Kdo by neznal ukřičeného a často velmi otravného malého mimozemšťana, který na nás pravidelně huláká na televizní obrazovce, aby nás přilákal na nějakou aktuální akcičku v Alza.cz?
Je zelený, hlučný, ale pamatuje si ho skutečně každý a jeho zásluhou je tento obchod nepřehlédnutelný. Popularitu však nezískal jen díky mini zelenému mužíčkovi, naopak je toto nákupní centrum oblíbené díky nízkým cenám, širokém sortimentu zboží a dokonalému servisu.
Největší obchod s počítači a elektronikou
Uteklo hodně času od doby, kdy pod značkou Alzasoft tato společnost v roce 1994 vznikla a díky úsilí celého týmu se vypracovala na jeden z nejpopulárnějších internetových obchodů, který v podstatě odstartoval revoluci v nákupech na internetu. O tom, že tento internetový gigant nabízí počítače a elektroniku za ty nejlepší ceny není pochyb.
Působí nejen v naší republice, ale také u sousedů na Slovensku a dalších zemích EU. Kromě spotřební elektroniky, má velmi silné zastoupení i v dalších kategoriích, například hračky, sport, hobby, media, parfémy, hodinky, kulmofény, ale také velké spotřebiče jako pračky, myčky nádobí, sušičky prádla, chladničky, sporáky, měniče napětí, stejně tak mobilní telefony a mnoho dalších (štítkovače, herní židle, PC skříně, IP kamery).
Nákup nikdy nebyl jednodušší
Díky tomu, že Alza.cz provozuje nejen e-shop, ale také prodejny a AlzaBoxy, které jsou rozmístěné nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku, můžete si klidně zboží vyzvednout zdarma na kterékoliv pobočce či v Alzaboxu . Samozřejmostí jsou i showroomy, ty jsou v Praze, Bratislavě a také v Budapešti.
Ovšem nejjednodušší je, když si na zboží počkáte, až vám ho přivezou rovnou domů, navíc není problém, aby vám objednávku doručili ještě v ten samý den, kdy jste si objednali, pokud jste to stihli do 11 hodin nebo dokonce i o víkendu.
Slevový kupon
- PLATIMONLINE – Využijte tento dlouhodobý slevový kód, díky kterému získáte dopravu zdarma
- Alza Premium – Po registraci členství získáte mnoho výhod (přednostní výdej zboží, okamžité vyřízení reklamací a doprava zdarma)
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr
- Zásilkovna
- Česká pošta
- Messenger
- Liftago
- DPD
- PPL
- Geis point
- alzaHomebox
- alzaExpres
- Alzabox
Platební možnosti
- Platební karta/Hotově
- Bankovní převod
- Dobírka
- PayPal
- MojePlatba
- Na splátky
- Alza Kredit
- Bitcoin
Prodejny
Alza prodejny v Praze
- Showroom – Jateční 33a, 170 00 Praha
- Budějovická 13, 140 00 Praha 4
- Kulhavého 669/2, 149 00 Praha 4
- Štefánikova 203/23, 150 00 Praha 5
- Archeologická 2256/1, 155 00 Praha 5
- Banskobystrická 2080/11, 160 00 Praha 6
- Do Čertous 1, 193 00 Praha 9
Alza prodejny v dalších městech
- Chlumova 1a, 586 01 Jihlava
- Novinářská 6a, 702 00 Ostrava
- Palachova 1404, 460 90 Liberec
- Truhlářská 2755/5, 301 00 Plzeň
- Hořická 10, 500 02 Hradec Králové
- Nedvědova 388/4, 779 00 Olomouc
- Kubíčkova 1080, 635 00 Brno – Bystrc
- Sokolovská 117/59, 360 05 Karlovy Vary
- Arménská 3277 (NC Oaza), 272 01 Kladno
- náměstí Republiky 16, 293 01 Mladá Boleslav
- Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem
- Palackého třída ev.č. 241, Pardubice I, 530 02 Pardubice
- Průběžná 2507 České Budějovice 3, 370 04 České Budějovice
Více informací naleznete zde
Kariéra
- Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Telefon: +420 225 340 111 (zákaznická linka)
- Email: obchod@alza.cz
- Alza NEO
- Nejčastější dotazy
- Reklamace/Vrácení zboží
- Fakturační adresa: Alza.cz a.s., Jankovcova 1522/53, Praha 7 – Holešovice, IČO: 27082440, DIČ: CZ27082440
- Hlavní adresa a showroom: Jateční 33a, Praha 7 – Holešovice
- Statutární zástupci: Aleš Zavoral a Tomáš Havryluk
- Facebook: Alza.cz
- Instagram: alza_czsk
- YouTube: AlzaTech
Hodnocení
Zdroje: www.heureka.cz, www.zbozi.cz, www.mapy.cz

Šicí stroj mi poslali bez penove protekce a stroj nefungoval.
Poslala jsem zpet za 300 Kc a oni si jeste neco strhli.
Nedoporucuji.
