domů (například kvůli časovému omezení). Cena přepravy se bude odvíjet od velikosti balíku a nebude vám účtováno nic navíc. Za zásilky můžete platit hotově nebo kartou.
Sledování zásilek
Přepravu balíku lze objednat online pomocí aplikace e-Balík. Vyzvednutí balíku lze zařídit také přímo na vaší adrese kurýrem GLS a to následující pracovní den.
GLS si zakládá na pružných distribučních službách, přijatelných poplatcích, rychlé dopravě, bezpečnosti a akčních cenách. Zákazníci mohou využít konzultaci s odborníkem nebo zákaznickou linku, na které jsou vám lidé z GLS neustále k dispozici. Zásilku lze sledovat přes online tracking. K tomu budete potřebovat referenční číslo, které je vygenerováno při předání zásilky kurýrovi.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace pro zákazníky
- Přepravní služby
- Systémy pro odbavení zásilek
- Sledování zásilek
- Odesílání balíků online
- Balíková služba GLS
- Kde nalézt GLS ParcelShop
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 567 771 111
- E-mail: info@gls-czech.com
- Sídlo společnosti: General Logistics Systems (Czech Republic) s.r.o., Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava
- Facebook: GLS Czech Republic
- Linked In: GLS Czech Republic

Nejhorší dopravce, objednávka byla vybrána na jednu adresu a kurýr ji odvezl na jinou a zapomněl o tom informovat!!!!!!!! Je to prostě hrozné a co je nejzajímavější, v oblasti byly ještě 2 krabice a on balík dal do jiné oblasti, tihle kurýři jen dělají nepořádek. GLS si dělá, co chce, žádná objednávka neexistuje a oni nenesou odpovědnost za své chyby!!!!!!!
Použil jsem 2x, děkuji, již nikdy. Mohou skvěle konkurovat České poště. Pozdní doručení, zásilka poničena, více jak týden zpoždění a pokaždé, vulgarita jejich pracovníků. Když to člověk nechce dělat, ať to nedělá.
Zapomínají, že pracuji s lidmi, co si za jejich služby platí … .
Po reklamaci, spousty výmluv a neochota přiznat, že se stala chyba.
Upřímně už nikdy více s touto společností nechci mít nic společného. Původně mně měl přijít balíček kolem 13h je 15h a furt nic. V aplikaci mně to neustále posouvá čas na dýl.
Nejhorší kurýrní služba. Před rokem jsem si objednala balík, v příslušný den dovozu jsem čekala. Nikdo nepřijel, nezavolal, s řidičem s uvedeným číslem se nešlo spojit. Reklamovala jsem, nejprve nevěděli, kde balík je, potom odpověděli, že jsem prý balík odmítla a ve finále ho poslali zpět zasilateli, který službu musel reklamovat. Ó jaký zázrak, po skoro měsíci jsem balík opravdu obdržela. Nyní po celém roce (myslela jsem, že se třeba polepšili) jsem poslala menší balík já. Balík dorazil do cíle proražený, zboží poškozené. Místo omluvy a uhrazení škody chtějí na reklamacích doložit nedoložitelné. Využila jsem služby tohoto dopravce pouze dvakrát a dvakrát problém. Důrazně před těmito kurýry varuji, jsou to gauneři.
GLS je nejhorší kurýrní služba v ČR. Balík z Prahy nemám ve čtvrtek na Moravě. První den byl důvod, že se zasekl na třídícím depu, druhý den už byl “asi” ve voze který měl autonehodu (což se může stát) a třetí den netuší kde vůbec balík je. Takže paráda. Už nikdy víc. S PPL se mi autonehoda balíku stala též. Druhý den jsem měl balík doma, s tím, že si ho mám zkontrolovat a kdyby byl nějaký problém, tak že ho přijedou druhý den vyzvednout.
Jsem velice nezpokojen v den kdy mi má balik přijít má zpoždění 3-4 hodiny dlouho trvalo než vůbec byl ten balik odeslán na třídící centrum vůbec nejsem zpokojený
Dobrý den, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. V současné době evidujeme kapacitní problémy z důvodu zvýšeného počtu balíků po státním svátku. Balíky se samozřejmě snažíme doručovat co nejdříve. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a popisu situace na e-mail: info@gls-czech.comm (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci prověřit. Děkujeme a omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti.
Pán závozník vydal moji zákazku cizí osobě i keď chápem adresa nebyla správa ale každý zná co je ve fakture polikliniku Nika KOLF zmudr.Miro Ivan
Nereagujte prosím na odpovědi této firmy. Pochvaly se nikdy nedostanou k řídíci a je to jen fraska. Spíš každá stížnost byť nepravdiva je pastva aby mohli dát řídící pokotu. Pracoval jsem tam tři roky, a vím jaké hovada tam sedí.. Jak si možná myslíte, že my kuryri jsme někdy podráždění, neznáte tohle vedení a ty lidi, co tam pracují.
Dobrý den, kurýr může standardně předat balík jiné osobě až po domluvě s příjemcem. Prosím o zaslání přepravního čísla balíku a popis situaci na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci prověřit a zajistit nápravu. Děkujeme a omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti.
Již mnohokrát jsem využil různých dopravců v čr, ale GLS mi připadá jako největší koncentrace pitomců mezi dopravci.
Dobrý den Luboši, Vaše zkušenost s GLS nás mrzí. Bylo by možné nám zaslat přepravní číslo balíku a podrobnější popis problému na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli situaci prověřit, prosím? Děkujeme
Nejpomalejší doprava za standartní cenu. Už nikdy více …
Dobrý den, prosím o zaslání přepravního čísla balíku a popisu situace na e-mail: info@gls-czech.com (z důvodu GDPR), abychom mohli prověřit zda a z jakého důvodu došlo ke zpoždění a zajistit nápravu. Děkujeme
Dobrý den, chtěla bych touto cestou velice pochválit a poděkovat řidiči, který má okruh dodávek v Sokolově. V den avizovaného doručení jsem byla v práci a nemohla zásilku vyzvednout. Řidič byl velmi ochotný, na telefon jsem se mu v pohodě dovolala a domluvili jsme se na jiném termínu dodání, který byl splněn. Ještě jednou velké díky za vstřícnost a ochotu a přeji všem více takových řidičů.
Dobrý den Dano, velmi Vám děkujeme za kladnou zpětnou vazbu. Bylo by možné nám na e-mail: info@gls-czech.com zaslat přepravní číslo balíku, který Vám kurýr doručoval, nebo alespoň Vaší adresu, abychom mohli pochvalu předat na příslušné depo, prosím? Děkujeme