Zalando.cz je internetový obchod, který se proslavil po celé Evropě. Ačkoliv byl otevřen jako prodejna s botami, dnes je považován za módního giganta. Na Zalando už dávno nekoupíte pouze boty. Tento butik nabízí široký sortiment od oděvů přes doplňky až po již zmiňovanou obuv. V současné době nabízí také vlastní kolekci kosmetických výrobků.
Představení e-shopu
Zalando SE vzniklo v roce 2008 v Německu, kde v současné době také sídlí. V roku 2013 se po vzoru technologických společností stalo digitální platformou, která funguje v online světě.
Na eshopu a prodeji online to celé stojí, a tak na vás čeká přehledně uspořádaný e-shop a 250 000 kusů zboží na skladě. Jelikož se ale zboží posílá až z Polska, můžete na zásilku čekat o něco déle než u jiných eshopů – celkem 4 až 6 dnů. Doprava je ale oproti jiným obchodům zdarma.
Web Zalando
Přehled sortimentu
Na Zalando pořídíte oblečení od celosvětově oblíbených značek jako je Adidas, Jack & Jones, Converse nebo Esprit. Kromě těchto značek Zalando nabízí také vlastní stejnojmennou značku, která vyrábí kvalitní oblečení čistého designu bez potisků. Nakoupíte zde módu pro ženy (podprsenky), děti i muže (kimona). Včetně doplňků, jako jsou kufry, podložky na cvičení, gymnastické míče, hodinky, sluneční brýle.
Vybírejte ze stovek modelů šatů, bot i kabelek. Obléknete se zde na každou příležitost i do každého počasí. Sortiment je opravdu široký. Registrovaní zákazníci mohou nakupovat také na Zalando Lounge, kde na vás čekají slevy až 80 % na nabízené zboží. Na internetu můžete rovněž nalézt slevové kódy, díky kterým můžete ušetřit nemalé částky.
Služby a ostatní
Dopravu zajišťuje PPL. Za objednávku můžete platit kartou online, převodem peněz na účet nebo přes službu PayPal. Nově už je možné platit i na dobírku. Vyzvednutí na prodejně či na výdejně v současné době není možné.
Slevový kód
- Aktuálně nenabízí slevový kód.
- Na e-shopu Zalando.cz získáte dopravu zdarma.
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
Platební možnosti
Kariéra
- Aktuální pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Telefon: +420 800 023 592
- Reklamace
- Fakturační adresa: Zalando SE, Valeska-Gert-Str. 5, 10243 Berlín
- Facebook: Zalando
- Instagram: zalando
- Twitter: Zalando
Nemohu udelit nez negativni recenzi. Zbozi mne prislo v poradku a bylo kvalitni. Ale objednala jsem pred vanoci s predstihem 2 mesice a ac jsem vse premerila, kabat byl projmutejsi v pase a manzel by potreboval o cislo vetsi. A v tom je kamen urazu v cele komunikaci s eshopem. Vzhledem k tomu, ze nesplnuji lhutu 30 dnu na vraceni, nemuzou mne vyjit vstric. Pritom jsem chtela kabat( zabaleny s cedulkou) pouze zaslat zpet a koupit novy o cislo vetsi, ktery maji skladem. Ale penize mne nevrati… absolutni neochota resit vanocni darek, ktery si manzel zkusil az na stedry den. Zaver: nic nekupujte s predstihem, pak nezmuzete nic. Ted se muzu s kabatem za 2000,- tak akorat vyfotit.
Zklamání
Pozor na uvedený e-shop problémy s objednávkou komunikácia slabá nedoporucjem
Má poslední zkušenost s obchodem Zalando:
Při akci Black Friday jsem objednala mikinu GANT SHIELD HOODIE – Mikina s kapucí – preppy pink. Mikina byla v akci za částku 1 560,-Kč – díky slevovému kupónu se mi odečetlo dalších 20% z ceny zboží. Zboží jsem zaplatila a dne 22.11.2021 jsem z obchodu obdržela informaci Vaše zásilka právě opustila náš sklad a je na cestě k vám. Zásilka měla dorazit do 30.11.2021
Bohužel mikina nedorazila ani do 7.12.2021 a tak jsem kontaktovala obchod. Omluvili se za komplikace, v pořádku, s tím, že mi vrátí peníze, protože nemohou zajistit opětovné odeslání zásilky. Podotýkám, že zboží stále inzerují ve svém obchodě jako skladem. K mému velkému překvapení mi následně poradili, ať si mikinu objednám znovu na jejich stránkách.
Vtipná rada – mikina totiž nyní stojí 2 400,-Kč
Chyba vznikla na jejich straně, mikina je stále skladem a já si mám nyní vytvořit novou objednávku a za mikinu zaplatit o 1 152,-Kč navíc. To jako myslí vážně?
Již nikdy více, a to jsem zde nakupovala poměrně často a ráda.
Objednala jsem si zboží, čekala na něho tyden a pak mi přijde e-mail, ze děkuji za vracení zboží??? Opravdu? Tvaříte se bůhví jak profesionálně, ale tohle opravdu profesionální není. A kdybych nezavolala na informace, tak by mi ani peníze nikdo snad nevrátil. Naposled jsem si u vás něco objednala.
Za mě naprosto odpudivý obchod, kde už nikdy nic nenakoupim
5.11. přijali vrácené zboží a poslali na email tuto větu Peníze už jsou na cestě k vám! Způsob vrácení peněz bude záviset na způsobu platby, který jste si u objednávky vybrali. čekala jsem 14dnů 19.11. peníze nikde slečna mi oznámila že neví kam mi mají vrátit peníze, ale zásilku jsem platila kartou?????? číslo účtu jsem ještě uvedla na vratkovém formuláři. Nicméně po sdělení účtu opět tři dny a nic. Prý služby banky trvají až 5dnů???? dnes, kdy vám banka připíše peníze na účet hned.
Již nikdy více na Zalandu nakupovat nebudu. doufám, že ještě někdy své peníze uvidím. v Marks Spencer jsem vrátila zboží na prodejně a ještě týž den jsem měla peníze na účtě.
Jejich zahájení prodeje od určitého data a dokonce času (konkrétně 17 11.21 v 9:10) je jen trapný reklamní tah. Ihned v 9:10 jsou všechny barvy a velikosti vyprodány.
U mě touto trapárnou ztratili veškerou důvěru už před 1. nákupem a tím se Zalandem končím.
Absolutní katastrofa. Objednala jsem si dvoje boty, ale nesedla mi velikost. V normálním e-shopu lze vyměnit zboží kus za kus. Tady musíte poslat zboží zpět a objednat nové. Jenže to, co jsem chtěla, mají dlouhodobě vyprodané a navíc mezitím i zdražilo. Na boty jsem tedy čekala měsíc. Vychytat to, aby oba páry byly dostupné ve stejnou dobu byl nadlidský úkol, takže jsem se musela smířit s modelem, který jsem původně nechtěla.
Další problém nastal při zadávání kontaktních údajů. Nešlo mi vložit telefonní číslo s tím, že musí obsahovat 9 číslic. Telefonní číslo jsem několikrát kontrolovala a bylo správně. Ale chybovou hlášku mi to vyhazovalo stále. Objednala jsem si zboží do práce, do adresy jsem uvedla název společnosti, který máme na zvonku, ale přesto Zalando tuto informaci z nějakého důvodu nepředalo PPL. Takže mě kurýr nemohl dohledat a hodil balík na parcel shop, který je úplně mimo. Zákaznický servis nula.
Jak mají zbozi vyměnit kdyz nebylo skladem??
Doporučuji