Nákupy na Alze super. Pokud jde zboží do Alza boxu je dodání v pohodě. Pokud se nudíte, nechte si zboží dovézt společnosti HELICAR – zabaví vás na několik dní (možná i týdnů, neboť ještě není všem dnům konec). Objednanou lednici přivezli v pátek. Protože se nemohli (podruhé) dovolat a naše ves je strašné veliká ( 5 domů kolem návsi – fakt, nekecám, pět), tak lednici opět odvezli. Po velkém dohadování a rozčilováním slíbili dodání v pondělí. Celé pondělí jsem čekala, pak volala(tu do Alzy, tu do Helicaru) – a nic. Ani Alza se s nimi nedokázala spokojit. No, nakonec dorazili v úterý. Přestože jsem si připlatila, aby lednici dali až na místo, složili ji v předsíni a (podle přízvuku zřejmě ukrajinský „pracant“) se mi vysmál, že ji nikam nosit nebudou a že ho nezajímá, co jsem si kde zaplatila.
Tak jdu shánět někoho, kdo mi lednici dotáhne do kuchyně.
Škoda, že si dobrý obchod nechá kazit jméno tak „úžasným“ dopravcem. Už si u Alzy neobjednám nic, co se nevejde do boxu.
Bohužel nemají konkurenci.
V neděli jsem si objednala a zaplatila zboží s tím, že jsem využila nabídky na dopravu zdarma, kterou jsem zvolila dle nabídky na pondělí mezi 10:00 a 18:00 hod.
V pondělí po 17. hodině si telefonicky na zákaznické lince ověřuji, zda bude objednané a zaplacené zboží doručeno. Odpovědí je mi, že údajně zboží není zaplaceno. Kontroluji v bance, platba z karty stržena. Platbu tedy pro urychlení procesu stornuji a provádím znovu, protože komunikace se slečnou naučenou recitovat pouze předepsané věty je vysilující. Upozorňuji slečnu na to, že v následující všední dny jsem doma až v pozdních večerních hodinách. Odpovědí je mi příslib, že před doručením mě budou kontaktovat a domluví se na době dodání zboží.
V úterý mě nikdo nekontaktuje, aby se na čemkoliv dohodl a ve 13:04 mi cinkne sms, že u mě budou ve 13:55. Opravdu milé, ale já jsem v práci. Takže opět volám na zákaznickou linku a opět odvyprávím celou story s tím, že ve 13:55 si zboží nemohu převzít. Odpověď – bude vás přednostně kontaktovat někdo z oddělení, které má na starosti dopravu. A proto se ozval ve 14:00 řidič, že si mám vyjít převzít zásilku. Velké překvapení, že jsem si dovolila nebýt doma. Stále čekám na telefon z příslušného oddělení. V 15:42 volá slečna z Alzy a já se těším, že se budeme domlouvat na době dopravy. Slečna se mě ale chce ptát na spokojenost s dodávkou. Takže opět odvyprávím celou story. Odpovím na dotazy, že během dne by mohla zásilku převzít leda moje kočka a opět končíme hovor s tím, že slečna slibuje, že se mi někdo z příslušného oddělení ozve. A v 16:07 mi v mailboxu přistane tento překrásný mail:
„Bohužel u Liftaga nejde změnit termín doručení ani čas. V případě, že Vás kurýr na adrese nezastihne, bude zboží vráceno zpátky na pobočku.
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Michal Janák – Alza.cz
Specialista zákaznického servisu“
Pravděpodobně zazvonil zvonec a tím to pro tento „skvělý“ obchod skončilo a já si můžu někde pátrat po své objednávce nebo po svých penězích.
Začátkem ledna jsem si zaplatil na Alze Plenkové kalhotky DADA, čtyři měsíce mi psali po mé urgenci, že zboží zjišťují a bude naskladněno za 3 týdny (to mi psali asi 5x), platbu si cíleně nechali a zboží jen slibovali. Nakonec po poslední urgenci mi bez mého souhlasu vrátili platbu na účet, čili nechali si mé finanční prostředky přes 4 měsíce a vše bylo v pořádku.
Alzu nedoporučuji, není s nimi dobrá komunikace. Zboží se tvářilo v lednu, že je naskladněno a pak pouze slibovali a termín cíleně oddalovali.
nejhorsi jednani v životě se zakaznikem pri reklamaci
Musím s politováním konstatovat,že je to za poslední dva roky jeden z nejhorších internetových obchodů,co jsem kdy zažil. Reklamaci sortimentu vyřizuji jednak zdlouhavě a když už konečně na věc reklamaci uznají,pošlou vám zboží nové,ale v dobropise vám naúčtují opět plnou cenu včetně dopravce.Takže,přestože vám na klientském,neboli zakaznickém centru sdělí,že byste žádné peníze již platit neměly,s plnou paradou,vám přijde nová fa na celkovou částku. Po opakovaných telefonických urgencich,kdy upozorníte na tento vzniklý problém,vám z nepochopitelných důvodů opět zašlou zboží na plnou částku. Nevím jak tento obchodní systém muže fungovat,když leva ruka neví,co dělá pravá. Takovýmto jednáním,když fundovani pracovníci opakovaně způsobují chyby na které je soustavně člověk upozorňuje,by neměli na takových pracovištích co dělat. Zboží které k jednotlivým klientům dorazí opožděně,kolikrát už ztrácí na významu samotného obchodu. K.B.
Přítel mi koupil na e-shopu k narozeninám pánvičku (lívanečník) a toustovač 4v1. Produkty jsou super.
takřka nemožné zboží reklamovat
Objednání zboží a jeho dostupnost